Twéé PeRi's?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef PeRi het volgende:
Ja hai, onder voorbehoud ben ik er ook weer bij, misschien keer twee.
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoorquote:
Hey! Dat las ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoor![]()
Ik dacht dat hij degene met trekhaak wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef Chanty het volgende:
Ik kom, en ff vragen of mijn aanhanger ook komt
Ja maar als ie niet wil aankoppelen, komt ie natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij degene met trekhaak was.
Zal denk ik einde van de middag wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef Ynske het volgende:
aan welk tijdstip denken jullie dan?
ik weet nu al dat ik dan moet werken...
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal denk ik einde van de middag worden
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn herkansing statistiekquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn hekansing statistiek![]()
Nee jij gaat gewoon niet lang werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddag. Mag niet van de Heere Jezus! Heeft hij zelf in de bijbel laten schrijven door een monnik een paar eeuwen na zijn dood!
Dan neem je een vrije dagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
Anders kom je aan het begin van de avond met verse koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?
Tja, dan heb je werkpaarden nodig he
dat is niet mogelijkquote:
Miss moeten we met een FOK knokploeg ff t mediapark bezoekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk
vakantieperiode is aangebroken
en ben al een dag aan t verhuizen in die week
Gewapende ploegen op het mediapark is zooo 2002...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss moeten we met een FOK knokploeg ff t mediapark bezoeken
Wij willen Ynske, wij willen Ynske
Ik reserveer voor jou ook alvast een slaapplekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Ik wil graag ook op de lijst
Kunnen we jou niet verplichten om standaard een wiki link onder je vakantiebestemmingen te zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas niet. De 17e zit ik ergens in Karelië.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet verplichten om standaard een wiki link onder je vakantiebestemmingen te zetten?
Die zijn nu opquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb ook wel interesse. Thuis maar eens even de agenda checken of ik dan kan...
Hoeveel slaapplaatsen heb je nog over P?
Van de Map24.nl site : Gieterzandvoort-Delft: Uw route: 247.93 kmquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zijn nu opDaarnaast woon je in Den Haag, dus niet zeuren
Voor een slaapplek bij mij moet je je minimaal 1,5 uur reizen met het OV of 240 km afstand wonen
Jammer dat dat erbij staat. Met de fiets heb ik waarschijnlijk wel 1,5 uur nodig...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor een slaapplek bij mij moet je je minimaal 1,5 uur reizen met het OV of 240 km afstand wonen
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij zooo graag bij PdeHoog wilt slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat dat erbij staat. Met de fiets heb ik waarschijnlijk wel 1,5 uur nodig...
Het ontbijt op bed met PdeHoog muffins® de volgende morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij zooo graag bij PdeHoog wilt slapen
De muffins waren de vorige keer nog niet echt geslaagd hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ontbijt op bed met PdeHoog muffins® de volgende morgen natuurlijk!
Dan meld ik me de volgende ochtend wel om negen uur aan je voordeur!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De muffins waren de vorige keer nog niet echt geslaagd hoorBrownies als ontbijt kan ik wel regelen
Da's een maandag hequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan meld ik me de volgende ochtend wel om negen uur aan je voordeur!
Oh ja, pft...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een maandag heDan ben ik allang weg
![]()
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hanteer niet van die absurde criteria hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapen![]()
![]()
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapen![]()
![]()
Als je lief bent, zal ik kijken of ik die mee kan nemenquote:
Ik ga eerst eens kijken of ik echt wel kan! Maar, ik voel me gewaardeerd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je lief bent, zal ik kijken of ik die mee kan nemen
Doggybag mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef freud het volgende:
Alsof men na de BBQ nog een muffin of brownie op kan.
Die waren echt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef freud het volgende:
Ik hou het bij croissantjes. Kreeg ik vorige keer ook geen negatieve feedback over van de dames
. Maar goed, het is de dag erna inderdaad maandag, en dus best jammer. Uitslapen is
.
Even OT:
Als er mensen zijn met speciale diëtaire verzoeken, gelieve dit hier (of aan mij per PM) te vermelden. Zo niet, dan wordt er vleesch ende gevoghelte gehaald.
Hoi P.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
verse hotdogsquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Auticia het volgende:
Hoi! Ik twijfel! Ik heb nog geen rooster voor die periode, vandaar.
En als, dan met aanhang en misschien ook hond.
Omdat jij soms ook wel eens niet kan. Zoals afgelopen weekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Xilantof het volgende:
waarom ben ik nog niet volautomatisch ook op de lijst gezet?
Grrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef Chanty het volgende:
[..]oehhhh... * Chanty kruipt weg in schulpje
ahhwwwwquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Grrrrr.
Ontopic; ik ga proberen de zaterdag en maandag vrij te krijgen, anders ben ik veel te lang onderweg.
Ik schop hem wel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Ik kom sowieso, alleen aanhang nog even overtuigen (!! ).
Ik heb gekeken... Ik kan en ik mag... dus zet mij er ook maar bij...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb ook wel interesse. Thuis maar eens even de agenda checken of ik dan kan...
Moet nu meteen aan dat liedje denken "Eeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen..." Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gekeken... Ik kan en ik mag... dus zet mij er ook maar bij...
Als ik maar om half 10 thuis ben...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet nu meteen aan dat liedje denken "Eeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen..." Hahaha
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga helaas afhaken.
Jij mag ook komen slapen hoorquote:
Dat wordt een twijfelgevalletje hoorquote:
Vorige keer kon je ook prima brakken en BBQen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker ja, ik ben dan net aan het uitbrakken van 2 weken turbo vakantie
wat er uitgebraakt wordt moet ook weer aangevuld worden natuurlijk...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker ja, ik ben dan net aan het uitbrakken van 2 weken turbo vakantie
[offtopic] Zürichquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf weten hoor, ik kom 17-6 tegen half negen sochtends terugmet de nachttrein uit Zurich
Drie keer raaje hoeveel ik die middag waard ben
Betekent dit dat ik er weer helemaal bij hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
[offtopic] Zürich,
. Ik was smiddags vol energie bij terugkomst, en rond een uur of 8 in de avond helemaal dood
.
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg benquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Een tvp om tegen die tijd eens te kijken of ik kan.
Dat kan nu weer hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
[..]
Vorige keer kon je ook prima brakken en BBQen hoor.
als jij er bent, wil ik ook wel ff aankerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg ben
Dit is gewoon zo ranzig te misbruiken dat ik er niet eens aan hoef te beginnenquote:Jij komt, en Re ook. Klaar.
Ik heb het dan druk met mn scriptiequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg ben
Jij komt, en Re ook. Klaar.
hebben we dat maar vast gehad niewaar
We schrijven wel even mee. OP of scriptie, what's the difference? Waar moet het over gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het dan druk met mn scriptie [afbeelding]
Maar ok, geregeld
Een haalbaarheidsonderzoek naar een nieuw (best sufquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef freud het volgende:
[..]
We schrijven wel even mee. OP of scriptie, what's the difference? Waar moet het over gaan?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik zorg voor de wortelbolletjes!
Ha! het heeft gewerkt!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aaanhang jomt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aaanhang jomt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Jech wortelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlkquote:
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...
Vlees hoort op de BBQ!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelen![]()
![]()
w00terdet00th00tquote:
Hopla met je kont op de bbqquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg heeeeele foute gedachten nu![]()
![]()
Jij moet komen jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
w00terdet00th00t.
.
Anyway, ik zal morgen even fixen dat ze me maar verlof geven op die dag. Bweheheh.
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Oja ik moet nog PMmen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Yoni het volgende:
De eerste betalingen zijn binnen, lijstje bijgewerkt![]()
Als je t waagtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijk![]()
.
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Al es geproefd dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.
Dat nietquote:
Luister maar niet naar hem, want met het volgende bericht komt 'ie vast welquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
haal mij eens weg van dieje lijst. Ik was straalbezopen gisteren, dat telt niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Niks mis met voorproevenquote:
Ik bijt niet (meer)!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef Chanty het volgende:
HELP allemaal kannibalen hier op Fotik durf niet meer te komen hoor
Oh even tussendoor, ik heb een Seabert beltoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik bijt niet (meer)!
ik knabbel op verzoek
WHAHAHAHA, goed!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh even tussendoor, ik heb een Seabert beltoon.
Debbquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem, want met het volgende bericht komt 'ie vast wel:
ik ben een twijfelaartje
Jij hebt zo geen sociaal levenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Debb![]()
![]()
Nee, ik moet dan uitbrakken van de vakantie en de was en de foto's doen. En maandag weer werken. Kus even goed
* PdeHoog steekt twijfelend zijn vinger opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
Wil iemand nog ge-bbq-ed chantyvleesch proeven? Ik ben lekker rood
Ik word wel vegetariërquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
Wil iemand nog ge-bbq-ed chantyvleesch proeven? Ik ben lekker rood
Doe je ook bezorgen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
Er is genoeg voor iedereen
En nee, geen foto's
Je weet niet hoeveel ik op kanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
Er is genoeg voor iedereen
En nee, geen foto's
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen proeven en volvreten ja.
Ah ja, jij kwam ook uit de omgeving Hilversum hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgens mij is het maar een minuutje of tien rijden van hieruit.
Kwestie van vragen naar het Chanty-Afhaalcentrumquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah ja, jij kwam ook uit de omgeving Hilversum heMaar je weet niet waar mijn huis woont
Is er ook een bezorg-Chantees daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kwestie van vragen naar het Chanty-Afhaalcentrum.
Jeeejquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef freud het volgende:
Er is weer geld gestort.
tevens subtiele kick...
Je noemt haar hete kipquote:
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !quote:
We zijn er nog over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !
Goed voorbeeld als organisator daarom
Je vergeet wat sjef..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef freud het volgende:
[..]
We zijn er nog (wel of niet) over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je vergeet wat sjef..
Ik moet ook nog een PM hebs van Freudke![]()
quote:Wat moet ik nu dan precies doen?
# Allereerst, je agenda checken, zondag 17 juni blocken en je hier aanmelden!
# FreuD een PM sturen voor rekeninggegevens
# Betalen vóór 10 juni
K#t had verwacht buiten de regels te kunnenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef fraubitch het volgende:
ik denk niet dat ik kom
tegen een muur aan bonken met je hoofd, dan Fokkenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zeg, je hebt mijn Satans-hoofd gezien he? Breng me nou niet op ideën he.
Je vader mag ook mee hoor!quote:
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbelquote:
Die wil niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbel![]()
![]()
Preciesquote:
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...quote:
duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Oftewel, tot 17 juni!quote:
quote:
quote:
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...quote:
Wat mij betreft wel... Maar ik heb dan ook geen enkele zeggenschap in deze. In het ergste geval word je bij aankomst massaal bekogeld met wortelbolletjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...
goed?
idd wtf moet ik op een fotomeetquote:
wil ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Dus gij komt ook barbequeenquote:
Neequote:
Barbeqonsumeerder dan?quote:
Was jij al hequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef freud het volgende:
Misschien barbeqok?
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken hequote:
Nee, dat is een barbeqrematiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken he
Bekend (FOK?) verschijnsel: organiseren maar zelf niet georganiseerd zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef freud het volgende:
Het is de 10e juni. Ik heb van HM2 en Ynske nog bericht dat het geld onderweg is. Dus moet ik concluderen dat de MODjes niet hebben gestort!!! Schaamteloos! Schande! Klassenjustitie!
Helaasquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef Ynske het volgende:
Is het moeilijk om vanuit Blijdorp naar Rijswijk te komen?
ben erover aan t denken om van te voren nog ff naar blijdorp in te gaan.
Wordt geregeldquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
enneh word er ook voor drank gezorgd? of nemen we dat zelf mee?
Heb ik dat net over het hoofd gezien?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Yoni het volgende:
Zie OP: 15.30
Nee, toen stond het er nog niet inquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik dat net over het hoofd gezien?Nee toch??
gelukkigquote:
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Afhankelijk daarvan ben ik best bereid wat rond te rijden om wat mensen op te halen
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...
Alhoewel ik er eigenlijk vanuit was gegaan dat jij wel heel sportief zou gaan fietsen!
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.
Moet even kijken hoe het loopt omdat ik ook niet weet hoelaat ik in Den Haag ben.
Checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerdquote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasIk kom uit Delft he
Je mag meerijden vanaf Delft
of, als je het heel lief vraagt en niet al te ver het centrum in woont, kom ik je wel oppikken
Witte wijn/rose/bier checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerd. Delft zou wel fijn zijn, als het kan.. Hoeft niet, kunnen dat ook lopen geloof ik. Wel een klein eindje, maar we moeten toch ruimte maken voor het vleesch.
.
Doe maarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
geef ff een gil als je gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
doetie welquote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hangt ook een beetje van HM2 af
Die moet mee nl.
Oeh dat zou wel heel fijn zijn danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
Nah, ik neem een stapel wegwerpbare zooi mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
ik ga zo even overleggen met de "baas" over wie er bobtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijnquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef freud het volgende:
@skaai: close call!!
@chanty: ik sla wel wat rose in en een paar biertjes.
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonadesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijn
Ach ja, als ik maar geen migraine krijgquote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonades.
Jah, wat doen we eigenlijk bij heel slecht weer enzo? Dat regenbuitje van verleden jaar ging wel, maar liever natuurlijk lekker zonnig enzo...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Het is niet best nee... Ik gok op het broeikasteffect...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de autoquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
Ach t duurt nog wat daagjes dus kan nog een hoop veranderenEn anders gaan we toch gezellig allemaal in de auto zitten
raampje open en dan bbqen maar
of we wijken uit naar jouw huisquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de auto
bbqen in een flat lijkt me wel kicken jaquote:
Ik heb een prima bank waar je op mag slapen. De renovatiewerkzaamheden laat ik aan de anderen over...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Als jullie de boel ook weer fixen, mag je BBQ-en bij mij thuisMaar dan verwacht ik wel een HEEL NET huis na afloop
EN onderdak voor de periode dat ik er niet kan wonen
Wellicht dat er iemand een achtertuin party tent op zolder heeft liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef freud het volgende:
Ik ga deze week even spotten daar. Er zijn ook plekken waar je onder grote bomen kan zitten. Zolang er geen zondvloed is, is dat nog wel te doen.
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef freud het volgende:
Joh, in het ergste geval is het gezellig druk bij mij thuis. Na de photoshop meet weet ik dat er goed 20 man in mijn woonkamer kunnen vertoeven
. Paar grote parasollen op mijn balkon en presto
.
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?
Dan ga ik nu alvast heel hard duimen voor mooi weer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren niet![]()
![]()
Laten we er maar vanuit gaan dat het zover niet komt en dat we gewoon in het park kunnen zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Bij jou voor de deur stond het toen volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Jammer! Re ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik mag van het lijstje af!
Uhm jaquote:
-edit gaat niet lukken dus-quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef didotcicero het volgende:
Als er iemand die over Eindhoven rijdt ben ik nog graag van de partij...
iedem hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef didotcicero het volgende:
Tot mijn grote spijt moet ik ook afzeggen, iets met einde geld en stuk maand over![]()
Volgens het KNMI wordt de kans op regen groter, volgens WeerOnline zitten we nog steeds goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
WeerOnline begint te suggeren dat het wel droog is, maar half bewolkt
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06211&PROVIDER=anwendung&SID=06211cd5524a48b0efc40888b538263603157
Heb je een overdekt balkonnetje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
Jeps, gewoon weer zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Lijkt me geen probleemquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Zal ik ff kijken hier in de buurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef freud het volgende:
Trouwens de Xenos maar even leegkopen binnenkort. Stuk of 10 van die dingen moet genoeg zijn lijkt me
.
Bwech, die narren voorspellen voor zondag nu ook regen...quote:
Wellicht dat een modje de TT even kan aanpassen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
BelachelijkTijd voor het noodscenario bij Freud thuis
Bron: weeronline.nlquote:Vanaf zaterdag ligt de temperatuur iets boven de normale waarde van 20 graden. De kans op buien blijft bestaan, maar neemt wel af. Op zondag krijgt de zon meer ruimte. Er kan lokaal een bui vallen maar op de meeste plaatsen blijft het droog.
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
met dank aan mijn collega's, die ik heb omgekocht met een McFlurry
En anders is er vast een viaduct in de buurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef freud het volgende:
*Zucht* doemdenkers. Wij zitten zondag gewoon in het zonnetje te BBQen...
Helaas .... IT hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?![]()
Mja, dat is er zeker, maar BBQen midden op de A4 wordt niet in dank afgenomen denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ..zapper het volgende:
[..]
En anders is er vast een viaduct in de buurt.
Eén van de redenen waarom ik uit de IT/Techniek ben gegaan. Nu een werkgever met een prima verhouding man/vrouw!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas .... IT heDie hebben we bijna niet
dealquote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
quote:
quote:
Oeh spannend...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kom jij ook? neem je zwemspullen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen hoor!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef freud het volgende:
Done, geld is op de terugweg.
Denk het wel gezien de streep door je username in de OPquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M'n pinpas ligt niet hier, dus kan niet zien of je 't serieus hebt gedaan ook...
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk het wel gezien de streep door je username in de OP
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".
Alsof jij naar haar bikini kijktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"
quote:
Ik wil best reageren, maar dat zou niet ontopic zijn...quote:
Ik kan me nog een verjaardag & slaapfeestje herinnerenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]daar blijft naar kijken zelfs als FB helemaal geen bikini aan heeft
Mist ie nog alle fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |