abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:24:49 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50010289
wat zien jullie er gelukkig uit, en wat kan twan goed fotograferen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:25:46 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50010329
staat je trouwens goed dat zwarte haar
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:05:57 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_50013938
Ik herken het bankje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:32:04 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50014982
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef amaranta het volgende:
wat zien jullie er gelukkig uit, en wat kan twan goed fotograferen
Twan kan idd erg goed foto's maken. Jammer alleen dat het fototoestel kapot ging tijdens het eten. Maarree we hadden ook wegwerpcamera's dus die foto's laten we afdrukken.

Het bankje staat trouwens naast het stadhuis in Enschede.
Make love, not war ☮
pi_50015355
Wat zien jullie er leuk uit!!!
Meer meer meer meer

En hoe was de huwelijksnacht?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:49:55 #156
114177 Diaan73
pi_50015959
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat zien jullie er leuk uit!!!
Meer meer meer meer

En hoe was de huwelijksnacht?
Ik ga maandag wel even wat selecties maken van de foto's die we nu digitaal hebben. En misschien nog krijgen. Ben nu helemaal brak.

We waren pas rond half 3 thuis. Ik heb vannacht nog in mn trouwjurk de container buitengezet... en toen zijn we naar bed gegaan. We hebben in bed alle enveloppen opengemaakt en gelezen. Ook wat de gasten op de bladen voor in fotoalbum hebben geschreven. Om kwart voor 4 zijn we gaan slapen om vervolgens om kwart voor 9 weer wakker te worden. Ik kakte vanmiddag helemaal in en heb zelfs van 6 tot 9 uur geslapen. Morgen maar alles opruimen.....
Make love, not war ☮
pi_50016052
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Diaan73 het volgende:

We waren pas rond half 3 thuis. Ik heb vannacht nog in mn trouwjurk de container buitengezet... en toen zijn we naar bed gegaan. We hebben in bed alle enveloppen opengemaakt en gelezen. Ook wat de gasten op de bladen voor in fotoalbum hebben geschreven. Om kwart voor 4 zijn we gaan slapen om vervolgens om kwart voor 9 weer wakker te worden. Ik kakte vanmiddag helemaal in en heb zelfs van 6 tot 9 uur geslapen. Morgen maar alles opruimen.....
Geweldig
Is daar ook een foto van

Herkenbaar hoor dit, wij konden ook uuuuuuuuuuuren niet slapen daarna en de dag erna het gevoel hebben dat je dagen gefeest hebt
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:58:46 #158
114177 Diaan73
pi_50016376
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Geweldig
Is daar ook een foto van

Herkenbaar hoor dit, wij konden ook uuuuuuuuuuuren niet slapen daarna en de dag erna het gevoel hebben dat je dagen gefeest hebt
Nee daar is geen foto van.... toen waren we met zn tweetjes. We waren vergeten hem smiddags al buiten te laten zetten en hij moest naar buiten omdat hij helemaal vol was....
Make love, not war ☮
pi_50027156
* Roonaan moet nog een huwelijksreis regelen.
Vanmiddag eerst boeket en corsages en huurbedrijf afhandelen.
pi_50027681
Diaan73 en Peaceman van harte gefeliciteerd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50032174
Zeg Biek, moet jij niet eens 'aan het werk'
pi_50037567
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Biek, moet jij niet eens 'aan het werk'
Ik heb nog 11 dagen de tijd

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 3 juni 2007 @ 15:48:25 #163
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_50062124
Nou onze dag was ge-wel-dig!

's Ochtends om half 9 bij de kapper en daarna op het gemakje terug naar m'n ouders (daar hebben we ons omgekleed en zijn de familieleden vooraf naartoe gekomen, dat was allemaal wat makkelijk dan bij ons thuis). Even wat gepraat en toen omkleden. Om 12.15 uur stonden onze chauffeur (schoonzusje) en fotograaf klaar en zijn we foto's gaan maken. Het was harstikke mooi weer (ondanks de voorspellingen) en we hebben echt heel veel foto's gemaakt op veel verschillende plekken (bij een kasteeltje in de buurt, eromheen in bos achtig gebied en op het strand en de duinen.

Om 15.15 uur waren we weer terug en dan maar wachten, ondertussen kwamen er allemaal familieleden aan waaronder ook onze 2 bruidsmeisjes van 5 (= tweeling) en bruidsjonker van 4, ze zagen er zo schattig uit

15. 45 uur: verstrek naar stadhuis (letterlijk 3 straten verderop), we moesten wel even wachten want het bruidspaar voor ons was nog bezig foto's te maken. En toen dus het echte moment (de foto's daarvoor was allemaal lekker ontspannen enzo, maar nu dus voor het 'echie'). Ik stap uit en keek rond en zal (naast m'n familie) ook overal bekenden enzo maar echt opnemen doe je dat niet, dat is zo vreemd, als in een roes liepen we naarbinnen. Daar even wachten totdat alle familie in de trouwzaal zat en dan wij met voor ons de bruidskindertjes kwamen wij de zaal binnen. De 3 kinderen mochten achter ons gaan zitten en tjqa dan krijg je een heel verhaal over je heen. Beetje algemeen (wat is liefde, geluk, vriendschap, familie) en beetje persoonlijk (hoe we elkaar hebben ontmoet). Ik vond het best een leuk verhaal, beetje humor, niet al te plechtig, maar het duurde wel lang. Ons neefje van 2 vond dat ook en liep elke keer naar ons toe om op het laatste moment weer terug te rennen naar pappa en mamma. En tegen het einde van het verhaal van de ambtenaar was de buidsjonker achter ons in slaap gevallen wat ook duidelijk hoorbaar was !
Tot die tijd vond ik het wel spannend, maar nog niet echt emotioneel ofzo, maar toen moesten we gaan staan tegeover elkaar terwijl we elkaar rechterhanden vast hielden. Nou toen had ik het niet meer alle emotie kwam gelijk naar boven en bij SirG ook!
Vooraf had ik SirG gewaarschuwd dat hij niet 'voor de grap' lang moest wachten met 'ja'-zeggen want dat zou ik niet zo grappig vinden. Als gevolg daarvan riep hij al 'ja' toen de ambtenaar nog niet helemaal klaar was met zijn vraag! Dat was ook wel weer een mooi moment. Ik moet zeggen dat ik nauwelijk heb meegekregen waar we nu eigenlijk 'ja' op hebben gezegd (ja natuurlijk weet ik wel wat er gezegd zal zijn, maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren).
Nou ja ringen, tekenen, getuigen tekenen, en nog even foto's maken van de hele groep, alleen met de kinderen en alleen m'n oom en tante uit Italië. Daaran naar buiten waar iedereen met belleblaas al driftig bezig was. Op dat moment was de lucht al vrij donker geworden en spetterde het een beetje, maar het was nog goed te doen.
Toen we eenmaa in de auto zaten begon het echt te regenen, maar goed dat was voor ons niet erg, want de rest van de dag zaten we toch binnen, perfecte timing dus!

Naas de feestlokatie gereden, kopje koffie/thee, felicitaties in ontvangst genomen even wat kletsen. Daarna als aperatief en feeselijke opening van de avond een champagne toren volgeschonken en met de daggasten getoast.
Daarna aantafel voor een 4-gangenmenu. En 's Avonds op diezelfde plek het feest. Het was echt super gezellig ook qua indeling van de tijd enzo precies goed, niet te gehaast, maar ook geen moment dat je je stond te vervelen ofzo. De kinderen die erbij waren gedroegen zich voorbeeldig en vonden het allemaal super (we hebben erg veel tekeningen van ze gehad!). Vanaf 21.00 uur kwamen de feestgasten (we hebben geen aprte receptie gedaan) en het stroomde al vlug vol. Erg gezellig druk veel mensen gezien, weinig gesproken (behalve het verhaal van het stadhuis 100 keer, maar dat verveelt geen moment!) daarna ook feestgevierd en om 00.45 uur met taxi vertrokken naar huis. Wel digitale fototoestel meegekregen waarop m'n schoonzusje ongeveer 170 foto's opgemaakt had meegenomen. Die hebben we thuis dus allemaal bekeken en lekker nagepraat enzo en toe pas rond 5 uur (het werd al licht ) gaan slapen, we waren ka-pot, maar het was echt een super dag!

Ik zal vlug even een foto's hier plaatsen.
klerkje
  zondag 3 juni 2007 @ 16:49:25 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50063764
Klinkt erg leuk allemaal!
  zondag 3 juni 2007 @ 20:00:53 #165
114177 Diaan73
pi_50069275
Spiegelei, dat klinkt allemaal erg leuk... Ben benieuwd naar de foto's...

Newly weds.... hebben jullie ook zo'n leeg/weemoedig gevoel nu de trouwdag is geweest?? Maanden, weken ben je bezig met voorbereiden en nu is het na 1 geweldige dag alweer voorbij... Je hoeft niets meer te doen, te regelen... de trouwdag en het feest is gewoon voorbij en het "normale" leven komt weer op gang. De versiering buiten is alweer opgeruimd, binnen laten we nog even hangen, staat leuk met alle kaartjes en cadeaus die we hebben gekregen.

Ow ik moet nog even gaan oefenen op een nieuwe handtekening, dat vind ik er wel bijhoren.
Make love, not war ☮
pi_50069490
Zo dit was mijn laatste week-end als vrijgezel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:11:34 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_50069613
Ik moet morgen weer werken... en ik ben nog steeds aan het afkicken van donderdag eigenlijk
Morgen spreekt de harde realiteit wel weer heel bruut tegen me... Jammer dat zoiets moois zo verschrikkelijk snel weer voorbij is
  zondag 3 juni 2007 @ 20:13:36 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50069664
Ik heb nergens last van Diaan.
Maar heb genoeg andere dingen om me mee bezig te houden.
pi_50071709
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
Spiegelei, dat klinkt allemaal erg leuk... Ben benieuwd naar de foto's...

Newly weds.... hebben jullie ook zo'n leeg/weemoedig gevoel nu de trouwdag is geweest?? Maanden, weken ben je bezig met voorbereiden en nu is het na 1 geweldige dag alweer voorbij... Je hoeft niets meer te doen, te regelen... de trouwdag en het feest is gewoon voorbij en het "normale" leven komt weer op gang. De versiering buiten is alweer opgeruimd, binnen laten we nog even hangen, staat leuk met alle kaartjes en cadeaus die we hebben gekregen.
Ik weet nog goed dat Sugar, toen net getrouwd, ons hiervoor waarschuwde
Val niet in een zwart gat mensen o.i.d.
Wij hadden het zo gepland dat we ervoor en erna een week vrij hadden, dus konden we langzaam afkicken... wij hielden het klein, maar ondanks de weinige voorbereidingen hadden we wel een beetje een 'jammer dat het voorbij is' gevoel

Maar dan..... komen de foto's, filmpjes, verhalen langzaam binnendruppelen, de cd'tjes en emails, en we hebben steeds eetafspraakjes daarvan gemaakt, om gewoon met die mensen nog even na te genieten onder het genot van foto's en een gezellige middag/avond.

De fotoboekjes/boeken, blikken met bedank-pepermunten en losse kaarten liggen nog steeds hier in de kast zodat we er nog vaak naar kunnen kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 03-06-2007 21:29:24 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 07:25:28 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_50081606
Hier ook niet echt een leeg gevoel hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 juni 2007 @ 09:54:55 #171
114177 Diaan73
pi_50083597
Zal wel aan ons liggen Mijn moeder heeft het ook....

Gelukkig is er nog genoeg om over na te kletsen en deze week krijgen we de foto's van de kant en klare fototoestellen.
Make love, not war ☮
  maandag 4 juni 2007 @ 10:05:37 #172
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_50083859
Rick gaat in de week na de bruiloft gewoon werken, maar daarna volgen nog 2 leuke weken waarin we in week 1 allemaal uitstapjes naar pretparken enzo maken, en in week 2 lekker op vakantie gaan. Beetje bewust zo gedaan, zodat je ook na de bruiloft nog allerlei dingen hebt om naar uit te kijken. Ik ben ook wel zo'n 'zwart gat type' namelijk vrees ik
  maandag 4 juni 2007 @ 10:07:41 #173
114177 Diaan73
pi_50083897
Wij gaan eind juni nog naar dierentuin en in juli al op vakantie... daar kijken we nu wel naar uit..... Soms kan het ook gewoon niet anders ivm werk enz.
Make love, not war ☮
  maandag 4 juni 2007 @ 11:01:06 #174
114177 Diaan73
pi_50085309
Hier nog even een aantal foto's van zowel de versiering thuis als de dag zelf:

Make love, not war ☮
  maandag 4 juni 2007 @ 16:43:07 #175
114177 Diaan73
pi_50095478
Ow ja, Twan mocht dus ook in het stadhuis een akte tekenen. In deze akte staat:
quote:
Trouwakte

Hierbij ga ik akkoord met het huwelijk van Diaan en Peaceman echte namen dan natuurlijk

Ik ben getuige geweest van de huwelijksplechtigheid op 31-05-2007 en heb zelfs geholpen met het aangeven van de ringen!! Hierbij zet ik mijn handtekening als bewijs.

En dan de handtekening van Twan.
Ik was hierdoor zeer ontroerd, we wisten van niets. Had de ambtenaar bedacht. Twan was supertrots en deed alsof hij dagelijks een handtekening zette.
Make love, not war ☮
pi_50099475
Leuke foto's Diaan waar heb je je jurk vandaan? Hij is heel mooi
en volgens mij zit er turquoise in je haar? Heb ik ook gehad, mooie kleur

Oja, dat lege gevoel de dag na het trouwen hadden wij ook wij gingen gelijk op vakantie en dat is ook geen aanrader, het is beter om eerst met een aantal na te praten! wij gingen dan ook veel te laat op vakantie
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50099915
De weers verwachtingen voor Vrijdag zijn goed
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:26:42 #178
114177 Diaan73
pi_50103799
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Beaker het volgende:
Leuke foto's Diaan waar heb je je jurk vandaan? Hij is heel mooi
en volgens mij zit er turquoise in je haar? Heb ik ook gehad, mooie kleur

Oja, dat lege gevoel de dag na het trouwen hadden wij ook wij gingen gelijk op vakantie en dat is ook geen aanrader, het is beter om eerst met een aantal na te praten! wij gingen dan ook veel te laat op vakantie
Ik heb de jurk gekocht via internet. Dit soort jurken is niet in de stad te verkrijgen. Deze komt bij www.edica.nl vandaan. Goede service.. Hmm ik dacht dat het gewoon blauw was, maar maakt ook niet uit.

Wij zijn nog steeds aan het napraten idd en dat is ook wel erg leuk.
Make love, not war ☮
  maandag 4 juni 2007 @ 20:27:32 #179
114177 Diaan73
pi_50103836
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef Joene het volgende:
De weers verwachtingen voor Vrijdag zijn goed
erg warm zelfs zag ik. 27 graden.... als het maar niet stortregent....
Make love, not war ☮
  maandag 4 juni 2007 @ 22:06:45 #180
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50108247
Wij hebben nog 4 of 5 weken verlof na ons huwelijk. Maar hopelijk zorgt de bouw van ons huis ervoor dat we niet in een zwart gat vallen
pi_50155990
25 graden , af en toe een bui , en smiddags bewolkt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:04:06 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_50156306
Ik duim voor je Joene!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50158684
Spannend Joene!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:23:45 #184
114177 Diaan73
pi_50165793
Ik duim ook voor je Joene!!

Trouwens Peaceman had voor ons trouwen van zn werk een ijzeren plaat gekregen die we met veel moeite los hebben gekregen. Blijkt een cd in te zitten met een felicitatie voor het slagen van de 1e opdracht. Vandaag heeft hij de 2e opdracht gekregen: we moeten vanavond samen 50! popquizvragen gaan beantwoorden. Leuk bedacht van ze. Ben benieuwd hoeveel opdrachten we nog krijgen....
Make love, not war ☮
  FOK!fotograaf woensdag 6 juni 2007 @ 15:46:17 #185
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50166717
Misschien is dit het verkeerde topic, en dat hoor ik dan graag natuurlijk, maar het gaat om het volgende. In FOT zijn er een paar goeie fotografen die ook bruiloften willen gaan fotograferen. Het zijn in ieder geval mensen die op fotografisch vlak al ervaring hebben, dus kwalitatief goed werk afleveren.

Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn met trouwplannen die een goeie reportage willen voor weinig geld. Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden. Als er stellen zijn die hierin interesse hebben, dan ben ik via PM of mail bereikbaar, of kijk eens rond in FOT voor andere fotografen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50189916
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Misschien is dit het verkeerde topic, en dat hoor ik dan graag natuurlijk, maar het gaat om het volgende. In FOT zijn er een paar goeie fotografen die ook bruiloften willen gaan fotograferen. Het zijn in ieder geval mensen die op fotografisch vlak al ervaring hebben, dus kwalitatief goed werk afleveren.

Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn met trouwplannen die een goeie reportage willen voor weinig geld. Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden. Als er stellen zijn die hierin interesse hebben, dan ben ik via PM of mail bereikbaar, of kijk eens rond in FOT voor andere fotografen.
Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:59:31 #187
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50189941
Veel plezier alvast Joene, het komt wel erg dichtbij nu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50189952
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:59 schreef YPPY het volgende:
Veel plezier alvast Joene, het komt wel erg dichtbij nu.
Morgen schijnt
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:20:51 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_50190229
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik heb hier dus zelf aan lopen denken op het moment dat ik opzoek was naar een fotograaf.
Toen heb ik daarna snel bedacht dat stel de reportage mislukt (wat ook kan gebeuren bij een profi)
Dan geef ik liever zo iemand de schuld , dan dat ik iemand op fok! ga lopen afzeiken zegmaar.
Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooit

En nee, we hebben echt niet alle foto's laten zien voor het geval dat er nu een fotograaf komt zeuren dat de foto's niet goed zijn ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50190572
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Morgen schijnt
Nog één nachtje slapen J!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_50190654
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, ik heb mijn foto's ook door fokkers laten maken en ik heb de mooiste foto's ooit

En nee, we hebben echt niet alle foto's laten zien voor het geval dat er nu een fotograaf komt zeuren dat de foto's niet goed zijn ofzo.
Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2007 @ 10:08:44 #192
43556 miss_dynastie
pi_50192562
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef freud het volgende:
Ikzelf heb al ervaring met bruiloftsfotografie, maar wil dat bijvoorbeeld verder uitbreiden.
Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopen Beetje doen alsof je er verstand van hebt en zo, iets laten vallen over belichting en flitsers en compositie, héél slim hoor, maar nee bedankt
pi_50194028
Ik weet niet meer wie er naar vroeg, maar ik zou mijn jurk nog laten zien

Gedragen op 29-06-2006

Hij staat nu in de woonkamer op een paspop
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2007 @ 11:03:40 #194
43556 miss_dynastie
pi_50194135
Ik vind het echt een superidee beak
Al zal hij bij jullie straks wel verhuizen i.v.m. grijpgrage kinderhandjes?
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2007 @ 11:12:25 #195
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50194397
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 07:57 schreef Joene het volgende:

[..]

Mja, het mislukken van een reportage is tot een minimum te beperken natuurlijk. Ik vind dat je elke fotograaf erop aan mag spreken als de foto's mislukt zijn. Bij een opdracht is het ook imo geen user meer, en mag je zo iemand best op fok er ook op aanspreken dat de foto's niet goed waren (wel beetje onderbouwt natuurlijk).
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Joene het volgende:

Dat zijn keuzes die je maakt, ik heb gekozen voor een "redelijk"bekende fotograaf hier uit de buurt. Welke voor een voor ons acceptabel bedrag een mooi rapportage maakt.
Het is onmogelijk om als je zelf foto's maakt, niet anders naar foto's te kijken. Ik heb fotografen die hoog aangeschreven staan ook blunders zien maken in trouwalbums. Een voordeel bij een fotograaf die het vaker heeft gedaan, is dat je meer voorbeelden van zijn stijl hebt.
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, vandaar dat afzeiken van anderen, je wilde gewoon jezelf verkopen Beetje doen alsof je er verstand van hebt en zo, iets laten vallen over belichting en flitsers en compositie, héél slim hoor, maar nee bedankt
Hmm, jammer dat je dat zo ziet. Op de foto's waar ik destijds op reageerde, waren technisch (dus ongeacht smaak), nogal wat dingen op aan te merken. Het is hier niet de plek om dat te bespreken, dat is een ander forum. Wil je hierover meer info, PM me dan. Het is niet om mezelf te verkopen ten koste van anderen, dat moeten de foto's doen bij een fotograaf. Knap trouwens dat je mijn fotografische kennis meent te kennen...

Jammer dat je op deze manier reageert. Ik snap niet waar je vijandige houding vandaan komt. Ik geef met mijn post alleen aan dat voor trouwende mensen, er een groep mensen is die graag een reportage zou willen doen. Dat jij nu goed te onderbouwen kritiek als persoonlijk aanval ziet, is jammer.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_50194486
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt een superidee beak
Al zal hij bij jullie straks wel verhuizen i.v.m. grijpgrage kinderhandjes?
Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!
Ik geniet er nog zo van
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2007 @ 11:21:19 #197
43556 miss_dynastie
pi_50194678
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef freud het volgende:
Jammer dat je op deze manier reageert. Ik snap niet waar je vijandige houding vandaan komt. Ik geef met mijn post alleen aan dat voor trouwende mensen, er een groep mensen is die graag een reportage zou willen doen. Dat jij nu goed te onderbouwen kritiek als persoonlijk aanval ziet, is jammer.
Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2007 @ 11:22:24 #198
43556 miss_dynastie
pi_50194711
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:14 schreef Beaker het volgende:

[..]

Ja! dan gaat hij naar de logeerkamer, maar voorlopig kan hij nog wel even blijven staan!
Ik geniet er nog zo van
Kan ik me voorstellen, ik vind het ook een superidee. Maar een rondscharrelende baby is ook
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:33:49 #199
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_50195034
Weet je, of foto's volgens de regeltjes 'kloppen' boeit mij gewoon niet. Ik wil leuke, spontane foto's die de sfeer van de dag, en onze eigen karakters, goed weergeven. Op basis van die 'eisen' heb ik dus ook een fotograaf uitgezocht, en nee, da's geen officiele bruidsfotograaf.

Als iedereen nou gewoon foto's maakt op zijn/haar manier, en ieder bruidspaar een fotograaf uitzoekt die bij hen past... is er ook geen probleem
  FOK!fotograaf donderdag 7 juni 2007 @ 11:35:48 #200
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50195102
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zie het niet als persoonlijke aanval op mezelf, het zijn mijn foto's niet. Ik vind het alleen wel typisch, iemand die voor het eerst een topic binnenkomt (ik kan me althans geen eerdere post van je herinneren), foto's gaat zitten afkraken van iemand die toevallig heeft gepost dat ze binnenkort nog een opdracht heeft van iemand in dit topic en vervolgens jezelf gaan zitten verkopen. Héél toevallig gewoon.
Ik kraakte ze niet af, trust me, dan was er inhoudelijk op ingegaan. Het is inderdaad mijn eerste post hier, ik keek alleen maar. Nu heb ik een concreet voorstel, en post ik. Wel jammer dat jij blijkbaar keuze ziet als bedreigend. Ik hoop dat je verder wil discussieren via PM, en hoop dat je je misschien iets minder defensief en beschuldigend op wil stellen tegen mij.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')