Wat een dom mokkel, ze snapt er níets van.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Huub is volgens mij terecht boos op Lieke.
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Het zal je maar gezegd worden dat een uitje van 2 dagen niet aan jou besteed is omdat je toch binnen 2 uur laveloos zal zijn en er verder niets meer aan hebt![]()
Ja, Jaap. En anders Huub, die weet wel van wanten. Maar het is misselijkmakend voorspelbaar dat het Brian wordt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
Lieke is zo tactisch als een molenpaardquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Japio maak je het allergelukkigst door hem een dagje naar McDonald te sturenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Marrije het volgende:
Lieke hou es op, jij gaat in elk geval niet. Tenzij Huub m krijgt en hij jou meeneemt.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk....quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ze denkt aan al die vrouwen waarmee Huub kan vreemdgaan, dat is t gewoonquote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Haha, precies, want dat staat helemaal los van het feit dat ie haar vriendje isquote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En we denken dat Lieke de back-up van Huub is?![]()
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buikquote:Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou Natasia moeten gaan... nu kan ze nog meedoen met buikdansen![]()
Jaap/Huub dan maar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Goeie!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze iemand mee mogennemen, maar die iemand moet van het eigen geslacht zijn. Dus geen combinaties Amanda/Brian of Huub/Lieke of zo.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
En haar stembanden ( verwijderen )quote:Op maandag 28 mei 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien zit er in Istanbul wel een vestiging van de Bergmankliniek waar dr. Ali voor 10 ruggen haar buik
onderhanden kan nemen...![]()
Er zo over denken prima, maar en public dat onnodig gaan gebruiken en hem afvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet gek dat hij boos is op Lieke, leuk als je vriendin zo over je denkt.
Gouden tip voor jullie?quote:
Gebruik gerustquote:
Of met een oude Miljonair maar ze weten niet wie...quote:
Dat kind is zo wars van alles.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef shmoopy het volgende:
Lieke snapt echt he-le-maal niet waarom Huub pissed is.![]()
Dan kan Eric als Natrasha ook mee...dat is dan weer niet eerlijk...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
Ja, ik benijd ze echt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Huub en Lieke een hele goeie relatie hebben.
Huub heeft het ook eindelijk doorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Zeik wijf maar ja dat weten we al lang en straks neuken ze weerquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Dat is puur eigenbelang...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
Het zou zo lachen zijn als Mitch het huis in komt als miljonair, wat gaat Brian dan zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |