Helaasquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef Ynske het volgende:
Is het moeilijk om vanuit Blijdorp naar Rijswijk te komen?
ben erover aan t denken om van te voren nog ff naar blijdorp in te gaan.
Wordt geregeldquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
enneh word er ook voor drank gezorgd? of nemen we dat zelf mee?
Heb ik dat net over het hoofd gezien?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Yoni het volgende:
Zie OP: 15.30
Nee, toen stond het er nog niet inquote:Op zondag 10 juni 2007 21:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb ik dat net over het hoofd gezien?Nee toch??
gelukkigquote:
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Afhankelijk daarvan ben ik best bereid wat rond te rijden om wat mensen op te halen
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat aanbod laat ik uiteraard niet aan mij voorbij gaan...
Alhoewel ik er eigenlijk vanuit was gegaan dat jij wel heel sportief zou gaan fietsen!
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das ook nog een mogelijkheid inderdaad. Is 30-45 min f ietsen denk ik vanaf mijn plaatsje in Den Haag.
Moet even kijken hoe het loopt omdat ik ook niet weet hoelaat ik in Den Haag ben.
Checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je gaat fietsen vind ik het wel leuk om samen te fietsen. Jij woont toch in Loosduinen?
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerdquote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasIk kom uit Delft he
Je mag meerijden vanaf Delft
of, als je het heel lief vraagt en niet al te ver het centrum in woont, kom ik je wel oppikken
Witte wijn/rose/bier checkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oppikken, ben je gek ofzo das helemaal om stommerd. Delft zou wel fijn zijn, als het kan.. Hoeft niet, kunnen dat ook lopen geloof ik. Wel een klein eindje, maar we moeten toch ruimte maken voor het vleesch.
.
Doe maarquote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
geef ff een gil als je gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
doetie welquote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hangt ook een beetje van HM2 af
Die moet mee nl.
Oeh dat zou wel heel fijn zijn danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...misschien wil ik nog naar Blijdorp ervoor en dan kun je wel meerijden
quote:
Nah, ik neem een stapel wegwerpbare zooi mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:46 schreef -Marjo- het volgende:
Zal ik mijn borden weer meenemen?
ik ga zo even overleggen met de "baas" over wie er bobtquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef freud het volgende:
Zijn er mensen die wijn/bier oid willen? Er zullen een hoop mensen met de auto komen vermoed ik, dus voor de inkopen is het wel handig om te weten of er mensen zijn die aan de alcoholische dingen gaan...
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijnquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef freud het volgende:
@skaai: close call!!
@chanty: ik sla wel wat rose in en een paar biertjes.
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonadesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
zoete witte wijn? Liefst Carnei als ik niet vervelend ben dan want van al die andere dingen krijg ik acuut koppijn
Ach ja, als ik maar geen migraine krijgquote:Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik haal Canei, maar dat staat niet bij de wijn, maar bij de limonades.
Jah, wat doen we eigenlijk bij heel slecht weer enzo? Dat regenbuitje van verleden jaar ging wel, maar liever natuurlijk lekker zonnig enzo...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Het is niet best nee... Ik gok op het broeikasteffect...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nemen jullie wel een regenjas mee. De verwachtingen zijn wel heel slecht
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de autoquote:Op maandag 11 juni 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
Ach t duurt nog wat daagjes dus kan nog een hoop veranderenEn anders gaan we toch gezellig allemaal in de auto zitten
raampje open en dan bbqen maar
of we wijken uit naar jouw huisquote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout.... Freud BBQ-t BUITEN de auto en wij eten het op IN de auto
bbqen in een flat lijkt me wel kicken jaquote:
Ik heb een prima bank waar je op mag slapen. De renovatiewerkzaamheden laat ik aan de anderen over...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Als jullie de boel ook weer fixen, mag je BBQ-en bij mij thuisMaar dan verwacht ik wel een HEEL NET huis na afloop
EN onderdak voor de periode dat ik er niet kan wonen
Wellicht dat er iemand een achtertuin party tent op zolder heeft liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:12 schreef freud het volgende:
Ik ga deze week even spotten daar. Er zijn ook plekken waar je onder grote bomen kan zitten. Zolang er geen zondvloed is, is dat nog wel te doen.
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef freud het volgende:
Joh, in het ergste geval is het gezellig druk bij mij thuis. Na de photoshop meet weet ik dat er goed 20 man in mijn woonkamer kunnen vertoeven
. Paar grote parasollen op mijn balkon en presto
.
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Dan ga ik het fietsplan alvast heroverwegen... Is het een beetje te doen qua parkeren met de auto bij jou in de buurt?
Dan ga ik nu alvast heel hard duimen voor mooi weer!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent en niet goed in fileparkeren niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |