Thanks.quote:
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Natas had 5 ruggen bij zich naar Eurodisney...
toien had ze haar borsten nog niet dus had ze zelf al twee ruggen...
het verschil zag je niet van voor en achter..![]()
Eenschquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft veel interesses.....
Ik zou ook niet kunnen bedenken hoe een van die verwende zeikerds wel een fatsoenlijke reden zou kunnen geven... ze hebben daar allemaal al maanden vakantie, uitermate luxe zelfs.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ian Dury: Me, myself and Iquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...![]()
Ik zie Brian 10 x liever gaan dan het verwende kreng van een Amanda. Ach, als het Brian wordt dan neemt ie toch Amanda wel meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima zet. Huub zegt dat hij de reis aan Brian zou gunnen. Bingo !
Nee hoor, ze staat aan de deur als portierquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'![]()
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Vragen jullie je dan niet af of hier geen addertje onder het ijs zit?
Nee kweet alleen Huub (oh ja een een beetje Amandaquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Weet iemand al waar Lieke allemaal is geweest?
Ja en na 5 extra avonden verdien je daar 10.000 euries mee. Want daar ging het om, dat als ze dat zelf wil ze dat ook wel kan opbrengen, zo'n reisje als dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ze staat aan de deur als portier
Sponsoring van een reisbureau misschien.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
mag het een addertje onder het gras zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Binnenkort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
Tuurlijk, Mitch mag meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??![]()
Unknown.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Sponsoring van een reisbureau misschien.
Ik hoop dat steeds met elke stemming, dat er dan van de plasma-boy een berichtje komt: Dit was een test, om te zien wie dit of dat, enz.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten hem echt aan Amanda gunnen, en dan haar chanteren om Eric eruit te gooien.
Natasja zei het zelf net. Ze denkt dat er nog iemand mee mag.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, röntgenfoto's zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil sowieso niet, al die fotoshoots, zo vervelend. In de Bergmankliniek had ze daar ook al zoveel last van.
Dat is al op wist zijn moeder te vertellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft 50 mille, die kan die 2 dagen 5 x doen
Mijn idee.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef riri het volgende:
Nou...wat kan amanda ineens goed voor zichzelf opkomen.....
als er iets te halen valt dan kan ze ineens harstikke goed praten en weet ze precies wat ze wil
hebberig kind
In ieder geval tot halverwege de endeldarm van Hupert om in het programma te kunnen komenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
+1quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is al op wist zijn moeder te vertellen.
Dit is toch haar standaard discussie modus.quote:
Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vliegtuig kijkt ook gewoon zielig.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De landing van Brian ging niet helemaal goed...![]()
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huh?
Aan wat in vredesnaam, hij zit in de villa, ik zie hem nou niet bepaald postorderen ofzo.
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Alles gaat naar Brianquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.
Op zich zegt dat nog niet veel natuurlijk, ik ben ook gek op reizen (staat ook bij mijn favo bezigheden in m'n MSN profiel) maar dat wil niet zeggen dat het regelmatig gebeurt....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!
Sporten, Motor rijden, Winkelen, Uitgaan, Ontdekken, Vrienden, Lezen, Relaxen, Reizen, Suana, Eten, Dansen!! Alles waar ik van kan genieten...
Neeeeuh, ze maakt het niet vaak mee.
Voorbeeld 2. er staan foto's op van Marbella.
Er mag er maar 1 gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:48 schreef paraquat het volgende:
schofterig..................ik heb de naam Jaap nog geen een keer gehoord!
Ik gun het Brian in elk geval een stuk meer dan Amanda.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Volgens mij was het Huub zijn neusquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Natasia heeft het KA-POT-zwaar in de villa gehad, ze heeft op haar lip moeten bijten om mensen niet de villa door te rossen, ja, Tas, dan heb jíj het zwaar, hoor.
Naar Brian die Natasia meeneemt dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef AnTjUh het volgende:
hij gaat naar brian
amanda loopt kwaad weg
huub is al boos
Ah, tnx.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.
was dat maar waarquote:
[..]
Lieke is ook wel een erg dom kalf om mensen uit haar kamp publiek af te vallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Zeik Lieke : Ben je boos Huub..
Je bent er nogquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan. had de reis geboekt en toen las ik al die enge berichten.
Ik heb het vliegtuig goed geinspecteert met mijn leken oog. (alhoewel ik wel altijd naar Air Crash Investigations (Mayday kijk) maar het was juist top.![]()
Als kindje van God wordt je geheugen ook gewist waar het je eigen misdragingen betreft.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij past niet in 1 vliegtuigstoel
Shit. Terwijl ik het typte had ik al het idee dat er iets niet klopte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
mag het een addertje onder het gras zijn?![]()
Wat een dom mokkel, ze snapt er níets van.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Huub is volgens mij terecht boos op Lieke.
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
Ja, Jaap. En anders Huub, die weet wel van wanten. Maar het is misselijkmakend voorspelbaar dat het Brian wordt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
Lieke is zo tactisch als een molenpaardquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Japio maak je het allergelukkigst door hem een dagje naar McDonald te sturenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Lieke hou es op, jij gaat in elk geval niet. Tenzij Huub m krijgt en hij jou meeneemt.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ze denkt aan al die vrouwen waarmee Huub kan vreemdgaan, dat is t gewoonquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Haha, precies, want dat staat helemaal los van het feit dat ie haar vriendje isquote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?![]()
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buikquote:Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou Natasia moeten gaan... nu kan ze nog meedoen met buikdansen![]()
Jaap/Huub dan maar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Goeie!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
En haar stembanden ( verwijderen )quote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buik
onderhanden kan nemen...![]()
Er zo over denken prima, maar en public dat onnodig gaan gebruiken en hem afvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.
Gouden tip voor jullie?quote:
Gebruik gerustquote:
Of met een oude Miljonair maar ze weten niet wie...quote:
Dat kind is zo wars van alles.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Lieke snapt echt he-le-maal niet waarom Huub pissed is.![]()
Dan kan Eric als Natrasha ook mee...dat is dan weer niet eerlijk...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ja, ik benijd ze echt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Huub en Lieke een hele goeie relatie hebben.
Huub heeft het ook eindelijk doorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Zeik wijf maar ja dat weten we al lang en straks neuken ze weerquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Dat is puur eigenbelang...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Het zou zo lachen zijn als Mitch het huis in komt als miljonair, wat gaat Brian dan zweten
Leuk voor de uitzendingquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft het ook door nu, Lieke zegt het zelf Drank, auto's, vrouwen.
Ik ben Lieke zo godvergeten zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Droevernis dat die bestedingen zo in kaart moeten worden gebracht - gun je dit iemand om het uitje of omdat je weet dat iemand met leuke souvenirs terug zal komen? Liekequote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef riri het volgende:
wat ze nu zouden moeten doen is aan elkaar voorleggen ieder op papier te zetten wat men met die reis wil doen en hoe het in te vullen en wat men uit die reis wil halen....hoe te besteden dus
Zij zit toch zelf al helemaal in te vullen wat Huub wel niet allemaal gaat doen als hij mag gaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik kan Huub weer niet uitstaan hij gaat Lieke beschuldigen van iets dat ze heeft gezegd terwijl hij zei het zelf eerst: drank...drank...vr...drank...niet slapen..
Wat een hypocriete gast...![]()
is ze ook...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Amanda een verwend gangsterliefje.
Ik hoorde ook zoiets, maar dacht dat het Eric was.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoor Brian para op de achtergrond schreeuwen: "Vuilak" ???![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Amanda een verwend gangsterliefje.
Ik hoop dat Fries haar nu vol in haar hol paktquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil lieverder Dimitri in de kooi of jouquote:
Dat vermoeden werd uitgesproken door Natasja, en dat klopt meestal. ( lees FEBO ).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
Het is dus helemaal niet zeker dat er een miljonair mee mag met de Turkije-ganger?
Ik ookquote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
Ik ben weer eens van gedachten veranderd.... Huubie hou Eric er maar in, vertrouw die ineens weer wat meer dan Lieke
Wat kan de domme uitspraken doen.... x hé
Verras ons maar met wat leuksquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[quote]Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gebruik gerust![]()
[/quote
Er zat al wat in wat gaat komen maar met leuke aanvulling
Die was op de andere stream te zien en zat rustig met Jaap in kantoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, maar dacht dat het Eric was.
Ik ben geen butler..en heb geen goddelijk lichaam...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil lieverder Dimitri in de kooi of jou
Wie weet wel een van de butlersquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vermoeden werd uitgesproken door Natasja, en dat klopt meestal. ( lees FEBO ).
Hij zei het zelf wat hij ging doen... En het is niet moeilijk te raden...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij zit toch zelf al helemaal in te vullen wat Huub wel niet allemaal gaat doen als hij mag gaan?
ja Brian neemt Natasja mee en die mogen dan niet stemmen.quote:
Ik ben Brian nog zatter !!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ookVraag vaak om een acute toneelhaak, nu ook weer
![]()
Aanvulling?? Als het een vrouw wordt mogen alle vrouwen mee en als t een man wordt alle mannen mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Lijkt me ook wel logisch; één bewoner op een tripje is ook niet echt enerverende televisie. Hopelijk met een twist en niet twee gedoodverfde 'vriendjes' samen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Dat vermoeden werd uitgesproken door Natasja, en dat klopt meestal. ( lees FEBO ).
Je sprak voor velen hier in dit gevalquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Lieke gunt hem het reisje niet omdat ze denkt dat Huub alleen maar zal gaan zuipen, Huub vindt dat een kut-argument, maar van Lieke moet hij het niet op zichzelf betrekken?
Huub wordt helemaal gestoord van dat wijf.
En ze loopt godverdomme wéér achter hem aan: Ik ben nog niet uitgesproken.
Sode-tering-flikker een pokke-eind op, Lieke!
Sorry, moest even. Pfff...
ach gut...hij kan en mag niet stemmen!..............lang over nagedacht?!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gebruik gerust![]()
[/quote
goed punt!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
Maar opluchten doet het niet, he. Ze gaat gewoon door met d'r bord voor d'r kop.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Lieke gunt hem het reisje niet omdat ze denkt dat Huub alleen maar zal gaan zuipen, Huub vindt dat een kut-argument, maar van Lieke moet hij het niet op zichzelf betrekken?
Lucht dat op?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef shmoopy het volgende:
dat zou nog veel leuker zijn, 2 mensen minder en misschien erik weg dan blijft er voor ons weinig over om te streamen. en wie weet amanda met mitch of huub of brian met melissaquote:
Dan word je mijn persoonlijke butler ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben geen butler..en heb geen goddelijk lichaam...
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Brain gaat mag Melisa mee...
als Amanda gaat mag Mitch mee....
zoiets?![]()
Deze?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Edit: lees ook de post van DGK_REDAKTIE.
Die snap ik niet. Internetredactie zeker?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Gebruik gerust![]()
[/quote
Da's dan gewoon vrouw-eigen, toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ook zo onwijs irritant dat ze in ruzies er constant achteraan blijft hobbelen en maar blijven tetteren, brrr...
En gelijk heeft ie.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat Lieke de anderen heeft geholpen in de motivatie Huub niet te laten gaan.
en zo weet ik er nog wel een paar!.......quote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
Wat is nou het probleem? Hij vertelt wat hij er gaat doen: drank, vrouwen, auto's en zij gebruikt dat als reden dat hij het daarom niet waard is om te gaan....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ookVraag vaak om een acute toneelhaak, nu ook weer
![]()
Het mag niet geblokt wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Mag het ook nog geblokt worden.
japio doe je best dan maar.
Gun het niemand.
En Brian helemaal niet.
+1quote:
Great minds....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar opluchten doet het niet, he. Ze gaat gewoon door met d'r bord voor d'r kop.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar opluchten doet het niet, he. Ze gaat gewoon door met d'r bord voor d'r kop.
I second thatquote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Wat een trut!!!
Wanneer mag ik beginnen?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan word je mijn persoonlijke butler ik ben niet zo moeilijk
En de rest gaat erg zinnige dingen doen zoals drank, mannen/vrouwen en alle shops leeg te kopen dus wat is het verschil ?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Hij vertelt wat hij er gaat doen: drank, vrouwen, auto's en zij gebruikt dat als reden dat hij het daarom niet waard is om te gaan....
Het is ook zonde om 2 dagen in Istanbul te hebben en ze dan zo te verspillen.
zou leuk zijn maar die brieven te veel.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
Misschien mogen ze wel een familielid/vriend(in) meenemen?
Huub ziet dit dus niet als verspilling,. Buiten dat, er zal heus een draaiboek zij voor die 48 uur, hij zal echt niet zomaar zijn gang kunnen gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Hij vertelt wat hij er gaat doen: drank, vrouwen, auto's en zij gebruikt dat als reden dat hij het daarom niet waard is om te gaan....
Nee...ik wil alleen met Jaap...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Maar als Brian een Fokker mag meenemen, willen jullie allemaal![]()
Ik snap gewoon niet dat het een drama wordt dat zij zijn eigen argumenten gebruikt....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
En de rest gaat erg zinnige dingen doen zoals drank, mannen/vrouwen en alle shops leeg te kopen dus wat is het verschil ?
Hoezo? Als je naar Istanbul ga je erheen om cultuur te snuiven? 2 hele dagen lang!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ie gelijk heeft!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Huub noemt Lieke een stinkwijf.
Mag ik even overslaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Al zou Brian de laatste man op deze aardkloot zijn, ik zou absoluut niet mee gaan met hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Fokker Friendship.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo? Als je naar Istanbul ga je erheen om cultuur te snuiven?![]()
Het is meer dat ze de groep een stok geeft om te slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat het een drama wordt dat zij zijn eigen argumenten gebruikt....
Het is niet alsof ze hem beschuldigt van iets wat hij al niet zelf gezegd had ofzo.
Punt is dat ie dat wel probeert maar dat dat 9 van de 10 keer niet is gelukt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Lieke vindt het jammer dat Huub altijd alles maar moet hebben.
ja hoor, dan ou ik doen of ik hem helemaal geweldig vind en hem allerlei verkeerde info geven over natasia en amanda, zodat ie helemaal para zou worden en hen eruit stemtquote:
Dat had ie zelf al gedaan met zijn briljante invulling van 2 dagen Istanbul, en Lieke heeft die stok toevallig opgepakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is meer dat ze de groep een stok geeft om te slaan.
In Istanbul struikel je ook over de toeristenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...
Die tijd is blijkbaar voorbij.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Lieke nu dom zeg.
Je gunt je back ups toch alles en de rest niks.
Exactquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het in de plaats van Hupert ook niet pikken, Lieke had ook gewoon d'r smoel kunnen houden, ze heeft ook niet verteld waarom ze niet voor Natasia zou stemmen dus waarom deed ze dat wel bij Hupert?
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga morgen accuut een opvangcentrum voor mannen met zeikvriendinnen opzetten.
Ik móet iets met dit gevoel!
Ik heb zo'n vermoeden dat het storm gaat lopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Je moet het gunnen...Hoor ff Japio op dit moment: hij baalt want hij weet dat hij niet gaat en hij verliest 10 k vd jackpot.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet toch unaniem.
Nou als je het iemand echt niet gunt wat dan.
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ie zelf al gedaan met zijn briljante invulling van 2 dagen Istanbul, en Lieke heeft die stok toevallig opgepakt.
Als die begint te praten in het vliegtuig keren ze gelijk om....denkenquote:
sukkelquote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef hoka_he het volgende:
shit alles gemist
Ik ik ik ikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan ga ik wel met iemand anders...![]()
ze raakt wel degelijk de kern...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef AnTjUh het volgende:
pppffffff lieke blijft gewoon doorgaan he
ook al staat ze zwaaar in haar ongelijk
ze spreek haarzelf zo tegen
bah bah
quote:
Dat gaat dus Amanda worden, als Huub mag gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef hoka_he het volgende:
ligt het aan mij of is lieke dus echt een engerd?
Stop die gasten dan wat peper in hun reet en zeg tegen ze dat ze die wijven een grote schop onder hun hol moeten gevenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Je doet maar... ik weet gewoon leukere plekken in Turkijequote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan ga ik wel met iemand anders...![]()
+2 (sinds het begin vd discussie)quote:
Je blijft beschaafd. Ik heb hele andere woorden in petto voor die........quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.
oh ik dacht juist dat ze zichzelf slim vond!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.
Nou Lieke laat niet zomaar 10.000 euries door d'r reet borenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef AnTjUh het volgende:
vanavond word alles weer goedgeneukt!!
Dat wordt wel de insteek van de therapie, ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stop die gasten dan wat peper in hun reet en zeg tegen ze dat ze die wijven een grote schop onder hun hol moeten geven
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Zal het nu over zijn tussen Lieke en Huub?
Ik ben blij dat er eindelijk weer eens een redelijk waardige stemming is, helaas is de uitkomst van de stemming en de weg ernaartoe allang bij de miljonairs bekendquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef rooie3 het volgende:
De stemmingen zjn elke keer zo pokke.
Je weet automatisch al dat de stemmen naar Brian of Amanda te gaan.
Omdat Ban altijd op elkaar stemt en de andere kiezen nooit voor elkaar.
Dus Amanda is neutraal en krijgt dan alles.
Nee, onnozelheid is oprechtheid en dat is mooi van dat meisjequote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef hoka_he het volgende:
[..]
oh ik dacht juist dat ze zichzelf slim vond!!!
vind ook dat huub gelijk heeft, maar het is wel duidelijk wat liekes motivatie is... ze vertrouwd hem niet met de vrouwen, ik bedoel amanda is ook in no time dronken en weet de volgende dag ook de helft niet meer. bullshit dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef shmoopy het volgende:
Hoe kun je het voor jezelf verantwoorden om iemand waarom je geeft zoiets niet te gunnen?
Huub is eigenlijk heel redelijk, hij heeft er geen probleem mee dat Lieke deze mening heeft, hij heeft er een probleem mee dat ze hem afvalt tegenover de rest.
Subtiel verschil, maar wel wezenlijk.
Ik ook...laatst nog geweest met 5 ruggen...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet maar... maar ik weet gewoon leukere plekken in Turkije![]()
Ik was er de komende maanden met een enorme boog omheen gelopenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Marrije het volgende:
Als ik Huub was dan had ik Lieke bij deze laten vallen als een baksteen.
... heiliger dan heilig trienemienquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je blijft beschaafd. Ik heb hele andere woorden in petto voor die........![]()
ze is gewoon recht door zee....wat anderen daar van maken is bullshitquote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |