abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49645935
quote:
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Étoile het volgende:
Het meisje is inmiddels enorm afgevallen en weegt nog maar 44 kilo, zie hier. Blijft verschrikkelijk zielig natuurlijk.
Ik post ook een keer wat hoor, gelijk het topic vol
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:02:32 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49646193
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_49646610
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef Sugar het volgende:
Hoi

Heb je vannacht (of beter gezegd, vanmorgen) weer een beetje langer door kunnen slapen?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:36:29 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49647653
Nou, niet echt langer (tien voor zes wakker), maar we hebben ze wel laten liggen tot 6.20 u. Ach, het is wel beter dan 5 uur beneden, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:26:35 #5
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49649685
ik kom ff gedag zeggen, tot over 16 dagen allemaal wij gaan op vakantie
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 16:47:14 #6
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49650570
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Martineke het volgende:
ik kom ff gedag zeggen, tot over 16 dagen allemaal wij gaan op vakantie
Veel plezier Martineke
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:50:18 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49650712
Veel plezier in het warme daaro Martineke..
Lekker genieten he !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:59:41 #8
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_49651100
Veel plezier op vakantie Martineke
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_49651674
Veel plezier op vakantie Martineke!

Voor mij is het vandaag erg spannend. Mijn moeder wordt op dit moment geopereerd aan een klaplong. Ze lag al 2,5 week in het ziekenhuis en toen mocht ze naar huis omdat de long weer goed leek, maar helaas is deze zaterdagnacht weer ingeklapt dus moest er een operatie komen en deze is vandaag, erg spannend allemaal.
Mijn zus heeft dit ook al eerder gehad, en ook een operatie, maar toch blijft het spannend.
Zal blij zijn als het achter de rug is.

Sorry, maar moest het even kwijt.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:39:03 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49652569
Goede reis Martineke,veel plezier!

S_oepstengel, succes, lijkt me spannend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49652824
Dahag, dames. Sorry voor het binnenvallen, maar ik ben nog steeds een soort newbie hier en ik kan niet vinden of er een topic over is. Heeft er iemand van jullie zo'n 'Evelien bakfiets' zoals ik het maar even noem? Dat lijkt me een geweldig ding (ik ben nog niet eens moeder, ik ben een rammelaar die haar man aan het overhalen is ) maar is die fiets erg zwaar om mee te sturen en fietsen of valt het mee? Het lijkt me al handig om nu zelfs te gebruiken, boodschappen en hond er in

[ Bericht 1% gewijzigd door Smoezie op 22-05-2007 18:27:01 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:58:26 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49653223
p_iglet heeft een bakfiets!
Heul gaaf ding! En volgens mij niet al te zwaar, ze draaide er met zwangere buik iig haar hand niet voor om.
pi_49653632
Ook niet wat voor jou straks, BE?
Stoer dat p_iglet er eentje heeft! Ben benieuwd naar haar ervarinen met dat ding!
Ik zag er dit weekend bij de Halfords eentje staan en die was leuk! Er zat zelfs zo'n 'huifje' overheen met raampjes voor bij slecht weer. Dat je dan zelf zeiknat regent is niet erg natuurlijk
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:15:31 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49653894
Ja, ergens zou ik hem het liefst gelijk kopen, maar ik zal straks door moeten naar het station na het afzetten bij een KDV bijvoorbeeld en dan laat ik toch liever niet dat ding op het station staan enzo, dus ik vrees dat we hem niet zoveel zullen gebruiken aangezien we ook 2 auto's hebben enzo.
pi_49654165
Ik ken dat 'probleem' Luxe probleem eigenlijk he
Een andere reden dat ik hem (nog) niet koop nu is dat ik hem niet meer kwijt kan in onze schuur. Daar staan al zoveel fietsen Maar niet die ENE leuke!
pi_49654188
ik heb idd een evelien bakfiets ook dat merk.
Ik kan nu 8 maanden zwanger echt niet meer op mijn gewone fiets, maar ik doe zonder problemen nog de grote weekboodschappen op de bakfiets
Een maand geleden nog 7,5km heen en terug gefietst naar de OUDmeet.

Sturen en fietsen is even wennen, en als je haast hebt is een gewone fiets handiger. Maar het went super snel, en het is zeker niet zwaarder als gewoon fietsen met boodschappentassen.

Voor ons is het echt een uitkomst. Wil dat ding nu al echt niet meer kwijt, en mini is nog niet eens geboren

Bij ons staat de fiets ook neit in de schuur (die hebben we niet eens), maar voor het huis aan een boom.

[ Bericht 7% gewijzigd door p_iglet op 22-05-2007 18:23:22 (toevoeging) ]
pi_49654193
Heb je overigens al helemaal uitgepluisd hoe je het gaat doen straks BE? Hoeveel dagen werken, hoeveel dagen KDV enzo?
pi_49654343
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef p_iglet het volgende:
ik heb idd een evelien bakfiets ook dat merk.
Ik kan nu 8 maanden zwanger echt niet meer op mijn gewone fiets, maar ik doe zonder problemen nog de grote weekboodschappen op de bakfiets
Een maand geleden nog 7,5km heen en terug gefietst naar de OUDmeet.

Sturen en fietsen is even wennen, en als je haast hebt is een gewone fiets handiger. Maar het went super snel, en het is zeker niet zwaarder als gewoon fietsen met boodschappentassen.

Voor ons is het echt een uitkomst. Wil dat ding nu al echt niet meer kwijt, en mini is nog niet eens geboren
Wat goed zeg!!! Ik vind ze zó leuk, die Evelien fietsen Heel gaaf dat je er eentje hebt!
Je ziet jezelf al helemaal fietsen zeker straks met mini erin? Hoe zit dat eigenlijk... die bakfiets kan je in het begin niet zo gebruiken nog, zolang mini nog echt een babietje is? Of gaan ze dan met maxi-cosi en al (vastgezet ) er in? Of roep ik nu iets doms?
En als je je fiets ergens neerzet, zijn er dan nooit lolbroeken die er troep in gaan gooien ofzo? Of woon je in een lief beschaafd durp zoals ik? Fijn dat je even meldt dat het meevalt qua zwaarte, het leek me enorm bullebakkerig-zwaar fietsen maar dat valt dus reuze mee!

PS ik zie nu je edit. Je parkeert hem dus buiten. En daar kan dat hout van die bak prima tegen dus? Loopt ie dan niet vol met regen?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:28:52 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49654472
Heb je er iets van een zeiltje over dan p_iglet?

Smoez, ik zeg dus net tegen stinkie dat we dat tijdens/na onze vakantie ook even moeten gaan bedenken, en hoe ik het dan weer aan mijn baas vertel.
Ik wil iets van 20 uur gaan werken en dan wrsch over een 7-7-6 verdeling. Het lijkt me namelijk vreselijk om 8-8-4 te werken, plus dat ik dan nog niet voor 'de middag' bij een kdv zou kunnen zijn om hem/haar op te halen dus dan beter zo verdelen. Geeft iets meer rust met halen en brengen enzo.

En dan wil ik eigenlijk aan mijn baas voorstellen om een soort van duo-baan van de mijne te maken. Ik werkte namelijk 36 uur en dan heb je dus 16 uur over als ik 20 uur zou gaan werken. Gooi daar nog 4 uur bij en je hebt, denk ik, precies genoeg uren om een deel van mijn werk met mij te delen en in de rest van de tijd een echte 'communicatie-afdeling' op te gaan zetten.

Zoiets dus.
pi_49654667
Eng he, dat soort dingen met je baas bespreken. Ik zie daar dus nu al tegenop
Die 7-7-6 verdeling klinkt ideaal zeg. Lijkt me een goed idee, en ook een goed plan om het als duo-baan voor te stellen aan je baas! Kom je meteen met een soort 'oplossing' aanzetten, dat MOET hij toch wel waarderen

Hoe zit dat eigenlijk (nee hoor, ik ben geen aagje...) met werk. Mogen ze je weigeren om minder te gaan werken? Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent, maar als ze je wel mogen weigeren om minder te gaan werken dan kan je eigenlijk nog geen kant op natuurlijk. Hoe is dat geregeld wettelijk? (Tuurlijk, er bestaat zoiets als Google, maar 'ervaringsdeskundigen' hier kunnen het vast nog beter uitleggen)
pi_49654688
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je er iets van een zeiltje over dan p_iglet?
Jij ziet die bak ook al vollopen met regen?
pi_49654939
Even uitgebreider verhaal dan

Wij hebben een bakfiets van het merk fietsfabriek (zelfde merk als evelien, net iets ander model).
Daarin hebben we nu 1 bankje en een maxi-cosi gordel. Mini kan dus vanaf het begin mee.
hihihi als het aan mij ligt gaan we vanuit het ziekenhuis gewoon met de bakfiets naar huis , maar das misschien niet helemaal realistisch en verstandig.

We hebben een afdekzeil en een huifje erbij. Op dit moment zit het afdekzeiltje erop. Straks als mini er is, zetten we bij kans op regen het huifje erop. Maar nu zit ik voor wat verdere afstanden ook nog wel eens in de bak (mag vriendje fietsen), en ik pas niet zittend onder het huifje. En ook met boodschappen doen enzo, is het afdekzeiltje net even makkelijker nu.

Nog niet gehad dat mensen er troep in gaan gooien. Maar ik heb de bak dus ook nooit ergens open geparkeerd staan. Woon zeker niet in een beschaafd dorp, maar midden in Den Haag. Wel een redelijk rustige wijk. Maar hier in Den Haag zie je die bakfietsen heel veel, en volgens mij worden ze prima met rust gelaten. Wel is onze bakfiets goed verzekerd. 1e 3 jaar all-risk dus ook als er een lolbroek met graffiti spuitbus langskomt ofzo.

Onze keuze voor een bakfiets is mede bepaald doordat ik motorisch niet super vaardig ben. En fietsen in Den Haag met al die tramrails me al een flink aantal valpartijen opgeleverd heeft. Ik zag mezelf absoluut niet op een gewone fiets met kinderzitje fietsen. Nu heb ik 3 brede wielen, en kan dus zelfs niet omvallen door tramrails.
Ook hebben wij geen auto (wel een auto-abbonement), en is een bakfiets dan voor boodschappen wel heel handig.
Mini wordt in juni verwacht, en ik zag mezelf niet de hele zomer alleen hetzelfde blokje rond lopen met de kinderwagen. Nu kan mini komende zomer dus gewoon lekker mee naar het strand enzo

We hebben wel heeel bewust gekozen voor een goed en dus duurder merk. Onze bakfiets staat altijd buiten, en we willen graag dat deze een flink aantal jaar meekan. Verderop in de straat staat hier een C-merk bakfiets, zo eentje die je via internet kan bestellen als bouwpakket. Die was na een half jaar al volledig verroest. Zo zonde.
Ook verschilt de maximale belastbaarheid van de bak enorm per merk. Alle goede/duurdere merken garanderen tot minstens 200 kilo belasting in de bak. Meer wil je ook niet want dan gaat de fiets natuurlijk wel erg zwaar fietsen.
Hema/halfords etc heeft een maximale belasting van 40/50 kilo. Dan kun je er zelf dus niet inzitten. En ook uitgebreid boodschappen + kind + maxi cosi wordt dan al lastig.

Alles bij elkaar is die bakfiets voor ons een super uitvinding
pi_49655766
Bedankt voor je super uitgebreide verhaal! Leuk!
Ik word er alleen nog maar enthousiaster door haha!

Wat gewellllldig dat mini-beebje er dus meteen al in kan! Ik dacht echt dat ik iets doms zei over 'met maxi-cosi en al in de bak' maar het kan dus gewoon! Nu kan je natuurlijk helemaaaaaaal niet wachten tot je mini er in kunt stoppen

Handig, met dat zeiltje en huifje. Zo kan je alle kanten op, weer of geen weer (liever mooi weer uiteraard!). En een goede keuze dat je een degelijke (dus duurdere, helaas) hebt genomen, dan heb je er lekker lang plezier van.

Als je zelf in die bak zit en je vent fietst, dat ziet er vast ontzettend grappig uit
Heb je daar geen foto van? Kijken mensen dan gek op, of is men wel wat gewend naar in DH?

Elke keer als ik Evelien met die kindjes en die gewellllldige fiets zie, zou ik het liefst meteen zo eentje kopen. En jij hebt het alleen maar erger gemaakt. Foei
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:20:53 #24
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49656535
Ik ben vast te laat, maar ik wens Martineke nog even een fijne vakantie!

Snoopy, eerst was ik nog blij dat je keelpijn kreeg, zodat je tenminste afgeleid werd van je voorhoofdsholte-ontsteking, maar natuurlijk hoop ik inmiddels dat je je al wat beter voelt?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:46:39 #25
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49657628
(alsnog)Veel plezier Martineke!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:57:52 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49658180
Ook leuk (Maar duuuuur )

http://www.tmannetje.nl/
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 mei 2007 @ 20:01:53 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49658360
Even jubelen:

Ik ben net in mijn nieuwe huisje geweest Er was een inloopdag voor de nieuwe bewoners in het buurtcentrum met info over het complex en er waren een aantal woningen open gesteld. En het voorbeeldhuis van het vierkamerappartement was MIJN huis!
pi_49658714
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
Snoopy, eerst was ik nog blij dat je keelpijn kreeg, zodat je tenminste afgeleid werd van je voorhoofdsholte-ontsteking, maar natuurlijk hoop ik inmiddels dat je je al wat beter voelt?
Stom is het allemaal.
Wel heel lief dat je aan me denkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49658801
snoop, wat rottig zeg
  Jubileum moderator dinsdag 22 mei 2007 @ 20:12:12 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49658803
Yoni wat leuk Nu kun je vast helemaal niet meer wachten denk ik?

Nog even over de fietsen, er is ook een apart topic voor: Moederfietsen deel 2
(tuurlijk mag het ook hier maar daar is het makkelijker terug zoeken later, die bankjes gaan vaak zo hard)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:20:40 #31
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49659228
As vrijdag gaan we een weekje met mijn ouders mee op vakantie naar Duitsland. Zo'n kleine 5 uur rijden. Iemand nog tips wat we voor Kim mee moeten nemen? Misschien iets, wat je snel vergeet

Snoopy
Wat leuk Yoni!.
pi_49659523
Veel bij te lezen, gisteravond vergaderd en was pas om 11 uur thuis. Vandaag de hele dag gewerkt en lag ik net te dommelen op de bank, komt mn manlief aanzetten: Hey slaapkop, betrapt .
Zometeen maar op tijd mn mandje in.

Martineke fijne vakantie!
Fake it till you make it...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:29:42 #33
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49659662
drinken, speeltjes( niet allemaal tegelijk geven), iets te eten dat niet al te veel kruimelt, luchtig aankleden, halverwege pauze om de benen te strekken(misschien wat vaker), ga voor de afwisseling eens naast haar zitten zodat je een spelletje met haar kunt doen of liedjes kunt zingenof eten kunt geven. Succes en veel plezier
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:40:08 #34
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49660211
Oehhh Yoni, dat was vast heerlijk genieten. Voorpret is leuk!!

Snoopke toch. Redden jullie je wel? Krijg je alles geregeld en zo?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:45:36 #35
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49660466
Sugar (ik hoop dat je hier regelmatig leest) : Ik wilde eigenlijk in het topic "Depressief door de homonen" aan je vragen hoe het nu gaat. Maar dan zou ik 't topic weer die schop naar boven geven die je soms helemaal niet wil.
Dilemma!
... ♥ ik mis je ♥
pi_49660481
Het komt allemaal wel goed hoor Phluph. Of kom jij me een weekje verzorgen?

Ik voel me wel rottig maar niet rottig genoeg om thuis te blijven. Alhoewel het wel een keer goed zou zijn om van dat gekwakkel af te komen. Ik kijk morgen wel hoe het gaat op mijn werk. Ik kan altijd weer naar huis.

Hoe is het bij jullie?

Yoni, leuk dat je je eigen huis hebt kunnen bewonderen!
pi_49660639
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef Yoni het volgende:
Even jubelen:

Ik ben net in mijn nieuwe huisje geweest Er was een inloopdag voor de nieuwe bewoners in het buurtcentrum met info over het complex en er waren een aantal woningen open gesteld. En het voorbeeldhuis van het vierkamerappartement was MIJN huis!
Je hebt ze toch wel allemaal hun schoenen laten uittrekken he?

Viev, dat is ook een gave fiets!
Ik vind jou niet echt 'the fietsing type'
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:50:34 #38
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49660666
Een weekje ga ik niet redden Snoop. Maar als je echt omhoog zit kan ik een dagje komen (alleen in 't weekend, kan deze week geen vrij krijgen vrees ik).
En ja, echt uitzieken zou misschien eens goed zijn voor je. Lastig hé!

Wij zijn druk aan 't opknappen. De badkamer doen we helemaal opnieuw betegelen, van vloer tot plafond.
Nu ja, het moest hoognodig opgeknapt worden daar, dat heb je wel gezien.
De douchecabine is er ook helemaal uit, daar hebben we ook een constructie-tje gemaakt die inmiddels al betegeld is. Wordt mooi.
... ♥ ik mis je ♥
pi_49660831
Dat zal idd wel een hele vooruitgang zijn. Kan je wel douchen nu?
Ben benieuwd hoe het wordt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:24:44 #40
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49665975
even snel....
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:34:39 #41
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49666488
Ik zag de foto`s yoni, mooi! Fijn dat het nu eindelijk lijkt op te schieten
Snoopy beterschap
Saartje
  woensdag 23 mei 2007 @ 06:42:24 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_49673207
ik kom even zwaaien
4 dagen na het ooglaseren gaat het langzaam iets beter. mijn zicht komt langzaam terug enzo. gisteren zijn de beschermende lenzen eruit gehaald en mijn ogen gecontroleerd. ziet er allemaal goed uit. bij deze behandeling (lasek) duurt het gewoon allemaal wat langer. komt goed, even geduld nog. dus tot later enzo weer
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:24:13 #43
103793 kozakken
Living the life
pi_49673321
Tot snel dan weer Belaan! Fijn dat het er allemaal goed uitziet.
pi_49675042
Belaan,sterkte met je ogen
Lopen er hier nog flessenmoeders rond?Willen jullie aub even kijken naar mijn vraag over een flessenwarmer in het flessentopic?Alvast bedankt

Groetjes,Minoes
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:36:24 #45
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49675147
Ja hoor Snoop, we kunnen wel douchen, al moet het wel voorzichtig zonder al te veel spatten.

Belana, fijn dat het steeds wat beter gaat. Moet je ook vaak druppelen? Ben je na deze "procedure" ook helemaal klaar? Je hoort wel eens dat men een 2e operatie doet om de leesfunctie te verbeteren, of zoiets...

Minoes, als je er haast mee hebt kun je natuurlijk ook even contact opnemen met de winkel waar ze het verkopen, me dunkt dat ze dit soort product informatie zouden moeten kunnen verschaffen.

... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:46:46 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49675431
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Smoezie het volgende:
Eng he, dat soort dingen met je baas bespreken. Ik zie daar dus nu al tegenop
Die 7-7-6 verdeling klinkt ideaal zeg. Lijkt me een goed idee, en ook een goed plan om het als duo-baan voor te stellen aan je baas! Kom je meteen met een soort 'oplossing' aanzetten, dat MOET hij toch wel waarderen

Hoe zit dat eigenlijk (nee hoor, ik ben geen aagje...) met werk. Mogen ze je weigeren om minder te gaan werken? Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent, maar als ze je wel mogen weigeren om minder te gaan werken dan kan je eigenlijk nog geen kant op natuurlijk. Hoe is dat geregeld wettelijk? (Tuurlijk, er bestaat zoiets als Google, maar 'ervaringsdeskundigen' hier kunnen het vast nog beter uitleggen)
Beetje late reactie, was gisteren ineens weg.
Zoals ik het begrepen heb, mag een werkgever je niet weigeren part time te werken.
Tenzij hij aan kan tonen dat het voor de bedrijfsvoering een absoluut probleem is etc. etc. Maar dan nog moeten ze geloof ik kijken of ze niet een andere functie voor je hebben of zo.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:49:24 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49675508
Lieve Fluf, het gaat wel echt veel beter hier. Ik kijk niet meer voortdurend op de klok om te zien hoe lang de dag nog duurt. Ik heb echt lol met de kinderen. Kan zelf genieten van een kopje koffie.
Lief dat je het vraagt.

NU weer op mijn werk trouwens! Wankeldewankel.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:24:47 #48
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49676480
Snoopy nog meer beterschap toegewenst..

Belana. Moet je nu ook een zonnebril op de eerste tijd?

Dit zie ik net op Nu.nl staan:
Grote brand in supermarkt Appelscha

Daar woonden wij pal achter!

Ik hoorde net van stiefloeder dat het zelfs op tv op het nieuws was geweest.
Verder kon ze alleen maar miepen over dat ze nu geen supermarkt, Kruidvat en Marskramer meer heeft. Dat je geen supermarkt meer dichtbij hebt allá, dat kan idd lastig zijn. Maar madam heeft een auto bij de deur en al diezelfde winkels zitten in Oosterwolde ook wel. Dat is voor haar dan 10 minuten verder rijden.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_49678167
phluphy,ik heb zelfs contact met philips gehad en daar weten ze het niet eens

groetjes,Minoes
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:35:19 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49678973
noli toch naar hoor zulke branden.
als hier de supermarkt af fikt heb ik een probleem
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:42:25 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49679263
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Je hebt ze toch wel allemaal hun schoenen laten uittrekken he?

Viev, dat is ook een gave fiets!
Ik vind jou niet echt 'the fietsing type'
Jawel heur

Ik zal wel moeten trouwens want ik heb geen rijbewijs
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:03:40 #52
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49687193
Net terug van de stad met mijn ouders. Kim is weer lekker verwend! Ze heeft nu sandaaltjes! en een setje korte broek en tshirt en korte broek met topje. Erg leuk! Gaat natuurlijk mee op vakantie. Hopelijk is het dan ook lekker weer.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:06:37 #53
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49687304
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Jelief het volgende:
drinken, speeltjes( niet allemaal tegelijk geven), iets te eten dat niet al te veel kruimelt, luchtig aankleden, halverwege pauze om de benen te strekken(misschien wat vaker), ga voor de afwisseling eens naast haar zitten zodat je een spelletje met haar kunt doen of liedjes kunt zingenof eten kunt geven. Succes en veel plezier
Tnx! Luchtige kleding is een goed idee! We huren een auto en Kim komt dan in het midden. Lijkt ons voor haar het leukste. Ga zo eens speellgoed bij elkaar zoeken. En checken wat er qua eten en drinken nog moet komen voor de reis.

ik hoor Kim nu lief zingen, lalalalalajajajaja mamamapapapalalala echt schattig. Je zou denken dat ze moe is, is vanaf 9.30 wakker.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:40:34 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49688780
Wie oh wie weet er een simpele maaltijd waar je veel melk in kwijt kan? Ik heb nogal veel melk die morgen op moet en dus kan er wel wat door de maaltijd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:43:11 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49688894
Bitterkoekjespudding maken als toetje!
En Brinta als avondeten?
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:46:59 #56
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49689066
pannenkoeken?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:52:55 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49689308
BE, brinta, ieks!
En bitterkoekjespudding klinkt goed, maar hoe maak je dat?

Pannenkoeken waren ook al mijn idee, maar ja, dat doe ik al best vaak. Lasagna is het enige wat ik verder kan bedenken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:57:31 #58
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_49689501
macaroni met hesp en kaassaus!
pi_49689512
Inderdaad, er gaat minimaal een liter melk in lasagne, als je bechamelsaus erbij doet.
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:02:51 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49689728
Jongens, ik ben geen culinair wonder!
Ik weet niet hoe ik met veel melk kaassaus zou moeten maken, noch is mij duidelijk wat bechamelsaus is. Ik bedoelde gewoon zo'n pakkie met al-bijna-klaar-lasagna van Knorr...
pi_49689928
Bitterkoekjespudding is heel makkelijk met een pakkie Bij de cakemix en dat soort dingen staan vaak van die kleine zakjes en/of doosjes met griesmeelpudding. Die hoef je volgens mij alleen maar met melk te koken en daarna af te laten koken. Afhankelijk van de hoeveelheid melk wordt het pudding of vla.
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:10:49 #62
133767 Libel
pi_49690086
Kaassaus is bechamelsaus met kaas erin. Maar nu ben je natuurlijk nog niets wijzer
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:13:17 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49690198
Libel, gij naarling.

Oké, owlet, ik ga zo eens kijken bij Appie. Thank you.
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:16:59 #64
133767 Libel
pi_49690348
Sorry

Bechamelsaus maak je door boter in de pan te doen, laat dit zacht worden, dan bloem erbij, roeren, dan melk erbij en weer roeren. Verhouding is iets van 50 g boter en bloem tov 500 ml melk.
Achteraf gemalen kaas erbij en voilà, je hebt kaassaus!
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:52:30 #65
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49691790
Jahaaaaaaaaa.. Ik heb een nieuwe baaaaaaaaaan !
pi_49692637
Gefeliciteerd! Wat ga je ook al weer precies doen?
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:20:13 #67
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49692735
Ik ga Adminstratief Medewerkeren bij een ICT-bedrijf op de afdeling Pensioenen..
pi_49693016
Gefeliciteerd!
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:40:45 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49693365
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Sugar het volgende:
BE, brinta, ieks!
En bitterkoekjespudding klinkt goed, maar hoe maak je dat?

Pannenkoeken waren ook al mijn idee, maar ja, dat doe ik al best vaak. Lasagna is het enige wat ik verder kan bedenken.
Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.
Echt jummie! Althans, dat vind ik.

Ah, ik zie dat Owlet het ook al had gezegd. Ik was even slapen en douchen.
pi_49693871
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.
Echt jummie! Althans, dat vind ik.

Ah, ik zie dat Owlet het ook al had gezegd. Ik was even slapen en douchen.
Aaahhhh het lot van de zwangere vrouw. Lekker tussen de middag slapen!
[ouwe wijven mode] Neem het er maar van BE, voor je het weet heb je maaaaaanden geen slaap meer [/ouwe wijven mode]
pi_49693973
gefeliciteerd Rijstebuiltje!!!!!

Sugar, je kan ook milkshakes maken van de melk die op moet. Met lekkere fruitjes erdoor
pi_49695616
Ja lekkerrrrr, banaan erdoor en ander fruit en blenderen maar. Het lekkerst is het als je het fruit eerst even in de vriezer hebt gelegd

Ik koop meestal van bevroren fruit bij de Appie (frambozen, bramen en bessen).
pi_49695726
je die bakken bosvruchten zijn super lekker.
Alleen niet bij de AH de verkeerde bak meenemen, dan zitten er druiven in. Jakkie, die zijn smerig in milkshake. De jumbo heeft veel kersen in hun bosvruchtenmix zitten. Die is helemaal jummie
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:55:51 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49695779
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef owlet het volgende:

[..]

Aaahhhh het lot van de zwangere vrouw. Lekker tussen de middag slapen!
[ouwe wijven mode] Neem het er maar van BE, voor je het weet heb je maaaaaanden geen slaap meer [/ouwe wijven mode]
Een mini-griepje helpt ook.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:06:02 #75
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49696091
Gefeliciteerd Rijstebuiltje!

Sugar, er is ook aardappelpuree-poeder waar veul melk bij moet. Sommigen zijn op basis van water, maar er zijn er ook op basis van melk. Maar dit is boter na de maaltijd want waarschijnlijk heb je die al achter de kiezen.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:12:52 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49696358
Rijstebuiltje, gefeliciteerd nog! Ik las zo over je heen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:13:01 #77
108648 cattie
lieve moeder
pi_49696363
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 06:42 schreef Belana het volgende:
ik kom even zwaaien
4 dagen na het ooglaseren gaat het langzaam iets beter. mijn zicht komt langzaam terug enzo. gisteren zijn de beschermende lenzen eruit gehaald en mijn ogen gecontroleerd. ziet er allemaal goed uit. bij deze behandeling (lasek) duurt het gewoon allemaal wat langer. komt goed, even geduld nog. dus tot later enzo weer
Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Sterkte nog met verder herstellen!
pi_49698561
Rijstebuiltje, gefeliciteerd!

Belana, fijn dat het er allemaal goed uitziet .

BE, beterschap

Sugar, is het nog gelukt met de melk?
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:23:25 #79
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49699368
Ik ben echt helemaal in een Aya-Yippie-Yee-stemming!
Het eerste gesprek, nadat ik me weer op de arbeidsmarkt heb begeven is gelijk RAAK!

Nu moet ik het morgen op werk gaan vertellen..
Sommige zullen hier echt NIET blij mee zijn..
pi_49701634
Rijst, als JIJ er maar blij mee bent .
pi_49701773
Rijstebuiltje, gefeliciteerd!!*O*
Is dat dat bedrijf in Rijswijk?

Suug, wat heb je uiteindelijk gemaakt??

Belana, fijn dat het beter gaat!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 21:22:01 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_49701930
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:22:33 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49701954
Vicky, het staat nog steeds op de HDD en het moet nog gebrand en je krijgt het echt, maar het was hier even heel druk en toen ziek en het hangt er even vanaf wanneer ik weer op mijn werk ben, dat ik zo'n bubbel-envelopje kan jatten.
pi_49702027
BE, ik zie 'm vanzelf wel verschijnen! Vnd het al super dat je het voor me opgenomen hebt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49702111
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
Die is al een tijdje niet online geweest volgens mij. In het Z&G topic werd kleintje ook al gemist, maar een deel (of een paar delen) terug wist er iemand te melden dat ze nog wel eens online was op ICQ (meen ik)...
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:26:27 #86
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49702140
Nee Vicky .. In Capelle..
Ik was bij het bedrijf in Rijswijk trouwens ook eerste keuze tot nu toe !
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:28:56 #87
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49702254
Er zijn ook regelmatig mailtjes en pm-berichten gestuurd Mous..
Zonder respons!
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:04:25 #88
114177 Diaan73
pi_49703957
Rijstebuiltje van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan Wanneer kun/mag je beginnen?
Make love, not war ☮
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:05:46 #89
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49704021
De bedoeling is 19 juni Diaan..
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:08:23 #90
114177 Diaan73
pi_49704131
Ow dat is al lekker snel. Dat kan ook met je huidige werk?
Make love, not war ☮
pi_49713515
Ik ben helemaal hyper Heel erg waarschijnlijk ga ik samen met de buuf en onze kinderen deze zomer 3 weken naar Roemenie. Met de auto. Onderweg in elk land een beetje stoppen. 2 keer overnachten in een hotelletje en in Roemenie lekker kamperen. Eindelijk eens echt op vakantie. Ik heb al helemaal een Thelma en Louise gevoel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:54:50 #92
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49713630
Haha Jessie, als de afloop maar niet zo dramatisch is.
Ik loop even heel erg op de feiten vooruit, maar zorg je tegen die tijd voor een briefje van de dokter met de benaming van je aandoening, medicijnen etc.? Liefst in alle talen van de landen waar je doorheen reist, evt. aangevuld met de Latijnse benamingen. Stel nu dat er onderweg iets misgaat ....
Verder veel plezier met de voorpret!!
... ♥ ik mis je ♥
pi_49713734
Ja en alle aandoeningen die ik eventueel zou kunnen krijgen Ik ben wel iemand die steeds weer eens wat anders heeft
Ik heb er zo'n zin in!!!!

En thx Pluph, die voorpret nu is al zo leuk!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49713849
jessie wat gaaf
Gewoon de medische encyclopedie in verschillende talen meenemen zit je vast wel goed
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_49714156
Gaaf he en dan te bedenken dat ik geen snelweg durf te rijden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_49714202
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
Tssk, dat vraag je toch niet hier, daar is een modtopic voor tegenwoordig
pi_49714227
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef jessie het volgende:
Gaaf he en dan te bedenken dat ik geen snelweg durf te rijden
En jij gaat zelf rijden?

* easy-going ziet jessie 3 weken op de Binnenmaas bivakkeren
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 09:25:23 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49714343
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal hyper Heel erg waarschijnlijk ga ik samen met de buuf en onze kinderen deze zomer 3 weken naar Roemenie. Met de auto. Onderweg in elk land een beetje stoppen. 2 keer overnachten in een hotelletje en in Roemenie lekker kamperen. Eindelijk eens echt op vakantie. Ik heb al helemaal een Thelma en Louise gevoel
wat leuk (al zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken, ik ben een scheiterd)
maar waar past geer in dit geheel? in de kofferbak of op het huis?
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 09:27:48 #99
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49714397
wij gaan dit jaar naar alle waarschijnlijkheid niet op vakantie.
mij hoor je niet klagen, we hebben in dit huis nog zoveel te doen dat we tijd en geld beter kunnen gebruiken.
en in de tuin met mooi weer heb ik vakantiegevoel genoeg
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:52:55 #100
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_49715064
Ik vind het eigenlijk best "logisch" dat je niet op vakantie gaat wanneer je net verhuisd bent lady-wrb. En inderdaad, naast het tuin-vertoeven is er nog steeds het leuke gevoel van "oh ik heb iets nieuws" waar je lekker van kunt genieten. Da's veel leuker dan vakantie joh!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 10:12:28 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49715661
ik ben niet zo'n vakantieganger ik heb het kampeerdrama van vorig jaar nog vers in mijn geheugen. het liefst blijf ik thuis, lekker bij mijn eigen spulletjes.
bovendien laat ik absoluut mijn kat niet achter. ze is zo oud en ziek dat ik haar aan niemand over wil en durf laten.ze heeft ontzettend veel verzorging nodig. ik heb haar vorig jaar met angst en beven aan de zorg van een vriendin overgelaten, maar dat doe ik absoluut niet meer (ze is uitstekend verzorgd hoor, maar toch, ik wil dr geen dag meer alleen laten)
maar ik verwacht niet dat ze nog een jaar zal volmaken, dus wie weet volgend jaar.
pi_49718217
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef easy-going het volgende:

[..]

En jij gaat zelf rijden?

* easy-going ziet jessie 3 weken op de Binnenmaas bivakkeren
Nee de buuf rijd en vind dat heerlijk
Kaartlezen kan ik ook al niet echt en we willen niet aan de tom tom
Dus de naat naat gaat gewoon oefenen met kaart lezen.
Ik ben al 8 jaar niet meer buiten nederland geweest
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 11:40:31 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49718396
kaartlezen? wat dacht je van een tomtom? edit: oeps, ik lees net dat je er geen wilt.

kaartlezen zorgde hier zonder uitzondering voor ruzie tijdens het rijden.
ik ben zo blij met die tomtom
pi_49719497
Michel wil ook geen TomTom.. Mij lijkt het super handig.. maar hij vind het leuker om te zoeken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:17:58 #105
114177 Diaan73
pi_49719760
Wij printen nog steeds allerlei routes. Zelfs naar plekken waar we vaker zijn geweest. Ik wil ook een TomTom, maar Peaceman wil er nog niet aan.

Het zou zo verstandig zijn om vaste routes te bewaren ofzo, maar nee ze blijven liggen in de auto en belanden uiteindelijk in de vuilniston.
Make love, not war ☮
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:42:55 #106
114177 Diaan73
pi_49720740
quote:
'Doodgeboren' baby komt bij begrafenis tot leven
KUALA LUMPUR - Een baby'tje, door een arts in Maleisië levenloos verklaard, is tot schok van haar familie vlak voor de begrafenis tot leven gekomen. Terwijl de familieleden zich voorbereidden op de plechtigheid, begon het meisje opeens te bewegen.

De vroegtijdig geboren baby, slechts 330 gram, had na haar geboorte en tijdens de vijf kilometer lange rit tussen het ziekenhuis en een begraafplaats in het noorden van Maleisië geen teken van leven gegeven. De tweehonderd aanwezigen reageerden ontsteld op de plotselinge bewegingen. De vader bracht het kindje in allerijl terug naar het ziekenhuis. Daar overleed het meisje na acht uur in een couveuse alsnog.

,,Ik hoop dat dit geen andere ouder zal overkomen'', aldus de 26-jarige vader Azmi in dagblad New Straits Times. Hij gaat aangifte doen tegen het ziekenhuis.
Het zal je gebeuren zeg... verschrikkelijk.
Make love, not war ☮
pi_49723246
Tomtom is super, over het algemeen. Maar je raakt er wel verwend door hoor. Als je dan een keer zonder zit voel je je haast gehandicapt (nou ja... overdrijven is ook een vak, maar zoiets dan).
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:28:03 #108
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49724916
Diaan, nog een weekje! o/

Ik kan alleen niet komen kijken ivm cursus elders...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:34:43 #109
114177 Diaan73
pi_49725188
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Neuk het volgende:
Diaan, nog een weekje! o/

Ik kan alleen niet komen kijken ivm cursus elders...
jammer dat je niet kan komen kijken.... Zeg cursus maar af... Je mag tzt wel foto's komen kijken bij ons hoor...
Make love, not war ☮
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:58:30 #110
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49730994
Fijn, dan komen de verjaardagscadeautjes van je menneke ook meteen mooi op tijd
Iedere golf van de zee,
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:07:45 #111
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49731319
Tom Tom is errrrug relaxed rijden!!

Diaan... ik ga naar pinkpop maandag.. ik zal naar je uitkijken

Verders denk ik dat ik verliefd ben... als je dat zo kan noemen Durf alleen geen aktie te ondernemen... haha...voel me echt een puber!! Muts dat ik ben
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:32:11 #112
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49733947
Hier ook 1tje die prostesteerd met de woorden: "TomTom? Niet nodig toch?"
Nu hebben we wel TomTom.. en hij kan niet meer zonder.. Geweldig ding!
pi_49737643
Suzziieee, verliefd zijn is zo leuk

En yes, ik voel me geloof ik weer wat beter

Phluph, is je douche al klaar?

Jessie, wat leuk van je vakantie! Het komt vast wel goed met kaartlezen
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:25:15 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_49738296
ik kom weer even zwaaien
gisteravond en vandaag waren rot, erg pijn in mijn linkeroog gehad. Nu gaat het wel goed eigenlijk. het zicht begint steeds beter te worden, ook dit lezen gaat weer redelijk en voor het eerst staat de tv aan en kan ik ook wat zien Ik moet enorm veel druppelen. drppels om het hoornvlies te herstellen, antibiotica en gewone oogdruppels tegen de droogheid. het gaat nu eindelijk de goeie kant op geloof ik, het is een behoorlijk zware week geweest. tot later weer
stormy waters...
sailin'
pi_49738895
Sterkte Belana
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:47:48 #116
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49739137
Sterkte Belana!

Gaan jullie duimen dat we volgende week op vakantie, in Duitsland veel droge uurtjes hebben?
Nouja, we zitten in een huisje en er is vast zat te doen in de omgeving.

Prettige pinksteren alvast!
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:36:33 #117
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49741011
Sterkte nog Belana... hoop dat het gauw allemaal hersteld is !! Succes
pi_49742104
Het klinkt allemaal nogal heftig Belana, ik hoop dat je het ergste achter de rug hebt.

En verder denk ik zomaar dat het vanavond weer eens tijd voor is
pi_49742177
pi_49742364
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:07 schreef snoopy het volgende:
daar knap je van op he
pi_49742470
ja, en ik voel ook geen pijn meer
pi_49743103
Had dat maar eerder geweten, heb je zomaar ineens het juiste medicijn

Jessie!!! Weet je wat je mee moet nemen op je "wereld"reis
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:43:34 #123
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49743468
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef easy-going het volgende:

En verder denk ik zomaar dat het vanavond weer eens tijd voor is
Hum, hebben we wat te vieren dan ?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_49743837
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef Leah het volgende:

[..]

Er is altijd wel iets te vieren, heb jij een idee?

Het werkt wel he, heb het over wijnen, en je ziet leah verschijnen
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:56:50 #125
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49743922
Hahaha! Het lukt ook weleens niet, maar nu stonden er wel heel veel achter elkaar .
Gaat me trouwens ineens een lichtje branden, DAT bedoelde DB natuurlijk met mijn postgeschiedenis
pi_49744058

Nou, neem er nog maar eentje dan
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:03:22 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49744140
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef Leah het volgende:

[..]

desnoods dat Jamai en Tarzan wat hebben samen ofzo..

smaakte prima iig

Dat was een goed idee, snoop!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:07:13 #128
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49744276
Ik heb te vieren dat ik overgeplaatst word naar een filiaal waar ik graag heen wil omdat mijn oude vertrouwde filiaalmanager daar nu ook zit... en das mijn maatje qua werk dan

donderdag 24 mei 2007 @ 23:08:25 #129
114177 Diaan73
pi_49744329
Suzziieee leuk dat je maandag gaat. Ik ga naar je uitkijken.... hihi. Je weet wel hoe ik eruit zie en Peaceman..... spreek ons gerust aan.

Leuk dat je weer verliefd bent trouwens.... is zo'n heerlijk gevoel...
Make love, not war ☮
pi_49744363
ha, dan nemen we ook nog een stukje worst erbij Suzziieee

donderdag 24 mei 2007 @ 23:13:29 #131
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49744534
Worst met wijn..goeie combi
Saartje
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:14:27 #132
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49744573
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Suzziieee leuk dat je maandag gaat. Ik ga naar je uitkijken.... hihi. Je weet wel hoe ik eruit zie en Peaceman..... spreek ons gerust aan.

Leuk dat je weer verliefd bent trouwens.... is zo'n heerlijk gevoel...
Ja... ik ben benieuwd of ik je ga zien... ik ben met mijn beste vriendin..en die is behoooorlijk zwangert...ik heb helaas geen fotos van mezelf (jaja..cameraschuw ) Maar in me Fobo staat wel een foto van me beste vriendin,samen met Dave Mustaine.Heb je misschien een aanknopingspunt..Tis alleen een beetje een knullige foto van dr

Haha... verliefd is zeker heerlijk..tis nu nog meer een crush..maar heb na maanden ellende en me rot voelen en veel huilbuien het idee weer dat het zonnetje gaat schijnen bij me... nu moet het nog wederzijds zijn.. haha... en ik mis lef...;) heel veel lef
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:40:46 #133
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49751439
Suzziieee, geef een seintje wanneer je weer begint op je oude stekkie want dan weet ik wanneer ik naar je uit moet kijken. Lekker hoor, weer verliefd zijn.

Ik heb ook een reden voor (maar het is nog een beetje vroeg daarvoor geloof ik). We hebben onze oude makelaar ontslagen en een nieuwe ingehuurd en nu staan het huis op Funda. Nu staan de kopers vast in de rij
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:44:46 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751508
m@x, laten we het hopen.
Onze makelaar vertelde destijds dat 75% van de aanvragen voor informatie of bezichtigingen van Funda af kwamen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:46:39 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49751551
Maar waarom stond het dan eerst niet op Funda, max? Deed die makelaar daar niet aan? Dat is suf.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:52:32 #136
3142 m@x
pi_49751685
We hadden geen NVM makelaar maar een VBO makelaar en die mogen niet op Funda adverteren.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:57:39 #137
3142 m@x
pi_49751800
BE, waarom heb je een kaarsje als icoontje? als je het niet wil zeggen, niet doen hoor
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:05:05 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49751984
PM
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:08:51 #139
114177 Diaan73
pi_49752064
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef m@x het volgende:
BE, waarom heb je een kaarsje als icoontje? als je het niet wil zeggen, niet doen hoor
Dat vroeg ik me ook al af....

M@x hopelijk verkopen jullie het huis snel met de nieuwe makelaar....

Suzziieee, er zullen zoveel mensen zijn, dat ik niet verwacht je vriendin te herkennen en geniet ook even lekker van het gevoel wat je nu hebt. Je hebt genoeg verdriet gehad de afgelopen tijd. Wat dat lef betreft... tja ik ben ook niet zo heldhaftig...
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:39:50 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49753051
Toch iig maar even zeggen, die kaars heeft niks te maken met iets engs met mij of mijn dierbaren.
Ik krijg allemaal hele bezorgde PM-etjes, wel heel lief, maar ik wil niemand ongerust maken.
pi_49753628
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Toch iig maar even zeggen, die kaars heeft niks te maken met iets engs met mij of mijn dierbaren.
Ik krijg allemaal hele bezorgde PM-etjes, wel heel lief, maar ik wil niemand ongerust maken.
= laat maar =

BE

[ Bericht 5% gewijzigd door Beaker op 25-05-2007 10:04:44 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 mei 2007 @ 13:00:32 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49760323
Ik heb net een hele vluchtige ieniemienie-meet met Owlet en Ronja gehad Ronja is cute!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:59:47 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49765207
En heb je tijdens die vluchtige minimeet nog even snel snel wat fotootjes gemaakt?
pi_49765611

Ik kom even binnenvallen. Ben buiten VBL ( ) bijna niet meer op Fok...maar las ineens iets wat ik heel leuk vind.

BE, van harte meid met je zwangerschap. Super!!!!

En voor iedereen hier een dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_49765633
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een hele vluchtige ieniemienie-meet met Owlet en Ronja gehad Ronja is cute!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 mei 2007 @ 15:17:45 #146
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49765839
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:
En heb je tijdens die vluchtige minimeet nog even snel snel wat fotootjes gemaakt?
Nee, ik had geen camera Het was ook echt maar drie minuten ofzo.

Maar ik heb wel een mooie smile van Ronja gekregen
pi_49766550
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:

[..]

En dat zegt heel wat, mevrouw is bijzonder zuinig met het lachen naar vreemden op dit moment
pi_49767956
Nu het weer festivaltijd begint te worden, begint het hier ook weer enorm te kriebelen... Wil eigenlijk errug graag naar Graspop ( hoop herrie) Maar t miniminimonster is dan net jarig....
Heb al aan voorgesteld om het maar gewoon daar te vieren... Onder het mom van lekker picknicken met een paar van je beste vrienden, op een heerlijk grasveld. lekker muziekje op de achtergrond...
Maar hij vond eht geeen goed idee...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:34:57 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49770047
Clau! Lief!

Voor de mensen die zich afvroegen waarom ik een kaars in mijn avatar heb:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Vanmorgen was dit voor de schermen nog niet bekend en kon ik dus nog niks zeggen, vandaar dat het wat geheimzinnig was.

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 25-05-2007 17:46:07 ]
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:44:17 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49770296
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:

[..]

Aaah wat lief
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:44:30 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49770305
Hoi Clauwheee!
pi_49770309
BE, ik ben wel slechts een lurker hier, maar wel een vrij trouwe.
Toen ik net thuis kwam zag ik in het lokale krantje een vacature staan voor een uitvaartleider (Bij "de laatste eer' in Delft) . Ik moest gelijk aan jou denken, omdat je volgens mij iets in die richting zocht, en er ook een opleiding voor volgt enzo, toch?
Misschien is Delft wel veel te ver voor jou, en in je huidige situatie ben je misschien wel met héél andere dingen bezig, maar ik wilde het toch even melden..... Misschien vind je het ook wel interessant nml.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:45:42 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49770332
Wat lief!
Normaal gesproken zou ik er idd gelijk op gereageerd hebben, maar nu is het gewoon niet handig. 10 weken zwanger en solliciteren is wel een heel erg 'long shot'.
Wel heel lief dat je aan me denkt!
pi_49770510
Ja, dat vermoedde ik al wel, maar just in case toch maar even dus! Ik schiet snel weer in lurk-stand!
Oh ja, nu ik je toch 'spreek 'ook nog héél erg van harte gefeliciteerd!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_49770979
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoi Clauwheee!
Haai!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:20:30 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_49771377
BE, toch wagen die kans joh! wie weet!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:01:50 #157
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49777612
Ja BE, wagen die kans!!! Niet geschoten... blabla.. Beefcake was ook net zwanger van Dylan en toch was ze aangenomen

Morgen ga ik naar de verjaardag van mijn achterneefje. Hij wordt 2. Wat zal ik kopen?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:08:08 #158
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49777856
Clauwheee, ik heb vandaag ook wel aan jullie gedacht..
Vanwege Isra, omdat het vandaag "Dag van het vermiste kind is"!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:11:06 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49777963
Mja, wagen die kans... moet ik eens even kijken, als het full time is (wat vrijwel zeker zo is in die branche) heeft het al geen zin zeg maar.
Maar ik zal wel eens kijken of ik de vacature kan vinden op internet.

Is dat idd zo Rijstebuiltje, dat wist ik helemaal niet.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:16:49 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49778179
Ik kijk altijd Vermist BE..
Die uitzending stond vanavond in het teken van "Dag van vermiste kinderen"

[ Bericht 10% gewijzigd door Rijstebuiltje op 25-05-2007 22:19:24 (spellingtjeck !) ]
pi_49785471
Dit weekend feest hier in het dorp, allemaal best leuk en aardig. Maar je kan gewoon niet eens meer fatsoenlijk bij de supermarkten komen met de auto . En ik krijg dat spul niet allemaal mee op de fiets, helaas.
Ik ga maar eens even kijken waar ik in omliggende plaatsjes mn boodschapjes kan doen...
pi_49785503
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Clauwheee, ik heb vandaag ook wel aan jullie gedacht..
Vanwege Isra, omdat het vandaag "Dag van het vermiste kind is"!
Dat heb ik helemaal gemist

Ik heb nog goed contact met m'n ex en hij en z'n familie houden me gelukkig nog wel op de hoogte.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:16:23 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49786029
Echt waar..
Het was echt mooi.. de opa en oma van Isra hadden een gesprekje met de opa en oma van Romy van Buuren.. Die samen met haar moeder is vermoord!
Was wel even mooi hoor..
pi_49786081
Dan ga ik dat even terugkijken (dit wist ik dus niet, haha)
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:09:53 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49786830
Ik zat laatst 'I am Sam' te kijken. Zo'n mooie film En toen moest ik meteen aan Macka denken, omdat haar dochtertje ook Lucie heet. Zal vast geen link tussen liggen, maar misschien wel..? Je moet de film ook maar gezien hebben, hoor...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:30:35 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49787266
Ik ben vast te laat om Evenstar en Anitra een hele fijne dag te wensen op Pinkpop. Hopelijk houden jullie het nog een beetje droog, vandaag.
Veel plezier!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:33:23 #167
114177 Diaan73
pi_49787337
Misschien zie ik Evenstar en Anitra nog wel.... maar ik denk het niet.

Wij vertrekken over ong. een uurtje. Vandaag is een wat mindere dag wat betreft muziek voor ons, dus we doen alles lekker op ons gemak. Eerst naar het hotel in Heerlen en daarna naar het terrein.
Make love, not war ☮
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:40:52 #168
37150 livelink
pi_49787543
Jullie ook veel plezier, Diaan.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:28:24 #169
114177 Diaan73
pi_49788748
Dankje Livelink...
Make love, not war ☮
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:30:27 #170
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49788812
Diaan, ben jij nog niet weg?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:31:19 #171
105888 renzell
pi_49788832
Ah, lees nu pas dat je over een uurtje vertrekt. Veel plezier! En wie weet komen we elkaar tegen tussen 50.000 man. Het zou niet de eerste keer zijn dat me zoiets gebeurt...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:49:26 #172
114177 Diaan73
pi_49789307
We gaan nu weg....laptop mee, we hebben internet op de hotelkamer Misschien tot maandag.. en je weet hoe ik eruit zie.

Als ik je niet zie, heel veel plezier.
Make love, not war ☮
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:03:14 #173
105888 renzell
pi_49789626
Ohoh, wat heerlijk asociaal. Een hotelkamer mét internet! Dus ik kan de komende twee dagen verslagen lezen..... Veel plezier!!!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:17:52 #174
94046 PM-girl
pi_49789976
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan nu weg....laptop mee, we hebben internet op de hotelkamer Misschien tot maandag.. en je weet hoe ik eruit zie.

Als ik je niet zie, heel veel plezier.
Kost dat geen geld? In Maastricht kon je ook internetten, maar moest je wel een dag-week abonnement afsluiten.
Veel plezier!

Hebben jullie ook zoveel vliegen in de tuin/huis? Het lijkt wel alsof ze hier uit de grond gekropen komen, het zijn ook allemaal gekke vliegen, heel sloom , gekke vleugeltjes. Ze vliegen niet weg als er iets in de buurt komt, dus de hond heeft er al een aantal op (en is nu ziek...).
*
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:01:18 #175
108648 cattie
lieve moeder
pi_49793380
PM-girl, zijn het geen mieren die uitgekomen zijn? Ze hebben dan eventjes vleugels om naar een andere plek te gaan.
klik
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:02:50 #176
94046 PM-girl
pi_49793405
Nee het zijn geen mieren Cattie.

Ik heb vroeger uren en uren naar mierenholletjes zitten staren, in afwachting van de vliegende mieren! *sentiment*
Het zijn ook allemaal verschillende soorten vliegen.
*
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:05:53 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_49793470
Ja, leuk he die vliegende mieren, daar keek ik vroeger ook veel naar.
Wij hebben gelukkig geen last van vliegen. Succes ermee.
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 16:28:19 #178
141844 Macka66
pi_49793972
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zat laatst 'I am Sam' te kijken. Zo'n mooie film En toen moest ik meteen aan Macka denken, omdat haar dochtertje ook Lucie heet. Zal vast geen link tussen liggen, maar misschien wel..? Je moet de film ook maar gezien hebben, hoor...
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*
Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doen Ik heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.

Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49794145
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doen Ik heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.

Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind
Wat mooi...!
pi_49794181
* owlet checkt google..... theremin! wow!
pi_49802535
Net weer een vakantietje geboekt
Gaan eind oktober een midweekje naar Huttenheugte van CP
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:50:24 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49802783
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wow! Macka
Je hebt gelijk, je schrijft het idd met een 'y'. Het komt van Lucy in the sky with diamonds, maar dat zie je dan wel. Ik moest, de eerste keer dat ik de film zag, huilen. Ontroerende film, vind ik.

Ik heb hele leuke kleertjes voor Ken gekocht bij H&M
  zaterdag 26 mei 2007 @ 22:39:28 #183
114177 Diaan73
pi_49804038

Zow we zijn weer in het hotel. We waren pas om 16:30 ofzo in het hotel, het verkeer zat onderweg niet echt mee. Nadat we alles hadden uitgepakt, meteen de trein naar Landgraaf genomen en daar net Juliette Lewis & the Licks gemist. We hebben nog wel Stevie Ann gezien. Na dit optreden zijn we naar de signeersessie van Juliette geweest en is Peaceman met haar op de foto gegaan en hebben we onze cd's laten voorzien van de handtekeningen. Dit allemaal tijdens het optreden van Within Temptation . Daarna naar het optreden van C-mon en Gypsy geweest, van de hit Make my day. Dat was erg leuk. Al die tijd was het droog en best lekkere temperatuur. Om 21:00 uur, toen Marilyn Manson begon, barstte de regen los... en zijn we deels nat naar de trein/hotel gevlucht. Nu lekker in de pyjama op de hotelkamer. Vandaag dus weinig gezien, maar er waren ook maar weinig optredens die we echt wilden zien. Het is nu droog en hopelijk blijft het morgen ook grotendeels droog.

Het internetgebruik is hier trouwens gratis. We hebben zo'n snoertje gekregen en onze eigen laptop mee. Ideaal is dat.
Make love, not war ☮
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:20:50 #184
105888 renzell
pi_49805198
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef Diaan73 het volgende:

Zow we zijn weer in het hotel. We waren pas om 16:30 ofzo in het hotel, het verkeer zat onderweg niet echt mee. Nadat we alles hadden uitgepakt, meteen de trein naar Landgraaf genomen en daar net Juliette Lewis & the Licks gemist. We hebben nog wel Stevie Ann gezien. Na dit optreden zijn we naar de signeersessie van Juliette geweest en is Peaceman met haar op de foto gegaan en hebben we onze cd's laten voorzien van de handtekeningen. Dit allemaal tijdens het optreden van Within Temptation . Daarna naar het optreden van C-mon en Gypsy geweest, van de hit Make my day. Dat was erg leuk. Al die tijd was het droog en best lekkere temperatuur. Om 21:00 uur, toen Marilyn Manson begon, barstte de regen los... en zijn we deels nat naar de trein/hotel gevlucht. Nu lekker in de pyjama op de hotelkamer. Vandaag dus weinig gezien, maar er waren ook maar weinig optredens die we echt wilden zien. Het is nu droog en hopelijk blijft het morgen ook grotendeels droog.

Het internetgebruik is hier trouwens gratis. We hebben zo'n snoertje gekregen en onze eigen laptop mee. Ideaal is dat.
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 mei 2007 @ 23:42:03 #185
141844 Macka66
pi_49805779
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:

[..]

Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!
Jaaaaa! En let vooral op de accordeonist, Yuri Lemeshev. Die man heeft een heel aanstekelijke en boeiende expressieve uitdrukking als 'ie speelt, en het is een van de beste muzikanten die ik ooit gezien en gehoord heb! Ik ben muzikaal gezien helemaal v'liefd op 'm
  zondag 27 mei 2007 @ 01:04:17 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49807969
kep spierpijn keelpijn zeiknat , maar wauw wat was het gaaf

na vandaag pech gehad te hebben dat mijn pinpas is ingeslikt ineens, ik over een week weer geld kan opnemen, want geen vervoer voor naar een bank met kasmogelijkheid, dat is wel flink prut..

maar manson zo gaaf lekker uit me dak, en hij zong mijn favo liedje etr afsluiting, beter kan je niet hebben toch.

En juliette en the licks was echt geen bal aan, zij is lekker gek, maar dat was het dan ook
pi_49811714
Klinkt erg geslaagd, Evenstar!
behalve dan dat van de pinpas
  zondag 27 mei 2007 @ 07:31:05 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_49811725
wat leuk al die pinkpopgangers ik hoop op mooi weer vandaag voor jullie

Ik ga vandaag naar cattie en ik geloof dat sjak ook komt met Jetske ik heb er helemaal zin in. Ik kan net weer auto rijden gelukkig (kwa ogen) dus das mooi
stormy waters...
sailin'
pi_49811747
Veel plezier!
  zondag 27 mei 2007 @ 08:12:54 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49811798
Oeh, leuk, Belana en de rest! Veel plezier.

Denken jullie dat een binnenspeeltuin vandaag heel extreem druk zal zijn?
  zondag 27 mei 2007 @ 08:19:27 #191
640 snoopy
peanuts
pi_49811812
Ik denk het wel Sugar. Artis was ook al zo bizar druk met Hemelvaart
  zondag 27 mei 2007 @ 08:27:51 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49811830
Ja, ik vrees ook van wel, zeker gezien de regen en/of de kansen daarop.
  zondag 27 mei 2007 @ 08:32:23 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49811841
Ik denk het ook, hoor. Maar weet je? We gaan het toch gewoon doen straks. Wat kan mij die drukte ook eigenlijk schelen.
  zondag 27 mei 2007 @ 08:40:06 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49811858
Ja welja, en als het echt heel erg is ben je ook zo weer terug toch?
  zondag 27 mei 2007 @ 08:40:17 #195
105888 renzell
pi_49811859
Leuk Sugar, ik denk dat ik ook zoiets ga doen met Juul vandaag.
  zondag 27 mei 2007 @ 08:43:06 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49811869
Leuk! Ga je eerst mee sporten zo?
  zondag 27 mei 2007 @ 09:00:37 #197
640 snoopy
peanuts
pi_49811948
Eerst naar die speeltuin! Dan is het nog relatief rustig
  zondag 27 mei 2007 @ 09:03:35 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49811959
Ja, maar dan is de les voorbij.
  zondag 27 mei 2007 @ 09:18:32 #199
640 snoopy
peanuts
pi_49812020
Ja jemig :Ga dan maar eerst een uurtje hupsen en dan gelijk door naar de ballenbak.

Wij hebben vanmiddag een kinderverjaardag in een of andere hippe gelegenheid. Ben benieuwd, ik ben nl niet hip
  zondag 27 mei 2007 @ 09:25:39 #200
105888 renzell
pi_49812059
Hi hi, ik ben met Juul. San lag er pas laat in, dus die slaapt nog. Jammer, anders was ik graag meegegaan!
  zondag 27 mei 2007 @ 09:29:02 #201
640 snoopy
peanuts
pi_49812077
Slechte smoes Renz!
  zondag 27 mei 2007 @ 09:39:01 #202
114177 Diaan73
pi_49812128
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:

[..]

Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark Henry Tegelijk met Gogol speelt Paolo Nutini, moet ook goed zijn. Misschien gaan we wel van allebei een beetje kijken.

Nu eerst even ontbijten...
Make love, not war ☮
  zondag 27 mei 2007 @ 10:02:56 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49812269
Het sporten ging niet door. Het is Pinksteren.
pi_49812390
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Sta je daar met je goeie gedrag... .
  zondag 27 mei 2007 @ 10:17:58 #205
640 snoopy
peanuts
pi_49812412
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Kijk Renz, dat is een beter excuus!
  zondag 27 mei 2007 @ 11:24:32 #206
105888 renzell
  zondag 27 mei 2007 @ 11:25:27 #207
105888 renzell
pi_49813423
Ik heb deze week nog gesquashed, dus héél goed bezig op dat gebied.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:28:45 #208
105888 renzell
pi_49813503
quote:
Op zondag 27 mei 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark Henry Tegelijk met Gogol speelt Paolo Nutini, moet ook goed zijn. Misschien gaan we wel van allebei een beetje kijken.

Nu eerst even ontbijten...
Oh men, ik stond daar vorig jaar dus ook envond het echt het beste optreden in jaren. Maar Ozark Henry moet je ook zien natuurlijk en over Paolo Nutini heb ik ook goede verhalen gehoord. Hier is het trouwens aan het opklaren. Ik hoop daar ook. Ik zit nog te twijfelen over wat ik aan zal doen morgen. Waarschijnlijk toch maar gewoon: rokje (op die manier heb je het minste last van de regen), kaplaarzen, een hele dikke trui en daaroverheen een poncho. IK HEB ER ZIN IN!!!
  zondag 27 mei 2007 @ 12:33:54 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49814942
Even Diaan onder Peacemans naam:

Hier is het ook aan het opklaren Hopelijk klaart het nog verder op. Ik heb gewoon broek aan, met dr. Martens en een shirt met daarover nog een shirt. Vest en poncho gaan ook mee. Wat temperatuur betreft, is het best goed te doen. Over 25 minuten vertrekken we weer.....
  zondag 27 mei 2007 @ 12:34:44 #210
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49814967
Middaaaaaag

Ik kom een klein kwartier geleden mijn bed uitrollen..
Ben vannacht met een vriendlief en een vriend van ons gaan stappen in Amsterdam..
Wat was dat even lekker en leuk zeg..

Ben zooow gaar, en dan moeten we vanmiddag weer naar Eindhoven!
pi_49815301
Hooi
Over 10 minuten ga ik denk ik even naar de WC, ik denk dat ik daarna een bakkie koffie ga zetten voor de visite, misschien dat we nog even naar buiten gaan.
Oja, ik heb een lange broek aan met een t-shirt.

Pinkpop deel 10

Dag
  zondag 27 mei 2007 @ 12:54:21 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49815490
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef easy-going het volgende:
Hooi
Over 10 minuten ga ik denk ik even naar de WC, ik denk dat ik daarna een bakkie koffie ga zetten voor de visite, misschien dat we nog even naar buiten gaan.
Oja, ik heb een lange broek aan met een t-shirt.

Pinkpop deel 10

Dag
Namens Diaan:

succes met poepen of plassen...

ps je bent vergeten te vertellen hoe het weer is.
  zondag 27 mei 2007 @ 13:30:36 #213
640 snoopy
peanuts
pi_49816485
Is het nou Diaan namens Peaceman of Peaceman namens Diaan

† In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 18:33:57 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49826870
weet iemand wat een adaptebol is?

mij lijkt het gewoon een pannetje of iets dergelijks
pi_49827396
een opbergbak waarvan de deksel een harmonica systeem heeft zodat als je er meer inpropt de deksel iets uitzet zodat het wel gewoon past..
  zondag 27 mei 2007 @ 18:59:19 #216
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49827567
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef p_iglet het volgende:
een opbergbak waarvan de deksel een harmonica systeem heeft zodat als je er meer inpropt de deksel iets uitzet zodat het wel gewoon past..
Adaptebol ---> Adaptable denk ik dan
  zondag 27 mei 2007 @ 19:01:23 #217
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49827631
quote:
Op zondag 27 mei 2007 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand wat een adaptebol is?

mij lijkt het gewoon een pannetje of iets dergelijks
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
Saartje
  Jubileum moderator zondag 27 mei 2007 @ 19:16:24 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49828042
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

OMG waarom weet ik dit?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49828101
hihi dat vroeg ik me ook al af waarom ik dat wist
Naja ach, je moet toch wat onthouden.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:45:59 #220
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49831073
Staat er hier vanmiddag ineens een paard in de tuin

De kinders wilden hem houden, ik niet
Saartje
  Jubileum moderator zondag 27 mei 2007 @ 20:49:14 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49831194
Jaaa wat gaaf!! Ik zou hem ook willen houden Iris wil nu helemaal bij je komen wonen vrees ik
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 27 mei 2007 @ 20:55:45 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_49831404
Oeh, Maneki, mag ik dan ook bij je komen wonen? Mooi paard hoor! (Ik heb 15 jaar paardgereden en zou wel erg graag weer een eigen paard willen hebben.) Dat ventje achter het hekje staat er ook zo schattig.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:58:03 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49831490
En ik Amber wilde er ook al komen wonen En nu helemaal, met zo een mooi paard in de tuin
  zondag 27 mei 2007 @ 21:05:50 #224
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49831770
Dat is het paard van de buren, die kwam ff bij ons kijken nadat iemand vergeten was het hek goed dicht te doen
Typisch geval van 'het gras van de buren is altijd groener'

Oh en jullie zijn welkom hoor, voor een dagje dan
Saartje
  zondag 27 mei 2007 @ 21:08:16 #225
3142 m@x
pi_49831862
Er staat een paard in de tuin. Jaja, een paard in de tuin bij de familie Maneeeeeeeeeeeeki

Mijn arcopalverzameling begint langzaam vorm te krijgen. Van de week bracht de postbode een leuk pakket met mokken. Helemaal blij werd ik ervan. Gisteren ben ik nog naar een rommelmarkt geweest om te kijken of er daar nog wat verkocht werd, maar helaas. Mijn trots:

zondag 27 mei 2007 @ 21:10:27 #226
640 snoopy
peanuts
pi_49831931
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

OMG waarom weet ik dit?
OMG ik heb zo'n ding
  zondag 27 mei 2007 @ 21:12:38 #227
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49832003
oooooo, m@x, zo een kopje had mijn oma ook!!! Die met de gele bloemen! Dit is echt zoiets wat ik dan "echt oma" noem en waar ik dan een beetje emotioneel van wordt
het is vandaag precies 2 jaar geleden dat ze is overleden
  zondag 27 mei 2007 @ 21:14:42 #228
3142 m@x
pi_49832072
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
  zondag 27 mei 2007 @ 21:17:51 #229
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49832191
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen (heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
  zondag 27 mei 2007 @ 21:19:06 #230
3142 m@x
pi_49832241
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:

[..]

ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
  zondag 27 mei 2007 @ 21:24:22 #231
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49832441
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef m@x het volgende:

[..]

Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
  zondag 27 mei 2007 @ 22:05:56 #232
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49833945
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:

[..]

ja!
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het , alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma .
  zondag 27 mei 2007 @ 22:33:17 #233
94046 PM-girl
pi_49834857
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het , alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma .
Wat fijn dat ze Freek nog gezien heeft!

Mijn opa is 4 maanden voor de bevalling overleden. Voordat ik zwanger was gaf hij ons met Sinterklaas een pluche luchtballon, waarom weten we nog steeds niet( hij wist niet van onze plannen). Dat hangt nu boven de commode en is een favoriet object geworden. Ook wel mooi dat het een luchtballon is, voor in de lucht / hemel!
*
  zondag 27 mei 2007 @ 22:46:22 #234
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_49835268
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.

Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
  zondag 27 mei 2007 @ 22:47:15 #235
94046 PM-girl
pi_49835298
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:46 schreef LadyS het volgende:
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.

Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
*
  zondag 27 mei 2007 @ 22:56:46 #236
3142 m@x
pi_49835614
Allebei mijn oma's hebben Kai nooit gezien. De één is 20 jaar geleden al overleden en de ander is nu ongeveer 12 jaar dood. Van allebei heb ik kleine herinneringen thuis. De Chanel-oma bepoederde zich ook met talkpoeder van Maja. Dat gebruik ik ook af en toe als ik een tut-avondje heb.

Dit spul dus:

Verder staat op Kai's kamer een schommelstoel die van die oma (en van haar moeder) geweest is. Daar lezen we elke avond nog boekjes in.

En van mijn andere oma heb ik geldkistje gekregen waar ze toen ze jong was geld in spaarde voor haar bruiloft. Nu gebruik ik het om te sparen voor mijn eigen huisje.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:01:17 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49835805
Ik heb van mijn opa (ik was echt dol op die man) een pyamajasje meegenomen na zijn overlijden. Ik ben daar ook in bevallen.
Tenminste, tot het operatiejasje aanmoest .
  zondag 27 mei 2007 @ 23:08:36 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49836099
LadyS

M@x, die bekers, die heeft mijn oma ook! Daar wordt altijd tomatensoep uit gegeten op haar verjaardag! Ze wordt dit jaar 93 en ik hoop dat ze nog héél veel verjaardagen mag meemaken.
pi_49838460
Wat een lieve herinneringen hier.. Sterkte LadyS!

Mijn oma's leven nog, en een opa ook. Morgen gaan we bij een oma van mij op bezoek. Ze heeft een armbandje gekocht als geboortecadeau voor Juliette en dat is nu eindelijk klaar (juwelier moest haar naam erin graveren).

[ Bericht 2% gewijzigd door poemojn op 28-05-2007 00:16:14 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 07:13:27 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_49843662
wat lief idd al die oma en opa herinneringen
mijn opa's en oma's hebben mijn kinderen ook niet meegemaakt. ik ben zelf het jongste kleinkind geweest dus tja... ik vind dat wel heel jammer ja.
stormy waters...
sailin'
pi_49844117
Mijn oma heeft Amber ook helaas niet meegemaakt, maar ik heb het haar wel verteld. 1,5 week nadat ik het haar verteld heb is ze overleden. Mijn oma was vergeetachtig aan het worden maar was ook een flapuit. Maar ze heeft het nooit verteld aan mijn tantes!
Ik ging naar haar toe en zei, oma ik heb een geheimpje maar u mag het niet doorvertellen hoor.. en toen zei ze ohhh jij bent in verwachting
Ik heb 2 hangers voor aan een ketting en ik heb een glasgeblazen zeehond/pinquin. Die vond ik altijd zoo leuk als ie op de schoorsteenmantel stond en toen ze de spullen van mijn oma gingen verdelen heb ik gezegd dat het enige dat ik eventueel wilde hebben van oma, dat zeehondje/pinquin ding was...
Mijn oma was geen omaoma. Ze was een kille afstandelijke vrouw die eigenlijk nooit knuffels/kadootjes gaf, maar ondanks dat, mis ik haar toch wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49845977
Ik heb inmiddels nog maar 1 oma over... Ik bel haar regelmatig en dat vind ze zo leuk . We wonen niet zo in de buurt, maar zo spreek ik haar toch regelmatig!
Een paar dagen na de begrafenis van mijn opa, had ik een positieve zwangerschapstest. Oma vond het zo jammer dat opa dat niet meer mee heeft gekregen, maar ik ben ervan overtuigd dat hij het wel weet op de een of andere manier.
  maandag 28 mei 2007 @ 13:04:10 #243
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49849061
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef LadyS het volgende:

[..]

Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
Ik heb mijn oma wel opgezocht toen ze op sterven in het verzorgingstehuis lag, ik schrok... en ik moest huilen. Raar idee wel dat ik toen al ongemerkt zwanger was, de ene generatie ging en de volgende kwam. Mijn opa, die ruim een jaar eerder stierf, had ik al máánden niet meer opgezocht. Die was al zo ver heen, mijn ouders hielden dat toen ook een beetje af leek het wel. Daar heb ik wel spijt van, stiekem had ik de hoop dat hij míj nog wél zou herkennen.

Overigens heb ik nog een oma en opa. Die zijn dolgelukkig met het eerste achterkleinkind

[ Bericht 6% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 28-05-2007 13:09:58 ]
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2007 @ 19:11:44 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49860739
ik ga misschien een oma adopteren.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:03:43 #245
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49862809
Lady ! Hoe kom je daar nou zo op ?

Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !
pi_49864830
Ik wil ook een opa en oma adopteren... Voor mijn kinderen wel te verstaan... Mijn ouders leven allebei niet meer... Ik heb zelf nog 1 oma en gelukkig hebben de kinders via de papa's kant(en) nog wel een opa en oma!
pi_49866393
LadyS
Hier gaat het heel slecht met Rick zijn oma en hebben het weekend redelijk aan gepast. Oma moet opgenomen worden, maar ze weigerd, ze wil absoluut niet naarhet ziekenhuis. We denken dat het nu heel snel gaat helaas.
Verder hebben we een super weeknd gehad! Thanks evenstar en darkmanta
Zaterdag was super! zeiknat geregend, maar zo genoten! Zondag was Rick naar Dave Mathews band in Brussel en is Djen met darkmanta en nog een vriend naar Pirates of the Caribian 3 gegaan, wat ze helemaal te gek vond en nog steeds over blijft beppen terwijl ze niks mag zeggen omdat wij hem nog moeten zien
evenstar en darmanta nogmaals voor het super weekend!
  maandag 28 mei 2007 @ 23:32:39 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49871573
jullie ook
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:37:02 #249
114177 Diaan73
pi_49877096
Zow weer terug in huis Dat is toch ook wel weer lekker.

Ik heb nog 1 oma, zij wordt dit jaar 70. op 20-07-2007 Haar man, mijn lievelingsopa, is al bijna 22 jaar ofzo overleden. Gelukkig heeft mijn moeder jong kinderen gekregen zodat ik hem nog heel bewust heb meegemakt. Het was zo'n lieve man/opa.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 08:43:38 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_49877188
Lief die opa en oma dingen

Mijn opa waar ik een enorm goede band mee had is overleden tijdens de zwangerschap van René en mijn oma tijdens de zwangerschap van Cas... Aan beide heb ik hele mooie herinneringen. Wat ik vooral erg mooi vond was dat toen Peter en ik trouwde mijn opa ons als eerste kwam feliciteren en Peet kwam waarschuwen, dat hij mij héél gelukkig moest maken, want ik was wel zijn meissie.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 08:55:48 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49877386
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lady ! Hoe kom je daar nou zo op ?

Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !
ik heb me aangemeld als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.
en een van de mogelijkheden is dat je een soort van contact kunt aangaan waarbij je op regelmatige basis op bezoek komt, dingen onderneemt oid.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:39:00 #252
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49879764
* Jelief gaapt en schuift taart op het bankje.
Emma isvannacht aan het spoken geweest, om kwart voor vier wakker en pas om kwart voor zes sliep ze weer
pi_49880075
Oehh vermoeiend Jelief..
Maarruhh vanwaar de taart?? Jarig?
ja dus..

Gefeliciteerd!

Ik word gek!
Vanavond is er bij BCC weer een avond dat je tot 25% korting kan krijgen op diverse artikelen en aangezien we een nieuwe tv nodig hebben ben ik even aan het kijken awt er allemaal is. Ik word gek van die resoluties/helderheid/contrastratios...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:55:53 #254
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49880296
Bij de aanschaf van onzetv heb ik geloof ik naar de prijs gekeken en naar hoe die er uit ziet, de rest heb ik aan Mike overgelaten.
pi_49880467
We zitten te twijfelen tussen een lcd of een plasma....
Hebben wel prijzen opgeschreven bij diverse winkels en ben nu aan het vergelijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49884222
Vicky wellicht is het ook de moeite waard om via i-net zulke toestellen te kopen. Deze zijn vaak nog scherper geprijst dan in de winkel. In de winkel kijken welke je het mooiste vindt en dan op internet aankopen. Via kieskeurig.nl kun je ook goede recenties opvragen met daarbij prijzen van de diverse (web)winkels.
pi_49884707
wat stiekemurd zegt Vicky! zo hebben wij een tv gekocht voor weinig en werd nog thuis bezorgd ook.

Jelief gefeliciteerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56:51 #258
103793 kozakken
Living the life
pi_49887060
En waarom weet ik dat nog niet van de BCC
(en op welke artikelen?)

Vicky, heb je daar een speciale uitnodiging voor nodig en geldt het overal? (Ook nodig toe is aan wat nieue materiaal voordat het explodeert )
pi_49887153
Kozakken, volgens mij heeft mijn moeder daar eens een mail van gehad een tijd geleden.
Ze is al een keer eerder geweest enheeft toen flink afgedongen op een droger en wasmachine....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:00:30 #260
103793 kozakken
Living the life
pi_49887206
Goed om te weten
(Maar eens gaat kijken bij een BCC in de buurt)
tanx!
pi_49887502
Kozakken, heb het nog even nagevraagd bij mijn paps en die zei dat mijn moeder idd een uitnodiging gekregen heeft van BCC
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:46:34 #262
103793 kozakken
Living the life
pi_49888965
Hmmm... nou ja... dan niet.
dank voor het vragen.
pi_49889462
Jelief van h rte

We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home

Ik heb er zo'n zin in
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:30 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49889609
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef jessie het volgende:
Jelief van h rte

We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home

Ik heb er zo'n zin in
wel je laptop meenemen he? ik lees net dat je er gratis kunt internetten
pi_49889656
Ik heb geen laptop
Enne op vakantie ff geen internet hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:08:52 #266
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49889761
Mijn moessie komt net binnen met Pioenrozen mijn dag is goed
Dank voor de felie's dames!
pi_49890128
* owlet zet een bosje ranonkels naast de pioenrozen met het idee dat iemand die van pioenrozen houdt ranonkels vast ook wel kan waarderen.

gefeliciteerd jelief
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19:50 #268
94046 PM-girl
pi_49890173
Jelief, proficiat!

Owlet, hoe is het met je harde schijf afgelopen?
*
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:22:16 #269
102760 Igraine
Headache
pi_49890271
Gefeliciteerd Jelief!
Ik heb ook net pioenrozen gekocht, staan prachtig hier op tafel.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_49890469
De schijf is op dit moment bij Yoni om te kijken of er nog wat te redden valt. Daarna kan ik Dell bellen en dan komt er iemand om de schijf om te ruilen omdat het blijkbaar nog onder de garantie viel.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:30:21 #271
94046 PM-girl
pi_49890576
Nog even afwachten dus.
*
pi_49906883
We hebben een andere tv gekocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:20:40 #273
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49907660
Mooi Vicky!

LCD? of toch Plasma?Ik heb sinds een half jaartje een lcd van Sony...en die is echt helemaal perfect..ben er zeer tevreden over
pi_49907784
tis een LCD van Sharp, Full HD
en dan ook maar gelijk een digitale ontvanger voor HD tv
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:26:37 #275
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49910390
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:30:50 #276
105888 renzell
pi_49916746
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow weer terug in huis Dat is toch ook wel weer lekker.
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:37:31 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49916892
oe! pioenrozen en ranonkels
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49922611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef melonovy het volgende:
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
We vertrekken op 6 aug en gaan 3 weken. En als we willen kunnen we nog een paar dagen langer blijven. Op 31 aug (Jans dr verjaardag) wil ik in ieder geval terug zijn.
Het is een prachtig land. Inderdaad nog niet toeristisch. Prachtige bergen en grotten (zelfs met gletsjer in de grot!!!!) zoute baden (zoals dode zee) wilde orchideeen. Wilde dieren (beren, dat vind ik dan weer iets minder aantrekkelijk idee ) Het lijkt me dus helemaal geweldig. Maar volgens mij val ik in herhaling
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:45:17 #279
114177 Diaan73
pi_49925633
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef renzell het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
Ik heb jou ook niet gezien tussen al die mensen. De laatste dag was ik tegen 17:00 uur helemaal op en kwam weer wat tot leven rond half 7. Het programma was rond die tijd ook wat minder voor mij. En ik baalde even van het weer, de kou en de regen...... En hoe heb jij het gehad??
Make love, not war ☮
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:03:55 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49926317
ranonkels
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:13:14 #281
114177 Diaan73
pi_49926679
Nog 1 nachtje slapen.......
Make love, not war ☮
pi_49929457
jessie, denk je ook hieraan?

In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.

Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.

Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:41:06 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49929732
Diaan en Peaceman, voordat jullie morgen al op pad zijn naar jullie bootje: heel veel geluk en een prachtige dag gewenst morgen!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:04:33 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49930536
*aansluit bij Sugar...
Heel veel plezier morgen!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:10:37 #285
105888 renzell
pi_49930719
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen.......
Wat heerlijk en wat spannend!!! Ik wens jullie alvast een fantastisch mooie dag toe!

Ik heb het trouwens errug naar mijn zin gehad! Ondanks het feit dat de programnmering zondag niet geheel aan mij besteed was, zijn we er helemaal voor gegaan (in alle opzichten ) , heb ik in totaal nog geen 5 minuten gezeten, heb ik mijn longen kapot geschreeuwd en vooral heel, heel veel plezier gemaakt. Een perfect voorproefje voor Dour en Lowlands.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:14:27 #286
114177 Diaan73
pi_49930853
Dank jullie wel..

Maandag denk ik, Renzell maar fijn dat je het zo leuk hebt gehad... Zullen we trouwens een keer meeten bij Lowlands??
Make love, not war ☮
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:43:38 #287
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49931992
Hehe, we staan op de site: www.wittewoning.nl. dan aanbod woningen, zuidholland, 2e pagina Laan van Overvest, wie bied?

Op www.dimo staan we ook, met meer foto's, zoeken op stad en adres, delft laan van overvest

[ Bericht 23% gewijzigd door ik80 op 30-05-2007 16:58:48 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:33:48 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49933673
Jessie, beetje gekke vraag, maar hoe snel was jij weer op de been na je galsteenoperatie?
Een van de vrienden waar we over 8 dagen mee op (vlieg)vakantie gaan is vandaag opgenomen na weer een aanval en wordt morgen geholpen. Ik zat me af te vragen of hun vakantie nu in gevaar aan het komen is.
pi_49936185
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef mariekje1984 het volgende:
jessie, denk je ook hieraan?

In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.

Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.

Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor )

BE. Ik ben daarna toch wel wat daagjes zoet geweest. 7 dagen erna op vakantie zou ik niet zien zitten. Ook is het nog te hopen dat het bij haar geen buikoperatie word want dan ben je nog veel langer bezig met herstel (en dat kunnen ze pas zien als ze bezig zijn)
Je hebt ook al is het een kijkoperatie toch een operatie ondergaan. Mijn buik was echt een poos gevoelig en dik. Ik was ook erg vergeetachtig door de narcose en moe. En ook wel napijn.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:04:00 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49936858
Ja, zoiets vreesde ik al.
Zijn vrouw zou vanavond bij het bezoek uur aan hem vragen of hij iets van de arts gehoord had al over wat ze precies gaan doen.
Jemig, het zou wel heel k*t zijn voor ze.
pi_49938293
O het is bij een man (komt meestal bij vrouwens voor)
Nou ik duim dat het allemaal goed komt. Maar ik vrees dat het te kort dag is om toch nog weg te gaan.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:45:51 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49938610
Diaan!!!! Morgen 'al' . Ik vind het ineens heel snel!!! Ik hoop dat jullie een geweldig mooie dag hebben. Wiehoe!!!! Trouwen!!!!

Renzell, hooooooi! Gaan we over niet al te lang weer 's de stad in? Nu kan ik nog lopen....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:27:57 #293
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49940405
Diaan en Peaceman! Een heel fijne en onvergetelijke dag morgen!
Iedere golf van de zee,
pi_49940439
Diaan en Peaceman, hele mooie, fijne en bijzondere dag morgen
  Jubileum moderator woensdag 30 mei 2007 @ 20:30:38 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49940530
Diaan en Peaceman fijne dag morgen

Jessie las ik dat nou goed? Zonder Geer op vakantie? Stoerrrrrr!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49940908
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef jessie het volgende:

[..]

Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor )
Niet???
pi_49941115
Diaan en Peaceman vergeet ik het steeds, maar een hele fijne dag morgen

Ja stoer he Lois
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 30 mei 2007 @ 20:44:39 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49941194
Ik ben zo'n tuthola die Jeroen al na 1 nacht gaat missen Na mijn keizersnede was ik blij dat Iris bij me lag in het ziekenhuis want ik vond het helemaal niks, zo slapen zonder Jeroen.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:07:33 #299
37150 livelink
pi_49942236
Dat vind ik nou zo lief, Lois. Ik ga dit jaar ook in mijn eentje op vakantie met de kinderen, maar dan ook nog zonder buurvrouw. Alleen blijf ik heel erg in de buurt. Roemenie vind ik best wel ver weg, eigenlijk.

Wel heel leuk, Jessie. Ik heb gisteren even naar de site gekeken.

Kozakken, ben jij al begonnen met je nieuwe baan? En Bixister, hoe staat het met jouw baan?
pi_49942327
Diaan, heel veel plezier morgen!! Ik duim dat het mooi weer wordt!!

Hee ik80, wat leuk dat je daar woont! Mijn ouders wonen daar heel dichtbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:19:16 #301
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49942771
Diaan en Peaceman fijne dag morgen!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')