Ja valt mij ook opquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Is Joris licht autistisch? Hij lijkt soms verward en afwezig.
Is Cynix blind, dat ie maar door blijft posten in een gesloten topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Van Zomergasten ben ik geen fan en van Linda ook niet, een gesprek met een interessant persoon vind ik wel leuk. Alleen jammer dat sommige mensen ook in Linda geïnteresseerd zijn, ik heb namelijk nog wel een pak wetenschapper en politici op mijn verlanglijstje staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Cynix ® het volgende:
Geen fan van Linda? Of geen fan van Zomergasten?
Nee, hij is te geconcentreerd bezig met zijn volgende move om Linda een hoge hak te zettenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk eigenlijk dat `t voor hem ook een lange zit is en dat hij zichzelf ook zo nu en dan moet herpakken. Ik had eerder het idee dat dat fragment `m wat aangreep of wat hij zei, dat hij wat uit zijn doen was doordat de tijd zo snel ging.quote:Is Joris licht autistisch? Hij lijkt soms verward en afwezig.
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Is Cynix blind, dat ie maar door blijft posten in een gesloten topic
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.
Ja, met een oude opa.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Is paul de Leeuw al langsgeweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |