Hmmm, klinkt lekker....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
Nee, we hebben de bakker gezegd dat we een zebrataart wilden, hadden we gezien in de brochure van Ouwehands Dierenpark. Bakker heeft een motiefje van internet gehaald en heeft de taart gemaakt. Zebraatjes hebben we zelf geleverd.
Aan de binnenkant zat chocolade en chipolatavulling, ook in zebraverband
Dat dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:16 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke foto's hier!
En wat een ontzettend coole taart Troel!
hoe laat trouwen jullie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag nog wat laatste dingetjes doen... en dan vanavond auto ophalen en in de zaal wat versiering hangen... en dan wachten totdat we gebeld worden en weer thuis mogen komen...
Ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, aangezien mijn topo niet dusdanig isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef locutus51 het volgende:
[..]
dat scheelt idd, wij willen graag taart, alleen moeten we nog een goeie bakker vinden... tot nu toe een gevonden in de buurt die het doet, maar geen voorbeelden heeft.. "ik kan alles maken" hmmm ja dan weten we nog niets...
Hee, m'n copyright!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Ja, ik zag het, maar we staan ook al bij de recensies
Was een mooie zonnige dag zo te zien, heb je ook officiële foto's met een fotograaf gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:48 schreef Troel het volgende:
Fotospam (en dan hebben we nog eens alle foto's binnen)
De stralende bruid:
[afbeelding]
[afbeelding]
De stralende bruidegom (die veel minder vaak alleen op de foto staat):
[afbeelding]
Wat zou er toch in die auto zitten?:
[afbeelding]
En wat leuke foto's waar we samen op staan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-upje van mijn jurk:
[afbeelding]
Het boeket:
[afbeelding]
En de taart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn fotobewerkprogramma's maken de foto's er niet mooier op zie ik al, ze zijn in het echt dus wel mooi en scherp
Ach, link... Het zijn nou niet echt foto's die je van een (semi)professionele bruidsfotograaf verwacht, gezien dingen zoals belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen, etc. Vandaar dat ik dacht dat het gewone foto's van de fam waren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:27 schreef amaranta het volgende:
Oei Freud. Linke post! Het waren allemaal officiële fotograven!!
Ik hoop dat de officiële fotograaf je goedkeuring wel kan verdragen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, link... Het zijn nou niet echt foto's die je van een (semi)professionele bruidsfotograaf verwacht, gezien dingen zoals belichting, compositie, kleuren, timing, poses, vlakverdeling, contrast, scherpte, flitsen, etc. Vandaar dat ik dacht dat het gewone foto's van de fam waren.
Wauwquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond moesten wij weg en toen we terugkwamen, was het hele huis versierd... 500!! oranje ballonnen hangen hier aan het plafond, verder hebben we een hele mooie boog met zonnebloemen en hartjes. Ook een bord met onze trouwkaart geschilderd. Echt helemaal geweldig.
quote:Wat minder was, dat toen ik foto's wilde maken, mn toestel is gevallen en het nu niet meer doetMorgen maar even bellen met de zaak, want ik heb hem nog geen 2 maanden....
Ja, begin de mooiste dag van je leven maar goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway.. ik ga nog even snel de kamer dweilen....
Ik hoop niet dat dat is omdat het naar binnen heeft geregendquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!!![]()
Hmm we zijn net wakker. Het heeft vannacht geregend en nu regent het nog iets. Hopelijk is het toch droog vanmiddag...
Heel veel plezier vandaag en hier schijnt het zonnetje prachtig nu, ik hoop dat dat ook bij jou zo is en dat maar de hele dag maar duren dat zonnetje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!!![]()
Hmm we zijn net wakker. Het heeft vannacht geregend en nu regent het nog iets. Hopelijk is het toch droog vanmiddag...
spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:40 schreef Joene het volgende:
Vandaag alles nagebeld alles stond nog genoteerd en was inorde bevonden.
Morgen even de gasten doorgeven voor de receptie.
Het begint ietswat spannend te wordenquote:
Het was hier echt de hele dag mooi weer (ondanks de voorspellingen) nu maar hopen dat dat morgen ook het geval is...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg altijd maar, zolang het maar niet regent!
Moet je wel om 5 uur 's morgens al beginnen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef amaranta het volgende:
Leuk leuk Diaan, super speciaal. Maaereh, welke school is dat dan waar Twan om 9 uur al uit is want dan wil ik daar wel werken!!
Dat neem ik dan voor lief!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je wel om 5 uur 's morgens al beginnen hoor
Nou we doen er bijna twee uur over om heen en terug te komen van de auto brengen. Dus zijn we rond 12 uur weer hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef amaranta het volgende:
Leuk leuk Diaan, super speciaal. Maaereh, welke school is dat dan waar Twan om 9 uur al uit is want dan wil ik daar wel werken!!
Te Snelquote:
Owquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef peaceman het volgende:
Die gele bank is van steen/beton en heet hier dan ook het liefdesbankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |