Thanks.quote:
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Natas had 5 ruggen bij zich naar Eurodisney...
toien had ze haar borsten nog niet dus had ze zelf al twee ruggen...
het verschil zag je niet van voor en achter..![]()
Eenschquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft veel interesses.....
Ik zou ook niet kunnen bedenken hoe een van die verwende zeikerds wel een fatsoenlijke reden zou kunnen geven... ze hebben daar allemaal al maanden vakantie, uitermate luxe zelfs.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ian Dury: Me, myself and Iquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...![]()
Ik zie Brian 10 x liever gaan dan het verwende kreng van een Amanda. Ach, als het Brian wordt dan neemt ie toch Amanda wel meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima zet. Huub zegt dat hij de reis aan Brian zou gunnen. Bingo !
Nee hoor, ze staat aan de deur als portierquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'![]()
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Vragen jullie je dan niet af of hier geen addertje onder het ijs zit?
Nee kweet alleen Huub (oh ja een een beetje Amandaquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Weet iemand al waar Lieke allemaal is geweest?
Ja en na 5 extra avonden verdien je daar 10.000 euries mee. Want daar ging het om, dat als ze dat zelf wil ze dat ook wel kan opbrengen, zo'n reisje als dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ze staat aan de deur als portier
Sponsoring van een reisbureau misschien.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
mag het een addertje onder het gras zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Binnenkort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
Tuurlijk, Mitch mag meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??![]()
Unknown.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Sponsoring van een reisbureau misschien.
Ik hoop dat steeds met elke stemming, dat er dan van de plasma-boy een berichtje komt: Dit was een test, om te zien wie dit of dat, enz.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten hem echt aan Amanda gunnen, en dan haar chanteren om Eric eruit te gooien.
Natasja zei het zelf net. Ze denkt dat er nog iemand mee mag.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, röntgenfoto's zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil sowieso niet, al die fotoshoots, zo vervelend. In de Bergmankliniek had ze daar ook al zoveel last van.
Dat is al op wist zijn moeder te vertellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft 50 mille, die kan die 2 dagen 5 x doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |