Huub ziet dit dus niet als verspilling,. Buiten dat, er zal heus een draaiboek zij voor die 48 uur, hij zal echt niet zomaar zijn gang kunnen gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Hij vertelt wat hij er gaat doen: drank, vrouwen, auto's en zij gebruikt dat als reden dat hij het daarom niet waard is om te gaan....
Het is ook zonde om 2 dagen in Istanbul te hebben en ze dan zo te verspillen.
Nee...ik wil alleen met Jaap...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Maar als Brian een Fokker mag meenemen, willen jullie allemaal![]()
Ik snap gewoon niet dat het een drama wordt dat zij zijn eigen argumenten gebruikt....quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
En de rest gaat erg zinnige dingen doen zoals drank, mannen/vrouwen en alle shops leeg te kopen dus wat is het verschil ?
Hoezo? Als je naar Istanbul ga je erheen om cultuur te snuiven? 2 hele dagen lang!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem? Hij vertelt wat hij er gaat doen: drank, vrouwen, auto's en zij gebruikt dat als reden dat hij het daarom niet waard is om te gaan....
Het is ook zonde om 2 dagen in Istanbul te hebben en ze dan zo te verspillen.
Wat ie gelijk heeft!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Huub noemt Lieke een stinkwijf.
Mag ik even overslaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Al zou Brian de laatste man op deze aardkloot zijn, ik zou absoluut niet mee gaan met hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Fokker Friendship.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Ja ik wel, maar goed, ik ga dan sowieso al niet naar toeristen walhalla's als Antalya en Alanya...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo? Als je naar Istanbul ga je erheen om cultuur te snuiven?![]()
Het is meer dat ze de groep een stok geeft om te slaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat het een drama wordt dat zij zijn eigen argumenten gebruikt....
Het is niet alsof ze hem beschuldigt van iets wat hij al niet zelf gezegd had ofzo.
Punt is dat ie dat wel probeert maar dat dat 9 van de 10 keer niet is gelukt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Lieke vindt het jammer dat Huub altijd alles maar moet hebben.
ja hoor, dan ou ik doen of ik hem helemaal geweldig vind en hem allerlei verkeerde info geven over natasia en amanda, zodat ie helemaal para zou worden en hen eruit stemtquote:
Dat had ie zelf al gedaan met zijn briljante invulling van 2 dagen Istanbul, en Lieke heeft die stok toevallig opgepakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is meer dat ze de groep een stok geeft om te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |