Goeie TTquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef Chen het volgende:
Iemand oneens met de TT?
Toen hadden ze de coördinaten, maar volgens Naomi ligt daar geen eiland. Penny zou daar ook wel achter zijn gekomen denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef Chen het volgende:
Wat ik niet begrijp: Penelope zei over de verbinding dat ze niet wist wel eiland, maar was aan het einde van Seizoen 2 niet te zien dat 2 gasten op de Noordpool haar belde en zeiden: We've got him
Dat oordeel je na 2 personen van de weet niet hoeveel personen te hebben gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef Chen het volgende:
Wat eigenlijk uit alle verhaallijnen blijkt is dat iedereen beter is geworden op het eiland, en eigenlijk wordt dat bevestigd door de future flash
Jack had een kut leven, Kate was een misdadigster, Claire zat in een ditch, Charlie was een drugaddcit, Said was een oorlogsmartelaar, Jin en Sun hadden velen problemen, John was kreupel, Sawyer was een grote dief, Hurley had alleen maar bad luck, Rose had een ziekte en Walt en Micheal hadden ook geen goede vader zoon relatie. Dit alles zal vast al aan bod zijn gekomen hoor, maar de flashforward bevestigt het wel, want eenmaal van het eiland af leidt Jack weer een kut leven, en Kate zag er ook niet al te vrolijk uit..
Nee, maar wel als je kijkt naar hoe iedereen er beter op geworden is. Bovendien, als ik zo'n tijd op zo'n eiland zou zitten en zulke dingen als dit zouden gebeuren zou ik echt niet weten hoe ik terug zou komen en hiermee gewoon te leven...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat oordeel je na 2 personen van de weet niet hoeveel personen te hebben gezien?![]()
Sawyer heeft zijn eigen vader vermoord en lijkt het een beetje moeilijk mee te hebben (zie zijn botte reacties deze aflevering).. verder kun je het leven in een grote, drukke, normale stadsleven niet vergelijken met een eiland waar weinig voorzieningen zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je kijkt naar hoe iedereen er beter op geworden is. Bovendien, als ik zo'n tijd op zo'n eiland zou zitten en zulke dingen als dit zouden gebeuren zou ik echt niet weten hoe ik terug zou komen en hiermee gewoon te leven...
Nee is nog niet duidelijk, maar hier vind je een duidelijke screenshot van het krantenartikel dus als jij kan ontcijferen wie het is zou je iedereen zeer gelukkig maken denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien ff een domme vraag maar was het nou al duidelijk wie er in die kist lag, of heb ik iets gigantisch gemist??
Was dat ook de vader van Sawyer, dus Locke en Sawyer zijn eigenlijk broers (Ja komt een beetje dom over, maar ik dacht altijd dat de échte Sawyer alleen de gene was die de moeder van onze Sawyer had vermoord)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sawyer heeft zijn eigen vader vermoord en lijkt het een beetje moeilijk mee te hebben (zie zijn botte reacties deze aflevering).. verder kun je het leven in een grote, drukke, normale stadsleven niet vergelijken met een eiland waar weinig voorzieningen zijn.![]()
Oo damn, ik was in de war... nee klopt, hij heeft zijn vaders "moordenaar" vermoord, maar aan zijn reactie te zien had hij daar wel moeite meequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Was dat ook de vader van Sawyer, dus Locke en Sawyer zijn eigenlijk broers (Ja komt een beetje dom over, maar ik dacht altijd dat de échte Sawyer alleen de gene was die de moeder van onze Sawyer had vermoord)
Volgens sommigen was het een man en begon de naam met een J. Heb het zelf niet gezien en ben niet zo onderzoekerig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:22 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien ff een domme vraag maar was het nou al duidelijk wie er in die kist lag, of heb ik iets gigantisch gemist??
Ok, ik dacht al. Haha.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Oo damn, ik was in de war... nee klopt, hij heeft zijn vaders "moordenaar" vermoord, maar aan zijn reactie te zien had hij daar wel moeite meesindsdien is hij geirriteerd
Je kan zelf HIER kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens sommigen was het een man en begon de naam met een J. Heb het zelf niet gezien en ben niet zo onderzoekerig.
Alleen klote dat we nu 8 maanden moeten wachten op het nieuwe seizoen.![]()
Nee, wie zijn dat? En wat zeiden zij? (Ik luister nooit de podcast eigenlijk, gaan die gewoon door tijdens de stop?)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Symer het volgende:
Hebben alle podcast-luisteraars wel op de stemmen van Damon en Carlton gelet trouwens?
Moest wel even gniffelen toen ik die hoorde
Waarom en welke podcast?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Symer het volgende:
Hebben alle podcast-luisteraars wel op de stemmen van Damon en Carlton gelet trouwens?
Moest wel even gniffelen toen ik die hoorde
The body of J ... anthamquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:25 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee is nog niet duidelijk, maar hier vind je een duidelijke screenshot van het krantenartikel dus als jij kan ontcijferen wie het is zou je iedereen zeer gelukkig maken denk ik
Ben niet zo'n onderzoeker. Ik haal er geen naam uit, maar blijkbaar kwam die persoon uit New York (of New York). Dus, wie komt er uit NYquote:
Waarom zo negatiefquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef koentje.k het volgende:
We zullen volgend seizoen wel niks meer horen over deze flashforward... zo ging het ook met die portugesen op de noordpool.
Damon Lindelof en Carlton Cuse zijn de schrijvers en producers van Lost, ze hebben in een podcast gezegd dat hun stemmen in de finale langs zouden komen. Damon was de piloot aan het begin van ep 22 en Carlton de verslaggever over Jacks heldendaden. En nee, ze gaan niet door tijdens de stop.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef Chen het volgende:
[..]
Nee, wie zijn dat? En wat zeiden zij? (Ik luister nooit de podcast eigenlijk, gaan die gewoon door tijdens de stop?)
Omdat cameo's altijd leuk zijn en het was in de officiële podcast natuurlijkquote:
maakt niet uit veel ingewikkelder kan lost niet wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:47 schreef Mender het volgende:
Nee ik heb liever geen flashforwards meer. Nu was het wel leuk omdat je niet wist dat het een flashforward was. Ik kwam er pas achter dat het een flashforward was toen Jack zei dat ze terug moesten.
Als ze dat vaker doen wordt het zo ingewikkeld lijkt mij.
Ik hoop dat we iets te zien krijgen van de voetbouwers, Jacob, Rousseau's flashback, en een nieuwe strijd tegen Naomi's groep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef Molluck het volgende:
Wat verwachten jullie van het volgende seizoen?
Het beantwoorde de grootste vraag achter de serie, 'Zullen ze van het eiland afkomen?'quote:Verder ben ik benieuwd wat uberhaupt de toegevoegde waarde van deze flashforward is...
Wel vreemd eigenlijk, volgens oceanic-air.com zijn ze failliet gegaan na de crash van 815.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef dapluiz het volgende:
Zo damn, ik vond het iig wel een vette finale, ik dacht toen er losties op het strand en bij de radio toren waren van "is dit nou die game-changer?" maar die moest nog komen in de laatste scene
Ik vond het al zo raar dat er allemaal oceanic dingen in ze kamer lagen maar ik dacht er verder niet teveel bij na eigenlijk
Ja en die kingsize zonnebril, flinke baard. ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef Haunter het volgende:
Jack zei trouwens een keer "Damn It"...![]()
![]()
Waar ken ik dat van?![]()
Omfg idd. Die rus is echt al 10x neergeschoten/gestoken/gewurgd etc.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef keijz het volgende:
- Is die Rus onsterfelijk?
Ik vond die Walt er verdacht anders uitzien dan eerst. Leek ineens wel 5 jaar ouder ofzo.quote:- Wat deed Walt nou weer op het eiland!?
Goh, kinderen worden in het echt ook grootquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Tware het volgende:
[..]
Omfg idd. Die rus is echt al 10x neergeschoten/gestoken/gewurgd etc.
[..]
Ik vond die Walt er verdacht anders uitzien dan eerst. Leek ineens wel 5 jaar ouder ofzo.
Grappig, dat is ook het eerste wat ik bedachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk, volgens oceanic-air.com zijn ze failliet gegaan na de crash van 815.
De rus is wellicht een gelover in het eiland en wordt zodoende ook wonderbaarlijk genezen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef keijz het volgende:
- Is die Rus onsterfelijk?
- Waarom vraagt Jack naar z'n vader? Ik bedoel, ook al ben je dronken.. je moet toch nog wel herinneren dat je pa dood is
- Wat deed Walt nou weer op het eiland!?
Zoiets zou het wel eens kunnen zijn ja,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef Haunter het volgende:
Walt = Jacob/Smokey...![]()
In Lost: The Answers werd vermeld dat de waanbeelden werden gecreëerd door Smokey, en aangezien ik denk dat Smokey Jacob is... is Walt een waanbeeld (je hoort ook duidelijk het welbekende gefluister)
Lijkt me eerder een afleiding van Jeremy Bentham.quote:
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Zhenar het volgende:
Super toffe finale!![]()
![]()
![]()
Er zijn weer een heleboel interessante dingen opgezet voor het volgende seizoen.
Ik had overigens niet verwacht dat Charlie echt dood zou gaan. En al helemaal niet dat het me zo zou aangrijpen. Was de mooiste, meest betekenisvolle dood van de hele serie m.i.
Hurley met zijn busje was ook erg tof, evenals hoe er met de resterende Others werd afgerekend door Sayid en James![]()
Flashforward was extreem cool. De verrassing vond ik wel meevallen: ik wist dat de flashback iets bijzonders moest zijn omdat het de season finale was (vorige keren hadden we een gezamenlijke flashback en een flashback van de mysterieuze Desmond op het eiland) en toen een vriend van mij opmerkte dat Jack zijn baard zo grijs was, riep ik uit dat het een flashforward was. Als je dat eenmaal vermoedt, verklaart het ook de vaagheid van de flash"back" en het feit dat er eigenlijk vrij weinig interessants in gebeurt (afgezien van de onthulling dat het een flashforward is natuurlijk)... heel tof gedaan wel. Vooral het feit dat ze aangeven dat Jack en Kate van het eiland zullen ontsnappen is best een gewaagde zet. Maar, zoals Ben al bijna huilend riep: "It's the beginning of the end." Dat komt ook mooi overeen met het feit dat er een eindpunt voor de serie is bepaald.
Ik denk dat the Others en de Losties nu samen gaan werken tegen Naomi en haar maatjes, die volgens mij inderdaad niets goeds in de zin hebben. Wat the Others altijd al roepen (dat ze de good guys zijn) klopt volgens mij wel... alleen gaan ze erg ver om hun doelen te bereiken.
Dat Walt terugkwam was voor mij nog wel de grootste verrassing!Ben benieuwd of ze het leeftijdsverschil nog gaan verklaren, of dat ze dat gewoon in het midden laten
![]()
Ik bedoel dat de acteur terugkwam, wie hij dan ook verbeeldde. Had niet verwacht hem nog terug te zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...
Lijkt me logischer dat het Locke's verbeelding was..
Wat een teringherie was dat, ik voelde mij genoodzaakt het geluid van mijn pc zachter te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Rossdale het volgende:
Jack luistert Nirvana
Hele mooie finale, een mooi einde van dit seizoen en een toch genoeg openingen om lekker op verder te bouwen.
Scheelt dan wel dat ze nu dood isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef golfer het volgende:
Naomi vertrouw ik nog steeds niet helemaal, ook gezien Charlies laatste opgeschreven woorden.
Dat weet je nooit helemaal zeker bij LOST.quote:
Dat had je hier al kunnen weten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef golfer het volgende:
En pas op het einde had ik door dat het geen flashbacks, maar flashforwards waren met Jack en Kate.
Haha wat een toffe anagramquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat had je hier al kunnen weten!
Er zijn wel veel Others dood nu. Volgens mij alleen Ben en die "ik wordt niet oud" gast. En verder geen 'bekenden' meer levend....
Of het is Jacobquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:48 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
hoe bedoel je walt terugkwam.. je gaat me niet vertellen dat je serieus denkt dat ie daar in zijn eentje aan het wandelen was...
Lijkt me logischer dat het Locke's verbeelding was..
Bekijk dit eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:25 schreef hete_bonk het volgende:
Dus de kans is groot dat we volgend seizoen charlie gewoon terug zien.
Vond ik ook hilarisch dat stukjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:52 schreef Fiama het volgende:
Charlie! Bloody hell! Are you alright? en dan dat accent van Desmond, geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe. Fraai, ook daar zit dus nog een heel verhaal achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik vond het einde eerst helemaal niks, toen dacht ik namelijk dat de 3 seizoenen tot nu toe 1 grote flashback van Jack waren geweest. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het verhalen die geheel in flashbackvorm verteld worden, dat haalt vaak alle spanning eruit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
. Wat.
. Een.
Season.
Finale.
.
Eén van de beste season-endings ooit, wat een aflevering zeg!.
Dat vond ik juist het sterke.. ik denk dat iedereen dacht dat het gewoon een flashback was terwijl als je het voor de 2e keer bekijkt het toch logisch is dat het een flashforward isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond het einde eerst helemaal niks, toen dacht ik namelijk dat de 3 seizoenen tot nu toe 1 grote flashback van Jack waren geweest. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het verhalen die geheel in flashbackvorm verteld worden, dat haalt vaak alle spanning eruit.
Toen ik me realiseerde dat een flashforward logischer was kon ik het een stuk beter waarderen![]()
Dus gewoon het oude concept van flashbacks verwacht ik voor volgend seizoenquote:You are shooting in Hawaii next season.
Yes. Mostly.
Dit is opmerkelijk! Die dude, die we konden zien in het hutje is NIET Jacob. Het is vast weer een weerspiegeling van een persoon uit iemands herinnering.quote:The role of Jacob has been cast.
False.
Interessant, de persoon is dus bedoeld maar is niet Jacob zelf. Mijn interpretatie van de vorige vraag is denk ik het antwoord.quote:False? Okay, interesting. People were having all sorts of interpretations of what he looked like.
You do see a guy, but...I'm still sticking to my false.
Worden ze nog verder uitgeroeid door Jack?quote:The Others are in danger of extinction.
True.
Voornamelijk het herhalen van strictly, is interessant. Veel valt te verklaren aan science maar het is allemaal losjes op gebaseerd.quote:The island's mysteries can be explained strictly by science.
Strictly by science?
Strictly.
Hell no, I won't tell you.
Daar hoeft geen commentaar.quote:The love triangle will eventually be resolved in an unambiguous manner.
True.
quote:Tom is gay.
I'll leave that open to interpretation.
Weer een duidelijkheidje.quote:Alex is actually Ben's biological daughter.
False.
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkortquote:And you got to be a hero.
Damon had said to me he doesn't want to undermine what's happening here with Charlie: What Charlie does gets them rescued, what Charlie does put into motion a series of events where helicopters come to the island and pick these guys up.
quote:Jack: No, no one gets left behind.
Rose: If you say the words 'live together, die alone' to me Jack, I'm going to punch you in the face.
Nouja, over een seizoen of 2 pasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:27 schreef dapluiz het volgende:
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkort
Er staat niets over "binnenkort". Er staat iets over een "series of events". Ik denk persoonlijk dat die series of events iets van drie seizoenen zal omspannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Uit interview met Charlie, dus ze worden echt gered binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |