Twan kan idd erg goed foto's maken. Jammer alleen dat het fototoestel kapot ging tijdens het eten. Maarree we hadden ook wegwerpcamera's dus die foto's laten we afdrukken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef amaranta het volgende:
wat zien jullie er gelukkig uit, en wat kan twan goed fotograferen
Ik ga maandag wel even wat selecties maken van de foto's die we nu digitaal hebben. En misschien nog krijgen. Ben nu helemaal brak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat zien jullie er leuk uit!!!
Meer meer meer meer
En hoe was de huwelijksnacht?
Geweldigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
We waren pas rond half 3 thuis. Ik heb vannacht nog in mn trouwjurk de container buitengezet... en toen zijn we naar bed gegaan. We hebben in bed alle enveloppen opengemaakt en gelezen. Ook wat de gasten op de bladen voor in fotoalbum hebben geschreven. Om kwart voor 4 zijn we gaan slapen om vervolgens om kwart voor 9 weer wakker te worden. Ik kakte vanmiddag helemaal in en heb zelfs van 6 tot 9 uur geslapen. Morgen maar alles opruimen.....
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geweldig
Is daar ook een foto van
Herkenbaar hoor dit, wij konden ook uuuuuuuuuuuren niet slapen daarna en de dag erna het gevoel hebben dat je dagen gefeest hebt![]()
Ik heb nog 11 dagen de tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Biek, moet jij niet eens 'aan het werk'
Ik weet nog goed dat Sugar, toen net getrouwd, ons hiervoor waarschuwdequote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Spiegelei, dat klinkt allemaal erg leuk...Ben benieuwd naar de foto's...
Newly weds.... hebben jullie ook zo'n leeg/weemoedig gevoel nu de trouwdag is geweest?? Maanden, weken ben je bezig met voorbereiden en nu is het na 1 geweldige dag alweer voorbij... Je hoeft niets meer te doen, te regelen... de trouwdag en het feest is gewoon voorbij en het "normale" leven komt weer op gang.De versiering buiten is alweer opgeruimd, binnen laten we nog even hangen, staat leuk met alle kaartjes en cadeaus die we hebben gekregen.
Ik was hierdoor zeer ontroerd, we wisten van niets. Had de ambtenaar bedacht. Twan was supertrots en deed alsof hij dagelijks een handtekening zette.quote:Trouwakte
Hierbij ga ik akkoord met het huwelijk van Diaan en Peaceman echte namen dan natuurlijk
Ik ben getuige geweest van de huwelijksplechtigheid op 31-05-2007 en heb zelfs geholpen met het aangeven van de ringen!! Hierbij zet ik mijn handtekening als bewijs.
En dan de handtekening van Twan.
Ik heb de jurk gekocht via internet. Dit soort jurken is niet in de stad te verkrijgen. Deze komt bij www.edica.nl vandaan. Goede service.. Hmm ik dacht dat het gewoon blauw was, maar maakt ook niet uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Beaker het volgende:Leuke foto's Diaan
waar heb je je jurk vandaan? Hij is heel mooi
![]()
en volgens mij zit er turquoise in je haar? Heb ik ook gehad, mooie kleur
Oja, dat lege gevoel de dag na het trouwen hadden wij ookwij gingen gelijk op vakantie en dat is ook geen aanrader, het is beter om eerst met een aantal na te praten! wij gingen dan ook veel te laat op vakantie
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Joene het volgende:
De weers verwachtingen voor Vrijdag zijn goed
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Misschien is dit het verkeerde topic, en dat hoor ik dan graag natuurlijk, maar het gaat om het volgende. In FOT zijn er een paar goeie fotografen die ook bruiloften willen gaan fotograferen. Het zijn in ieder geval mensen die op fotografisch vlak al ervaring hebben, dus kwalitatief goed werk afleveren.
Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn met trouwplannen die een goeie reportage willen voor weinig geld. Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden. Als er stellen zijn die hierin interesse hebben, dan ben ik via PM of mail bereikbaar, of kijk eens rond in FOT voor andere fotografen.
Morgen schijntquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:59 schreef YPPY het volgende:
Veel plezier alvast Joene, het komt wel erg dichtbij nu.
Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooitquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
quote:
Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooit
En nee, we hebben echt niet alle foto's laten zien voor het geval dat er nu een fotograaf komt zeuren dat de foto's niet goed zijn ofzo.
Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden.
Mja, het mislukken van een reportage is tot een minimum te beperken natuurlijk. Ik vind dat je elke fotograaf erop aan mag spreken als de foto's mislukt zijn. Bij een opdracht is het ook imo geen user meer, en mag je zo iemand best op fok er ook op aanspreken dat de foto's niet goed waren (wel beetje onderbouwt natuurlijk).quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
Het is onmogelijk om als je zelf foto's maakt, niet anders naar foto's te kijken. Ik heb fotografen die hoog aangeschreven staan ook blunders zien maken in trouwalbums. Een voordeel bij een fotograaf die het vaker heeft gedaan, is dat je meer voorbeelden van zijn stijl hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Joene het volgende:
Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.
Hmm, jammer dat je dat zo ziet. Op de foto's waar ik destijds op reageerde, waren technisch (dus ongeacht smaak), nogal wat dingen op aan te merken. Het is hier niet de plek om dat te bespreken, dat is een ander forum. Wil je hierover meer info, PM me dan. Het is niet om mezelf te verkopen ten koste van anderen, dat moeten de foto's doen bij een fotograaf. Knap trouwens dat je mijn fotografische kennis meent te kennen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopenBeetje doen alsof je er verstand van hebt en zo, iets laten vallen over belichting en flitsers en compositie, héél slim hoor, maar nee bedankt
![]()
Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt een superidee beak
Al zal hij bij jullie straks wel verhuizen i.v.m. grijpgrage kinderhandjes?
Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef freud het volgende:
Jammer dat je op deze manier reageert. Ik snap niet waar je vijandige houding vandaan komt. Ik geef met mijn post alleen aan dat voor trouwende mensen, er een groep mensen is die graag een reportage zou willen doen. Dat jij nu goed te onderbouwen kritiek als persoonlijk aanval ziet, is jammer.
Kan ik me voorstellen, ik vind het ook een superidee. Maar een rondscharrelende baby is ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!
Ik geniet er nog zo van![]()
![]()
Ik kraakte ze niet af, trust me, dan was er inhoudelijk op ingegaan. Het is inderdaad mijn eerste post hier, ik keek alleen maar. Nu heb ik een concreet voorstel, en post ik. Wel jammer dat jij blijkbaar keuze ziet als bedreigend. Ik hoop dat je verder wil discussieren via PM, en hoop dat je je misschien iets minder defensief en beschuldigend op wil stellen tegen mij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |