Goeie TTquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Chen het volgende:
Iemand oneens met de TT?
Toen hadden ze de coördinaten, maar volgens Naomi ligt daar geen eiland. Penny zou daar ook wel achter zijn gekomen denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef Chen het volgende:
Wat ik niet begrijp: Penelope zei over de verbinding dat ze niet wist wel eiland, maar was aan het einde van Seizoen 2 niet te zien dat 2 gasten op de Noordpool haar belde en zeiden: We've got him
Dat oordeel je na 2 personen van de weet niet hoeveel personen te hebben gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef Chen het volgende:
Wat eigenlijk uit alle verhaallijnen blijkt is dat iedereen beter is geworden op het eiland, en eigenlijk wordt dat bevestigd door de future flash
Jack had een kut leven, Kate was een misdadigster, Claire zat in een ditch, Charlie was een drugaddcit, Said was een oorlogsmartelaar, Jin en Sun hadden velen problemen, John was kreupel, Sawyer was een grote dief, Hurley had alleen maar bad luck, Rose had een ziekte en Walt en Micheal hadden ook geen goede vader zoon relatie. Dit alles zal vast al aan bod zijn gekomen hoor, maar de flashforward bevestigt het wel, want eenmaal van het eiland af leidt Jack weer een kut leven, en Kate zag er ook niet al te vrolijk uit..
Nee, maar wel als je kijkt naar hoe iedereen er beter op geworden is. Bovendien, als ik zo'n tijd op zo'n eiland zou zitten en zulke dingen als dit zouden gebeuren zou ik echt niet weten hoe ik terug zou komen en hiermee gewoon te leven...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat oordeel je na 2 personen van de weet niet hoeveel personen te hebben gezien?![]()
Sawyer heeft zijn eigen vader vermoord en lijkt het een beetje moeilijk mee te hebben (zie zijn botte reacties deze aflevering).. verder kun je het leven in een grote, drukke, normale stadsleven niet vergelijken met een eiland waar weinig voorzieningen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je kijkt naar hoe iedereen er beter op geworden is. Bovendien, als ik zo'n tijd op zo'n eiland zou zitten en zulke dingen als dit zouden gebeuren zou ik echt niet weten hoe ik terug zou komen en hiermee gewoon te leven...
Nee is nog niet duidelijk, maar hier vind je een duidelijke screenshot van het krantenartikel dus als jij kan ontcijferen wie het is zou je iedereen zeer gelukkig maken denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien ff een domme vraag maar was het nou al duidelijk wie er in die kist lag, of heb ik iets gigantisch gemist??
Was dat ook de vader van Sawyer, dus Locke en Sawyer zijn eigenlijk broers (Ja komt een beetje dom over, maar ik dacht altijd dat de échte Sawyer alleen de gene was die de moeder van onze Sawyer had vermoord)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sawyer heeft zijn eigen vader vermoord en lijkt het een beetje moeilijk mee te hebben (zie zijn botte reacties deze aflevering).. verder kun je het leven in een grote, drukke, normale stadsleven niet vergelijken met een eiland waar weinig voorzieningen zijn.![]()
Oo damn, ik was in de war... nee klopt, hij heeft zijn vaders "moordenaar" vermoord, maar aan zijn reactie te zien had hij daar wel moeite meequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Was dat ook de vader van Sawyer, dus Locke en Sawyer zijn eigenlijk broers (Ja komt een beetje dom over, maar ik dacht altijd dat de échte Sawyer alleen de gene was die de moeder van onze Sawyer had vermoord)
Volgens sommigen was het een man en begon de naam met een J. Heb het zelf niet gezien en ben niet zo onderzoekerig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien ff een domme vraag maar was het nou al duidelijk wie er in die kist lag, of heb ik iets gigantisch gemist??
Ok, ik dacht al. Haha.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Oo damn, ik was in de war... nee klopt, hij heeft zijn vaders "moordenaar" vermoord, maar aan zijn reactie te zien had hij daar wel moeite meesindsdien is hij geirriteerd
Je kan zelf HIER kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens sommigen was het een man en begon de naam met een J. Heb het zelf niet gezien en ben niet zo onderzoekerig.
Alleen klote dat we nu 8 maanden moeten wachten op het nieuwe seizoen.![]()
Nee, wie zijn dat? En wat zeiden zij? (Ik luister nooit de podcast eigenlijk, gaan die gewoon door tijdens de stop?)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Symer het volgende:
Hebben alle podcast-luisteraars wel op de stemmen van Damon en Carlton gelet trouwens?
Moest wel even gniffelen toen ik die hoorde
Waarom en welke podcast?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Symer het volgende:
Hebben alle podcast-luisteraars wel op de stemmen van Damon en Carlton gelet trouwens?
Moest wel even gniffelen toen ik die hoorde
The body of J ... anthamquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:25 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee is nog niet duidelijk, maar hier vind je een duidelijke screenshot van het krantenartikel dus als jij kan ontcijferen wie het is zou je iedereen zeer gelukkig maken denk ik
Ben niet zo'n onderzoeker. Ik haal er geen naam uit, maar blijkbaar kwam die persoon uit New York (of New York). Dus, wie komt er uit NYquote:
Waarom zo negatiefquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef koentje.k het volgende:
We zullen volgend seizoen wel niks meer horen over deze flashforward... zo ging het ook met die portugesen op de noordpool.
Damon Lindelof en Carlton Cuse zijn de schrijvers en producers van Lost, ze hebben in een podcast gezegd dat hun stemmen in de finale langs zouden komen. Damon was de piloot aan het begin van ep 22 en Carlton de verslaggever over Jacks heldendaden. En nee, ze gaan niet door tijdens de stop.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee, wie zijn dat? En wat zeiden zij? (Ik luister nooit de podcast eigenlijk, gaan die gewoon door tijdens de stop?)
Omdat cameo's altijd leuk zijn en het was in de officiële podcast natuurlijkquote:
maakt niet uit veel ingewikkelder kan lost niet wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Mender het volgende:
Nee ik heb liever geen flashforwards meer. Nu was het wel leuk omdat je niet wist dat het een flashforward was. Ik kwam er pas achter dat het een flashforward was toen Jack zei dat ze terug moesten.
Als ze dat vaker doen wordt het zo ingewikkeld lijkt mij.
Ik hoop dat we iets te zien krijgen van de voetbouwers, Jacob, Rousseau's flashback, en een nieuwe strijd tegen Naomi's groep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef Molluck het volgende:
Wat verwachten jullie van het volgende seizoen?
Het beantwoorde de grootste vraag achter de serie, 'Zullen ze van het eiland afkomen?'quote:Verder ben ik benieuwd wat uberhaupt de toegevoegde waarde van deze flashforward is...
Wel vreemd eigenlijk, volgens oceanic-air.com zijn ze failliet gegaan na de crash van 815.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef dapluiz het volgende:
Zo damn, ik vond het iig wel een vette finale, ik dacht toen er losties op het strand en bij de radio toren waren van "is dit nou die game-changer?" maar die moest nog komen in de laatste scene
Ik vond het al zo raar dat er allemaal oceanic dingen in ze kamer lagen maar ik dacht er verder niet teveel bij na eigenlijk
Ja en die kingsize zonnebril, flinke baard. ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef Haunter het volgende:
Jack zei trouwens een keer "Damn It"...![]()
![]()
Waar ken ik dat van?![]()
Omfg idd. Die rus is echt al 10x neergeschoten/gestoken/gewurgd etc.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef keijz het volgende:
- Is die Rus onsterfelijk?
Ik vond die Walt er verdacht anders uitzien dan eerst. Leek ineens wel 5 jaar ouder ofzo.quote:- Wat deed Walt nou weer op het eiland!?
Goh, kinderen worden in het echt ook grootquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Tware het volgende:
[..]
Omfg idd. Die rus is echt al 10x neergeschoten/gestoken/gewurgd etc.
[..]
Ik vond die Walt er verdacht anders uitzien dan eerst. Leek ineens wel 5 jaar ouder ofzo.
Grappig, dat is ook het eerste wat ik bedachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk, volgens oceanic-air.com zijn ze failliet gegaan na de crash van 815.
De rus is wellicht een gelover in het eiland en wordt zodoende ook wonderbaarlijk genezen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef keijz het volgende:
- Is die Rus onsterfelijk?
- Waarom vraagt Jack naar z'n vader? Ik bedoel, ook al ben je dronken.. je moet toch nog wel herinneren dat je pa dood is
- Wat deed Walt nou weer op het eiland!?
Zoiets zou het wel eens kunnen zijn ja,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef Haunter het volgende:
Walt = Jacob/Smokey...![]()
In Lost: The Answers werd vermeld dat de waanbeelden werden gecreëerd door Smokey, en aangezien ik denk dat Smokey Jacob is... is Walt een waanbeeld (je hoort ook duidelijk het welbekende gefluister)
Lijkt me eerder een afleiding van Jeremy Bentham.quote:
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Zhenar het volgende:
Super toffe finale!![]()
![]()
![]()
Er zijn weer een heleboel interessante dingen opgezet voor het volgende seizoen.
Ik had overigens niet verwacht dat Charlie echt dood zou gaan. En al helemaal niet dat het me zo zou aangrijpen. Was de mooiste, meest betekenisvolle dood van de hele serie m.i.
Hurley met zijn busje was ook erg tof, evenals hoe er met de resterende Others werd afgerekend door Sayid en James![]()
Flashforward was extreem cool. De verrassing vond ik wel meevallen: ik wist dat de flashback iets bijzonders moest zijn omdat het de season finale was (vorige keren hadden we een gezamenlijke flashback en een flashback van de mysterieuze Desmond op het eiland) en toen een vriend van mij opmerkte dat Jack zijn baard zo grijs was, riep ik uit dat het een flashforward was. Als je dat eenmaal vermoedt, verklaart het ook de vaagheid van de flash"back" en het feit dat er eigenlijk vrij weinig interessants in gebeurt (afgezien van de onthulling dat het een flashforward is natuurlijk)... heel tof gedaan wel. Vooral het feit dat ze aangeven dat Jack en Kate van het eiland zullen ontsnappen is best een gewaagde zet. Maar, zoals Ben al bijna huilend riep: "It's the beginning of the end." Dat komt ook mooi overeen met het feit dat er een eindpunt voor de serie is bepaald.
Ik denk dat the Others en de Losties nu samen gaan werken tegen Naomi en haar maatjes, die volgens mij inderdaad niets goeds in de zin hebben. Wat the Others altijd al roepen (dat ze de good guys zijn) klopt volgens mij wel... alleen gaan ze erg ver om hun doelen te bereiken.
Dat Walt terugkwam was voor mij nog wel de grootste verrassing!Ben benieuwd of ze het leeftijdsverschil nog gaan verklaren, of dat ze dat gewoon in het midden laten
![]()
Ik bedoel dat de acteur terugkwam, wie hij dan ook verbeeldde. Had niet verwacht hem nog terug te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...
Lijkt me logischer dat het Locke's verbeelding was..
Wat een teringherie was dat, ik voelde mij genoodzaakt het geluid van mijn pc zachter te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Rossdale het volgende:
Jack luistert Nirvana
Hele mooie finale, een mooi einde van dit seizoen en een toch genoeg openingen om lekker op verder te bouwen.
Scheelt dan wel dat ze nu dood isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef golfer het volgende:
Naomi vertrouw ik nog steeds niet helemaal, ook gezien Charlies laatste opgeschreven woorden.
Dat weet je nooit helemaal zeker bij LOST.quote:
Dat had je hier al kunnen weten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef golfer het volgende:
En pas op het einde had ik door dat het geen flashbacks, maar flashforwards waren met Jack en Kate.
Haha wat een toffe anagramquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat had je hier al kunnen weten!
Er zijn wel veel Others dood nu. Volgens mij alleen Ben en die "ik wordt niet oud" gast. En verder geen 'bekenden' meer levend....
Of het is Jacobquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...
Lijkt me logischer dat het Locke's verbeelding was..
Bekijk dit eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:25 schreef hete_bonk het volgende:
Dus de kans is groot dat we volgend seizoen charlie gewoon terug zien.
Vond ik ook hilarisch dat stukjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:52 schreef Fiama het volgende:
Charlie! Bloody hell! Are you alright? en dan dat accent van Desmond, geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe. Fraai, ook daar zit dus nog een heel verhaal achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik vond het einde eerst helemaal niks, toen dacht ik namelijk dat de 3 seizoenen tot nu toe 1 grote flashback van Jack waren geweest. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het verhalen die geheel in flashbackvorm verteld worden, dat haalt vaak alle spanning eruit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
. Wat.
. Een.
Season.
Finale.
.
Eén van de beste season-endings ooit, wat een aflevering zeg!.
Dat vond ik juist het sterke.. ik denk dat iedereen dacht dat het gewoon een flashback was terwijl als je het voor de 2e keer bekijkt het toch logisch is dat het een flashforward isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond het einde eerst helemaal niks, toen dacht ik namelijk dat de 3 seizoenen tot nu toe 1 grote flashback van Jack waren geweest. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het verhalen die geheel in flashbackvorm verteld worden, dat haalt vaak alle spanning eruit.
Toen ik me realiseerde dat een flashforward logischer was kon ik het een stuk beter waarderen![]()
Dus gewoon het oude concept van flashbacks verwacht ik voor volgend seizoenquote:You are shooting in Hawaii next season.
Yes. Mostly.
Dit is opmerkelijk! Die dude, die we konden zien in het hutje is NIET Jacob. Het is vast weer een weerspiegeling van een persoon uit iemands herinnering.quote:The role of Jacob has been cast.
False.
Interessant, de persoon is dus bedoeld maar is niet Jacob zelf. Mijn interpretatie van de vorige vraag is denk ik het antwoord.quote:False? Okay, interesting. People were having all sorts of interpretations of what he looked like.
You do see a guy, but...I'm still sticking to my false.
Worden ze nog verder uitgeroeid door Jack?quote:The Others are in danger of extinction.
True.
Voornamelijk het herhalen van strictly, is interessant. Veel valt te verklaren aan science maar het is allemaal losjes op gebaseerd.quote:The island's mysteries can be explained strictly by science.
Strictly by science?
Strictly.
Hell no, I won't tell you.
Daar hoeft geen commentaar.quote:The love triangle will eventually be resolved in an unambiguous manner.
True.
quote:Tom is gay.
I'll leave that open to interpretation.
Weer een duidelijkheidje.quote:Alex is actually Ben's biological daughter.
False.
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkortquote:And you got to be a hero.
Damon had said to me he doesn't want to undermine what's happening here with Charlie: What Charlie does gets them rescued, what Charlie does put into motion a series of events where helicopters come to the island and pick these guys up.
quote:Jack: No, no one gets left behind.
Rose: If you say the words 'live together, die alone' to me Jack, I'm going to punch you in the face.
Nouja, over een seizoen of 2 pasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:27 schreef dapluiz het volgende:
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkort
Er staat niets over "binnenkort". Er staat iets over een "series of events". Ik denk persoonlijk dat die series of events iets van drie seizoenen zal omspannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkort
Je had niet aan spoilertags gedacht? Ik doe moeite om het stukje over Alex in een spoiler te zetten; jij plempt het gewoon zo neer. Ooit bedacht dat er ook mensen zijn die dat niet willen weten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef chansadres het volgende:
Het interview met Damon Lindelof onder de loep:
[..]
Dus gewoon het oude concept van flashbacks verwacht ik voor volgend seizoen
[..]
Dit is opmerkelijk! Die dude, die we konden zien in het hutje is NIET Jacob. Het is vast weer een weerspiegeling van een persoon uit iemands herinnering.
[..]
Interessant, de persoon is dus bedoeld maar is niet Jacob zelf. Mijn interpretatie van de vorige vraag is denk ik het antwoord.
[..]
Worden ze nog verder uitgeroeid door Jack?
[..]
Voornamelijk het herhalen van strictly, is interessant. Veel valt te verklaren aan science maar het is allemaal losjes op gebaseerd.
[..]
Daar hoeft geen commentaar.
[..]
![]()
[..]
Weer een duidelijkheidje.
Dat van Alex was toch al veel langer bekendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je had niet aan spoilertags gedacht? Ik doe moeite om het stukje over Alex in een spoiler te zetten; jij plempt het gewoon zo neer. Ooit bedacht dat er ook mensen zijn die dat niet willen weten?
Dat hoop ik dus echt niet, dat ze pas over een lange tijd terugkomen op deze flashforward. Vooral omdat we dan al weten wat Jack te wachten staat enzo. Ik denk dat het nieuwe seizoen begint met de Losties die gerescued worden of iets dergelijks, of met twee verhaallijnen: een in de bewoonde wereld en een op het eiland.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er staat niets over "binnenkort". Er staat iets over een "series of events". Ik denk persoonlijk dat die series of events iets van drie seizoenen zal omspannen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me duidelijk toch?
Verder denk ik dat Walt geen verbeelding was maar de zwarte rook die zich al eerder heeft laten zien als personen. Zoals Jemi, Christian Shepard en het paard van Kate
Alleen omdat ie een baard had?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Kantar het volgende:
Bij het allereerste shot van Jack dacht ik al ''WTF? Issie van het eiland af?'' ...
Tuurlijk, anders worden Claire en de baby niet gered.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
Volgens mij had Charlie ook nog best door de deur kunnen glippen en em samen met Desmond barricaderen. Of door de patrijspoort naar buiten zwemmen. Of Desmond had een zuurstoffles naar binnen kunnen gooien. Of Charlie had naar buiten kunnen glippen en samen met Desmond een zuurstoffles pakken en naar de oppervlakte zwemmen.
Hij WILDE gewoon dood
Ja waarschijnlijk wel. Misschien was die bang dat als hij niet dood zou gaan, dat Claire en de baby niet gered zouden worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
Volgens mij had Charlie ook nog best door de deur kunnen glippen en em samen met Desmond barricaderen. Of door de patrijspoort naar buiten zwemmen. Of Desmond had een zuurstoffles naar binnen kunnen gooien. Of Charlie had naar buiten kunnen glippen en samen met Desmond een zuurstoffles pakken en naar de oppervlakte zwemmen.
Hij WILDE gewoon dood
Jup, vond ik zelf ook al raar, want het kwam echt vanuit het niets, maar ik denk dat het komt doordat we hem in zijn flashbacks nooit met een baard hebben gezien ofzo.. Maar zoals ik al zei, die gedachte was echt ff een paar seconden aanwezig en toen kwam het pas weer terug toen ik die kaarten zag liggen..quote:
Dat zijn van die vele vragen die nog opgelost gaan worden. Hoop ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef tass het volgende:
Het hele rare van die toestand met die boot is dat Naomi die foto van Desmond en Penny bij zich had... Hoe is dat dan te verklaren omdat Penny haar niet kent ????
Dat zou misschien wel kunnen verklaren hoe Naomi aan een foto van Desmond & Penny is gekomen. En trouwens, is er echt geen andere acteur meer in Amerika die een rijke stinkerd kan spelen? Deze vent speelt in Ugly Betty een rijkerd, net als in The OC (alleen had ie daar op het laatst toch schuldenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Jivis het volgende:
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.
[afbeelding]
A.K.A. Caleb Nichol uit The OC
Dat idee had ik ook wel al ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Jivis het volgende:
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.
[afbeelding]
Ik vind het wel geestig dat die in twee van die totaal verschillende series opduiktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef Kantar het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel kunnen verklaren hoe Naomi aan een foto van Desmond & Penny is gekomen. En trouwens, is er echt geen andere acteur meer in Amerika die een rijke stinkerd kan spelen? Deze vent speelt in Ugly Betty een rijkerd, net als in The OC (alleen had ie daar op het laatst toch schulden) en nu ook weer in Lost..
![]()
Alles wat ze zeggen is bekend of een aanname van de regisseur. Spoilertags dus niet nodigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je had niet aan spoilertags gedacht? Ik doe moeite om het stukje over Alex in een spoiler te zetten; jij plempt het gewoon zo neer. Ooit bedacht dat er ook mensen zijn die dat niet willen weten?
Die scène met hem vond ik geweldig toenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Jivis het volgende:
[afbeelding]
Lindelof is niet de regisseur, maar de hoofdschrijverquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles wat ze zeggen is bekend of een aanname van de regisseur. Spoilertags dus niet nodig
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet Desmond nou dat Charlie met Penny contact heeft gehad?
Lijkt me, hoe weet Charlie dat andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Weet Desmond nou dat Charlie met Penny contact heeft gehad?
Te snel typenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Lindelof is niet de regisseur, maar de hoofdschrijver
Ik denk dat het meer zo was omdat contact zoeken met de buitenwereld eventjes iets belangrijker was dan achter Locke aanrennen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef NiekL het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ben gaat doen, nu zijn hele kant door begint te krijgen dat het een leugenaar is.
Ik denk trouwens dat ze Locke hebben laten lopen na het vermoorden van Naomi omdat ze misschien weten dat Locke zoiets nooit zou doen zonder een goede reden. Ook al vonden ze dat ie maar raar deed.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wel tof dat Smokey gewoon de pubertijd van Walt bijhoudt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Gusev het volgende:
Naar aanleiding van dit krantenartikel wordt gesuggereerd dat er het volgende staat:
voor de zekerheid in spoilertags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had hij toch niet?En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Gusev het volgende:
interessant Symer, maar hoe verklaar je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had hij toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Gusev het volgende:
interessant Symer, maar hoe verklaar je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die had hij toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is speculatie gebaseerd op informatie die een gewone kijker niet heeft. Hoewel die info natuurlijk dubieus is, staat er wel een duidelijk tegeltje in de OP...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef budha het volgende:
Waarom spoilers, dit topic is toch voor speculatie?quote:Locke is bevrijd van zijn vader en dus van zijn frustraties. Het lijkt me dat ie niet z'n naam zal veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Jack zei dat de overledene geen vriend of familie is van hem. Ondanks alles zou hij Locke toch als vriend beschouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
die had hij toch niet?
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pft, ik vind het ook dik onodig om dit te spoileren hoor. Lekker belangrijk welke naam er precies in dat artikel stond, Jacob was ook in beeld maar nu weten we opeens dat Jacob geeneens gecast is."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?The Way The World Ends...![]()
Dat is nou juist de cliffhanger hèquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?
Amen.![]()
Ja, ik snap ook niet waarom ze die hele verklaring niet even in de laatste 10 minuten gepropt hebben hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Uiteraard weten we dat niet, maar wat we dus wel weten is dat Jack en Kate in ieder geval van het eiland zijn gekomen. Kate heeft de hele ervaring blijkbaar achter zich gelaten en heeft een (nieuwe) vriend. Jack kan haar makkelijk bereiken, dus ze is vrijgesproken danwel niet langer verdacht. Jack daarentegen heeft problemen met de situatie zoals ze die hebben achtergelaten. We kunnen daarnaar enkel gissen, maar hun ontsnapping aan het eiland is duidelijk niet over rozen gegaan. Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat was een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/Sawyerquote:About nine months into his sentence, he was visited by Cassidy, who claimed that she had given birth to a daughter named Clementine, and that Sawyer was the father.![]()
Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef budha het volgende:
.... Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.![]()
![]()
Ik vond het twee goede afleveringen, ben wel helemaal flabbergasted, maar tis weer geweldigDit soort trucjes werden in Alias (vorige serie van deze schrijvers) ook menig maal geflikt, als cliffhanger, en dan bleek het allemaal toch weer anders in elkaar te zitten...
En HurleyEcht, in zijn eentje gewoon een BA-Team
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Jack en Kate zijn waarschijnlijk niet de enigen die zijn teruggekomen, want er ligt iemand in die kist die ze allebei kennen. Die dus waarschijnlijk van het eiland komt, wat dan weer betekent dat ze niet met z'n tweeën gered zijn.![]()
Of hebben we slechts een der mogelijke opties gezien? Najah, ik heb er iig weer zin in, maar tot februari wachten. Tegen die tijd even alle seizoenen weer eens opnieuw bekijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploeg
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..
I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..![]()
.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
We zijn ook pas een (drukke) maand verder voor de Losties, dat komt straks met de tempel wel weer ter sprake denk ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..
Haha, ik moest echt zo lachen om die actie, Hurleyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
En HurleyEcht, in zijn eentje gewoon een BA-Team
.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you![]()
Ik vond hem wel sterkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'.
Oh wat dom van mequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/SawyerThanks
I'm super sonic man
Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'.
I'm super sonic man
Daar zullen we wel bij de temple/ruïnes meer over te weten komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Dan liegt ze weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echt![]()
![]()
Dan gooi ik mn DVDboxen heel hard t raam uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het antwoord op alle antwoorden is: de aliens![]()
I'm super sonic man
Over wie ik denk dat er in de kist ligt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Over wie ik denk dat er in de kist ligt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar dat is het enige logische dat ik kan bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer ook maar wat
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik vond kate en 3x22 echt slecht acteren.En in dat onderwaterstation.... De explosie was best gering, charlie had best naar dat watervat kunnen rennen en naar buiten zwemmen. Lichamen drijven toch, dus je zwemt behoorlijk snel naar boven. Ook had hij even kunnen wachten tot dat zn kamer volledig was volgestroomd en dan via dat gat naar buiten zwemmen.
Een beetje een laffe hond, die charlie...................................................................................................................................................![]()
Volgens mij snap je het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef s0k het volgende:
Ik vond kate en 3x22 echt slecht acteren.En in dat onderwaterstation.... De explosie was best gering, charlie had best naar dat watervat kunnen rennen en naar buiten zwemmen. Lichamen drijven toch, dus je zwemt behoorlijk snel naar boven. Ook had hij even kunnen wachten tot dat zn kamer volledig was volgestroomd en dan via dat gat naar buiten zwemmen.
Een beetje een laffe hond, die charlie.![]()
Het gaat er niet om of Charlie weg had kunnen rennen of niet. De dood zat hem op de hielen en als hij nu niet dood ging, zou Desmond wel weer nieuwe flashbacks krijgen waarin Charlie wél dood ging. Het moest zo zijn.
(het doet me bijna denken aan Jezus die zijn leven opgeeft voor de mensheid).
Ja en met deze keer doodgaan zouden Claire en Aaron teminste gered wordenI'm super sonic man
Het is gewoon de laffe uitweg
..................................................................................................................................................![]()
Over die flashforward:
Volgens mij zitten er dus nog steeds losties op het eiland. Anders zou Jack toch niet zo doordraaien en steeds schreeuwen "we have to go back" en Kate tranen krijgen....
Misschien hebben ze een deal gesloten met "de nieuwe vijand(Naomi's mensen?)" ofzo en dat ze het eiland mochten verlaten. Maar waar slaat dat "stop this lying"(wat Jack zei) op ? Misschien mogen ze de rest van de wereld niets over het eiland en de overige losties vertellen ofzo ?![]()
![]()
Ik denk niet dat Jack doordraait en terug wil omdat er nog Losties op het eiland zitten. Hij zei "I don't think we were supposed to leave," wat er m.i. op duidt dat hij zich dat pas realiseerde nadat ze het eiland hadden verlaten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Drifter__ het volgende:
Over die flashforward:
Volgens mij zitten er dus nog steeds losties op het eiland. Anders zou Jack toch niet zo doordraaien en steeds schreeuwen "we have to go back" en Kate tranen krijgen....
Misschien hebben ze een deal gesloten met "de nieuwe vijand(Naomi's mensen?)" ofzo en dat ze het eiland mochten verlaten. Maar waar slaat dat "stop this lying"(wat Jack zei) op ? Misschien mogen ze de rest van de wereld niets over het eiland en de overige losties vertellen ofzo ?
Het doordraaien en terug willen gaan kwam volgens mij doordat Jack's leven buiten het eiland kut is en hij zich nu pas realiseert dat hij op het eiland gelukkiger zou zijn geweest.
Dat betekent natuurlijk niet dat er niet nog altijd Losties op het eiland kunnen zitten...
Dit wordt weer een zomer lang heerlijk speculeren in ieder geval![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Charlie weet dat hij niet aan de dood kan ontsnappen.quote:
Nu geldt dat voor iedereen, maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel.
Komt er dit jaar nog zoiets als The Lost Experience? Zou wel leuk zijn, zeker nu het wachten tot het volgende seizoen nóg langer duurt dan vorig jaar.![]()
![]()
Alles herhalenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef Kantar het volgende:
Komt er dit jaar nog zoiets als The Lost Experience? Zou wel leuk zijn, zeker nu het wachten tot het volgende seizoen nóg langer duurt dan vorig jaar.![]()
![]()
![]()
Plak er gelijk maar een winter aan vastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Dit wordt weer een zomer lang heerlijk speculeren in ieder geval![]()
Trouwens, toen Charlie doodging begon Aaron opeens te huilen.
Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?![]()
Wat voor powers heeft Locke dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?![]()
Ik vind het weer zo stom net als in die stomme filmsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?Altijd een belangrijk persoon die t voelt
I'm super sonic man
Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het weer zo stom net als in die stomme filmsAltijd een belangrijk persoon die t voelt
![]()
Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem..
I'm super sonic man
Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse..
![]()
Met die naai-actie van hem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moest![]()
Met die naai-actie van hem![]()
Tuurlijk heb ik gelijk
I'm super sonic man
Ook gewoon gelijk álles zeggen hèNiet eens liegen of wat dan ook
.
Maar wáárom schoten ze in t zandI'm super sonic man
Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ook gewoon gelijk álles zeggen hèNiet eens liegen of wat dan ook
.
Maar wáárom schoten ze in t zand
Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.![]()
Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Was blijkbaar een vooraf afgesproken bevel van Ben. Tom zegt dat ze dat bevel niet hadden moeten volgen en ze hen echt dood hadden moeten schieten.
Ben wilde ze blijkbaar nog achter de hand houden als pressie-middel.
Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?I'm super sonic man
Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, jee, zo had ik dat nog niet eens bekeken
Maar hij zei ook van Ben has lost it bla bla heel negatief. En dan toch zijn bevelen willen volgen?En als ik weiger?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ontopic aub.![]()
wat is daar off-topic aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ontopic aub.Niet meer actief op Fok!![]()
Oh right. Als Tom zei dat ie gek is, en Ryan wilde het wel opvolgen en Tom niet dan klopt het zo wel idd. That is, als dat werkelijk het afgesproken plan wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zei Tom idd, hij wilde dat bevel om drie kogels in het zand te schieten juist niet opvolgen. Ryan deed het wel waar Tom kwaad om werd.
[..]
I'm super sonic man
Dat moment heeft vast wel een rol gespeeld bij z'n besluit Tom toch te vermoordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Sawyer Tom afmaakte omdat Tom hm eerder wou vermoorden, maar niet dus;
[afbeelding]![]()
![]()
Wat zei Sawyer ook alweer toen die Tom neerschoot?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Sawyer Tom afmaakte omdat Tom hm eerder wou vermoorden, maar niet dus;
[afbeelding]I'm super sonic man
Dat ie Toms overgave niet geloofde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat zei Sawyer ook alweer toen die Tom neerschoot?Ben zag alleen niet aankomen dat Jack dan wel eens pissig zou kunnen worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh right. Als Tom zei dat ie gek is, en Ryan wilde het wel opvolgen en Tom niet dan klopt het zo wel idd. That is, als dat werkelijk het afgesproken plan was
En dan had ie nog geluk, Kate zou Ben vermoord hebben.![]()
Moeilijk is dat quoten hè QBquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben zag alleen niet aankomen dat Jack dan wel eens pissig zou kunnen worden blijkbaar.
En dan had ie nog geluk, Kate zou Ben vermoord hebben.
Maar idd, ik had ook niet echt verwacht dat Jack toch tegenwerkteI'm super sonic man
'Thats for taking the kid off the raft'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hij zei toch ook wat tegen Tom?![]()
Och ja. Mijn geheugen is echt slechtquote:Dunkt me alleen dat Sawyer niet veel om t kind geeft. Misschien dat ie daardoor geschoten werd ofzo
I'm super sonic man
oke ik ga lost weer helemaal oppakken. Laatste episode waar ik gebleven was ging over Herbie dat die komeet ging neerstorten op zn burgertentErgens in de 3e seizoen. Weet iemand welke nummer deze is ?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Das lef hebben, in het spoilertopic komen net na de season finale als je het nog niet gezien hebt
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Dat was 3.10quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:50 schreef Rijstbal het volgende:
oke ik ga lost weer helemaal oppakken. Laatste episode waar ik gebleven was ging over Herbie dat die komeet ging neerstorten op zn burgertentErgens in de 3e seizoen. Weet iemand welke nummer deze is ?
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wel een goede moet ik zeggen. Zelfs de hele intonatie was geweldig.![]()
![]()
Ik heb vandaag genoten van de laatste 2 afleveringen. Geniaal einde van een topseizoen!
Charlie's dood vertrouw ik voor geen meter.![]()
Mikhail doet me denken aan die Chinese martelaar uit Alias, die ook steeds weer opdook.![]()
![]()
Ik moest laatst op de opleiding een stuk engels spreken, en ik spreek als ik gezopen heb altijd plat Schots, dus denk laat ik dat accentje ook hier eens proberen. Dus ik begin dat gesprek te doen, stukje is klaar en de docente vroeg waar ik het accent vandaan haalde, ik antwoorde dat het bezoeken van een pub wel een goede suggestie was. Maar achteraf bedacht ik me dat ik gewoon Desmonds accent heb overgenomen
Aye brother.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moest laatst op de opleiding een stuk engels spreken, en ik spreek als ik gezopen heb altijd plat Schots, dus denk laat ik dat accentje ook hier eens proberen. Dus ik begin dat gesprek te doen, stukje is klaar en de docente vroeg waar ik het accent vandaan haalde, ik antwoorde dat het bezoeken van een pub wel een goede suggestie was. Maar achteraf bedacht ik me dat ik gewoon Desmonds accent heb overgenomen
-![]()
Zei je mijn ondertitel ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
I'm super sonic man
Wow, wat een finale...
Toen Jack zei dat hij niet meer wilde liegen, misschien bedoelt hij dat Kate en hijzelf tegen de wereld hebben gelogen over het lot van de rest van de Losties, met andere woorden dat deze allemaal overleden zijn en dat zij tweeën de enige overlevenden zijn; misschien werden ze gedwongen dit te doen toen ze het eiland verlieten [net zoiets als dat Ben tegen Michael zei dat hij tegen niemand mocht vertellen dat de rest op een eiland zat].
Ik vond die laatste flash-forward scène echt sterk, erg goed geacteerd van Matthew Fox.
Je voelt echt het wanhopige van hem en er bekruipt je zo'n naar gevoel van dat je zo lang ergens voor hebt gevochten [in Jack's geval van het eiland komen en naar huis gaan], maar dat het uiteindelijk helemaal niet zo utopisch blijkt te zijn als je je aanvankelijk had voorgesteld en dat je in de vorige situatie wellicht beter af zou zijn geweest [Ben zegt ook al tegen Jack dat hij niets heeft in de gewone wereld om naar terug te keren; dat terwijl hij op het eiland echt een belangrijke rol heeft en een doel in het leven].
Wat dat einde betreft, het voelde ook echt als het begin van het einde van de serie, net als Ben riep toen Jack contact maakte met de boot van Naomi. Daarom vraag ik me ook af hoe ze het gaan klaarspelen nog 48 afleveringen te vullen, terwijl ik het idee heb dat het in zestien ook moet lukkenMaar goed, er zullen vast nog wel duizend mysterieën bij komen om ons tot aflevering 119 bezig te houden
Bernard was echtinderdaad btw, hij heeft gewoon heel het plan van de Losties in iets van vijftien seconden verklapt, zucht.
En iedereen wil alsmaar het vervolg zien van het verhaal achter de viertenige statue, ben ik dan de enige die dat werkelijk helemaal niets boeit?Het lijkt me net zo'n suf verhaal als die van Jack's tattoo's.
Om dan af te sluiten: Future Kate zag er mooi uit
Maar ik wist niet meteen zeker of het wel echt Kate was, want ik vind haar er toch best anders uitzien dan op het eilandIk weet niet of het door het make-up komt, maar ik moest de eerste paar seconden wel erg goed kijken tot ik zeker wist dat zij het was. En waar zijn haar freckles gebleven???
![]()
Ze heeft teveel rouge op, dat is lelijk idd.
Maar misschien is het wel voor extra duidelijkheid dat het nu off the island is. Want op t eiland droeg ze zogenaamd nooit make up en in flashbacks wel
I'm super sonic man
Sproetjes
Verder vind ik Kate niet aantrekkelijk, rare lippen, altijd kijkend met een scheef hoofd.. irriteert me gewoon. Wel apart dat ik iemand ken die veel op dr lijkt, alleen net wat knapper die wel echt een babe is to me.![]()
Net even een paar scènes weer zitten kijken:
Hurley: "I saved them all"
Jack: "We have to go back, Kate!"
Desmond: "Penny!!" [frustrerend was dat zeg, dat de deur net dichtging]
Trouwens sowieso raar dat meteen als de signal niet meer jammed is, er meteen een bericht van Penelope binnenkomt. Enige plausibele theorie die ik daarover heb gelezen is dat ze een loop aan had staan, die alsmaar probeerde verbinding te maken tot het lukte. Alleen wel heel toevallig dat zij net op het moment dat het lukt achter haar PC of whatever zit![]()
![]()
Haar tanden danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sproetjes
Verder vind ik Kate niet aantrekkelijk, rare lippen, altijd kijkend met een scheef hoofd.. irriteert me gewoon. Wel apart dat ik iemand ken die veel op dr lijkt, alleen net wat knapper die wel echt een babe is to me.! Ze heeft betere dan mijn konijn
I'm super sonic man
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interviewquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haar tanden dan! Ze heeft betere dan mijn konijn
(dat ik dit weet zeg)
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interview(dat ik dit weet zeg)
Kate
[14.gif]![]()
Oh das al beter danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze heeft het bij laten slijpen zei ze in een interview(dat ik dit weet zeg)
Maar in een i nterview was haar haar toch blonder? Waarom hebben ze dat niet in de flash forward gedaan
I'm super sonic man
Ja dat was ik vergeten erbij te zeggen, zijn ook niet echt charmant.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haar tanden dan! Ze heeft betere dan mijn konijn
Die chick die er dus op lijkt heeft perfecte rij tanden, echt mooi.. zal dus ook wel het verschil maken waarom ik die wél knap vind. Snap ook niet zo goed wat iedereen zo lekker aan Kate vind, doe mij Claire maaren kwa lichaam Sun
![]()
![]()
Sun is met lang haar ook wel leukquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja dat was ik vergeten erbij te zeggen, zijn ook niet echt charmant.
Die chick die er dus op lijkt heeft perfecte rij tanden, echt mooi.. zal dus ook wel het verschil maken waarom ik die wél knap vind. Snap ook niet zo goed wat iedereen zo lekker aan Kate vind, doe mij Claire maaren kwa lichaam Sun
En Claire idd ook, alleen zo smal en klein wat haar imo te kinderlijk maakt. Kate is vrouwelijker
I'm super sonic man
Ik vond Claire in seizoen 1 aantrekkelijk, in seizoen 3 eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sun is met lang haar ook wel leukEn Claire idd ook, alleen zo smal en klein wat haar imo te kinderlijk maakt. Kate is vrouwelijker
ik weet niet waarom, maar het is zo..
Ik vind Kate, Sun en Juliet wel aantrekkelijk![]()
![]()
Ik vind alleen Kate wat hebben en Sarah Nikki was ook lekkerSun is nog dunner dan een model op de catwalk in Parijs en Claire lijkt ook zo fragiel.
Maar zoals Viking al eerder noemde, denk ik ook dat Kate en Sawyer een stel zijn in de toekomst. Hoe Kate sprak over 'he' die zou denken waar zij bleef en de ongemakkelijke houding die beiden hadden tegenover elkaar. Kate die Jack niet wil afvallen, maar eigenlijk voor Sawyer gekozen heeft.
En Sawyer vermoordde Tom, omdat ie Walt van het vlot af schoot.Weisst![]()
Claire vond ik ook vooral in seizoen 1 cute ja, super uitstraling, nu minder. Sun is absoluut mn smaak niet kwa hoofd, Juliet is opzich erg knap maar net als Kate heeft ze iets dat me irriteert
Edit; Verschrikkelijk plaatje van Claire, zó dun lijkt ze er in de serie niet uit te zien:
Ze moet dr haar maar voor dr oor en kaaklijn houden...
Leuk trouwens om die Bonnie (die blonde die Charlie ook paar klappen uitdeelde) te zien, had een grote rol in de allereerste aflevering van Angel.
Tot Februari wachten is trouwens wel kut, maar dan heb je iig wel elke week een aflevering als het goed is. Ben benieuwd hoe de serie gaat veranderen met 16 afleveringen per seizoen, minder filler eps en betere afleveringen en alles beter uitgewerkt omdat ze meer tijd hebben voor minder afleveringen hoop ik.
Dat Tom degene was die Walt van vlot haalde en de rest voor dood overliet was ik vergeten, verdiende het dus meer dan ik dacht.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-05-2007 02:48:28 ]![]()
Ik snap echt niet wat mensen hier leuk vinden aan Sun, maar anyhow, wat een season finale zeg! Had pas net de tijd gehad om hem te bekijken, maar poeh, erg indrukwekkend!![]()
Ana is ook maar af en toe wel aardig, niet veel bijzonders over t algemeen. En haar personage vond ik best irritant
I'm super sonic man
Nee, hij schoot Sawyer van het vlot en ontvoerde Walt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:40 schreef erkel het volgende:
En Sawyer vermoordde Tom, omdat ie Walt van het vlot af schoot.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Haunter het volgende:
Jongens, jullie vergeten 1 grote stoot: Rose![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Die stewardess vind ik ook (/echt)wel wat hebben trouwens.
![]()
Nee, die sloeg ik over!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Haunter het volgende:
Jongens, jullie vergeten 1 grote stoot: Rose![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoorde ik het het nu goed dat ze een met die stenen die Saywer en co moesten hakken een landingsbaan aan het maken waren?
Tuurlijk, dat die UFO een geintje was lijkt me duidelijk (alhoewel, ik zie de schrijvers er ook nog wel voor aan. ), maar die landingsbaan klonk toch behoorlijk serieus...
I was an atheist until I realized I was God![]()
Mèn, ik heb net de finale zitten kijken, had pas door toen ik de reacties erop online ging lezen, dat Jack's flashbacks flashforwards waren!Ik snapte er al geen jota meer van.
![]()
![]()
Dat weet nog niemand....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef tralalala het volgende:
Wordt de eerste aflevering van seizoen 4 een terugblik?
En de schrijvers houden een 'radiostilte' dus we zullen het voorlopig niet weten.
Lijkt me trouwens niet. Dat gebeurde ook niet met de eerste aflevering van seizoen 2 en 3...![]()
Volgens mij was dat een geintje van haar en zei ze later dat zij het ook niet wist waarvoor ze die stenen moesten hakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hoorde ik het het nu goed dat ze een met die stenen die Saywer en co moesten hakken een landingsbaan aan het maken waren?![]()
![]()
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef Cee het volgende:
Mèn, ik heb net de finale zitten kijken, had pas door toen ik de reacties erop online ging lezen, dat Jack's flashbacks flashforwards waren!Ik snapte er al geen jota meer van.
Ik snapte er ook geen kloot van.
![]()
Haha, ik dacht ook dat ik een verkeerde versie had. Wel door gekeken, maar ondertussen een andere aan gezet om te kijken of het voorstukje daar ook mistequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenIk snapte er ook geen kloot van.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Dat het direct in de flashforward begon had al een dead give-away mogen heten: alle afleveringen beginnen naar mijn weten met een segment op het eiland...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mijn versie begon direct in het vliegtuig. Normaal wordt er altijd eerst nog "previous on Lost" gezegd. Dus ik nog een andere versie downloadenIk snapte er ook geen kloot van.
Bahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:44 schreef Chen het volgende:
[..]
idd [afbeelding]
[afbeelding]
En daar mooi met AL toen ze opgepakt waren
Claire en Kate
Amen.![]()
De topictitel is verwijderd omdat er een klacht binnen kwam van iemand die de serie op de NL tv volgt. De titel zou te veel verraden voor deze kijkers.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Kan ik me wat bij voorstellen."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef Mike het volgende:
De topictitel is verwijderd omdat er een klacht binnen kwam van iemand die de serie op de NL tv volgt. De titel zou te veel verraden voor deze kijkers.Is deze titel wel goed: You're a dentist, not Rambo.
[14.gif]![]()
Voorstellen voor een nieuwe?
- "Attention Others..."
- "Yeah dude, I saved them all" [hoort eigenlijk nog "I told you" tussen komma's, maar dat is niet mooi]
- "The beginning of the end..."
- "We have to go back, Kate!"
Sommigen hiervan zijn misschien ook een beetje spoilerig, maar eigenlijk alleen als je de context weet [bijv. die laatste, als je het niet weet denk je vast dat het gaat over terugkeren naar het kamp na een trektocht door de jungle ofzo], terwijl "NOT PENNY'S BOAT" overduidelijk is in ieder context
![]()
![]()
ik vind de quote van Chen wel een mooie TT
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
because they've got sand in their vagina'squote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef Endtroducing het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom the others zo vijandig doen / deden tegen de lost lui.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Juliette maakte een grapje, ze wist het zelf ook nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hoorde ik het het nu goed dat ze een met die stenen die Saywer en co moesten hakken een landingsbaan aan het maken waren?
Tuurlijk, dat die UFO een geintje was lijkt me duidelijk (alhoewel, ik zie de schrijvers er ook nog wel voor aan. ), maar die landingsbaan klonk toch behoorlijk serieus...
![]()
![]()
De vorige groep die op het eiland kwam (Dharma) is een oorlog begonnen tegen de others, dus ik kan me er iets bij indenken dat ze wat argwanend zijn voor buitenstaanders.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:04 schreef Endtroducing het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom the others zo vijandig doen / deden tegen de lost lui.
Bovendien zei Ben idd dat het "The beginning of the end..." zou zijn als de ganse buitenwereld van het bestaan van het eiland zou weten, dus wellicht zit er nog een diepere reden achter...![]()
Geinig artikel dat de finale van Lost vergelijkt met die van Heroes:
Damon Lindelof's message to Tim Kring
Hij heeft blijkbaar een grondige hekel aan Heroes-fans, maar ik ben het op een aantal punten wel met hem eens![]()
![]()
Goh, je zou haast denken dat de schrijver bevooroordeeld is. Alhoewel ik het op veel punten wel met hem eens ben.
2000 light years from home![]()
Grappig stukje, ik snap die vent wel. Alleen vergeet hij één belangrijk ding, en dat is dat Heroes eigenlijk een comic is: een verhaal dat snel doorstoomt, met typische karakters en een niet té ingewikkeld plot. Het is inderdaad een soort MacDonalds onder de televisieseries, maar ik vind MacDonalds toevallig erg fijn, zo nu en dan![]()
Waar de schrijver een beetje de plank misslaat, is dat hij denkt dat het Lost en Heroes publiek zo enorm verschilt. Ik ken genoeg mensen die zowel Lost als Heroes geweldig vinden.
Maar ach... altijd leuk om een rant te lezen
Waarom vergeet iedereen Alexbij het langsgaan van de vrouwen op 't eiland?
De knapste vrouwen uit de serie vind ik toch wel Alex, Claire en Sun.
Ik vond het wel grappig om Danielle Rousseau (Mira Furlan) nu weer te zien (in de vorige episode (21) zat ze ook al). En dat terwijl ik haar in het echt heb gezien op de Dutch Starcon. Ze heeft een hele aanstekkelijke lach in het echt. Ik heb zelfs nog een gesigneerde foto van haar. Ze is 52, maar dat zou je haar niet geven.
Op de een of andere manier denk ik nog steeds dat Julliete in die kist ligt, ondanks dat het krantebericht aangeeft dat het om een man gaat. Reden daarvan is dat het overlijden van de betreffende persoon Jack erg aangrijpt en het Kate niet kan boeien. Jack was ook de enigste die met haar optrok.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.![]()
Als het Juliett is, dan zou haar zus of nichtje/neefje wel zijn langsgeweest.
Ik denk eerder dat het Ben is. Dat in de komende afleveringen blijkt dat Ben en Jack naar elkaar zijn 'gegroeid' en een beetje dezelfde denkwijze hebben "leider van de groep", verknocht aan het eiland. Maar dat Kate er niks van snapt.![]()
Omdat dat een lelijk viswijf is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef liquid-orange het volgende:
Waarom vergeet iedereen Alexbij het langsgaan van de vrouwen op 't eiland?
Amen.![]()
was wel tof ja... Jack in zelfmoord sfeer, luisterend naar Nirvanaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Rossdale het volgende:
Jack luistert Nirvana
Hele mooie finale, een mooi einde van dit seizoen en een toch genoeg openingen om lekker op verder te bouwen.![]()
weet iemand welk nummer het was trouwens?Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Scentless ApprenticeIk vond het ook vet dat dat liedje erin zat, maakte de aflevering al gelijk nóg beter
![]()
![]()
behalve natuurlijk, als het inderdaad die twee waren die Jack gered heeft uit de brandende autoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:14 schreef calvobbes het volgende:
Als het Juliett is, dan zou haar zus of nichtje/neefje wel zijn langsgeweest.
Ik denk eerder dat het Ben is. Dat in de komende afleveringen blijkt dat Ben en Jack naar elkaar zijn 'gegroeid' en een beetje dezelfde denkwijze hebben "leider van de groep", verknocht aan het eiland. Maar dat Kate er niks van snapt.Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Alex mooi vinden. Volgens mij vinden sommige hier gewoon iemand met tieten gelijk een lekker wijf
.
Trouwens, als je zo kijkt naar de grootte van de kistdan lijkt het mij Ben of een vrouw ofzo. Iig niet Hurley
.
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alex mooi vinden. Volgens mij vinden sommige hier gewoon iemand met tieten gelijk een lekker wijf
.
Trouwens, als je zo kijkt naar de grootte van de kistdan lijkt het mij Ben of een vrouw ofzo. Iig niet Hurley
.
[14.gif]![]()
ik vond het vreemd dat Jack in de toekomst vraagt dat ze zijn vader er bij moeten halen-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Niet echt boeiend ofzo, maar ik zag net toevallig een productiefoutje.Als in het vliegtuig wordt omgeroepen om de gordels om te doen zie je de (opgevouwen) krant met de ene kant naar boven liggen terwijl het in het volgende shot, waarin Jack dus dat krantenbericht opmerkt, met de andere kant naar boven ligt.
MISSCHIEN IS HET EEN CLUE VOOR SEIZOEN 4!!1!11!!!!!!!![]()
ik meende trouwens Sun te zien zitten in het vliegtuig in het begin
MM-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
triest dat die NL kijker er niet tegen kan......
Mammmmaa ! Mamma ! huilieMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dat is Tom niet op die foto btw... ik ben ff zijn naam kwijtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: