Stop die gasten dan wat peper in hun reet en zeg tegen ze dat ze die wijven een grote schop onder hun hol moeten gevenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:14 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga morgen accuut een opvangcentrum voor mannen met zeikvriendinnen opzetten.
Ik móet iets met dit gevoel!
Je doet maar... ik weet gewoon leukere plekken in Turkijequote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan ga ik wel met iemand anders...![]()
+2 (sinds het begin vd discussie)quote:
Je blijft beschaafd. Ik heb hele andere woorden in petto voor die........quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.
oh ik dacht juist dat ze zichzelf slim vond!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een gans die prat gaat op haar onnozelheid.
Nou Lieke laat niet zomaar 10.000 euries door d'r reet borenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef AnTjUh het volgende:
vanavond word alles weer goedgeneukt!!
Dat wordt wel de insteek van de therapie, ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Stop die gasten dan wat peper in hun reet en zeg tegen ze dat ze die wijven een grote schop onder hun hol moeten geven
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Zal het nu over zijn tussen Lieke en Huub?
Ik ben blij dat er eindelijk weer eens een redelijk waardige stemming is, helaas is de uitkomst van de stemming en de weg ernaartoe allang bij de miljonairs bekendquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef rooie3 het volgende:
De stemmingen zjn elke keer zo pokke.
Je weet automatisch al dat de stemmen naar Brian of Amanda te gaan.
Omdat Ban altijd op elkaar stemt en de andere kiezen nooit voor elkaar.
Dus Amanda is neutraal en krijgt dan alles.
Nee, onnozelheid is oprechtheid en dat is mooi van dat meisjequote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef hoka_he het volgende:
[..]
oh ik dacht juist dat ze zichzelf slim vond!!!
vind ook dat huub gelijk heeft, maar het is wel duidelijk wat liekes motivatie is... ze vertrouwd hem niet met de vrouwen, ik bedoel amanda is ook in no time dronken en weet de volgende dag ook de helft niet meer. bullshit dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef shmoopy het volgende:
Hoe kun je het voor jezelf verantwoorden om iemand waarom je geeft zoiets niet te gunnen?
Huub is eigenlijk heel redelijk, hij heeft er geen probleem mee dat Lieke deze mening heeft, hij heeft er een probleem mee dat ze hem afvalt tegenover de rest.
Subtiel verschil, maar wel wezenlijk.
Ik ook...laatst nog geweest met 5 ruggen...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet maar... maar ik weet gewoon leukere plekken in Turkije![]()
Ik was er de komende maanden met een enorme boog omheen gelopenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Marrije het volgende:
Als ik Huub was dan had ik Lieke bij deze laten vallen als een baksteen.
... heiliger dan heilig trienemienquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je blijft beschaafd. Ik heb hele andere woorden in petto voor die........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |