In Istanbul struikel je ook over de toeristenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...
Die tijd is blijkbaar voorbij.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Lieke nu dom zeg.
Je gunt je back ups toch alles en de rest niks.
Exactquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het in de plaats van Hupert ook niet pikken, Lieke had ook gewoon d'r smoel kunnen houden, ze heeft ook niet verteld waarom ze niet voor Natasia zou stemmen dus waarom deed ze dat wel bij Hupert?
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga morgen accuut een opvangcentrum voor mannen met zeikvriendinnen opzetten.
Ik móet iets met dit gevoel!
Ik heb zo'n vermoeden dat het storm gaat lopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga morgen accuut een opvangcentrum voor mannen met zeikvriendinnen opzetten.
Ik móet iets met dit gevoel!
Je moet het gunnen...Hoor ff Japio op dit moment: hij baalt want hij weet dat hij niet gaat en hij verliest 10 k vd jackpot.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet toch unaniem.
Nou als je het iemand echt niet gunt wat dan.
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ie zelf al gedaan met zijn briljante invulling van 2 dagen Istanbul, en Lieke heeft die stok toevallig opgepakt.
Als die begint te praten in het vliegtuig keren ze gelijk om....denkenquote:
sukkelquote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef hoka_he het volgende:
shit alles gemist
Ik ik ik ikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan ga ik wel met iemand anders...![]()
ze raakt wel degelijk de kern...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef AnTjUh het volgende:
pppffffff lieke blijft gewoon doorgaan he
ook al staat ze zwaaar in haar ongelijk
ze spreek haarzelf zo tegen
bah bah
Dat gaat dus Amanda worden, als Huub mag gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alweer een zo toevallige domheid van d'r. Ze heeft kennelijk niet stilgestaan dat er een heel grote kans bestaat dat degene die wordt gekozen iemand mee mag nemen.
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef hoka_he het volgende:
ligt het aan mij of is lieke dus echt een engerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |