Jech wortelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik zorg voor de wortelbolletjes!
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlkquote:
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen lees, mag ik wel weer op 'misschien' worden gezet. Gooien met wortelbolletjes...
Vlees hoort op de BBQ!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Vlees zat voor om vervolgens de blauwe plekken te behandelen![]()
![]()
w00terdet00th00tquote:
Hopla met je kont op de bbqquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg heeeeele foute gedachten nu![]()
![]()
Jij moet komen jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
w00terdet00th00t.
.
Anyway, ik zal morgen even fixen dat ze me maar verlof geven op die dag. Bweheheh.
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Oja ik moet nog PMmen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef Yoni het volgende:
De eerste betalingen zijn binnen, lijstje bijgewerkt![]()
Als je t waagtquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:11 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat weet ik pas nadat ik het geprobeerd heb natuurlijk![]()
.
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daar zit geen vlees aan joh, da's toch niet lekker
Al es geproefd dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, 'haas van Chanty'... Zonde om op de BBQ te gooien. Kan het beste rauw worden genoten.
Dat nietquote:
Luister maar niet naar hem, want met het volgende bericht komt 'ie vast welquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
haal mij eens weg van dieje lijst. Ik was straalbezopen gisteren, dat telt niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te eten...sterker nog, wordt niet aangeraden..moet wat te mikken over blijven nlk![]()
Niks mis met voorproevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |