Twéé PeRi's?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef PeRi het volgende:
Ja hai, onder voorbehoud ben ik er ook weer bij, misschien keer twee.
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoorquote:
Hey! Dat las ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan één hadden we al meer dan genoeg hoor![]()
Ik dacht dat hij degene met trekhaak wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef Chanty het volgende:
Ik kom, en ff vragen of mijn aanhanger ook komt
Ja maar als ie niet wil aankoppelen, komt ie natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef freud het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij degene met trekhaak was.
Zal denk ik einde van de middag wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef Ynske het volgende:
aan welk tijdstip denken jullie dan?
ik weet nu al dat ik dan moet werken...
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal denk ik einde van de middag worden
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn herkansing statistiekquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee want dan zit ik nog te blokken voor mijn hekansing statistiek![]()
Nee jij gaat gewoon niet lang werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
tss dus jij wel mee en ik maar thuisblijven
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef freud het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook op een zondagmiddag. Mag niet van de Heere Jezus! Heeft hij zelf in de bijbel laten schrijven door een monnik een paar eeuwen na zijn dood!
Dan neem je een vrije dagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga erover nadenken. weet dat ik de dag ervoor een lange dienst heb, en hoop dat ik dan niet laat hoef te werken
had t gewoon een weekend eerder gedaandan heb ik vrij...
Anders kom je aan het begin van de avond met verse koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom willen die gelovigen van Heere Jezus wel televisie kijken op de dag van de rust?
Tja, dan heb je werkpaarden nodig he
dat is niet mogelijkquote:
Miss moeten we met een FOK knokploeg ff t mediapark bezoekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet mogelijk
vakantieperiode is aangebroken
en ben al een dag aan t verhuizen in die week
Gewapende ploegen op het mediapark is zooo 2002...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Miss moeten we met een FOK knokploeg ff t mediapark bezoeken
Wij willen Ynske, wij willen Ynske
Ik reserveer voor jou ook alvast een slaapplekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef didotcicero het volgende:
Ik wil graag ook op de lijst
Kunnen we jou niet verplichten om standaard een wiki link onder je vakantiebestemmingen te zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas niet. De 17e zit ik ergens in Karelië.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet verplichten om standaard een wiki link onder je vakantiebestemmingen te zetten?
Die zijn nu opquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb ook wel interesse. Thuis maar eens even de agenda checken of ik dan kan...
Hoeveel slaapplaatsen heb je nog over P?
Van de Map24.nl site : Gieterzandvoort-Delft: Uw route: 247.93 kmquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zijn nu opDaarnaast woon je in Den Haag, dus niet zeuren
Voor een slaapplek bij mij moet je je minimaal 1,5 uur reizen met het OV of 240 km afstand wonen
Jammer dat dat erbij staat. Met de fiets heb ik waarschijnlijk wel 1,5 uur nodig...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor een slaapplek bij mij moet je je minimaal 1,5 uur reizen met het OV of 240 km afstand wonen
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij zooo graag bij PdeHoog wilt slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat dat erbij staat. Met de fiets heb ik waarschijnlijk wel 1,5 uur nodig...
Het ontbijt op bed met PdeHoog muffins® de volgende morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij zooo graag bij PdeHoog wilt slapen
De muffins waren de vorige keer nog niet echt geslaagd hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ontbijt op bed met PdeHoog muffins® de volgende morgen natuurlijk!
Dan meld ik me de volgende ochtend wel om negen uur aan je voordeur!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De muffins waren de vorige keer nog niet echt geslaagd hoorBrownies als ontbijt kan ik wel regelen
Da's een maandag hequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan meld ik me de volgende ochtend wel om negen uur aan je voordeur!
Oh ja, pft...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's een maandag heDan ben ik allang weg
![]()
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zijn nu opDaarnaast woon je in Den Haag, dus niet zeuren
Ik hanteer niet van die absurde criteria hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapen![]()
![]()
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
he da's jammer en ik wilde net vragen of ik bij je mocht blijven slapen![]()
![]()
Als je lief bent, zal ik kijken of ik die mee kan nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |