Ik ga eerst eens kijken of ik echt wel kan! Maar, ik voel me gewaardeerd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je lief bent, zal ik kijken of ik die mee kan nemen
Doggybag mee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef freud het volgende:
Alsof men na de BBQ nog een muffin of brownie op kan.
Die waren echt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef freud het volgende:
Ik hou het bij croissantjes. Kreeg ik vorige keer ook geen negatieve feedback over van de dames
. Maar goed, het is de dag erna inderdaad maandag, en dus best jammer. Uitslapen is
.
Even OT:
Als er mensen zijn met speciale diëtaire verzoeken, gelieve dit hier (of aan mij per PM) te vermelden. Zo niet, dan wordt er vleesch ende gevoghelte gehaald.
Hoi P.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die zijn nu opDaarnaast woon je in Den Haag, dus niet zeuren
Voor een slaapplek bij mij moet je je minimaal 1,5 uur reizen met het OV of 240 km afstand wonen
verse hotdogsquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Auticia het volgende:
Hoi! Ik twijfel! Ik heb nog geen rooster voor die periode, vandaar.
En als, dan met aanhang en misschien ook hond.
Omdat jij soms ook wel eens niet kan. Zoals afgelopen weekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Xilantof het volgende:
waarom ben ik nog niet volautomatisch ook op de lijst gezet?
Grrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef Chanty het volgende:
[..]oehhhh... * Chanty kruipt weg in schulpje
ahhwwwwquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Grrrrr.
Ontopic; ik ga proberen de zaterdag en maandag vrij te krijgen, anders ben ik veel te lang onderweg.
Ik schop hem wel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Ik kom sowieso, alleen aanhang nog even overtuigen (!! ).
Ik heb gekeken... Ik kan en ik mag... dus zet mij er ook maar bij...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb ook wel interesse. Thuis maar eens even de agenda checken of ik dan kan...
Moet nu meteen aan dat liedje denken "Eeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen..." Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gekeken... Ik kan en ik mag... dus zet mij er ook maar bij...
Als ik maar om half 10 thuis ben...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Moet nu meteen aan dat liedje denken "Eeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen..." Hahaha
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef ..zapper het volgende:
Ik ga helaas afhaken.
Jij mag ook komen slapen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |