Die verklaring ligt volgens mij eerder in Mitch. Amanda liet Brian weten te twijfelen en misschien wel voor Mitch te willen gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Clank het volgende:
Het zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Brian zo plotseling wél 'verkering' wilde met Amanda. Lieke vroeg het zich deze week al hardop af waarom er ineens die ommekeer was.
Stel dat Brian voorkennis heeft gehad van een uitje voor 2.. dan is een vriendin wel handig.
je vergeet Brian die een ferrari stuk rijdt tegen een turkse lantaarnpaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.
Bootje varen over de Bosporus, shoppen in de Istikal Cadessi, theedrinken in een typisch Turks theehuis, cultuur snuiven in de Grand Bazaar en de blauwe moskee, een Hamman bezoeken voor de (half)naakte beelden en 's nachts neuken in het hotelbed...
Zijn zo weer twee televisieafleveringen mee gevuld.
Klopt, Eric bezig met een cursus visagie, en Wifebeater in gesprek met de opperzwabber over zijn gedichtenbundel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Volgens mij gebeurt er niet veel !!!! Ik staak met de streams, maar als ik zo hier lees dan mis ik niks ook.
Jaap is naar Briellequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Volgens mij gebeurt er niet veel !!!! Ik staak met de streams, maar als ik zo hier lees dan mis ik niks ook.
Of stel dat Amanda hem krijgt , en op het moment van vertrek ze te horen krijgt dat Mitch mee gaat aiaiaiaiaiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Brian de trip krijgt
10.000 euro uitgeven in 48 uur.. Das best netjes, worden ze nog druk meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Voor het gemak hebben ze bij Tien de foto's van de Turkijegangers er alvast bijgezet.
[afbeelding]
Denk dat ze het wel een vette neus foto vindquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annet van psychonomie hier van vinden?
[afbeelding]
ik denk dat ze kan aflezen uit de getattoeerde wenkbrauw dat dit Amanda isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ze moeten zich gewoon opmaken de volgende keer dat zij komt, met paars en groen, snapt ze der niets meer vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dat het een heel smerig en erg dom meisje is, die, als ze niet uitkijkt, binnen 3 maanden zo rond is als een tonnetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Handig dat ze dit soort info in de Televaag gaan zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Ning het volgende:
Huub vraagt een ontslagronde aan voor Eric omdat hij wil anticiperen op nieuwe ontwikkelingen...... Maar hij zegt dat hij dat alleen doet als Brian Amanda laat gaan. Dat gaat dus niet gebeuren want Natasia gaat al over 4 maanden en zit dan zonder back-up (en bovendien heeft hij het goed met Amanda). Huub heeft dan Lieke en Jaap nog! Beetje oneerlijk voorstel dus het zal wel niet doorgaan.
Bron telegraaf
Volgens vol heeft Eric dit gelezen. Staat bij reactie's
http://www.telegraaf.nl/prive/article64440241.ece
Ach, ze zal wel op schema zijn.quote:
Zou me niets verbazen als 'achter' hierachter zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Handig dat ze dit soort info in de Televaag gaan zetten.![]()
Dat wil ik ook horen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Dat is zo gebeurt hoor:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10.000 euro uitgeven in 48 uur.. Das best netjes, worden ze nog druk mee
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nmlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Okay jammer... ik viel net in dat gesprek met Brian. Toch altijd handig dat de taktiek even doorgenomen wordt met de huishoudsterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nml
"hierachter" is geen woord!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als 'achter' hierachter zit![]()
*leest die zin nog eens na.. Hij klopt toch![]()
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!
09.00 weg (?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor u![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
Dat wordt fake! Ze kunnen met ambtenaren van de burgerlijke stand natuurlijk niet sollen en de terror bedrijven....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
In dat geval verwacht ik Imca Marina.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
09.00 weg (?)
10.30 daar
11.30 klaar
12..30 terug?
Tis nu 1,5 uur later dan deze ruime planning
Burgerlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Waarschijnlijk word het huwelijk dus eerder gesloten, en zoals is geschreven een paar post later de ambtenaren zullen zich niet laten lenen voor het terreur in DGK, en zal dus inderdaad fake zijn. Ik voel me genaaid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
I stand corrected!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Tuurlijk, ik was de lunch vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.![]()
Dan nog de 2 stops die ze bij de diverse Mc Donalds moeten maken en hij is er over een uurtje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |