Dat wil ik ook horen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Dat is zo gebeurt hoor:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10.000 euro uitgeven in 48 uur.. Das best netjes, worden ze nog druk mee
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nmlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Okay jammer... ik viel net in dat gesprek met Brian. Toch altijd handig dat de taktiek even doorgenomen wordt met de huishoudsterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nml
"hierachter" is geen woord!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als 'achter' hierachter zit![]()
*leest die zin nog eens na.. Hij klopt toch![]()
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!
09.00 weg (?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor u![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
Dat wordt fake! Ze kunnen met ambtenaren van de burgerlijke stand natuurlijk niet sollen en de terror bedrijven....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
In dat geval verwacht ik Imca Marina.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
09.00 weg (?)
10.30 daar
11.30 klaar
12..30 terug?
Tis nu 1,5 uur later dan deze ruime planning
Burgerlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Waarschijnlijk word het huwelijk dus eerder gesloten, en zoals is geschreven een paar post later de ambtenaren zullen zich niet laten lenen voor het terreur in DGK, en zal dus inderdaad fake zijn. Ik voel me genaaid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
I stand corrected!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Tuurlijk, ik was de lunch vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.![]()
Dan nog de 2 stops die ze bij de diverse Mc Donalds moeten maken en hij is er over een uurtje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |