Helaasquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef Ynske het volgende:
Is het moeilijk om vanuit Blijdorp naar Rijswijk te komen?
ben erover aan t denken om van te voren nog ff naar blijdorp in te gaan.
Wordt geregeldquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
enneh word er ook voor drank gezorgd? of nemen we dat zelf mee?
Heb ik dat net over het hoofd gezien?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Yoni het volgende:
Zie OP: 15.30
Nee, toen stond het er nog niet inquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik dat net over het hoofd gezien?Nee toch??
gelukkigquote:
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Afhankelijk daarvan ben ik best bereid wat rond te rijden om wat mensen op te halen
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...
Alhoewel ik er eigenlijk vanuit was gegaan dat jij wel heel sportief zou gaan fietsen!
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.
Moet even kijken hoe het loopt omdat ik ook niet weet hoelaat ik in Den Haag ben.
Checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerdquote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasIk kom uit Delft he
Je mag meerijden vanaf Delft
of, als je het heel lief vraagt en niet al te ver het centrum in woont, kom ik je wel oppikken
Witte wijn/rose/bier checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerd. Delft zou wel fijn zijn, als het kan.. Hoeft niet, kunnen dat ook lopen geloof ik. Wel een klein eindje, maar we moeten toch ruimte maken voor het vleesch.
.
Doe maarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
geef ff een gil als je gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
doetie welquote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hangt ook een beetje van HM2 af
Die moet mee nl.
Oeh dat zou wel heel fijn zijn danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
Nah, ik neem een stapel wegwerpbare zooi mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
ik ga zo even overleggen met de "baas" over wie er bobtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijnquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef freud het volgende:
@skaai: close call!!
@chanty: ik sla wel wat rose in en een paar biertjes.
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonadesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijn
Ach ja, als ik maar geen migraine krijgquote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonades.
Jah, wat doen we eigenlijk bij heel slecht weer enzo? Dat regenbuitje van verleden jaar ging wel, maar liever natuurlijk lekker zonnig enzo...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Het is niet best nee... Ik gok op het broeikasteffect...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de autoquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
Ach t duurt nog wat daagjes dus kan nog een hoop veranderenEn anders gaan we toch gezellig allemaal in de auto zitten
raampje open en dan bbqen maar
of we wijken uit naar jouw huisquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de auto
bbqen in een flat lijkt me wel kicken jaquote:
Ik heb een prima bank waar je op mag slapen. De renovatiewerkzaamheden laat ik aan de anderen over...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Als jullie de boel ook weer fixen, mag je BBQ-en bij mij thuisMaar dan verwacht ik wel een HEEL NET huis na afloop
EN onderdak voor de periode dat ik er niet kan wonen
Wellicht dat er iemand een achtertuin party tent op zolder heeft liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef freud het volgende:
Ik ga deze week even spotten daar. Er zijn ook plekken waar je onder grote bomen kan zitten. Zolang er geen zondvloed is, is dat nog wel te doen.
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef freud het volgende:
Joh, in het ergste geval is het gezellig druk bij mij thuis. Na de photoshop meet weet ik dat er goed 20 man in mijn woonkamer kunnen vertoeven
. Paar grote parasollen op mijn balkon en presto
.
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?
Dan ga ik nu alvast heel hard duimen voor mooi weer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren niet![]()
![]()
Laten we er maar vanuit gaan dat het zover niet komt en dat we gewoon in het park kunnen zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Bij jou voor de deur stond het toen volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef freud het volgende:
Ah, pffff. Chanty, jij parkeerde te vroeg. Bij mij voor de deur is het multiple choice: fileparkeren of parkeerhavens... En gratis! En 5 minuten van de BBQ plek af.
Jammer! Re ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik mag van het lijstje af!
Uhm jaquote:
-edit gaat niet lukken dus-quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef didotcicero het volgende:
Als er iemand die over Eindhoven rijdt ben ik nog graag van de partij...
iedem hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef didotcicero het volgende:
Tot mijn grote spijt moet ik ook afzeggen, iets met einde geld en stuk maand over![]()
Volgens het KNMI wordt de kans op regen groter, volgens WeerOnline zitten we nog steeds goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
WeerOnline begint te suggeren dat het wel droog is, maar half bewolkt
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citytrend?LANG=nl&WMO=06211&PROVIDER=anwendung&SID=06211cd5524a48b0efc40888b538263603157
Heb je een overdekt balkonnetje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
Jeps, gewoon weer zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Lijkt me geen probleemquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef PeRi het volgende:
Doen we het dit jaar weer met wegwerpbbq's? Iemand die bezwaar heeft als er een bbq alleen voor kip (en groentespiezen) is? IVM met dat ik alleen kip eet en het vlees niet gemengd wordt op deze manier..
Zal ik ff kijken hier in de buurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:53 schreef freud het volgende:
Trouwens de Xenos maar even leegkopen binnenkort. Stuk of 10 van die dingen moet genoeg zijn lijkt me
.
Bwech, die narren voorspellen voor zondag nu ook regen...quote:
Wellicht dat een modje de TT even kan aanpassen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
BelachelijkTijd voor het noodscenario bij Freud thuis
Bron: weeronline.nlquote:Vanaf zaterdag ligt de temperatuur iets boven de normale waarde van 20 graden. De kans op buien blijft bestaan, maar neemt wel af. Op zondag krijgt de zon meer ruimte. Er kan lokaal een bui vallen maar op de meeste plaatsen blijft het droog.
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
met dank aan mijn collega's, die ik heb omgekocht met een McFlurry
En anders is er vast een viaduct in de buurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef freud het volgende:
*Zucht* doemdenkers. Wij zitten zondag gewoon in het zonnetje te BBQen...
Helaas .... IT hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?![]()
Mja, dat is er zeker, maar BBQen midden op de A4 wordt niet in dank afgenomen denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ..zapper het volgende:
[..]
En anders is er vast een viaduct in de buurt.
Eén van de redenen waarom ik uit de IT/Techniek ben gegaan. Nu een werkgever met een prima verhouding man/vrouw!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas .... IT heDie hebben we bijna niet
dealquote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
quote:
quote:
Oeh spannend...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kom jij ook? neem je zwemspullen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen hoor!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef freud het volgende:
Done, geld is op de terugweg.
Denk het wel gezien de streep door je username in de OPquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M'n pinpas ligt niet hier, dus kan niet zien of je 't serieus hebt gedaan ook...
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk het wel gezien de streep door je username in de OP
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".
Alsof jij naar haar bikini kijktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"
quote:
Ik wil best reageren, maar dat zou niet ontopic zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |