Dank jequote:Op maandag 28 mei 2007 13:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mooie OP
Helaasquote:Wachten op 15 september dan maar
Ja dan begint het weer en zondags '' De Day After''quote:Gaan ze 15 september weer beginnen? Te gek, dat zal de rest hier ook leuk vinden
ik ook in 1 keer. Kende 95% van de beelden al maar ach.. altijd leuk om te bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb de hele dvd van mooiste weer de leeuw al gekeken![]()
Zeg 't es in m'n oor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ineneens snap ik wat die arreslee op de snelweg deed vanmiddag.
INEENS... SNAP.....IK......WAT....DIE.....ARRESLEE..OP....DE..... SNELWEG..... DEED..... VANMIDDAG............quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
INEENS... SNAP.....IK......WAT....DIE.....ARRESLEE..OP....DE..... SNELWEG..... DEED..... VANMIDDAG............
hahahah denk niet dat ie daar aan meewerktquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Whehe jammer zou mooi geweest zijn als karl noten in t tentje zat
Ja, dat is inderdaad een beetje teveel van het slechte.quote:
Guus Verstraetequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Er staat een leuk interview in de varagids met de regisseur (guus verstraete) en zijn dochter over de regie van dit programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:![]()
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Zoals na dat levend tetris, het meisje zegt nog over haar vriend: Die is minder gelukkig vanavond, en ong. 'n halve minuut later een snel shot van het meisje die haar vriend een kus geeft. Beetje vaag voorbeeld, maar dat vind ik altijd goed in elkaar zitten![]()
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef honda1990 het volgende:
Tip van de dagOp humortv.nl kan je meekijken naar the day after, via internet of via digitaal kanaal (als je dat heb
)
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beterquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.
Was wel aardig.![]()
Ja dat heb ik nooit geprobeerd om via humortv te kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beter
Half 9 gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoelaat begint het?
Iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Lang niet zo "ontwapenend" als vroeger, toen hij kreukelaars in een rolstoel met zo'n pookje tegen elkaar liet sparrenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Die bleef er bijna inhangen jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
PAS OP!!!! Straks ontploft die vent die naast die tongende leraar zit
Ze vinden hem nu juist een held manquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Die jonge leraar zal het maandag op school wel te horen krijgen van z'n leerlingen, die tong-aktie met Paul de Leeuw.
Zojuist op videoband gekeken.quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ik vond deze aflevering leuker dan vorige week
En wat is droomland toch een fijn liedje
Hij neemt haar wel erg zwaar in de zeik.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof, Winti!
Zekerquote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Betere aflevering dan vorige week
Kinderen voor Kinderen - Wakker met een wijsje in m'n hoofdquote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
Dat deuntje, waar is dat van? Het komt me bekend voor
En bedankt.quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef Atori het volgende:
Kinderen voor Kinderen - Wakker met een wijsje in m'n hoofd
quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Betere aflevering dan vorige week
ach ja...ga dan niet naar die showquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
Ze bedoelde het ook erg serieus. Ze lachte wel maar had geen lol
Voor een jaarabbonement op een groot exemplaar ja, wel goed luisterenquote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef j0rrit het volgende:
Die Tina.¤50.000,- voor een groot exemplaar.
Zeg dan dat je er als repro gewoon geen zin in hebt.
yeahquote:
Nooit genoegquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:54 schreef Jivis het volgende:
Gisteren ook al hoor, in Ranking the Stars
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekkere opmerkingen van Paul weer vanavond.
"Een vieze vent"quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:03 schreef MissHobje het volgende:
Die oma's omg:D:D
Hoe kun je P. de Leeuw nou niet leuk vinden ?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Alles is overleden: m'n schoonvader, m'n man, het plantje.'.
Was wel hilarisch geweest als ze nee had gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef Gnittoo het volgende:
ja, ze wil!
Is het nog wat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
16.99 euro voor die cd van Katie (en dan ook nog verzendkosten erbij)?Heb er vanmiddag 9,99 euro voor betaald
.
Echt leuk dat er nu weer een Ciskehype is. Ik zag de film voor het eerst in 1993 oid en was er helemaal weg van, hij is echt m'n jeugdheld. Ik baalde echt dat ik pas in 1984 werd geboren en de hype gemist hadquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef MissHobje het volgende:
Oe dat gassie![]()
Zit ik ook met natte oogjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm ja toch maar even in spoiler.. de evita enzo[b]Hobbelicious is back!
[/b]
''De Day After'' was erg leuk, zojuist op internet gekekenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Blof komt pas morgen? Paul kondigde ze toch aan?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:49 schreef MissHobje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm ja toch maar even in spoiler.. de evita enzo![]()
![]()
En heel mooie ogen en ze heeft een aussie iers accentquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik ook...Zij heeft mooi haar.
Ja dat ook, dat heeft ze idd mooie ogenquote:Op zondag 30 september 2007 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En heel mooie ogen en ze heeft een aussie iers accent
Ik zou graag willen, maar moet alleen gaanquote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
ff ter infovoor de genen die kaarten willen voor November 2007
op 10/10/2007 kan je weer bellen voor kaarten vanaf 9uur
kijk hier voor de opname dagen http://omroep.vara.nl/Mooi_Weer_de_Leeuw.1360.0.html
Danny is een leuke gozer.quote:Op zondag 30 september 2007 14:44 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering! Sympathieke vent, die Danny de Munk
Ik wil ook onwijs graag, maar het is verdorie zo ver weg!quote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar moet alleen gaan![]()
Voor mijn idem ditoquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef KiwiTjuHh het volgende: [..] Ik wil ook onwijs graag, maar het is verdorie zo ver weg!![]()
Dat had ik gisteren gezien '' De Day After'' leuk héquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef DaFrenk het volgende:
Haha Adje met die duiven.. vraag me af of het echt is. Hij heeft in ieder geval geen moeite met eenden. Diegene die Adje ook anders kennen weten wel wat ik bedoel![]()
Was een leuke day after. Die jongen van Ciske de Rat.. was wel sneu, maar je hoorde inderdaad dat hij veel moeite had met de hoge stukken. Wel fijn dat hij alsnog een rolletje heeft gekregen.
Haha, ja als je het zo achter elkaar zet is het inderdaad een onwijs bizar geheelquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef bladibladibla het volgende:
Mijn god, wat moeten internationale gasten als Katie Melua wel niet denken als ze in dit programma terecht komen. Word je geinterviewd door iemand die amper Engels kan, terwijl achter je een man onderbroeken loopt te showen en er ook nog twee levende standbeelden staan , waarvan 1 er doodsbang is van duiven
Dat neemt niet weg dat het een geweldig programma is waar ik wekelijks met veel plezier naar kijk
is toch geen straf om naar te kijken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
Alweer Katie Melua? Vorig jaar ook al...
mee eens, katie melua (of het management) heeft inmiddels ook wel vernomen dat je goed kunt scoren bij paul..............en een nieuwe cd uit natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Haha, ja als je het zo achter elkaar zet is het inderdaad een onwijs bizar geheelMaar toch voelen een heleboel artiesten zich erg op hun gemak bij Paul. In het bijzonder Robbie Williams bijvoorbeeld.
Maar inderdaad, moet erg bizar voor ze zijn![]()
Nieuw uiterlijkleuk!
Vandaar ook de smiley achter de zin.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
is toch geen straf om naar te kijken?
Dat was een dooie sneeuwhond volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:39 schreef Baklap het volgende:
Aflevering van de bondkragen? Wat had die Veerkamp voor wolf om dr nek hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef Aoristus het volgende:
ik geloof dat Paul de Leeuw maar weer een tijdje wat anders moet gaan doen. Er is geen reet aan
O, dan zal het wel aan mij liggen zeker?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hadden ze die Jim ook niet uit een van die kokers kunnen laten komen?
En dattie dan halverwege blijft steken ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hadden ze die Jim ook niet uit een van die kokers kunnen laten komen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar nog steeds dat irritante nasale stemgeluid.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:11 schreef Aoristus het volgende:
je ramt jezelf nog in je zak ook met die soeplepel. Leuk zeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:16 schreef tong80 het volgende:
'En wat doen we als we te veel hebben gedronken?'
'Kotseeeeeeeeen'
Bij mij welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat de Internet-uitzending niet vloeiend gaat.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat de Internet-uitzending niet vloeiend gaat.
Had je voor je ging werken dan niet geprogrammeerd op '' dvd'' recorder.?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moest werken, jammer dat ze de uitzending niet later s'avonds nog herhalen, of s'nachts
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had je voor je ging werken dan niet geprogrammeerd op '' dvd'' recorder.?!
Jammer joh.
Ah, nee Kiwitjuhh heeft een dvd recorder zei ze vorige week.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, op de imaginaire
ik heb er geen, dus dat is dan vrij lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |