Dat wordt een twijfelgevalletje hoorquote:
Vorige keer kon je ook prima brakken en BBQen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker ja, ik ben dan net aan het uitbrakken van 2 weken turbo vakantie
wat er uitgebraakt wordt moet ook weer aangevuld worden natuurlijk...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker ja, ik ben dan net aan het uitbrakken van 2 weken turbo vakantie
[offtopic] Zürichquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelf weten hoor, ik kom 17-6 tegen half negen sochtends terugmet de nachttrein uit Zurich
Drie keer raaje hoeveel ik die middag waard ben
Betekent dit dat ik er weer helemaal bij hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
[offtopic] Zürich,
. Ik was smiddags vol energie bij terugkomst, en rond een uur of 8 in de avond helemaal dood
.
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg benquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Een tvp om tegen die tijd eens te kijken of ik kan.
Dat kan nu weer hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef freud het volgende:
[..]
Vorige keer kon je ook prima brakken en BBQen hoor.
als jij er bent, wil ik ook wel ff aankerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg ben
Dit is gewoon zo ranzig te misbruiken dat ik er niet eens aan hoef te beginnenquote:Jij komt, en Re ook. Klaar.
Ik heb het dan druk met mn scriptiequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van, eens kijken of ik populair genoeg ben
Jij komt, en Re ook. Klaar.
hebben we dat maar vast gehad niewaar
We schrijven wel even mee. OP of scriptie, what's the difference? Waar moet het over gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het dan druk met mn scriptie [afbeelding]
Maar ok, geregeld
Een haalbaarheidsonderzoek naar een nieuw (best sufquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef freud het volgende:
[..]
We schrijven wel even mee. OP of scriptie, what's the difference? Waar moet het over gaan?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik zorg voor de wortelbolletjes!
Ha! het heeft gewerkt!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aaanhang jomt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aaanhang jomt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik zorg voor de wortelbolletjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |