Guus Verstraetequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Er staat een leuk interview in de varagids met de regisseur (guus verstraete) en zijn dochter over de regie van dit programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:![]()
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Zoals na dat levend tetris, het meisje zegt nog over haar vriend: Die is minder gelukkig vanavond, en ong. 'n halve minuut later een snel shot van het meisje die haar vriend een kus geeft. Beetje vaag voorbeeld, maar dat vind ik altijd goed in elkaar zitten![]()
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef honda1990 het volgende:
Tip van de dagOp humortv.nl kan je meekijken naar the day after, via internet of via digitaal kanaal (als je dat heb
)
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beterquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.
Was wel aardig.![]()
Ja dat heb ik nooit geprobeerd om via humortv te kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beter
Half 9 gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoelaat begint het?
Iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Lang niet zo "ontwapenend" als vroeger, toen hij kreukelaars in een rolstoel met zo'n pookje tegen elkaar liet sparrenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Paul toch heerlijk ontwapenend met verstandelijk gehandicapten
Die bleef er bijna inhangen jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
PAS OP!!!! Straks ontploft die vent die naast die tongende leraar zit
Ze vinden hem nu juist een held manquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Die jonge leraar zal het maandag op school wel te horen krijgen van z'n leerlingen, die tong-aktie met Paul de Leeuw.
Zojuist op videoband gekeken.quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hahaa, ik vond deze aflevering leuker dan vorige week
En wat is droomland toch een fijn liedje
Hij neemt haar wel erg zwaar in de zeik.quote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof, Winti!
Zekerquote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Betere aflevering dan vorige week
Kinderen voor Kinderen - Wakker met een wijsje in m'n hoofdquote:Op zondag 23 september 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
Dat deuntje, waar is dat van? Het komt me bekend voor
En bedankt.quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef Atori het volgende:
Kinderen voor Kinderen - Wakker met een wijsje in m'n hoofd
quote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef snellejelle het volgende:
Betere aflevering dan vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |