abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:20:10 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49756403
Het was een tijdje niet zo leuk meer, maar ik ben nu toch wel erg blij dat ik toch ben blijven kijken. Was erg spannend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49757478
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef chansadres het volgende:
Het interview met Damon Lindelof onder de loep:
[..]

Dus gewoon het oude concept van flashbacks verwacht ik voor volgend seizoen
[..]

Dit is opmerkelijk! Die dude, die we konden zien in het hutje is NIET Jacob. Het is vast weer een weerspiegeling van een persoon uit iemands herinnering.
[..]

Interessant, de persoon is dus bedoeld maar is niet Jacob zelf. Mijn interpretatie van de vorige vraag is denk ik het antwoord.
[..]

Worden ze nog verder uitgeroeid door Jack?
[..]

Voornamelijk het herhalen van strictly, is interessant. Veel valt te verklaren aan science maar het is allemaal losjes op gebaseerd.
[..]

Daar hoeft geen commentaar.
[..]

[..]

Weer een duidelijkheidje.
Je had niet aan spoilertags gedacht? Ik doe moeite om het stukje over Alex in een spoiler te zetten; jij plempt het gewoon zo neer. Ooit bedacht dat er ook mensen zijn die dat niet willen weten?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:06 #103
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_49757625
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Je had niet aan spoilertags gedacht? Ik doe moeite om het stukje over Alex in een spoiler te zetten; jij plempt het gewoon zo neer. Ooit bedacht dat er ook mensen zijn die dat niet willen weten?
Dat van Alex was toch al veel langer bekend . Ben hoorde niet bij de groep van Rousseau en Rousseau was al zwanger toen ze op het eiland terechtkwam.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_49758463
Dat van Jacob vind ik ook wel een spoilertag waard eigelijk. En damn, wat gaan die topics snel hier weer..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49758703
Een maand of 8/9 wachten nu
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:20:11 #106
133369 Jivis
Critikut
pi_49758869
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Er staat niets over "binnenkort". Er staat iets over een "series of events". Ik denk persoonlijk dat die series of events iets van drie seizoenen zal omspannen.
Dat hoop ik dus echt niet, dat ze pas over een lange tijd terugkomen op deze flashforward. Vooral omdat we dan al weten wat Jack te wachten staat enzo. Ik denk dat het nieuwe seizoen begint met de Losties die gerescued worden of iets dergelijks, of met twee verhaallijnen: een in de bewoonde wereld en een op het eiland.

Ik kan echt geen 8 maanden wachten
Amen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:26:10 #107
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49759072
Bij het allereerste shot van Jack dacht ik al ''WTF? Issie van het eiland af?'' maar toen zag ik het Oceanic logo en bedacht me dat Jack toch niet zo gek zou zijn om, als ie eenmaal gered is, nog met Oceanic te vliegen.. Maar toen ik die kaarten op de grond zag liggen in z'n appartement had ik wel door dat het een flashforward was en daardoor was de twist op het einde helaas ook niet zo'n mega-verrassing meer. Maar toch vond ik het een hele vette finale (ondanks dat ik van te voren ook al, dankzij de TT van dit topic, wist dat de boot niet van Penny was )! Vooral die actie van Sayid ( ) en hoe geweldig was de klap die Rousseau Ben gaf..

Ik hoop dat ze in de volgende seizoenen de vaart erin blijven houden, S3 is toch wel het beste seizoen tot nu toe imo. Helaas nu weer wachten tot februari!
pi_49759183
Over een mogelijke rescue hebben de makers in een podcast het volgende gezegd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me duidelijk toch?

Verder denk ik dat Walt geen verbeelding was maar de zwarte rook die zich al eerder heeft laten zien als personen. Zoals Jemi, Christian Shepard en het paard van Kate
pi_49759266
Ik ben benieuwd wat Ben gaat doen, nu zijn hele kant door begint te krijgen dat het een leugenaar is.

Ik denk trouwens dat ze Locke hebben laten lopen na het vermoorden van Naomi omdat ze misschien weten dat Locke zoiets nooit zou doen zonder een goede reden. Ook al vonden ze dat ie maar raar deed.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:33:27 #110
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_49759309
Het laatste seizoen zal wel over de personages post-eiland gaan. Ook niet verkeerd natuurlijk, ben wel benieuwd hoe het ze allemaal vergaat
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_49759391
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:26 schreef Kantar het volgende:
Bij het allereerste shot van Jack dacht ik al ''WTF? Issie van het eiland af?'' ...
Alleen omdat ie een baard had?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:36:53 #112
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_49759414
Volgens mij had Charlie ook nog best door de deur kunnen glippen en em samen met Desmond barricaderen. Of door de patrijspoort naar buiten zwemmen. Of Desmond had een zuurstoffles naar binnen kunnen gooien. Of Charlie had naar buiten kunnen glippen en samen met Desmond een zuurstoffles pakken en naar de oppervlakte zwemmen.

Hij WILDE gewoon dood
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_49759845
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
Volgens mij had Charlie ook nog best door de deur kunnen glippen en em samen met Desmond barricaderen. Of door de patrijspoort naar buiten zwemmen. Of Desmond had een zuurstoffles naar binnen kunnen gooien. Of Charlie had naar buiten kunnen glippen en samen met Desmond een zuurstoffles pakken en naar de oppervlakte zwemmen.

Hij WILDE gewoon dood
Tuurlijk, anders worden Claire en de baby niet gered.
pi_49759871
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:

Hij WILDE gewoon dood
Ja waarschijnlijk wel. Misschien was die bang dat als hij niet dood zou gaan, dat Claire en de baby niet gered zouden worden.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:50:12 #115
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49759916
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Alleen omdat ie een baard had?
Jup, vond ik zelf ook al raar, want het kwam echt vanuit het niets, maar ik denk dat het komt doordat we hem in zijn flashbacks nooit met een baard hebben gezien ofzo.. Maar zoals ik al zei, die gedachte was echt ff een paar seconden aanwezig en toen kwam het pas weer terug toen ik die kaarten zag liggen..
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:51:43 #116
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_49759969
Het hele rare van die toestand met die boot is dat Naomi die foto van Desmond en Penny bij zich had... Hoe is dat dan te verklaren omdat Penny haar niet kent ????

Jack zei in de flashforward: I'm sick of all the lying.... waarover dan??

werkelijk een geweldige finale ook na de slechte finales van Heroes en 24
Balen dat het nu weer zo lang duurt.
pi_49760073
Die finale van Heroes was echt stom
Dat einde , zelfe als in Evil Dead, als Ash naar de mideleeuwen wordt gestuurd in deel 3
pi_49760375
Ik dacht in het begin dat Jacks flashbacks zich afspeelde vlak na de dood van zijn vader. Ik had alleen geen flauw idee hoe hij zo snel aan een baard kwam
pi_49760793
had ik idd ook gelzen wel hanidg
pi_49761673
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:51 schreef tass het volgende:
Het hele rare van die toestand met die boot is dat Naomi die foto van Desmond en Penny bij zich had... Hoe is dat dan te verklaren omdat Penny haar niet kent ????
Dat zijn van die vele vragen die nog opgelost gaan worden. Hoop ik...

Sowieso is de rol van Penelope nog vaag. Want wat was bijvoorbeeld dat station op een pool dat Penelope belde toen ze een schok registreerden nadat Desmond de hatch had laten ontploffen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:06:22 #121
133369 Jivis
Critikut
pi_49762935
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

A.K.A. Caleb Nichol uit The OC

[ Bericht 12% gewijzigd door Jivis op 25-05-2007 14:11:53 ]
Amen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:13:55 #122
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49763239
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Jivis het volgende:
Ik denk dat Naomi & co voor het bedrijf van Penelope's vader, Charles Widmore, werken. Zo kunnen ze dus ook aan die informatie over Desmond en die foto gekomen zijn.

[afbeelding]

Dat zou misschien wel kunnen verklaren hoe Naomi aan een foto van Desmond & Penny is gekomen. En trouwens, is er echt geen andere acteur meer in Amerika die een rijke stinkerd kan spelen? Deze vent speelt in Ugly Betty een rijkerd, net als in The OC (alleen had ie daar op het laatst toch schulden ) en nu ook weer in Lost..
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:14:21 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49763257
A.k.a vice-president Jim Prescott uit 24 seizoen 2.
2000 light years from home
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:14:28 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49763260
quote:

[afbeelding]

Dat idee had ik ook wel al ja.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:17:00 #125
133369 Jivis
Critikut
pi_49763360
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef Kantar het volgende:

[..]

Dat zou misschien wel kunnen verklaren hoe Naomi aan een foto van Desmond & Penny is gekomen. En trouwens, is er echt geen andere acteur meer in Amerika die een rijke stinkerd kan spelen? Deze vent speelt in Ugly Betty een rijkerd, net als in The OC (alleen had ie daar op het laatst toch schulden ) en nu ook weer in Lost..
Ik vind het wel geestig dat die in twee van die totaal verschillende series opduikt
Amen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:23:45 #126
134538 chansadres
Black & White
pi_49763660
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:45 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Alles wat ze zeggen is bekend of een aanname van de regisseur. Spoilertags dus niet nodig
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_49763860
Weet Desmond nou dat Charlie met Penny contact heeft gehad?
pi_49763867
quote:

[afbeelding]

Die scène met hem vond ik geweldig toen .
"What you're not, is worthy of drinking my whiskey. How could you ever be worthy of my daughter?"
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef chansadres het volgende:

[..]

Alles wat ze zeggen is bekend of een aanname van de regisseur. Spoilertags dus niet nodig
Lindelof is niet de regisseur, maar de hoofdschrijver
pi_49763894
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Daarom moest Charlie ook de deur sluiten en binnen blijven. Om hem buiten te houden.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:34:06 #130
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49764131
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lijkt me, hoe weet Charlie dat anders
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:34:49 #131
134538 chansadres
Black & White
pi_49764160
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef Symer het volgende:

[..]

Lindelof is niet de regisseur, maar de hoofdschrijver
Te snel typen
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_49764378
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef NiekL het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ben gaat doen, nu zijn hele kant door begint te krijgen dat het een leugenaar is.

Ik denk trouwens dat ze Locke hebben laten lopen na het vermoorden van Naomi omdat ze misschien weten dat Locke zoiets nooit zou doen zonder een goede reden. Ook al vonden ze dat ie maar raar deed.
Ik denk dat het meer zo was omdat contact zoeken met de buitenwereld eventjes iets belangrijker was dan achter Locke aanrennen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:51:51 #133
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49764848
Wel tof dat Smokey gewoon de pubertijd van Walt bijhoudt .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:53:31 #134
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49764934
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wel tof dat Smokey gewoon de pubertijd van Walt bijhoudt .
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:57:43 #135
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49765115
Wat een seasonfinale . Ik was ff wat daagjes weggeweest dus heb vandaag afl. 21-22-23 achter elkaar gekeken. Duurde een poosje voordat ik doorhad dat het een flashforward was, goed gedaan!
Erg goed einde van dit goede seizoen 3. Seizoen 2 was een tijdje minder maar dit maakt 't helemaal goed, nu weer een tijd wachten .

Mooi gebaar overigens van Charlie, die ring aan Aaron geven, maar nu heeft Claire het niet opgemerkt en ligt die ring nog in de wieg .
En Rose en Bernhard, ik word altijd week van die 2, wat een lief stel .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:11:07 #136
159292 Gusev
upside-down-face-boy
pi_49765598
Naar aanleiding van dit krantenartikel wordt gesuggereerd dat er het volgende staat:

voor de zekerheid in spoilertags...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:31:15 #137
133369 Jivis
Critikut
pi_49766325
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Gusev het volgende:
Naar aanleiding van dit krantenartikel wordt gesuggereerd dat er het volgende staat:

voor de zekerheid in spoilertags...
SPOILER
SPOILER
Amen.
pi_49766614
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:44:59 #139
159292 Gusev
upside-down-face-boy
pi_49766779
interessant Symer, maar hoe verklaar je dan
SPOILER
die had hij toch niet?
En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:52:48 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49767040
SPOILER
2000 light years from home
pi_49767070
Waarom spoilers, dit topic is toch voor speculatie?

Locke is bevrijd van zijn vader en dus van zijn frustraties. Het lijkt me dat ie niet z'n naam zal veranderen.

Jack zei dat de overledene geen vriend of familie is van hem. Ondanks alles zou hij Locke toch als vriend beschouwen.

Gezien de gebeurtenissen in de flash forward speelt het zich af een tijdje nadat Jack en Kate terug zijn van het eiland. Wie de dode ook is, die persoon is dus na de terugkeer overleden. Het is een man dus hij is niet zwanger geraakt op het eiland
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:01:13 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49767350
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Gusev het volgende:
SPOILER
die had hij toch niet?
SPOILER
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49767594
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:44 schreef Gusev het volgende:
SPOILER
die had hij toch niet?
SPOILER
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:53 schreef budha het volgende:
Waarom spoilers, dit topic is toch voor speculatie?
Het is speculatie gebaseerd op informatie die een gewone kijker niet heeft. Hoewel die info natuurlijk dubieus is, staat er wel een duidelijk tegeltje in de OP...
quote:
Locke is bevrijd van zijn vader en dus van zijn frustraties. Het lijkt me dat ie niet z'n naam zal veranderen.
SPOILER
quote:
Jack zei dat de overledene geen vriend of familie is van hem. Ondanks alles zou hij Locke toch als vriend beschouwen.
SPOILER
pi_49767646
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

die had hij toch niet?
[/spoiler]

SPOILER
SPOILER
pi_49767651
Pft, ik vind het ook dik onodig om dit te spoileren hoor. Lekker belangrijk welke naam er precies in dat artikel stond, Jacob was ook in beeld maar nu weten we opeens dat Jacob geeneens gecast is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:14:52 #146
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_49767812
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?
The Way The World Ends...
pi_49767930
Ik had verwacht dat Sarah uit die auto zou stappen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:21:36 #148
133369 Jivis
Critikut
pi_49768014
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?
Dat is nou juist de cliffhanger hè
Amen.
pi_49768103
quote:
Ja, ik snap ook niet waarom ze die hele verklaring niet even in de laatste 10 minuten gepropt hebben hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:27:14 #150
133369 Jivis
Critikut
pi_49768238
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Amen.
pi_49768344
quote:
Uiteraard weten we dat niet, maar wat we dus wel weten is dat Jack en Kate in ieder geval van het eiland zijn gekomen. Kate heeft de hele ervaring blijkbaar achter zich gelaten en heeft een (nieuwe) vriend. Jack kan haar makkelijk bereiken, dus ze is vrijgesproken danwel niet langer verdacht. Jack daarentegen heeft problemen met de situatie zoals ze die hebben achtergelaten. We kunnen daarnaar enkel gissen, maar hun ontsnapping aan het eiland is duidelijk niet over rozen gegaan. Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.
pi_49768372
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

pi_49768880
Hoe is het trouwens hiermee:

vrijdag 25 mei 2007 @ 16:49:42 #154
150152 Queen_Bee
pi_49769065
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:50:45 #155
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_49769108
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]
SPOILER
Dat was een meisje
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:51:42 #156
150152 Queen_Bee
pi_49769136
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Molluck het volgende:

[..]

Dat was een meisje
Oh, hoe weten we dat dan
I'm super sonic man
pi_49769243
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh, hoe weten we dat dan
Flashbacks
pi_49769321
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh, hoe weten we dat dan
quote:
About nine months into his sentence, he was visited by Cassidy, who claimed that she had given birth to a daughter named Clementine, and that Sawyer was the father.
Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/Sawyer
pi_49769322
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef budha het volgende:
.... Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.
Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploeg
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:00:55 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_49769439
Ik vond het twee goede afleveringen, ben wel helemaal flabbergasted, maar tis weer geweldig Dit soort trucjes werden in Alias (vorige serie van deze schrijvers) ook menig maal geflikt, als cliffhanger, en dan bleek het allemaal toch weer anders in elkaar te zitten...

En Hurley Echt, in zijn eentje gewoon een BA-Team
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:02:19 #161
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_49769484
Jack en Kate zijn waarschijnlijk niet de enigen die zijn teruggekomen, want er ligt iemand in die kist die ze allebei kennen. Die dus waarschijnlijk van het eiland komt, wat dan weer betekent dat ze niet met z'n tweeën gered zijn.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:20:59 #162
12888 Skull-splitter
pi_49769669
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploeg
Of hebben we slechts een der mogelijke opties gezien? Najah, ik heb er iig weer zin in, maar tot februari wachten. Tegen die tijd even alle seizoenen weer eens opnieuw bekijken
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:09:06 #163
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49771092
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:14:28 #164
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49771225
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens' .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:14:41 #165
12888 Skull-splitter
pi_49771237
quote:
We zijn ook pas een (drukke) maand verder voor de Losties, dat komt straks met de tempel wel weer ter sprake denk ik...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:15:40 #166
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49771266
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
En Hurley Echt, in zijn eentje gewoon een BA-Team
Haha, ik moest echt zo lachen om die actie, Hurley .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:16:40 #167
12888 Skull-splitter
pi_49771288
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik vond hem wel sterk
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:20:18 #168
150152 Queen_Bee
pi_49771371
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

[..]

Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/Sawyer
Oh wat dom van me Thanks
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:21:06 #169
150152 Queen_Bee
pi_49771394
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echt
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:52:43 #170
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49771611
quote:
Daar zullen we wel bij de temple/ruïnes meer over te weten komen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_49771661
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echt
Dan liegt ze weer
pi_49771691
Het antwoord op alle antwoorden is: de aliens
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:56:52 #173
150152 Queen_Bee
pi_49771762
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het antwoord op alle antwoorden is: de aliens
Dan gooi ik mn DVDboxen heel hard t raam uit
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:57:12 #174
150152 Queen_Bee
pi_49771773
Verklaart wel waarom Luis niet ouder wordt tho
I'm super sonic man
pi_49771801
En waarom die Rus niet doodwil
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:09:29 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49772142
Over wie ik denk dat er in de kist ligt:
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:10:19 #177
150152 Queen_Bee
pi_49772167
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Over wie ik denk dat er in de kist ligt:
SPOILER
SPOILER
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:13:41 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49772267
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

SPOILER
ja dat zou kunnen, maar dat is het enige logische dat ik kan bedenken . Ik probeer ook maar wat .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:15:31 #179
32402 s0k
..............................
pi_49772324
Ik vond kate en 3x22 echt slecht acteren. En in dat onderwaterstation.... De explosie was best gering, charlie had best naar dat watervat kunnen rennen en naar buiten zwemmen. Lichamen drijven toch, dus je zwemt behoorlijk snel naar boven. Ook had hij even kunnen wachten tot dat zn kamer volledig was volgestroomd en dan via dat gat naar buiten zwemmen.
Een beetje een laffe hond, die charlie.
..................................................................................................................................................
pi_49772358
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef s0k het volgende:
Ik vond kate en 3x22 echt slecht acteren. En in dat onderwaterstation.... De explosie was best gering, charlie had best naar dat watervat kunnen rennen en naar buiten zwemmen. Lichamen drijven toch, dus je zwemt behoorlijk snel naar boven. Ook had hij even kunnen wachten tot dat zn kamer volledig was volgestroomd en dan via dat gat naar buiten zwemmen.
Een beetje een laffe hond, die charlie.
Volgens mij snap je het niet.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:17:40 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49772400
Het gaat er niet om of Charlie weg had kunnen rennen of niet. De dood zat hem op de hielen en als hij nu niet dood ging, zou Desmond wel weer nieuwe flashbacks krijgen waarin Charlie wél dood ging. Het moest zo zijn.

(het doet me bijna denken aan Jezus die zijn leven opgeeft voor de mensheid ).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:19:03 #182
150152 Queen_Bee
pi_49772431
Ja en met deze keer doodgaan zouden Claire en Aaron teminste gered worden
I'm super sonic man
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:19:30 #183
32402 s0k
..............................
pi_49772440
Het is gewoon de laffe uitweg
..................................................................................................................................................
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:22:05 #184
150152 Queen_Bee
pi_49772516
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef s0k het volgende:
Ik zou wegrennen, dat lijkt me laf
I'm super sonic man
pi_49772559
Over die flashforward:

Volgens mij zitten er dus nog steeds losties op het eiland. Anders zou Jack toch niet zo doordraaien en steeds schreeuwen "we have to go back" en Kate tranen krijgen....

Misschien hebben ze een deal gesloten met "de nieuwe vijand(Naomi's mensen?)" ofzo en dat ze het eiland mochten verlaten. Maar waar slaat dat "stop this lying"(wat Jack zei) op ? Misschien mogen ze de rest van de wereld niets over het eiland en de overige losties vertellen ofzo ?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:27:14 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49772653
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Drifter__ het volgende:
Over die flashforward:

Volgens mij zitten er dus nog steeds losties op het eiland. Anders zou Jack toch niet zo doordraaien en steeds schreeuwen "we have to go back" en Kate tranen krijgen....

Misschien hebben ze een deal gesloten met "de nieuwe vijand(Naomi's mensen?)" ofzo en dat ze het eiland mochten verlaten. Maar waar slaat dat "stop this lying"(wat Jack zei) op ? Misschien mogen ze de rest van de wereld niets over het eiland en de overige losties vertellen ofzo ?
Ik denk niet dat Jack doordraait en terug wil omdat er nog Losties op het eiland zitten. Hij zei "I don't think we were supposed to leave," wat er m.i. op duidt dat hij zich dat pas realiseerde nadat ze het eiland hadden verlaten.
Het doordraaien en terug willen gaan kwam volgens mij doordat Jack's leven buiten het eiland kut is en hij zich nu pas realiseert dat hij op het eiland gelukkiger zou zijn geweest.

Dat betekent natuurlijk niet dat er niet nog altijd Losties op het eiland kunnen zitten...
pi_49772818
Dit wordt weer een zomer lang heerlijk speculeren in ieder geval
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:33:37 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49772838
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef s0k het volgende:
Charlie weet dat hij niet aan de dood kan ontsnappen.

Nu geldt dat voor iedereen, maar goed, jullie snappen wel wat ik bedoel .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:37:49 #189
148174 Kantar
TV junkie.
pi_49772965
Komt er dit jaar nog zoiets als The Lost Experience? Zou wel leuk zijn, zeker nu het wachten tot het volgende seizoen nóg langer duurt dan vorig jaar.
pi_49773035
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef Kantar het volgende:
Komt er dit jaar nog zoiets als The Lost Experience? Zou wel leuk zijn, zeker nu het wachten tot het volgende seizoen nóg langer duurt dan vorig jaar.
Alles herhalen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:44:15 #191
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49773164
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Dit wordt weer een zomer lang heerlijk speculeren in ieder geval
Plak er gelijk maar een winter aan vast
pi_49773179
Nog 257 dagen om te speculeren
pi_49773631
Trouwens, toen Charlie doodging begon Aaron opeens te huilen.

Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?
pi_49773679
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:

Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?
Wat voor powers heeft Locke dan?
pi_49773770
Genezen en Jacob zien enzo.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:04:48 #196
150152 Queen_Bee
pi_49773807
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:

Ik vind het weer zo stom net als in die stomme films Altijd een belangrijk persoon die t voelt
I'm super sonic man
pi_49773851
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik vind het weer zo stom net als in die stomme films Altijd een belangrijk persoon die t voelt
Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:08:19 #198
150152 Queen_Bee
pi_49773896
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem.
Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse.

.
I'm super sonic man
pi_49774007
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse.

.
Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moest

Met die naai-actie van hem
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:12:14 #200
150152 Queen_Bee
pi_49774032
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moest

Met die naai-actie van hem