Bwech, die narren voorspellen voor zondag nu ook regen...quote:
Wellicht dat een modje de TT even kan aanpassen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
BelachelijkTijd voor het noodscenario bij Freud thuis
Bron: weeronline.nlquote:Vanaf zaterdag ligt de temperatuur iets boven de normale waarde van 20 graden. De kans op buien blijft bestaan, maar neemt wel af. Op zondag krijgt de zon meer ruimte. Er kan lokaal een bui vallen maar op de meeste plaatsen blijft het droog.
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
met dank aan mijn collega's, die ik heb omgekocht met een McFlurry
En anders is er vast een viaduct in de buurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef freud het volgende:
*Zucht* doemdenkers. Wij zitten zondag gewoon in het zonnetje te BBQen...
Helaas .... IT hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega's of denk ik dan te veel in vooroordelen?![]()
Mja, dat is er zeker, maar BBQen midden op de A4 wordt niet in dank afgenomen denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ..zapper het volgende:
[..]
En anders is er vast een viaduct in de buurt.
Eén van de redenen waarom ik uit de IT/Techniek ben gegaan. Nu een werkgever met een prima verhouding man/vrouw!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas .... IT heDie hebben we bijna niet
dealquote:Op woensdag 13 juni 2007 06:10 schreef didotcicero het volgende:
@ fraubitch: lijkt me geen slecht idee
quote:
quote:
Oeh spannend...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kom jij ook? neem je zwemspullen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen hoor!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef freud het volgende:
Done, geld is op de terugweg.
Denk het wel gezien de streep door je username in de OPquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M'n pinpas ligt niet hier, dus kan niet zien of je 't serieus hebt gedaan ook...
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk het wel gezien de streep door je username in de OP
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
En de note he... "Terugtrekkend meet-ontwijkend gespuis".
Alsof jij naar haar bikini kijktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de aanvulling "vanwege een pathetische poging om fraubitch in bikini te zien"
quote:
Ik wil best reageren, maar dat zou niet ontopic zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |