Laten we er maar vanuit gaan dat het zover niet komt en dat we gewoon in het park kunnen zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Bij jou voor de deur stond het toen volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Jammer! Re ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik mag van het lijstje af!
Uhm jaquote:
-edit gaat niet lukken dus-quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef didotcicero het volgende:
Als er iemand die over Eindhoven rijdt ben ik nog graag van de partij...
iedem hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef didotcicero het volgende:
Tot mijn grote spijt moet ik ook afzeggen, iets met einde geld en stuk maand over![]()
Volgens het KNMI wordt de kans op regen groter, volgens WeerOnline zitten we nog steeds goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
WeerOnline begint te suggeren dat het wel droog is, maar half bewolkt
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06211&PROVIDER=anwendung&SID=06211cd5524a48b0efc40888b538263603157
Heb je een overdekt balkonnetje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
Jeps, gewoon weer zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Lijkt me geen probleemquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Zal ik ff kijken hier in de buurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef freud het volgende:
Trouwens de Xenos maar even leegkopen binnenkort. Stuk of 10 van die dingen moet genoeg zijn lijkt me
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |