Iedereen met jou denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Ik vind dit echt niet meer amusing hoor redactie
het is te walgelijk voor woorden ondertussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.
Het is ook steeds irritanter aan het wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.quote:
Ik eet het niet maar ken genoeg mensen die het lekker vinden.quote:
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.
Dat is wel een goede samenvattingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .
Ik kots Eric al langer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarbij het 'Eric-emmertje' vol is sinds dat vieze homoventje is geweest die hij heeft geprobeerd te verkrachten? Ik kan die gast wel uitkotsen nu
Zielig mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Eric zegt dat Huub best wel een rood hoofd heeft en wel een thermometer in Huub's anus wil steken. Hij heeft tenslotte ervaring. Afgelopen weekend nog.
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef SiRojK het volgende:
Eric denkt dat hij wel naar Istanbul mag gaan.. Ik hoop dat Eric dan al lang vertrokken is... Adiozo!
Zou wel een dom plan zijn... Bereiken ze weinig mee zolang Lieke er nog is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef dl3b het volgende:
Yes ze zijn alleen, go Palma go!!
Ik snap nog steeds niet dat ze op zo'n 'gescripte' manier een huishoudster zich met het spel laten bemoeien.. Het lullige daarbij is dat de huishoudster zich richt op één bewoonster die daar niets tegen kan doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.
Palma schreeuwde tegen Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat sturen van de Febo niet erg, maar wel als het enkel op Lieke en Huub is gericht. Jaap hoeft maar boe tegen Brian te roepen of hij krijgt al een telefoontje van achter.
Palma hangt achter de streams te wachten op het eerste de beste misstapje van Lieke en gisteren was het zoverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Doe maar want het is heel erg op dit momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Tis dus weer de palma show zo te lezen?
Dan laat ik de streams even uit
Mogguh!
Eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Streams gaan uit nu, ik kan dit niet meer aanhoren. Op het moment dat Brian eens gaat aangepakt worden neem ik weer streams. Maar nu !!!! is het voor mij voorbij zodra de maand om is.
hij wordt natuurlijk ook best vaak terugefloten door achter. Dus dat zou ik nog begrijpen ook. Als hij met brian samenwerkt mag hij mss nog eens iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |