abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50316056
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er grenzen, en die worden weldegelijk gehandhaafd hoor, alleen zo'n Pietverdrietfiguur is wel een beetje Fok!adel, je moet je van hem ook niet al teveel aantrekken. Lees er gewoon voorbij.
Geldt ook voor EchtGaaf. Ga nooit op hun toer.
Daar heb je gelijk in. Ze zijn puur uit op provocatie. Niets meer dan dat.
pi_50316327
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje geleden ook al gezegd tegen jou, toen je tijdelijk weg was weliswaar, jij provoceert an sich ook wel, alleen sommige mensen reageren zoals Pietverdriet op Fok!, andere weer niet.
Ik ben het ook vaak niet met je eens, maar ik zal je niet persoonlijk aanvallen.
Dat is gewoon Fok!, je kan op één of ander alternatief forum gaan zitten, maar dan heb je geen discussie. Je moet nu eenmaal een beetje een olifantenhuid kweken.
Dat klopt Ik begrijp echter wel de reactie van Floris.exe. Eigenlijk is het natuurlijk niet normaal als er zwaar op de persoon wordt gespeeld. Het valt destem eer op voor iemand die hier nieuw is. Maar ik weet intussen dat het een gegeven is.

pi_50316391
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat klopt Ik begrijp echter wel de reactie van Floris.exe. Eigenlijk is het natuurlijk niet normaal als er zwaar op de persoon wordt gespeeld. Het valt destem eer op voor iemand die hier nieuw is. Maar ik weet intussen dat het een gegeven is.

Het is een gegeven idd. Niet normaal, maar wel een gegeven.
I´m back.
  maandag 11 juni 2007 @ 12:54:33 #104
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50328040
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef floris.exe het volgende:
Ik begin mij mateloos te storen aan het getroll van Pietverdriet. In diverse POL-topics betrap ik hem er op, dat hij graag her en der onder de gordel van de linksen onder ons steekt en eveneens woorden hanteert die van weinig respect voor zijn linkse medemens getuigen.

Misschien dat deze klacht wat huilerig overkomt, maar ik vind het noodzakelijk.
Meneer Floris,

Ten eerste zullen we erop letten dat het her en der trollen niet de spuigaten uitloopt.
Ten tweede zal lang niet iedereen even netjes discussieren, die zien het onderwerp en de persoon waar tegen ze ageren niet los van elkaar. Daarbij wordt vaak gebruik gemaakt van stereotypering en andere vooroordelen. Het hoort er helaas een beetje bij. Probeer discussies op het persoonlijke vlak te vermijden en waar het mogelijk en nodig is proberen de mods bij te sturen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_50345142
Gaat Albayrak hele Marokkaanse gezinnen uitzetten?

Volgens mij snap je de stelling niet helemaal: ik vind de beargumentatie van Albayrak juist ridicuul.
pi_50372433
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef pberends het volgende:
Gaat Albayrak hele Marokkaanse gezinnen uitzetten?

Volgens mij snap je de stelling niet helemaal: ik vind de beargumentatie van Albayrak juist ridicuul.
Dat snap ik nu juist wel; maar als je denkt dat daaruit volgt dat er Nederlandse staatsburgers gaan worden uitgezet ben je op niveau TRU of BNW terecht gekomen. Vandaar mijn opmerking: probeer de juiste groep te benoemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50374427
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat snap ik nu juist wel; maar als je denkt dat daaruit volgt dat er Nederlandse staatsburgers gaan worden uitgezet ben je op niveau TRU of BNW terecht gekomen. Vandaar mijn opmerking: probeer de juiste groep te benoemen.
Als elke pipo de clown een Nederlands paspoort kan krijgen dan stelt het Nederlands staatsburgerschap weinig voor.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:28 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50390092
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef sigme het volgende:
Voor het reaguren op Geen Stijl columns schijnt speciaal een hoekje van het internet ingericht te zijn. Slot.
Wat is dat nu? Wilders doet uitspraken en daar moet op POL op gereageerd kunnen worden. Wat wou je beweren, dat er alleen daar gereageerd mag worden waar de bron is? Dan zal het hier snel akelig leeg zijn.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 23:22:47 #110
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50392726
Het is column van een politicus, daar kan toch gewoon over gediscussieerd worden. Dat het op Geen Stijl gepost is verder toch niet van toepassing. Anders wordt het hier snel leeg zoals Aaah zegt aangezien bijna elke krant tegenwoordig wel de mogelijkheid tot reacties heeft.
Carpe Libertatem
pi_50399195
Een column of opininiestuk in de OP kan prima, maar er moet wel *iets* mee gedaan worden. Anders hebben we binnen de kortste keren (zoals wel eens eerder) allemaal topics bestaande uit een geknipte & geplakte column. En dat is niet de bedoeling .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50439320
Mahrouch: TBS voor straattuig

Volgs mij heet die knakker Marcouch.
pi_50439379
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Autodidact het volgende:
Mahrouch: TBS voor straattuig

Volgs mij heet die knakker Marcouch.
Yep
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:57:42 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:03:41 #115
Stranger than fiction
pi_50442364
quote:
Scherp, scherp. Ik was al op zoek naar dit topic.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:58:33 #116
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50459861
Is dit normaal of zo?
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:45 schreef buachaille het volgende:
Ter bevordering van de arbeidparticipatie door links-intellectuelen en ander tuig
Uitkering omgekeerd evenredig maken aan opleidingsniveau
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_50461329
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dit normaal of zo?
[..]

Uitkering omgekeerd evenredig maken aan opleidingsniveau
Is het zo gruwelijk over de schreef dat het gecensureerd dient te worden? Lijkt me niet.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:43:21 #118
66444 Lord_Vetinari
pi_50461577
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het zo gruwelijk over de schreef dat het gecensureerd dient te worden? Lijkt me niet.
Ah, dus het is oke om mensen die iets ontwikkelder zijn en links stemmen als 'tuig' te omschrijven? Prima. Dan mag ik dus ook praten over 'rechtse users en andere nazi's'?
pi_50461794
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, dus het is oke om mensen die iets ontwikkelder zijn en links stemmen als 'tuig' te omschrijven? Prima. Dan mag ik dus ook praten over 'rechtse users en andere nazi's'?
Tuig is niet gelijk aan nazi's, ook al zijn nazi's wel tuig.

Nee dus.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:51:39 #120
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50461865
het is stigmatiserend, Sigme. Mag ik opperen dat je eens gaat werken aan duidelijke regels voor Pol?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_50461958
Je mag alles opperen .

Maar duidelijke regels werken niet; omdat in geen enkele op schrift gestelde regel te vangen is wat scherp geformuleerd is, wat over de grens is, wat een geintje is en wat niet grappig meer. Tenzij de regels zo strikt zijn dat praktisch alles verboden is.

Maar vragen staat vrij; en bekritiseren ook.
pi_50462381
Vermakelijkheden in de slowchat, graag.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:50:39 #123
66444 Lord_Vetinari
pi_50493890
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Tuig is niet gelijk aan nazi's, ook al zijn nazi's wel tuig.

Nee dus.
Je vergelijking is verkeerd. Als 'linkse intellectuelen' voor bepaalde user gelijkstaan aan 'tuig', kun je mij niet verbieden rechtse intellectuelen (ja, ik weet dat het een contradictio in terminis is) gelijk te stellen aan nazi's.
pi_50494407
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je vergelijking is verkeerd. Als 'linkse intellectuelen' voor bepaalde user gelijkstaan aan 'tuig', kun je mij niet verbieden rechtse intellectuelen (ja, ik weet dat het een contradictio in terminis is) gelijk te stellen aan nazi's.
Mijn antwoord was helder genoeg dacht ik.
Vergelijken met nazi's, of gelijkstellen met nazi's, kan maar hoogst zelden. Ga er maar vanuit dat het gewoonlijk niet kan.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:13:24 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_50494496
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn antwoord was helder genoeg dacht ik.
Vergelijken met nazi's, of gelijkstellen met nazi's, kan maar hoogst zelden. Ga er maar vanuit dat het gewoonlijk niet kan.
Sorry, blijkbaar gebruik ik woorden met teveel lettergrepen voor je of is de denktrant iets te ingewikkeld voor je. Waarom moet ik accepteren, dat ik als links persoon met een goede opleiding word gelijkgesteld met tuig?
pi_50494747
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry, blijkbaar gebruik ik woorden met teveel lettergrepen voor je of is de denktrant iets te ingewikkeld voor je. Waarom moet ik accepteren, dat ik als links persoon met een goede opleiding word gelijkgesteld met tuig?
Waarom? Omdat iemand dat doet. Problemen mee? Die persoon aanspreken, of een vlammend betoog houden waaruit achteloze lezertjes niet anders kunnen dan concluderen dat jij, hoewel links met goede opleiding, niet tot tuig behoort, eventueel zelfs niet alle overige goedopgeleide linksen. Mochten ze dat eerder gedacht hebben op basis van een zinnetje van een ander.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:24:59 #127
66444 Lord_Vetinari
pi_50494842
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom? Omdat iemand dat doet.
Okee, dus als ik rechtse users vergelijk met nazi's mag dat ook. Tenslotte 'doe ik het'. Heeft iemand er een probleem mee?
quote:
Die persoon aanspreken, of een vlammend betoog houden waaruit achteloze lezertjes niet anders kunnen dan concluderen dat jij, hoewel rechts, niet tot nazi'sbehoort, eventueel zelfs niet alle overige rechtsen. Mochten ze dat eerder gedacht hebben op basis van een zinnetje van een ander.
Dat dus.

Of heb je een apart setje regels voor linkse en rechtse users?
pi_50494967
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Okee, dus als ik rechtse users vergelijk met nazi's mag dat ook. Tenslotte 'doe ik het'. Heeft iemand er een probleem mee?
[..]

Dat dus.

Of heb je een apart setje regels voor linkse en rechtse users?
Nee. Nazivergelijking, wet van Godwin, recept voor discussies die niets toevoegen, als het onderwerp niet de nazi's waren.

Het staat je vrij rechtse intellectuelen in één adem te noemen met tuig, mits enigzins passend binnen de rest van de post, het topic, het subforum, FOK, de wereld het heelal en de rest. Dus wat is je probleem? Dat je mag wat een ander ook mag?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:32:47 #129
66444 Lord_Vetinari
pi_50495066
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Nazivergelijking, wet van Godwin, recept voor discussies die niets toevoegen, als het onderwerp niet de nazi's waren.

Het staat je vrij rechtse intellectuelen in één adem te noemen met tuig, mits enigzins passend binnen de rest van de post, het topic, het subforum, FOK, de wereld het heelal en de rest. Dus wat is je probleem? Dat je mag wat een ander ook mag?
Vervang 'linkse intellectuelen' eens door 'Marokkanen'. Dat mag niet. Waarom mag het richting links wel?

Overigens: wat is de relevantie van de term 'linkse intellectuelen en ander tuig' binnen het betreffende topic? Volgens mij minder dan 0,0. Het onderwerp was immers geen 'tuig', dus waarom die term gebruiken in de OP? Als dat mag, mogen (okee, geen nazi's) termen als 'rechtse users en andere misdadigers' dus ook, ongeacht de strekkiing van OP of topic.
pi_50495284
Nee, er is geen lijst met verboden woorden. Contextafhankelijk, en je kan niet uit het gebruik van een woord afleiden dat je voortaan te pas en te onpas dat woord kan gebruiken, en nog minder dat het vrijbrief zou geven andere woorden te gebruiken.

En een tip: probeer dingen eens met een korreltje zou te nemen. Niet mijn antwoorden hier, die zijn bloedserieus, maar wel zo'n OP.

Wat betreft de discussie over het toestaan ervan ben ik uitgepraat: ja, het blijft er staan en nee, dat verschaft niet het recht op ongelimiteerd mensen uitmaken voor tuig of ander fraais.
pi_50496304
Rest van de praat over de feedback -> in de slowchat, per email, PM of SMS, maar niet hier.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:31:45 #132
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50514777
De optie centraal is er voornamelijk om topics waar men maar een paar keer in een lange tijd post toch in de index te houden, zodat men niet hoeft te zoeken wanneer er een incidentele aanvulling wordt gedaan. Daarnaast kan het handig zijn om opsommingstopics naar beneden te dirigeren wanneer er zoveel zijn dat het de andere topics ondersneeuwt (zie GC).

Dat is niet het geval bij het kamervragen van Wilders topic. Zou het weer van centraal af kunnen, zodat het niet doodbloed?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:34:27 #133
Stranger than fiction
pi_50514823
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:31 schreef Sidekick het volgende:
De optie centraal is er voornamelijk om topics waar men maar een paar keer in een lange tijd post toch in de index te houden, zodat men niet hoeft te zoeken wanneer er een incidentele aanvulling wordt gedaan. Daarnaast kan het handig zijn om opsommingstopics naar beneden te dirigeren wanneer er zoveel zijn dat het de andere topics ondersneeuwt (zie GC).

Dat is niet het geval bij het kamervragen van Wilders topic. Zou het weer van centraal af kunnen, zodat het niet doodbloed?
Je hebt gelijk. Een vervolg topic zou kamerbreed getrokken kunnen worden ipv alleen op de PVV gericht.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:17:49 #134
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50542882
waarom heb je hier dingen weggehaald, Sigme? Er stonden een aantal relevante vragen die je misschien niet zo heel erg goed uitkomen, maar wat geeft je het recht om ze te wissen?
  zondag 17 juni 2007 @ 13:25:58 #135
Stranger than fiction
pi_50543155
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb je hier dingen weggehaald, Sigme? Er stonden een aantal relevante vragen die je misschien niet zo heel erg goed uitkomen, maar wat geeft je het recht om ze te wissen?
Er zijn geen vragen weggehaald.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:32:50 #136
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50543368
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Er zijn geen vragen weggehaald.
zeker wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 17-06-2007 13:36:50 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 13:36:55 #137
Stranger than fiction
pi_50543479
Ik heb ze weggehaald en ik weet zeker dat er geen vragen verwijderd zijn.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:38:19 #138
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50543525
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb ze weggehaald en ik weet zeker dat er geen vragen verwijderd zijn.
Zou je mijn posts even heel willen laten. Het is tamelijk bevoogdend om voor mij te denken en het is slecht bevordelijk voor kritiek danwel vragen. Die macht heb ik omgekeerd niet.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:48:13 #139
Stranger than fiction
pi_50543787
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zou je mijn posts even heel willen laten. Het is tamelijk bevoogdend om voor mij te denken en het is slecht bevordelijk voor kritiek danwel vragen. Die macht heb ik omgekeerd niet.
Doe je ff normaal? ik had per ongeluk op het edit knopje gedrukt ipv quote.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:17:09 #140
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50544726
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Doe je ff normaal? ik had per ongeluk op het edit knopje gedrukt ipv quote.
Pardon? Doe jij effe normaal graag. Werk eens aan wat regels voor pol
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 14:44:38 #141
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50577845
quote:
Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Aoristus het volgende:
Pardon? Doe jij effe normaal graag. Werk eens aan wat regels voor pol
Regels maken we samen.
Carpe Libertatem
  maandag 18 juni 2007 @ 21:38:51 #142
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50593083
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
[POL 1245] De sneuste paardenpijper van heel FOK!

Zouden jullie eens wat minder de "edit" knop willen betasten? Alvast bedankt!
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 18 juni 2007 @ 21:42:55 #143
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50593302
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...
[POL 1245] De sneuste paardenpijper van heel FOK!

Zouden jullie eens wat minder de "edit" knop willen betasten? Alvast bedankt!
Je zit nog in je proeftijd! Ban the fucker, ban the fucker, ban the fucker!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 18 juni 2007 @ 21:45:09 #144
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50593439
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef Sidekick het volgende:
Je zit nog in je proeftijd! Ban the fucker, ban the fucker, ban the fucker!
Welnee.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_50606955
Opleiding omgekeerd evenredig maken aan uitkeringsnivo?

"Fok!s eigen huisbaggeraar", zie profiel, doet zijn naam dit keer geweldig veel eer aan.

Nou ben ik op zich niet tegen dat een OP soms niet in al te parlementaire bewoordingen wordt weergegeven, maar zijn er dan echt geen grenzen meer voor sommigen hier?

Dit verdient toch geen doorgang?

[ Bericht 17% gewijzigd door EchtGaaf op 19-06-2007 11:11:19 ]
pi_50607737
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Opleiding omgekeerd evenredig maken aan uitkeringsnivo?

"Fok!s eigen huisbaggeraar", zie profiel, doet zijn naam dit keer geweldig veel eer aan.

Nou ben ik op zich niet tegen dat een OP soms niet in al te parlementaire bewoordingen wordt weergegeven, maar zijn er dan echt geen grenzen meer voor sommigen hier?

Dit verdient toch geen doorgang?
Het topic verdient geen aandacht in iedergeval en de aandacht is dan ook minimaal.
pi_50608868
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het topic verdient geen aandacht in iedergeval en de aandacht is dan ook minimaal.
Zal er dan toch een zelfreinigend vermogen bestaan binnen FOK!
pi_50608958
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zal er dan toch een zelfreinigend vermogen bestaan binnen FOK!
Tss komop zeg
pi_50642409
Interessante nieuwe POL'lers, noem ze hier.

Dit is nou typisch zo'n topic dat uitnodigt tot flames en strijd. Kan prima in SC.
Is er nog 1 over de Polbewoner die politicus moet worden maar die heeft wellicht nog het voordeel van de twijfel.
pi_50642455
Wakker worden JE land is in de uitverkoop!

Dit noemen ze toch een dump? Geen mening of onderbouwing in de OP.

sorry, heb een SCHoonmaakbui
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')