Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Weet iemand al waar Lieke allemaal is geweest?
Dat vliegtuig kijkt ook gewoon zielig.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De landing van Brian ging niet helemaal goed...![]()
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huh?
Aan wat in vredesnaam, hij zit in de villa, ik zie hem nou niet bepaald postorderen ofzo.
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Alles gaat naar Brianquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.
Op zich zegt dat nog niet veel natuurlijk, ik ben ook gek op reizen (staat ook bij mijn favo bezigheden in m'n MSN profiel) maar dat wil niet zeggen dat het regelmatig gebeurt....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!
Sporten, Motor rijden, Winkelen, Uitgaan, Ontdekken, Vrienden, Lezen, Relaxen, Reizen, Suana, Eten, Dansen!! Alles waar ik van kan genieten...
Neeeeuh, ze maakt het niet vaak mee.
Voorbeeld 2. er staan foto's op van Marbella.
Er mag er maar 1 gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:48 schreef paraquat het volgende:
schofterig..................ik heb de naam Jaap nog geen een keer gehoord!
Ik gun het Brian in elk geval een stuk meer dan Amanda.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |