Leuk voor de uitzendingquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft het ook door nu, Lieke zegt het zelf Drank, auto's, vrouwen.
Ik ben Lieke zo godvergeten zat.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gezeur van Lieke. Ze is gewoon bang dat Huub op die reis met andere meiden gaat bangen voor 10.000 euro !
Droevernis dat die bestedingen zo in kaart moeten worden gebracht - gun je dit iemand om het uitje of omdat je weet dat iemand met leuke souvenirs terug zal komen? Liekequote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef riri het volgende:
wat ze nu zouden moeten doen is aan elkaar voorleggen ieder op papier te zetten wat men met die reis wil doen en hoe het in te vullen en wat men uit die reis wil halen....hoe te besteden dus
Zij zit toch zelf al helemaal in te vullen wat Huub wel niet allemaal gaat doen als hij mag gaan?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik kan Huub weer niet uitstaan hij gaat Lieke beschuldigen van iets dat ze heeft gezegd terwijl hij zei het zelf eerst: drank...drank...vr...drank...niet slapen..
Wat een hypocriete gast...![]()
is ze ook...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Amanda een verwend gangsterliefje.
Ik hoorde ook zoiets, maar dacht dat het Eric was.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoor Brian para op de achtergrond schreeuwen: "Vuilak" ???![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Amanda een verwend gangsterliefje.
Ik hoop dat Fries haar nu vol in haar hol paktquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil lieverder Dimitri in de kooi of jouquote:
Dat vermoeden werd uitgesproken door Natasja, en dat klopt meestal. ( lees FEBO ).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Copycat het volgende:
Het is dus helemaal niet zeker dat er een miljonair mee mag met de Turkije-ganger?
Ik ookquote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
Ik ben weer eens van gedachten veranderd.... Huubie hou Eric er maar in, vertrouw die ineens weer wat meer dan Lieke
Wat kan de domme uitspraken doen.... x hé
Verras ons maar met wat leuksquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[quote]Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gebruik gerust![]()
[/quote
Er zat al wat in wat gaat komen maar met leuke aanvulling
Die was op de andere stream te zien en zat rustig met Jaap in kantoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, maar dacht dat het Eric was.
Ik ben geen butler..en heb geen goddelijk lichaam...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil lieverder Dimitri in de kooi of jou
Wie weet wel een van de butlersquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vermoeden werd uitgesproken door Natasja, en dat klopt meestal. ( lees FEBO ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |