Ja, klopt ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:55 schreef Hephaistos. het volgende:
POL is over het algemeen te vermoeiend geworden, maar de keren dat ik hier rondkijk vind ik Klopkoek wel een aanwinst.
Beiden.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat POL vermoeiend is, of dat Klopkoek een aanwinst is?
Je zou ook zelf een keer *iets* kunnen opzoeken.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:29 schreef Ryan3 het volgende:
Oud topic geweest van zodiakk, iets van 'interessante nieuwe users', geloof ik. (Misschien dat sigme dat topic nog een keer kan opzoeken)
Aan de ene kant zou dat best kunnen maar aan de andere kant zou hij hetdan wel erg lang en overtuigend volhoudenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou Klopkoek niet een linksige clone van Lemmeb zijn?
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou jij niet een soort Hollandse kloon van Jack de Vries/Karl Rove zijn? Tsssk, hoe kom je erbijquote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja, maar dat maakt je nog geen interessante nieuw Pollerquote:
Zo goed als uitgesloten. Bmw is ie echt nieuw.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Doet het ook goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:51 schreef Klopkoek het volgende:
Kees22 is idd een aanwinst. Betrekt in z'n beargumentatie feiten en kennis, meer dan gemiddeld iig.
Para, brother Aah?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Verdacht topic als inleiding op plotse nieuwe users, ome Ryan?
Denk het niet, hij zou een linkse gimmick maken, Klopkoek is geen gimmick kloon.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |