Yup.... ik was iets te vroeg Carlos komt pas 15.00u...quote:
De vrouwen worden daar wel allemaal in een keurslijf van extensions en dikke tieten geduwd, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef akveor het volgende:
Lieke d'r haaruitgroei wordt geblondeerd en krijgt extensions..... Wat een onzin ze heeft toch een bos mooi haar? Lieke maakt ook even kenbaar dat zij en Amanda niet tevreden waren over de aangemeten coupe en dat Patricia wat herstel werkzaamheden heeft verricht.
Hehehehe voorspelbaarquote:
Ja er zitten veel reclame geile bedrijven binnen DGK....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vrouwen worden daar wel allemaal in een keurslijf van extensions en dikke tieten geduwd, heb ik het idee.
Nee, tegenwoordig doet het gemeentehuis fucking lastig.. Alles aanvragen duurt nu eeuwen.. Als je je rijbewijs haalt moet je gewoon een week wachten ofzo, tis toch niet normaal! Mofo's.. Ik ben nu bezig met mijn motorrijbewijs, als ik daar een week op moet wachten voel ik me echt fucked, ben je eindelijk klaar, moet je nog een week wachten.. Mijn autorijbewijs kon ik 2 jaar geleden nog gewoon direct ophalen, 5 minuutjes...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat het 48 uurs uitje dit weekend al is en dat hij niet meekan omdat ie geen paspoort heeft (krijg je die tegenwootdig niet meer meteen mee?). Hij is bereid z'n stem te verkopen.... Wat officieel ook niet mag.
Gelukkig het zijn nog steeds ambtenaren daar dus....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig doet het gemeentehuis fucking lastig.. Alles aanvragen duurt nu eeuwen.. Als je je rijbewijs haalt moet je gewoon een week wachten ofzo, tis toch niet normaal! Mofo's.. Ik ben nu bezig met mijn motorrijbewijs, als ik daar een week op moet wachten voel ik me echt fucked, ben je eindelijk klaar, moet je nog een week wachten.. Mijn autorijbewijs kon ik 2 jaar geleden nog gewoon direct ophalen, 5 minuutjes...
5 werkdagen voor een identiteitsbewijs, maar voor ¤ 40,= extra kan het wel sneller klaar zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat het 48 uurs uitje dit weekend al is en dat hij niet meekan omdat ie geen paspoort heeft (krijg je die tegenwootdig niet meer meteen mee?). Hij is bereid z'n stem te verkopen.... Wat officieel ook niet mag.
Het zou wel mooi passen vootafgaand aan de dagelijkse herhaling van Flodder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef SiRojK het volgende:
DGK op RTL5, zie ik nog niet zo snel gebeuren
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou wel mooi passen voorafgaand aan de dagelijkse herhaling van Flodder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |