Thanks.quote:
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Natas had 5 ruggen bij zich naar Eurodisney...
toien had ze haar borsten nog niet dus had ze zelf al twee ruggen...
het verschil zag je niet van voor en achter..![]()
Eenschquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'quote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van haar bijstandsuitkering?? Kolere... met zo'n bedrag aan zakgeld naar Eurodisney... geen wonder dat Aboutaleb ervoor pleit dat (bijzondere) bijstand in natura moet worden gegeven.
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef ruby het volgende:
Amanda heeft veel interesses.....
Ik zou ook niet kunnen bedenken hoe een van die verwende zeikerds wel een fatsoenlijke reden zou kunnen geven... ze hebben daar allemaal al maanden vakantie, uitermate luxe zelfs.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks.
Die pleidooien zijn wel wat zwakjes, gaat nergens over. Wie wordt het gegund, daar gaat het om.
Ian Dury: Me, myself and Iquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker 3: Ik , mijn eigen en mijzelf...![]()
Ik zie Brian 10 x liever gaan dan het verwende kreng van een Amanda. Ach, als het Brian wordt dan neemt ie toch Amanda wel meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Prima zet. Huub zegt dat hij de reis aan Brian zou gunnen. Bingo !
Nee hoor, ze staat aan de deur als portierquote:Op maandag 28 mei 2007 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze versprak zich: 'als ik daar 5 deuren, uh, 5 dagen extra hard voor moet werken. . .'![]()
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Vragen jullie je dan niet af of hier geen addertje onder het ijs zit?
Nee kweet alleen Huub (oh ja een een beetje Amandaquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Weet iemand al waar Lieke allemaal is geweest?
Ja en na 5 extra avonden verdien je daar 10.000 euries mee. Want daar ging het om, dat als ze dat zelf wil ze dat ook wel kan opbrengen, zo'n reisje als dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ze staat aan de deur als portier
Sponsoring van een reisbureau misschien.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
mag het een addertje onder het gras zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Binnenkort.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
Tuurlijk, Mitch mag meequote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??![]()
Unknown.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat dat reisje plaatsvinden?
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Sponsoring van een reisbureau misschien.
Ik hoop dat steeds met elke stemming, dat er dan van de plasma-boy een berichtje komt: Dit was een test, om te zien wie dit of dat, enz.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten hem echt aan Amanda gunnen, en dan haar chanteren om Eric eruit te gooien.
Natasja zei het zelf net. Ze denkt dat er nog iemand mee mag.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, röntgenfoto's zeker.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil sowieso niet, al die fotoshoots, zo vervelend. In de Bergmankliniek had ze daar ook al zoveel last van.
Dat is al op wist zijn moeder te vertellen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft 50 mille, die kan die 2 dagen 5 x doen
Mijn idee.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef riri het volgende:
Nou...wat kan amanda ineens goed voor zichzelf opkomen.....
als er iets te halen valt dan kan ze ineens harstikke goed praten en weet ze precies wat ze wil
hebberig kind
In ieder geval tot halverwege de endeldarm van Hupert om in het programma te kunnen komenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
+1quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is al op wist zijn moeder te vertellen.
Dit is toch haar standaard discussie modus.quote:
Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vliegtuig kijkt ook gewoon zielig.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De landing van Brian ging niet helemaal goed...![]()
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huh?
Aan wat in vredesnaam, hij zit in de villa, ik zie hem nou niet bepaald postorderen ofzo.
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Alles gaat naar Brianquote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet om te wedden, dat staat al vast.
Op zich zegt dat nog niet veel natuurlijk, ik ben ook gek op reizen (staat ook bij mijn favo bezigheden in m'n MSN profiel) maar dat wil niet zeggen dat het regelmatig gebeurt....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Voorbeeld 1 van haar Hyves: Passies: LEVEN!!!
Sporten, Motor rijden, Winkelen, Uitgaan, Ontdekken, Vrienden, Lezen, Relaxen, Reizen, Suana, Eten, Dansen!! Alles waar ik van kan genieten...
Neeeeuh, ze maakt het niet vaak mee.
Voorbeeld 2. er staan foto's op van Marbella.
Er mag er maar 1 gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 22:48 schreef paraquat het volgende:
schofterig..................ik heb de naam Jaap nog geen een keer gehoord!
Ik gun het Brian in elk geval een stuk meer dan Amanda.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat hij naar Brian gaat.
Volgens mij was het Huub zijn neusquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Natasia heeft het KA-POT-zwaar in de villa gehad, ze heeft op haar lip moeten bijten om mensen niet de villa door te rossen, ja, Tas, dan heb jíj het zwaar, hoor.
Naar Brian die Natasia meeneemt dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef AnTjUh het volgende:
hij gaat naar brian
amanda loopt kwaad weg
huub is al boos
Ah, tnx.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.
was dat maar waarquote:
[..]
Lieke is ook wel een erg dom kalf om mensen uit haar kamp publiek af te vallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Zeik Lieke : Ben je boos Huub..
Je bent er nogquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan. had de reis geboekt en toen las ik al die enge berichten.
Ik heb het vliegtuig goed geinspecteert met mijn leken oog. (alhoewel ik wel altijd naar Air Crash Investigations (Mayday kijk) maar het was juist top.![]()
Als kindje van God wordt je geheugen ook gewist waar het je eigen misdragingen betreft.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij past niet in 1 vliegtuigstoel
Shit. Terwijl ik het typte had ik al het idee dat er iets niet klopte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
mag het een addertje onder het gras zijn?![]()
Wat een dom mokkel, ze snapt er níets van.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Huub is volgens mij terecht boos op Lieke.
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
Ja, Jaap. En anders Huub, die weet wel van wanten. Maar het is misselijkmakend voorspelbaar dat het Brian wordt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
Lieke is zo tactisch als een molenpaardquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Japio maak je het allergelukkigst door hem een dagje naar McDonald te sturenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Lieke hou es op, jij gaat in elk geval niet. Tenzij Huub m krijgt en hij jou meeneemt.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ze denkt aan al die vrouwen waarmee Huub kan vreemdgaan, dat is t gewoonquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Haha, precies, want dat staat helemaal los van het feit dat ie haar vriendje isquote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?![]()
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buikquote:Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou Natasia moeten gaan... nu kan ze nog meedoen met buikdansen![]()
Jaap/Huub dan maar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Goeie!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
En haar stembanden ( verwijderen )quote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buik
onderhanden kan nemen...![]()
Er zo over denken prima, maar en public dat onnodig gaan gebruiken en hem afvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.
Gouden tip voor jullie?quote:
Gebruik gerustquote:
Of met een oude Miljonair maar ze weten niet wie...quote:
Dat kind is zo wars van alles.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Lieke snapt echt he-le-maal niet waarom Huub pissed is.![]()
Dan kan Eric als Natrasha ook mee...dat is dan weer niet eerlijk...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ja, ik benijd ze echt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Huub en Lieke een hele goeie relatie hebben.
Huub heeft het ook eindelijk doorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Zeik wijf maar ja dat weten we al lang en straks neuken ze weerquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Dat is puur eigenbelang...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Het zou zo lachen zijn als Mitch het huis in komt als miljonair, wat gaat Brian dan zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |