Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoeg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia vindt het mooi om oud te worden. (Vandaar dat ze er alles aan doet om dat tegen te gaan...)
Ow is die terminator er weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
En de rest vult ze aan met de standaard waarzeggertrucs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
vind het niks gek als hij dat doet,als hij eruit gestemd word heeft hij in ieder geval z,n euro,s nog!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
is de kust veilig?
gelukkig!quote:
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezichtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
heb je alles gehad komt die nachtmerrie weer
zij gaat wel, Bianca is er niet bij. [Dreams of Beauty is dit.]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezicht
Nee, Mitch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef Desii het volgende:
Hoorde ik Amanda nou zeggen, dat ze Huub ook nog steeds heel erg leuk vind?
Als Mitch weer komtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Marrije het volgende:
Dat had ik ff gemist, dat Amanda en Brian nu officieel een relatie hebben.
Ben benieuwd wanneer het weer uit is![]()
Natasia lult nu lekker met Huub meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
huub praat met natas over de stemming. ze vinden dat brian of huub er het meeste recht op heeft.
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?quote:
Waar staan zulke afspraken nog voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?
Nog niet gehoord hoor, voorlopig gaan ze er vanuit dat er maar een gaat dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?
Ja dat hebben ze wel afgesproken, maar Huub heeft al aangegeven zich daar niet aan te houden en Brian zal dat ook niet doen denk ik doordat dat uitje naar Zandvoort niet doorging voor hem omdat Syl toen Huub meenam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Die afspraak heeft huub ook met Japio.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze iemand mee mogen nemen
Ik verwacht helemaal geen tegenvallers meer voor Brian in de Kooi. Al dan niet gestuurd zal alles zijn kant op komen. Elke tegenvaller zou voor mij een megaverrassing zijn en de streams weer eens interessant maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet gehoord hoor, voorlopig gaan ze er vanuit dat er maar een gaat dacht ik.
En Amanda Natasia en Brian hebben allang de buit richting Brian geschoven na die wanvertoning van Lieke gisteren
Ik hoorde Brian vanochtend ook speculeren dat Amanda mee zou kunnen gaan als er nog iemand meemocht eventueel
ik vind dat dus zo dom, door dat soort acties gunt niemand elkaar nog iets. Het is handiger als je je toch een keer aan een afspraak houdt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel afgesproken, maar Huub heeft al aangegeven zich daar niet aan te houden en Brian zal dat ook niet doen denk ik doordat dat uitje naar Zandvoort niet doorging voor hem omdat Syl toen Huub meenam.
ik was ook net te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
Aargh ... Vrouw Holle komt weer mijn audio verpesten![]()
Huub heeft die afspraak ook lopen met Lieke en Jaap en wou dit vandaag ook met Eric gaan doen. Oftewel ze zijn gewoon op zoek naar stemmen. Het zal leuk worden als Huub hem uiteindelijk krijgt want dan moet hij een aantal personen flink naaien als hij echt iemand uit mag kiezen om mee te gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze iemand mee mogen nemen
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde Brian vanochtend ook speculeren dat Amanda mee zou kunnen gaan als er nog iemand meemocht eventueel
Jij hebt lopen spieken bij de REDACTIE vergaderingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.
Bootje varen over de Bosporus, shoppen in de Istikal Cadessi, theedrinken in een typisch Turks theehuis, cultuur snuiven in de Grand Bazaar en de blauwe moskee, een Hamman bezoeken voor de (half)naakte beelden en 's nachts neuken in het hotelbed...
Zijn zo weer twee televisieafleveringen mee gevuld.
Je weet het leuk te brengen. Ik ga het ze bijna gunnen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.
Bootje varen over de Bosporus, shoppen in de Istikal Cadessi, theedrinken in een typisch Turks theehuis, cultuur snuiven in de Grand Bazaar en de blauwe moskee, een Hamman bezoeken voor de (half)naakte beelden en 's nachts neuken in het hotelbed...
Neuh, ik heb zelf wel eens een midweekje Istanbul gedaan. Met een zéér zeker niet bij gebrek aan beter vriendje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef pullup het volgende:
Jij hebt lopen spieken bij de REDACTIE vergaderingenDit is vast griezelig dicht bij het bedachte plannetje
![]()
Het zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Brian zo plotseling wél 'verkering' wilde met Amanda. Lieke vroeg het zich deze week al hardop af waarom er ineens die ommekeer was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |