Uiteraard weten we dat niet, maar wat we dus wel weten is dat Jack en Kate in ieder geval van het eiland zijn gekomen. Kate heeft de hele ervaring blijkbaar achter zich gelaten en heeft een (nieuwe) vriend. Jack kan haar makkelijk bereiken, dus ze is vrijgesproken danwel niet langer verdacht. Jack daarentegen heeft problemen met de situatie zoals ze die hebben achtergelaten. We kunnen daarnaar enkel gissen, maar hun ontsnapping aan het eiland is duidelijk niet over rozen gegaan. Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:14 schreef Discovered het volgende:
Kan iemand mij uitgebreid vertellen , wat er eigenlijk is gebeurt bij de laatste 10 min van de aflevering 23. Ik snapte het niet helemaal. Zijn nou Jack & Kate de enigen die terug zijn gekomen van het eiland en daarom juist Jack terug wil gaan , om de anderen te helpen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Dat was een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:
Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/Sawyerquote:About nine months into his sentence, he was visited by Cassidy, who claimed that she had given birth to a daughter named Clementine, and that Sawyer was the father.
Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef budha het volgende:
.... Jack heeft waarschijnlijk een keus gemaakt waar hij zeer veel spijt van heeft.
Of hebben we slechts een der mogelijke opties gezien? Najah, ik heb er iig weer zin in, maar tot februari wachten. Tegen die tijd even alle seizoenen weer eens opnieuw bekijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de keuze die hij in deze aflevering maakte om contact te maken met de reddingsploeg
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het viertenige standbeeld is heel seizoen 3 niet meer aan bod gekomen..![]()
We zijn ook pas een (drukke) maand verder voor de Losties, dat komt straks met de tempel wel weer ter sprake denk ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Haha, ik moest echt zo lachen om die actie, Hurleyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
En HurleyEcht, in zijn eentje gewoon een BA-Team
Ik vond hem wel sterkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'.
Oh wat dom van mequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.lostpedia.com/wiki/Sawyer
Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Season 4 wellicht met de 'runway for the aliens'.
Daar zullen we wel bij de temple/ruïnes meer over te weten komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dan liegt ze weerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haa, dalijk was dat helemaal geen grapje en is t echt
Dan gooi ik mn DVDboxen heel hard t raam uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het antwoord op alle antwoorden is: de aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Over wie ik denk dat er in de kist ligt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar dat is het enige logische dat ik kan bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer ook maar wat
.
Niet meer actief op Fok!
Volgens mij snap je het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef s0k het volgende:
Ik vond kate en 3x22 echt slecht acteren.En in dat onderwaterstation.... De explosie was best gering, charlie had best naar dat watervat kunnen rennen en naar buiten zwemmen. Lichamen drijven toch, dus je zwemt behoorlijk snel naar boven. Ook had hij even kunnen wachten tot dat zn kamer volledig was volgestroomd en dan via dat gat naar buiten zwemmen.
Een beetje een laffe hond, die charlie.
Ik denk niet dat Jack doordraait en terug wil omdat er nog Losties op het eiland zitten. Hij zei "I don't think we were supposed to leave," wat er m.i. op duidt dat hij zich dat pas realiseerde nadat ze het eiland hadden verlaten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Drifter__ het volgende:
Over die flashforward:
Volgens mij zitten er dus nog steeds losties op het eiland. Anders zou Jack toch niet zo doordraaien en steeds schreeuwen "we have to go back" en Kate tranen krijgen....
Misschien hebben ze een deal gesloten met "de nieuwe vijand(Naomi's mensen?)" ofzo en dat ze het eiland mochten verlaten. Maar waar slaat dat "stop this lying"(wat Jack zei) op ? Misschien mogen ze de rest van de wereld niets over het eiland en de overige losties vertellen ofzo ?
Charlie weet dat hij niet aan de dood kan ontsnappen.quote:
Alles herhalenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:37 schreef Kantar het volgende:
Komt er dit jaar nog zoiets als The Lost Experience? Zou wel leuk zijn, zeker nu het wachten tot het volgende seizoen nóg langer duurt dan vorig jaar.![]()
Plak er gelijk maar een winter aan vastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Dit wordt weer een zomer lang heerlijk speculeren in ieder geval![]()
Wat voor powers heeft Locke dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
Trouwens, toen Charlie doodging begon Aaron opeens te huilen.
Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?
Ik vind het weer zo stom net als in die stomme filmsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
Trouwens, toen Charlie doodging begon Aaron opeens te huilen.
Wat denken jullie? Gewoon voor het dramatisch effect of heeft Aaron ook powers, net als Locke?
Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind het weer zo stom net als in die stomme filmsAltijd een belangrijk persoon die t voelt
Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meer achter zit, die helderziende vond het ook al zo belangrijk dat Aaron op dit eiland zou komen. Er is vast iets speciaals met hem.
Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moestquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja. En dan denken mensen zoals ik van "He bah, zoiets stoms" en dan is t stiekem gewoon nog één met powers, ofcourse..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Jij had trouwens nog gelijk gekregen met dat Bernard nodig dood moest![]()
Met die naai-actie van hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |