Ik vond hem heel constructiefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Talitha het volgende:
Palma![]()
Tot zover mijn constructieve bijdrage aan dit topic.![]()
Ik gun jaap de winst ook....maar PALMA moet oprottenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef dl3b het volgende:
Palma gunt Jaap de winst, ik zeg Palma mag blijven.
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
en de gehele stemming een cover is....
Wie is zij om dat te bepalen...het enige wat ze kan zeggen is ik vertik het schoon te maken..maar dan kan ze ontslagen worden want dat is werkwijgering..maar niemand houd zich meer aan de regels of de wet in die nepvillaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Meganog het volgende:
Jaap is door achter teruggefoten dat hij niet meer met kots in de weer mag, volgens Palma.
Als Amanda mag gaan moet Mitch mee. Alleen zal dat wel niet gebeuren want stel je voor dat Brian boos wordt. Dat willen ze niet meer bij de Febo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
zal de eerste keer niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Weet niemand nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Hoe zit het met huub zijn rijlessen.. ?
Dus daarom parkeert hij dat golfkarretje tegen Carlos zijn auto aan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Waarschijnlijk nooit. De redactie denkt omdat wij het veel over hun hebben, dat ze ze erin moeten laten.quote:
Die gaan niet door, dat zei Huub van het weekend op de streams!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |