Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoeg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia vindt het mooi om oud te worden. (Vandaar dat ze er alles aan doet om dat tegen te gaan...)
Ow is die terminator er weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
En de rest vult ze aan met de standaard waarzeggertrucs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
vind het niks gek als hij dat doet,als hij eruit gestemd word heeft hij in ieder geval z,n euro,s nog!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
is de kust veilig?
gelukkig!quote:
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezichtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
heb je alles gehad komt die nachtmerrie weer
zij gaat wel, Bianca is er niet bij. [Dreams of Beauty is dit.]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezicht
Nee, Mitch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef Desii het volgende:
Hoorde ik Amanda nou zeggen, dat ze Huub ook nog steeds heel erg leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |