Je noemt haar hete kipquote:
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !quote:
We zijn er nog over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !
Goed voorbeeld als organisator daarom
Je vergeet wat sjef..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef freud het volgende:
[..]
We zijn er nog (wel of niet) over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je vergeet wat sjef..
Ik moet ook nog een PM hebs van Freudke![]()
quote:Wat moet ik nu dan precies doen?
# Allereerst, je agenda checken, zondag 17 juni blocken en je hier aanmelden!
# FreuD een PM sturen voor rekeninggegevens
# Betalen vóór 10 juni
K#t had verwacht buiten de regels te kunnenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef fraubitch het volgende:
ik denk niet dat ik kom
tegen een muur aan bonken met je hoofd, dan Fokkenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zeg, je hebt mijn Satans-hoofd gezien he? Breng me nou niet op ideën he.
Je vader mag ook mee hoor!quote:
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbelquote:
Die wil niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbel![]()
![]()
Preciesquote:
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...quote:
duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Oftewel, tot 17 juni!quote:
quote:
quote:
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...quote:
Wat mij betreft wel... Maar ik heb dan ook geen enkele zeggenschap in deze. In het ergste geval word je bij aankomst massaal bekogeld met wortelbolletjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...
goed?
idd wtf moet ik op een fotomeetquote:
wil ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Dus gij komt ook barbequeenquote:
Neequote:
Barbeqonsumeerder dan?quote:
Was jij al hequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef freud het volgende:
Misschien barbeqok?
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken hequote:
Nee, dat is een barbeqrematiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken he
Bekend (FOK?) verschijnsel: organiseren maar zelf niet georganiseerd zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef freud het volgende:
Het is de 10e juni. Ik heb van HM2 en Ynske nog bericht dat het geld onderweg is. Dus moet ik concluderen dat de MODjes niet hebben gestort!!! Schaamteloos! Schande! Klassenjustitie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |