Volgens mij was het Huub zijn neusquote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Oh, Natasia heeft het KA-POT-zwaar in de villa gehad, ze heeft op haar lip moeten bijten om mensen niet de villa door te rossen, ja, Tas, dan heb jíj het zwaar, hoor.
Naar Brian die Natasia meeneemt dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef AnTjUh het volgende:
hij gaat naar brian
amanda loopt kwaad weg
huub is al boos
Ah, tnx.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schulden, deels van een vastgelopen bedrijf en deels aan afbetalingen van schulden die een ex heeft veroorzaakt.
was dat maar waarquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze met Onur Air moeten vliegen ofzo??![]()
Lieke is ook wel een erg dom kalf om mensen uit haar kamp publiek af te vallenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Zeik Lieke : Ben je boos Huub..
Je bent er nogquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan. had de reis geboekt en toen las ik al die enge berichten.
Ik heb het vliegtuig goed geinspecteert met mijn leken oog. (alhoewel ik wel altijd naar Air Crash Investigations (Mayday kijk) maar het was juist top.![]()
Als kindje van God wordt je geheugen ook gewist waar het je eigen misdragingen betreft.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ze moeten verplicht in sponsorkleding blijven lopen in die vakantie.
Dan maar op twee stoelen. Jaap heeft nog niks gehad buiten de deuren van dat gekkenhuis. Dus Jaap.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij past niet in 1 vliegtuigstoel
Shit. Terwijl ik het typte had ik al het idee dat er iets niet klopte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
mag het een addertje onder het gras zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |