Iedereen met jou denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Ik vind dit echt niet meer amusing hoor redactie
het is te walgelijk voor woorden ondertussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.
Het is ook steeds irritanter aan het wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.quote:
Ik eet het niet maar ken genoeg mensen die het lekker vinden.quote:
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.
Dat is wel een goede samenvattingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .
Ik kots Eric al langer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarbij het 'Eric-emmertje' vol is sinds dat vieze homoventje is geweest die hij heeft geprobeerd te verkrachten? Ik kan die gast wel uitkotsen nu
Zielig mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Eric zegt dat Huub best wel een rood hoofd heeft en wel een thermometer in Huub's anus wil steken. Hij heeft tenslotte ervaring. Afgelopen weekend nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |