Jech wortelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik zorg voor de wortelbolletjes!
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlkquote:
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...
Vlees hoort op de BBQ!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelen![]()
![]()
w00terdet00th00tquote:
Hopla met je kont op de bbqquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg heeeeele foute gedachten nu![]()
![]()
Jij moet komen jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
w00terdet00th00t.
.
Anyway, ik zal morgen even fixen dat ze me maar verlof geven op die dag. Bweheheh.
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Oja ik moet nog PMmen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Yoni het volgende:
De eerste betalingen zijn binnen, lijstje bijgewerkt![]()
Als je t waagtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijk![]()
.
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Al es geproefd dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.
Dat nietquote:
Luister maar niet naar hem, want met het volgende bericht komt 'ie vast welquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
haal mij eens weg van dieje lijst. Ik was straalbezopen gisteren, dat telt niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Niks mis met voorproevenquote:
Ik bijt niet (meer)!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:46 schreef Chanty het volgende:
HELP allemaal kannibalen hier op Fotik durf niet meer te komen hoor
Oh even tussendoor, ik heb een Seabert beltoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik bijt niet (meer)!
ik knabbel op verzoek
WHAHAHAHA, goed!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh even tussendoor, ik heb een Seabert beltoon.
Debbquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem, want met het volgende bericht komt 'ie vast wel:
ik ben een twijfelaartje
Jij hebt zo geen sociaal levenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Debb![]()
![]()
Nee, ik moet dan uitbrakken van de vakantie en de was en de foto's doen. En maandag weer werken. Kus even goed
* PdeHoog steekt twijfelend zijn vinger opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
Wil iemand nog ge-bbq-ed chantyvleesch proeven? Ik ben lekker rood
Ik word wel vegetariërquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
Wil iemand nog ge-bbq-ed chantyvleesch proeven? Ik ben lekker rood
Doe je ook bezorgen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
Er is genoeg voor iedereen
En nee, geen foto's
Je weet niet hoeveel ik op kanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
Er is genoeg voor iedereen
En nee, geen foto's
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen proeven en volvreten ja.
Ah ja, jij kwam ook uit de omgeving Hilversum hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kijk maar uit, volgens mij is het maar een minuutje of tien rijden van hieruit.
Kwestie van vragen naar het Chanty-Afhaalcentrumquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah ja, jij kwam ook uit de omgeving Hilversum heMaar je weet niet waar mijn huis woont
Is er ook een bezorg-Chantees daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:46 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Kwestie van vragen naar het Chanty-Afhaalcentrum.
Jeeejquote:Op maandag 28 mei 2007 16:35 schreef freud het volgende:
Er is weer geld gestort.
tevens subtiele kick...
Je noemt haar hete kipquote:
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !quote:
We zijn er nog over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat die Yoni nog niet betaald heeft. Tis gewoon s-c-h-a-n-d-a-l-i-g !
Goed voorbeeld als organisator daarom
Je vergeet wat sjef..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef freud het volgende:
[..]
We zijn er nog (wel of niet) over uit hoe betalingen in natura moeten worden genoteerd.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je vergeet wat sjef..
Ik moet ook nog een PM hebs van Freudke![]()
quote:Wat moet ik nu dan precies doen?
# Allereerst, je agenda checken, zondag 17 juni blocken en je hier aanmelden!
# FreuD een PM sturen voor rekeninggegevens
# Betalen vóór 10 juni
K#t had verwacht buiten de regels te kunnenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef fraubitch het volgende:
ik denk niet dat ik kom
tegen een muur aan bonken met je hoofd, dan Fokkenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef Skaai het volgende:
Zeg, je hebt mijn Satans-hoofd gezien he? Breng me nou niet op ideën he.
Je vader mag ook mee hoor!quote:
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbelquote:
Die wil niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vader zal geen probleem zijn, eerder stomme dribbel![]()
![]()
Preciesquote:
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...quote:
duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Oftewel, tot 17 juni!quote:
quote:
quote:
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...quote:
Wat mij betreft wel... Maar ik heb dan ook geen enkele zeggenschap in deze. In het ergste geval word je bij aankomst massaal bekogeld met wortelbolletjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oke, ik ga heel erg mijn best doen om alles zo te plannen dat ik de 17e kan komen, maar dan moet het wel mogelijk zijn dat ik eventueel op het laatste ogenblik erbijschuif en dus ook betaal...
goed?
idd wtf moet ik op een fotomeetquote:
wil ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de meeste relaties is het toegestaan dat je ook wel eens activiteiten zonder je partner onderneemt...
Dus gij komt ook barbequeenquote:
Neequote:
Barbeqonsumeerder dan?quote:
Was jij al hequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef freud het volgende:
Misschien barbeqok?
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken hequote:
Nee, dat is een barbeqrematiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die Qok, moet t wel niet laten aanfikken he
Bekend (FOK?) verschijnsel: organiseren maar zelf niet georganiseerd zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef freud het volgende:
Het is de 10e juni. Ik heb van HM2 en Ynske nog bericht dat het geld onderweg is. Dus moet ik concluderen dat de MODjes niet hebben gestort!!! Schaamteloos! Schande! Klassenjustitie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |