Trekt een dermate zwarte wissel op de openbare orde in Nederland! Ja, dames en heren.quote:Albayrak vindt dat partners en kinderen van oorlogsmisdadigers Nederland eveneens moeten verlaten. Het verleden van oorlogsmisdadigers trekt een dermate zware wissel op de openbare orde in Nederland dat hun hele gezin verplicht moet vertrekken.
Hebben die nog geen verblijfsvergunning dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alle politici ook uitzetten?
Het moet gaan om complete gezinnen he.quote:
De Marokkaantjes waar PB het over heeft ook niet dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Hebben die nog geen verblijfsvergunning dan?
Van oorlogsmisdadigers heb ik nog nooit last gehad dat ze hier zaten. Van criminele allochtonen wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef kLowJow het volgende:
Natuurlijk, oorlogsmisdaden vallen namelijk in dezelfde categorie als "straattereur" en asielaanvragen weigeren is hetzelfde als staatsburgers uitzetten. Logisch.
Vertel dát eens in Kosovo.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Van oorlogsmisdadigers heb ik nog nooit last gehad dat ze hier zaten. Van criminele allochtonen wel.
Wat interesseert mij dat. Het ging toch om de openbare orde in Nederland?quote:
Zo zie je maar weer, jij doet er niet toe!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Van oorlogsmisdadigers heb ik nog nooit last gehad dat ze hier zaten. Van criminele allochtonen wel.
Je bedoelt die SERVISCHE provincie die door jihadis uit Afghanistan, de Kaukasus en Algerije tot hel gemaakt werd?quote:
Oorlogmisdadigers interesseren me geen reet. Daar heb ik geen last van. Van criminele allochtonen anders wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef teamlead het volgende:
een oorlogsmisdadiger vergelijken met een criminele allochtoonjezus.. hoe triest kun je worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |