Dank jequote:Op maandag 28 mei 2007 13:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mooie OP
Helaasquote:Wachten op 15 september dan maar
Ja dan begint het weer en zondags '' De Day After''quote:Gaan ze 15 september weer beginnen? Te gek, dat zal de rest hier ook leuk vinden
ik ook in 1 keer. Kende 95% van de beelden al maar ach.. altijd leuk om te bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb de hele dvd van mooiste weer de leeuw al gekeken![]()
Zeg 't es in m'n oor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ineneens snap ik wat die arreslee op de snelweg deed vanmiddag.
INEENS... SNAP.....IK......WAT....DIE.....ARRESLEE..OP....DE..... SNELWEG..... DEED..... VANMIDDAG............quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
INEENS... SNAP.....IK......WAT....DIE.....ARRESLEE..OP....DE..... SNELWEG..... DEED..... VANMIDDAG............
hahahah denk niet dat ie daar aan meewerktquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Whehe jammer zou mooi geweest zijn als karl noten in t tentje zat
Ja, dat is inderdaad een beetje teveel van het slechte.quote:
Guus Verstraetequote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Er staat een leuk interview in de varagids met de regisseur (guus verstraete) en zijn dochter over de regie van dit programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Taurus het volgende:![]()
Dit duurt te lang. Maar boeiend, tis altijd wel 'n leuke sfeer vind ik. Goed camerawerk ook trouwens, ik vind dat het publiek altijd op leuke momenten in beeld wordt gebracht.
Zoals na dat levend tetris, het meisje zegt nog over haar vriend: Die is minder gelukkig vanavond, en ong. 'n halve minuut later een snel shot van het meisje die haar vriend een kus geeft. Beetje vaag voorbeeld, maar dat vind ik altijd goed in elkaar zitten![]()
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.quote:Op zondag 16 september 2007 23:17 schreef honda1990 het volgende:
Tip van de dagOp humortv.nl kan je meekijken naar the day after, via internet of via digitaal kanaal (als je dat heb
)
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beterquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt maar ook vanuit zijn site. Kan je via internet naar de reguliere uitzending kijken en daarna de after party. Ik heb vanavond gekeken.
Was wel aardig.![]()
Ja dat heb ik nooit geprobeerd om via humortv te kijken.quote:Op maandag 17 september 2007 09:52 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Weet ik maar de mensen boven mij zeiden dat de internet verbinding live heel slecht is, misschien is het via humortv beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |