Ben je al lichtjes nerveus? Of ben je ook zo'n koele kikker die ervan overtuigd is dat alles gewoon goed zal gaan?quote:
Nee dat is heel juist.... Ga je me inhuren voor jullie bruiloft dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef leonieke het volgende:
Ow, dj moeten we ook nog eens een bezoekje brengenEcht goed, dit topic
Jij bent toch de man van de muziek he, peaceman? of heb ik dat verkeerd voor?
Ja volgens mij is dat best normaal hoor. Ik vind het ook erg gek dat ik volgende week vrijdag geen vriend meer heb, maar een man..... En vooral naar mn naamswijziging kijk ik erg uit.. Peaceman heeft een erg mooie achternaam die ik dan ook ga gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
Is het normaal dat ik die spanning ook al voel?(natuurlijk niet, maar het begint toch soms wat te kriebelen als ik denk dat het echt niet lang meer is. Onze datum lag 15 maand op voorhand al vast, dus wat is 8 weken dan nog?)
Die zender ken ik niet (ook niet als ie van naam veranderd is trouwens)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Kijken jullie nou ook allemaal elke dag om 19 uur naar Talpa
Ik denk dat we jouw verplaatsingskosten niet zullen kunnen betalen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is heel juist.... Ga je me inhuren voor jullie bruiloft dat?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat best normaal hoor. Ik vind het ook erg gek dat ik volgende week vrijdag geen vriend meer heb, maar een man..... En vooral naar mn naamswijziging kijk ik erg uit.. Peaceman heeft een erg mooie achternaam die ik dan ook ga gebruiken.![]()
Ik kijk er nooooit naar. 19 uur is ook een rottijdstip.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Kijken jullie nou ook allemaal elke dag om 19 uur naar Talpa
Woon je zo ver weg dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw verplaatsingskosten niet zullen kunnen betalen?
Spannend iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat best normaal hoor. Ik vind het ook erg gek dat ik volgende week vrijdag geen vriend meer heb, maar een man..... En vooral naar mn naamswijziging kijk ik erg uit.. Peaceman heeft een erg mooie achternaam die ik dan ook ga gebruiken.![]()
Je kunt je nog terugtrekken! Grijp je kansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar gaat het haar alleen maar om...
![]()
Domme Belgen bestaan niet, wel Belgen die dom doen.... maar een tank benzine is niet zo heel duur toch? Regel de aparatuur, een slaapplaats, wat drank en wij (ik ga tenslotte niet zonder mijn vrouw) komen welquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar gaat het haar alleen maar om...
![]()
Maar.. maar... dan moeten we onze dj afzeggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Domme Belgen bestaan niet, wel Belgen die dom doen.... maar een tank benzine is niet zo heel duur toch? Regel de aparatuur, een slaapplaats, wat drank en wij (ik ga tenslotte niet zonder mijn vrouw) komen wel
Klinkt als een ideale avond voor mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar.. maar... dan moeten we onze dj afzeggen?![]()
Hij ligt dus al vast, we hebben hem gewoon nog niet gezien en dus nog niets besproken (ook al ga ik daar niet te veel cirque van maken. ik denk van ons te beperken tot het kiezen van onze openingsdans en een paar liedjes die ik wel heel mooi vind. Voor de rest mag hij doen wat hij wil)
quote:
Ik zou dat wel doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nu net moeilijker was. Geen echte leidraad.
Dus eigenlijk maak ik het de dj gewoon gemakkelijk?Zou hij dan geen korting geven?
![]()
![]()
Als je mij inhuurt wel jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat mij dus in een ideale onderhandelingspositie brengt![]()
Jij wil gewoon een extra trouwfeest doen dit jaarquote:
Ik heb mezelf reeds in de wiki gezet, het is 30-11-2007quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Locutus, ik zie je helemaal niet in de OP staan. Wanneer gaan jullie trouwen? Ik zal jullie namen er even bij zetten dan.
Roonaan... dat schiet op nu.![]()
Ik heb het ook in de OP gezet nu. Helemaal weer up-to-date!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf reeds in de wiki gezet, het is 30-11-2007
We hadden een proeftaart besteld bij de so-called "beste bakker uit de regio". Was een complete ramp. Roosjes zouden gedoopt zijn in kleurstof, maar waren compleet uitgelopen. Idem dito voor groene blaadjes. Vervolgens was de binnenkant niet wat we gevraagd hadden, en stortte in na het aansnijden. Ze me daar al staan de 10e "wilt u ook een kwakje taart"? Ben erg blij wdb dat ik wel een proeftaart heb aangevraagd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben de taart helemaal niet geproefd. We zijn gewoon naar de bakke gegaan. Doe maar een bruidstaart. Welke smaken heb je? Hmm das allemaal wel lekker, doe maar in elke laag een andere smaak. Doei, doei.
dat scheelt idd, wij willen graag taart, alleen moeten we nog een goeie bakker vinden... tot nu toe een gevonden in de buurt die het doet, maar geen voorbeelden heeft.. "ik kan alles maken" hmmm ja dan weten we nog niets...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben geen taart.... geen dilemma dus....
Jullie zagen er echt mooi uitquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:53 schreef Troel het volgende:
Onze bakker wil per se iedereen van te voren langshebben om te overleggen over de taart.
Onze taart was dan ook super!!!
Omdat ik nog niet alle foto's gezien heb, is het nog even wachten op nieuwe foto's, dus ik plaats deze nog maar een keertje:
[afbeelding]
Veel plezier gewenstquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:59 schreef ranzige_pad het volgende:
Vandaag is DEdag voor ons. Ben nog even alleen thuis, mijn aanstaande is naar de kapper, daarna begint alles.
Ik voel mij gezond gespannen en luister op het moment naar de muziek die we draaien tijdens het brugelijkhuwelijk.
Hopelijk wordt het weer nog wel iets beter.
Wij kregen de opdracht van de bakker om dat niet te doen. Mochten we zoiets willen, dan konden we beter een jaar later met een foto van de taart komen en dan maakte hij wel een nieuw bovenstukje (ik geloof voor een tientje). De taart bleef toch niet goed (zelfs niet als je het heel diep invriest) en vers is ie echt stukken beter.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef YPPY het volgende:
Gisteren heb ik een meeeeeega bos rode rozen gehad omdat we 1 jaar getrouwd waren.En we hebben het bovenste laagje van de bruidstaart op. Nou ja, klein stukje dan. Was nog best te eten.
![]()
uit Italië, alleen m'n oom en tante komen (broer van m'n vader en z'n vrouw). Ze hebben nog 2 zoons maar ze hebben het niet zo breed. Bovendien is m'n ene neef niet zo'n reislustig type. Die andere juist wel, maar die kon niet weg ivm werk.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef amaranta het volgende:
Waar komt je familie vandaan spiegelei?
Is dat een gebruik dan om dat te doen? Heb ik dan nog van gehoord! Nou ja maakt ook niet uit, wij hebben geen taart, maar van die petits fours.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij kregen de opdracht van de bakker om dat niet te doen. Mochten we zoiets willen, dan konden we beter een jaar later met een foto van de taart komen en dan maakte hij wel een nieuw bovenstukje (ik geloof voor een tientje). De taart bleef toch niet goed (zelfs niet als je het heel diep invriest) en vers is ie echt stukken beter.
Wij hebben dus alle taart gewoon op laten snijden
Die van ons is nog steeds heerlijk hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij kregen de opdracht van de bakker om dat niet te doen. Mochten we zoiets willen, dan konden we beter een jaar later met een foto van de taart komen en dan maakte hij wel een nieuw bovenstukje (ik geloof voor een tientje). De taart bleef toch niet goed (zelfs niet als je het heel diep invriest) en vers is ie echt stukken beter.
Wij hebben dus alle taart gewoon op laten snijden
mijn nichtje uit spanje was ook mijn getuige.... ik heb haar gelijk gevraagd dus ze moest wel komenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:19 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
uit Italië, alleen m'n oom en tante komen (broer van m'n vader en z'n vrouw). Ze hebben nog 2 zoons maar ze hebben het niet zo breed. Bovendien is m'n ene neef niet zo'n reislustig type. Die andere juist wel, maar die kon niet weg ivm werk.
Verder heb ik in Italië alleen nog een stiefoma (m'n opa is na het overlijden van m'n oma die ik nooit gekend heb nog hertrouwd), maar die komt niet (was ook niet echt veracht hoor).
Ik vond het zo leuk dat m'n oom en tante wel komen dat ik meteen heb gevraagd of m'n oom ook getuige wilde zijn. Wel even nagevraagd bij de gemeente of dat mocht, maar dat was geen probleem, de enige criteria zijn dat iemand 18 jaar of ouder moet zijn en een kopie geldig ID bewijs moet kunnen overleggen. Als men niet in NL woont of zelf de Nlse taal niet begrijpt (wat 'ie dus niet begrijpt) maakt dat dus niet uitNou ik vind het niet erg hoor hahaha. Overigens hebben m'n vader (en moeder) ervoor gekozen mij ééntalig op te voeden dus ik kan geen Italiaans spreken. Verstaan gaat wel aardig, maar spreken: nee
. Best jammer, maar goed het zij zo......
Hmmm, klinkt lekker....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
Nee, we hebben de bakker gezegd dat we een zebrataart wilden, hadden we gezien in de brochure van Ouwehands Dierenpark. Bakker heeft een motiefje van internet gehaald en heeft de taart gemaakt. Zebraatjes hebben we zelf geleverd.
Aan de binnenkant zat chocolade en chipolatavulling, ook in zebraverband
Dat dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke foto's hier!
En wat een ontzettend coole taart Troel!
hoe laat trouwen jullie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag nog wat laatste dingetjes doen... en dan vanavond auto ophalen en in de zaal wat versiering hangen... en dan wachten totdat we gebeld worden en weer thuis mogen komen...
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, aangezien mijn topo niet dusdanig isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef locutus51 het volgende:
[..]
dat scheelt idd, wij willen graag taart, alleen moeten we nog een goeie bakker vinden... tot nu toe een gevonden in de buurt die het doet, maar geen voorbeelden heeft.. "ik kan alles maken" hmmm ja dan weten we nog niets...
Hee, m'n copyright!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Ja, ik zag het, maar we staan ook al bij de recensies
Was een mooie zonnige dag zo te zien, heb je ook officiële foto's met een fotograaf gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:48 schreef Troel het volgende:
Fotospam (en dan hebben we nog eens alle foto's binnen)
De stralende bruid:
[afbeelding]
[afbeelding]
De stralende bruidegom (die veel minder vaak alleen op de foto staat):
[afbeelding]
Wat zou er toch in die auto zitten?:
[afbeelding]
En wat leuke foto's waar we samen op staan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-upje van mijn jurk:
[afbeelding]
Het boeket:
[afbeelding]
En de taart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn fotobewerkprogramma's maken de foto's er niet mooier op zie ik al, ze zijn in het echt dus wel mooi en scherp
Ach, link... Het zijn nou niet echt foto's die je van een (semi)professionele bruidsfotograaf verwacht, gezien dingen zoals belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen, etc. Vandaar dat ik dacht dat het gewone foto's van de fam waren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef amaranta het volgende:
Oei Freud. Linke post! Het waren allemaal officiële fotograven!!
Ik hoop dat de officiële fotograaf je goedkeuring wel kan verdragen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, link... Het zijn nou niet echt foto's die je van een (semi)professionele bruidsfotograaf verwacht, gezien dingen zoals belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen, etc. Vandaar dat ik dacht dat het gewone foto's van de fam waren.
Wauwquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond moesten wij weg en toen we terugkwamen, was het hele huis versierd... 500!! oranje ballonnen hangen hier aan het plafond, verder hebben we een hele mooie boog met zonnebloemen en hartjes. Ook een bord met onze trouwkaart geschilderd. Echt helemaal geweldig.
quote:Wat minder was, dat toen ik foto's wilde maken, mn toestel is gevallen en het nu niet meer doetMorgen maar even bellen met de zaak, want ik heb hem nog geen 2 maanden....
Ja, begin de mooiste dag van je leven maar goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway.. ik ga nog even snel de kamer dweilen....
Ik hoop niet dat dat is omdat het naar binnen heeft geregendquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!!![]()
Hmm we zijn net wakker. Het heeft vannacht geregend en nu regent het nog iets. Hopelijk is het toch droog vanmiddag...
Heel veel plezier vandaag en hier schijnt het zonnetje prachtig nu, ik hoop dat dat ook bij jou zo is en dat maar de hele dag maar duren dat zonnetje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!!![]()
Hmm we zijn net wakker. Het heeft vannacht geregend en nu regent het nog iets. Hopelijk is het toch droog vanmiddag...
spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:40 schreef Joene het volgende:
Vandaag alles nagebeld alles stond nog genoteerd en was inorde bevonden.
Morgen even de gasten doorgeven voor de receptie.
Het begint ietswat spannend te wordenquote:
Het was hier echt de hele dag mooi weer (ondanks de voorspellingen) nu maar hopen dat dat morgen ook het geval is...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg altijd maar, zolang het maar niet regent!
Moet je wel om 5 uur 's morgens al beginnen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef amaranta het volgende:
Leuk leuk Diaan, super speciaal. Maaereh, welke school is dat dan waar Twan om 9 uur al uit is want dan wil ik daar wel werken!!
Dat neem ik dan voor lief!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je wel om 5 uur 's morgens al beginnen hoor
Nou we doen er bijna twee uur over om heen en terug te komen van de auto brengen. Dus zijn we rond 12 uur weer hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef amaranta het volgende:
Leuk leuk Diaan, super speciaal. Maaereh, welke school is dat dan waar Twan om 9 uur al uit is want dan wil ik daar wel werken!!
Te Snelquote:
Owquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef peaceman het volgende:
Die gele bank is van steen/beton en heet hier dan ook het liefdesbankje
Twan kan idd erg goed foto's maken. Jammer alleen dat het fototoestel kapot ging tijdens het eten. Maarree we hadden ook wegwerpcamera's dus die foto's laten we afdrukken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef amaranta het volgende:
wat zien jullie er gelukkig uit, en wat kan twan goed fotograferen
Ik ga maandag wel even wat selecties maken van de foto's die we nu digitaal hebben. En misschien nog krijgen. Ben nu helemaal brak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat zien jullie er leuk uit!!!
Meer meer meer meer
En hoe was de huwelijksnacht?
Geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
We waren pas rond half 3 thuis. Ik heb vannacht nog in mn trouwjurk de container buitengezet... en toen zijn we naar bed gegaan. We hebben in bed alle enveloppen opengemaakt en gelezen. Ook wat de gasten op de bladen voor in fotoalbum hebben geschreven. Om kwart voor 4 zijn we gaan slapen om vervolgens om kwart voor 9 weer wakker te worden. Ik kakte vanmiddag helemaal in en heb zelfs van 6 tot 9 uur geslapen. Morgen maar alles opruimen.....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geweldig
Is daar ook een foto van
Herkenbaar hoor dit, wij konden ook uuuuuuuuuuuren niet slapen daarna en de dag erna het gevoel hebben dat je dagen gefeest hebt![]()
Ik heb nog 11 dagen de tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Biek, moet jij niet eens 'aan het werk'
Ik weet nog goed dat Sugar, toen net getrouwd, ons hiervoor waarschuwdequote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Spiegelei, dat klinkt allemaal erg leuk...Ben benieuwd naar de foto's...
Newly weds.... hebben jullie ook zo'n leeg/weemoedig gevoel nu de trouwdag is geweest?? Maanden, weken ben je bezig met voorbereiden en nu is het na 1 geweldige dag alweer voorbij... Je hoeft niets meer te doen, te regelen... de trouwdag en het feest is gewoon voorbij en het "normale" leven komt weer op gang.De versiering buiten is alweer opgeruimd, binnen laten we nog even hangen, staat leuk met alle kaartjes en cadeaus die we hebben gekregen.
Ik was hierdoor zeer ontroerd, we wisten van niets. Had de ambtenaar bedacht. Twan was supertrots en deed alsof hij dagelijks een handtekening zette.quote:Trouwakte
Hierbij ga ik akkoord met het huwelijk van Diaan en Peaceman echte namen dan natuurlijk
Ik ben getuige geweest van de huwelijksplechtigheid op 31-05-2007 en heb zelfs geholpen met het aangeven van de ringen!! Hierbij zet ik mijn handtekening als bewijs.
En dan de handtekening van Twan.
Ik heb de jurk gekocht via internet. Dit soort jurken is niet in de stad te verkrijgen. Deze komt bij www.edica.nl vandaan. Goede service.. Hmm ik dacht dat het gewoon blauw was, maar maakt ook niet uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Beaker het volgende:Leuke foto's Diaan
waar heb je je jurk vandaan? Hij is heel mooi
![]()
en volgens mij zit er turquoise in je haar? Heb ik ook gehad, mooie kleur
Oja, dat lege gevoel de dag na het trouwen hadden wij ookwij gingen gelijk op vakantie en dat is ook geen aanrader, het is beter om eerst met een aantal na te praten! wij gingen dan ook veel te laat op vakantie
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Joene het volgende:
De weers verwachtingen voor Vrijdag zijn goed
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Misschien is dit het verkeerde topic, en dat hoor ik dan graag natuurlijk, maar het gaat om het volgende. In FOT zijn er een paar goeie fotografen die ook bruiloften willen gaan fotograferen. Het zijn in ieder geval mensen die op fotografisch vlak al ervaring hebben, dus kwalitatief goed werk afleveren.
Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn met trouwplannen die een goeie reportage willen voor weinig geld. Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden. Als er stellen zijn die hierin interesse hebben, dan ben ik via PM of mail bereikbaar, of kijk eens rond in FOT voor andere fotografen.
Morgen schijntquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:59 schreef YPPY het volgende:
Veel plezier alvast Joene, het komt wel erg dichtbij nu.
Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooitquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
quote:
Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooit
En nee, we hebben echt niet alle foto's laten zien voor het geval dat er nu een fotograaf komt zeuren dat de foto's niet goed zijn ofzo.
Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden.
Mja, het mislukken van een reportage is tot een minimum te beperken natuurlijk. Ik vind dat je elke fotograaf erop aan mag spreken als de foto's mislukt zijn. Bij een opdracht is het ook imo geen user meer, en mag je zo iemand best op fok er ook op aanspreken dat de foto's niet goed waren (wel beetje onderbouwt natuurlijk).quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
Het is onmogelijk om als je zelf foto's maakt, niet anders naar foto's te kijken. Ik heb fotografen die hoog aangeschreven staan ook blunders zien maken in trouwalbums. Een voordeel bij een fotograaf die het vaker heeft gedaan, is dat je meer voorbeelden van zijn stijl hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.
Hmm, jammer dat je dat zo ziet. Op de foto's waar ik destijds op reageerde, waren technisch (dus ongeacht smaak), nogal wat dingen op aan te merken. Het is hier niet de plek om dat te bespreken, dat is een ander forum. Wil je hierover meer info, PM me dan. Het is niet om mezelf te verkopen ten koste van anderen, dat moeten de foto's doen bij een fotograaf. Knap trouwens dat je mijn fotografische kennis meent te kennen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopenBeetje doen alsof je er verstand van hebt en zo, iets laten vallen over belichting en flitsers en compositie, héél slim hoor, maar nee bedankt
![]()
Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt een superidee beak
Al zal hij bij jullie straks wel verhuizen i.v.m. grijpgrage kinderhandjes?
Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef freud het volgende:
Jammer dat je op deze manier reageert. Ik snap niet waar je vijandige houding vandaan komt. Ik geef met mijn post alleen aan dat voor trouwende mensen, er een groep mensen is die graag een reportage zou willen doen. Dat jij nu goed te onderbouwen kritiek als persoonlijk aanval ziet, is jammer.
Kan ik me voorstellen, ik vind het ook een superidee. Maar een rondscharrelende baby is ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!
Ik geniet er nog zo van![]()
![]()
Ik kraakte ze niet af, trust me, dan was er inhoudelijk op ingegaan. Het is inderdaad mijn eerste post hier, ik keek alleen maar. Nu heb ik een concreet voorstel, en post ik. Wel jammer dat jij blijkbaar keuze ziet als bedreigend. Ik hoop dat je verder wil discussieren via PM, en hoop dat je je misschien iets minder defensief en beschuldigend op wil stellen tegen mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.
Neuh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef freud het volgende:
Ik kraakte ze niet af
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef freud het volgende:
Ach, link... Het zijn nou niet echt foto's die je van een (semi)professionele bruidsfotograaf verwacht, gezien dingen zoals belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen, etc. Vandaar dat ik dacht dat het gewone foto's van de fam waren.
Nee, je post alleen wat er niet allemaal goed aan is. Is erg leuk als jij vol trots foto's showt. Niet leuk voor degene die op de foto's staat, niet leuk voor degene die de foto's gemaakt heeft.quote:
Nou.... heb je wel gelet op belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
* vraagt voorzichtig: Hebben jullie nog trek in een paar foto's die gemaakt zijn door familie?
Ik zal de complimenten doorgevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Troel het volgende:
Prima foto's Diaan!
Compositie is prima, kleurgebruik ziet er goed uit en het ziet er ook nog eens erg gezellig uit
Ja erg ontroerend.quote:
Ik ben inhoudelijk niet op de foto's ingegaan, maar heb aangegeven waarop ik mijn aanname had gebaseerd. Ik heb niets gezegd of het onderwerp op de foto's niet leuk is. Allemaal nuances die niet opgepikt zijn blijkbaar. Ik heb ook niet gezegd dat de dag niet leuk was, of dat de fotograaf niet gezellig was. Ook ken je mij niet, en kan je dus weinig zeggen of je het met mij niet leuk gehad zou hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, je post alleen wat er niet allemaal goed aan is. Is erg leuk als jij vol trots foto's showt. Niet leuk voor degene die op de foto's staat, niet leuk voor degene die de foto's gemaakt heeft.
Ik heb in ieder geval een supermooie dag gehad en veel lol gehad met mijn fotomensen, dat was vast en zeker niet het geval geweest als ik jou mijn foto's had laten maken.
Wij hebben wel overwogen om iemand van Fok te vragen, maar vonden het toch beter om iemand uit onze woonplaats te kiezen die ook de bijzondere plekjes in de binnenstad kent. Wij wilden daar vrij specifieke foto's maken. Vanuit ons dus geen antipathie oid tegen andere (fok)fotografen. En het klikte trouwens ontzettend goed met onze fotografen. We hadden er 2!! die altijd samenwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben inhoudelijk niet op de foto's ingegaan, maar heb aangegeven waarop ik mijn aanname had gebaseerd. Ik heb niets gezegd of het onderwerp op de foto's niet leuk is. Allemaal nuances die niet opgepikt zijn blijkbaar. Ik heb ook niet gezegd dat de dag niet leuk was, of dat de fotograaf niet gezellig was. Ook ken je mij niet, en kan je dus weinig zeggen of je het met mij niet leuk gehad zou hebben.
Ik begrijp uit de reacties dat men hier geen andere fotografen wil hebben. Jammer. Ik was al gewaarschuwd door andere mensen dat men redelijk gevoelig was voor kritiek of concurrentie op fotografisch vlak, en dat blijkt helaas gefundeerd.
Voor wat betreft de aanstaande bruidsparen: veel plezier en goed weer gewenst op de grote dag.
Ow dat is ook iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Christan moest van de week een handtekening zetten voor zijn ID-bewijs, dat was ook
Daat gaat het niet om! Het gaat erom dat je de TROUWFOTO's waar iemand trots en blij van/op is, gaat zitten afkraken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben inhoudelijk niet op de foto's ingegaan, maar heb aangegeven waarop ik mijn aanname had gebaseerd. Ik heb niets gezegd of het onderwerp op de foto's niet leuk is. Allemaal nuances die niet opgepikt zijn blijkbaar. Ik heb ook niet gezegd dat de dag niet leuk was, of dat de fotograaf niet gezellig was. Ook ken je mij niet, en kan je dus weinig zeggen of je het met mij niet leuk gehad zou hebben.
Ik begrijp uit de reacties dat men hier geen andere fotografen wil hebben. Jammer. Ik was al gewaarschuwd door andere mensen dat men redelijk gevoelig was voor kritiek of concurrentie op fotografisch vlak, en dat blijkt helaas gefundeerd.
Voor wat betreft de aanstaande bruidsparen: veel plezier en goed weer gewenst op de grote dag.
gedouched,haartjes gekamt,tandjes gepoetst !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:54 schreef YPPY het volgende:
Ga jij je eens voorbereiden.
Joene gaat gewoon trouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:20 schreef Joene het volgende:
Dank jullie wel allemaal, nu is het af met fok! voor vandaag ! , foto's next week !
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:46 schreef Ticootje het volgende:
Diaan, ben jij in een lelijke eend getrouwd??
Wij ook!! Een rode. (met feraristicker)
Ook leuk!! Ach, ik ben niet zo'n kenner. Ik zie een oude auto en ik denk he een eend..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij hadden een witcreme kever 1303 uit 1973. Uit mijn geboortejaar....
![]()
Een eend is toch iets anders, maar ik kan het me wel voorstellen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook leuk!! Ach, ik ben niet zo'n kenner. Ik zie een oude auto en ik denk he een eend..
hele fijne dag, geniet je sufquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:20 schreef Joene het volgende:
Dank jullie wel allemaal, nu is het af met fok! voor vandaag ! , foto's next week !
Wat voor de een hoort, is voor de ander niet zo... ieder geeft zn eigen invulling aan zijn/haar huwelijksdag. Er is geen standaard voorgeschreven, toch?quote:
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat voor de een hoort, is voor de ander niet zo... ieder geeft zn eigen invulling aan zijn/haar huwelijksdag. Er is geen standaard voorgeschreven, toch?![]()
quote:
Wat een enorm gave wagen zeg, en geluk met het weer!!quote:
Dat was een cadeautje van mij voor mn vrouwquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef freud het volgende:
[..]
Wat een enorm gave wagen zeg, en geluk met het weer!!
klinkt dat leuk he? "mijn vrouw"?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was een cadeautje van mij voor mn vrouw![]()
Onze families waren er ernstig ondersteboven van, maar ze kennen ons en wisten dat we niet van veel poespas houden... Iedereen reageerde uitermate positief en enthousiast. Na twee eerdere aankondigingen die vanwege de poespasstress werden afgeblazen was iedereen gewoon blij dat het ons was geluktquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Fannetje het volgende:
Ze zullen wel verbaasd zijn geweest, Verbal
Ik denk dat mijn ouders daar niet echt blij mee zouden zijn geweest![]()
Dan heb jij _smaak_! Die grillequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was een cadeautje van mij voor mn vrouw![]()
Dank je , en idd ik ben ook erg gecharmeerd van die wagen .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:49 schreef freud het volgende:
[..]
Dan heb jij _smaak_! Die grille.
@Verbal: gave actie!
Dat was inderdaad het uitgangspuntquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
Iedereen zegt wel zo leuk dat ouders het niet leuk vinden, maar het gaat er toch om wat het bruidspaar leuk en prettig vindt?
Dank je.quote:V. gefeliciteerd!
Klinkt helemaal stoerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef Verbal het volgende:
Maar we hebben het huwelijk integraal opgenomen, afgelopen weekend montage van gemaakt en afgelopen dinsdag met de naasten uitgebreid bekeken en gevierd met een etentje... Was een ERG leuk feestje.
Ja dat is waar.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
Iedereen zegt wel zo leuk dat ouders het niet leuk vinden, maar het gaat er toch om wat het bruidspaar leuk en prettig vindt?
Of ben ik nog een beetje aangebrand door mijn schoonouders?
V. gefeliciteerd!
Ik heb de voorpret van mijn schoonmoeder bedorven omdat ik op een gegeven moment aangegeven heb dat ik haar feestgids niet wilde. Had van te voren aangegeven dat dat soort dingen enkel mochten als ik volledig op de hoogte was van wat en hoe, en als ze dan achter mijn rug dingen gaat doen en er ook nog over gaat liegen ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb de laatste weken voor de bruiloft door haar gedoe ook niet echt meer zin gehad ind e trouwerij. Uiteindelijk heb ik zelf een feestgids in elkaar zitten draaien om de gemoederen te bedaren enzo, maar de relatie (welke relatie? oja, een slechte relatie is ook een relatie) is nog steedsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef bixister het volgende:
verbal, ook hier nog eens: van harte ge-V-liciteerd! en die foto vind ik fantastisch, mooi bruidspaar en die stralend blauwe lucht. de strik van de hond maakt 't helemaal af.
troel, wat vonden jouw schoonouders niet leuk dan?
Iets verschrikkelijksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef bixister het volgende:
een feestgids? wat is dat dan?
wel vervelend zeg dat 't zo gebotst heeft. dat trek je niet zomaar meer recht.
Pjotr heeft ook getekendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef bixister het volgende:
verbal, ook hier nog eens: van harte ge-V-liciteerd! en die foto vind ik fantastisch, mooi bruidspaar en die stralend blauwe lucht. de strik van de hond maakt 't helemaal af.
aha, ik krijg al een beeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Iets verschrikkelijks
Met wist je datjes en idiote rijmpjes enzoMocht van mijn moeder er niet alles uitslopen wat ik niet leuk vond
Nee, daar bedoel ik echt MIJN moeder meequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef bixister het volgende:
[..]
aha, ik krijg al een beeld.
en dat je haar nu al 'mijn moeder' noemt vind ik wel getuigen van een grote vergevingsgezindheid van jouw kant.
Het is blijkbaar echt heel gebruikelijk, op de bruiloft waar we na die van Troel heen gingen lag er weer een...quote:
Klopt, maa rin die periode heb ikheel veel met mijn mams gebeld om mijn verhaal kwijt te kunnen, zodoende.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef bixister het volgende:
[..]
oh!maar je had toch ruzie met je schoonmoeder?
zohee missDee, interessante weetjes hoor!
ach, ik heb het uiteindelijk overleefd, ook al was het niet helemaal zoals ik gehoopt had. Maarja, dat houd je toch wel in je leven. Volgens mij is het ook redelijk normaal als je als meisje van 12 droomt dat je een heerlijk leventje krijgt en dat als je 24 bent dat je hoopt dat het er nu eindelijk van komt en je er vrij snel achterkomt dat het toch echt een droom wasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Die gidsen zijn hier in het Oosten heel gewoon en vind je idd op elke bruiloft. Natuurlijk niet op die van ons. Ze hadden zelfs geen bijzonder welkomstliedGewoon lang zal ze leven....
en helemaal spontaan. Heerlijk....
Troel vervelend dat ze het toch doen terwijl je aangegeven hebt het niet te willen. Wat dat betreft hebben ze in onze familie goed naar ons geluisterd, gelukkig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
ach, ik heb het uiteindelijk overleefd, ook al was het niet helemaal zoals ik gehoopt had. Maarja, dat houd je toch wel in je leven. Volgens mij is het ook redelijk normaal als je als meisje van 12 droomt dat je een heerlijk leventje krijgt en dat als je 24 bent dat je hoopt dat het er nu eindelijk van komt en je er vrij snel achterkomt dat het toch echt een droom was
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:57 schreef amaranta het volgende:
en mijn collega's kennen mij nog niet zo goed dus dat was ook een net lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |