quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Vicky het volgende:![]()
http://www.carsondaly.tv/(...)the-world-video.html
Ziek!!
Ik post ook een keer wat hoor, gelijk het topic volquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Étoile het volgende:
Het meisje is inmiddels enorm afgevallen en weegt nog maar 44 kilo, zie hier. Blijft verschrikkelijk zielig natuurlijk.
Hoiquote:
Veel plezier Martinekequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:26 schreef Martineke het volgende:
ik kom ff gedag zeggen, tot over 16 dagen allemaal![]()
![]()
wij gaan op vakantie
![]()
![]()
Wat goed zeg!!! Ik vind ze zó leuk, die Evelien fietsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef p_iglet het volgende:
ik heb idd een evelien bakfietsook dat merk.
Ik kan nu 8 maanden zwanger echt niet meer op mijn gewone fiets, maar ik doe zonder problemen nog de grote weekboodschappen op de bakfiets
Een maand geleden nog 7,5km heen en terug gefietst naar de OUDmeet.
Sturen en fietsen is even wennen, en als je haast hebt is een gewone fiets handiger. Maar het went super snel, en het is zeker niet zwaarder als gewoon fietsen met boodschappentassen.
Voor ons is het echt een uitkomst. Wil dat ding nu al echt niet meer kwijt, en mini is nog niet eens geboren
Jij ziet die bak ook al vollopen met regen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je er iets van een zeiltje over dan p_iglet?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef phluphy het volgende:
Snoopy, eerst was ik nog blij dat je keelpijn kreeg, zodat je tenminste afgeleid werd van je voorhoofdsholte-ontsteking, maar natuurlijk hoop ik inmiddels dat je je al wat beter voelt?![]()
Je hebt ze toch wel allemaal hun schoenen laten uittrekken he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef Yoni het volgende:
Even jubelen:
Ik ben net in mijn nieuwe huisje geweest![]()
![]()
Er was een inloopdag voor de nieuwe bewoners in het buurtcentrum met info over het complex en er waren een aantal woningen open gesteld. En het voorbeeldhuis van het vierkamerappartement was MIJN huis!
![]()
Beetje late reactie, was gisteren ineens weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Smoezie het volgende:
Eng he, dat soort dingen met je baas bespreken. Ik zie daar dus nu al tegenop![]()
Die 7-7-6 verdeling klinkt ideaal zeg. Lijkt me een goed idee, en ook een goed plan om het als duo-baan voor te stellen aan je baas! Kom je meteen met een soort 'oplossing' aanzetten, dat MOET hij toch wel waarderen
Hoe zit dat eigenlijk (nee hoor, ik ben geen aagje...) met werk. Mogen ze je weigeren om minder te gaan werken? Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent, maar als ze je wel mogen weigeren om minder te gaan werken dan kan je eigenlijk nog geen kant op natuurlijk. Hoe is dat geregeld wettelijk? (Tuurlijk, er bestaat zoiets als Google, maar 'ervaringsdeskundigen' hier kunnen het vast nog beter uitleggen)
Jawel heurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemaal hun schoenen laten uittrekken he?![]()
![]()
Viev, dat is ook een gave fiets!
Ik vind jou niet echt 'the fietsing type'
Tnx! Luchtige kleding is een goed idee!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Jelief het volgende:
drinken, speeltjes( niet allemaal tegelijk geven), iets te eten dat niet al te veel kruimelt, luchtig aankleden, halverwege pauze om de benen te strekken(misschien wat vaker), ga voor de afwisseling eens naast haar zitten zodat je een spelletje met haar kunt doen of liedjes kunt zingenof eten kunt geven. Succes en veel plezier
Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Sugar het volgende:
BE, brinta, ieks!
En bitterkoekjespudding klinkt goed, maar hoe maak je dat?
Pannenkoeken waren ook al mijn idee, maar ja, dat doe ik al best vaak. Lasagna is het enige wat ik verder kan bedenken.
Aaahhhh het lot van dequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.
Echt jummie! Althans, dat vind ik.
Ah, ik zie dat Owlet het ook al had gezegd. Ik was even slapen en douchen.![]()
Een mini-griepje helpt ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef owlet het volgende:
[..]
Aaahhhh het lot van dezwangere
vrouw. Lekker tussen de middag slapen!
[ouwe wijven mode] Neem het er maar van BE, voor je het weet heb je maaaaaanden geen slaap meer![]()
[/ouwe wijven mode]
Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Sterkte nog met verder herstellen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 06:42 schreef Belana het volgende:
ik kom even zwaaien
4 dagen na het ooglaseren gaat het langzaam iets beter. mijn zicht komt langzaam terug enzo. gisteren zijn de beschermende lenzen eruit gehaald en mijn ogen gecontroleerd. ziet er allemaal goed uit. bij deze behandeling (lasek) duurt het gewoon allemaal wat langer. komt goed, even geduld nog. dus tot later enzo weer
Die is al een tijdje niet online geweest volgens mij. In het Z&G topic werd kleintje ook al gemist, maar een deel (of een paar delen) terug wist er iemand te melden dat ze nog wel eens online was op ICQ (meen ik)...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
Tssk, dat vraag je toch niet hier, daar is een modtopic voor tegenwoordigquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
En jij gaat zelf rijden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef jessie het volgende:
Gaaf he en dan te bedenken dat ik geen snelweg durf te rijden
wat leuk (al zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken, ik ben een scheiterd)quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal hyperHeel erg waarschijnlijk ga ik samen met de buuf en onze kinderen deze zomer 3 weken naar Roemenie. Met de auto. Onderweg in elk land een beetje stoppen. 2 keer overnachten in een hotelletje en in Roemenie lekker kamperen. Eindelijk eens echt op vakantie. Ik heb al helemaal een Thelma en Louise gevoel
Nee de buuf rijd en vind dat heerlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
En jij gaat zelf rijden?
* easy-going ziet jessie 3 weken op de Binnenmaas bivakkeren
Het zal je gebeuren zeg... verschrikkelijk.quote:'Doodgeboren' baby komt bij begrafenis tot leven
KUALA LUMPUR - Een baby'tje, door een arts in Maleisië levenloos verklaard, is tot schok van haar familie vlak voor de begrafenis tot leven gekomen. Terwijl de familieleden zich voorbereidden op de plechtigheid, begon het meisje opeens te bewegen.
De vroegtijdig geboren baby, slechts 330 gram, had na haar geboorte en tijdens de vijf kilometer lange rit tussen het ziekenhuis en een begraafplaats in het noorden van Maleisië geen teken van leven gegeven. De tweehonderd aanwezigen reageerden ontsteld op de plotselinge bewegingen. De vader bracht het kindje in allerijl terug naar het ziekenhuis. Daar overleed het meisje na acht uur in een couveuse alsnog.
,,Ik hoop dat dit geen andere ouder zal overkomen'', aldus de 26-jarige vader Azmi in dagblad New Straits Times. Hij gaat aangifte doen tegen het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Neuk het volgende:
Diaan, nog een weekje! o/
Ik kan alleen niet komen kijken ivm cursus elders...
Hum, hebben we wat te vieren danquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef easy-going het volgende:
En verder denk ik zomaar dat het vanavond weer eens tijd vooris
Er is altijd wel iets te vieren, heb jij een idee?quote:
desnoods dat Jamai en Tarzan wat hebben samen ofzo..quote:
Ja... ik ben benieuwd of ik je ga zien... ik ben met mijn beste vriendin..en die is behoooorlijk zwangert...ik heb helaas geen fotos van mezelf (jaja..cameraschuwquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Suzziieee leuk dat je maandag gaat. Ik ga naar je uitkijken.... hihi. Je weet wel hoe ik eruit zie en Peaceman..... spreek ons gerust aan.
Leuk dat je weer verliefd bent trouwens.... is zo'n heerlijk gevoel...
Dat vroeg ik me ook al af....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef m@x het volgende:
BE, waarom heb je een kaarsje als icoontje? als je het niet wil zeggen, niet doen hoor
= laat maar =quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Toch iig maar even zeggen, die kaars heeft niks te maken met iets engs met mij of mijn dierbaren.
Ik krijg allemaal hele bezorgde PM-etjes, wel heel lief, maar ik wil niemand ongerust maken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een hele vluchtige ieniemienie-meet met Owlet en Ronja gehadRonja is cute!
Nee, ik had geen cameraquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:
En heb je tijdens die vluchtige minimeet nog even snel snel wat fotootjes gemaakt?
En dat zegt heel wat, mevrouw is bijzonder zuinig met het lachen naar vreemden op dit momentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik had geen cameraHet was ook echt maar drie minuten ofzo.
Maar ik heb wel een mooie smile van Ronja gekregen![]()
Aaah wat liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik had geen cameraHet was ook echt maar drie minuten ofzo.
Maar ik heb wel een mooie smile van Ronja gekregen![]()
Dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Clauwheee, ik heb vandaag ook wel aan jullie gedacht..
Vanwege Isra, omdat het vandaag "Dag van het vermiste kind is"!![]()
Kost dat geen geld? In Maastricht kon je ook internetten, maar moest je wel een dag-week abonnement afsluiten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan nu weg....laptop mee, we hebben internet op de hotelkamerMisschien tot maandag.. en je weet hoe ik eruit zie.
![]()
Als ik je niet zie, heel veel plezier.
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zat laatst 'I am Sam' te kijken. Zo'n mooie filmEn toen moest ik meteen aan Macka denken, omdat haar dochtertje ook Lucie heet. Zal vast geen link tussen liggen, maar misschien wel..? Je moet de film ook maar gezien hebben, hoor...
Wat mooi...!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*
Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doenIk heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.
Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind![]()
Wow! Mackaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*
Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doenIk heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.
Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind![]()
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Zow we zijn weer in het hotel. We waren pas om 16:30 ofzo in het hotel, het verkeer zat onderweg niet echt mee. Nadat we alles hadden uitgepakt, meteen de trein naar Landgraaf genomen en daar net Juliette Lewis & the Licks gemist. We hebben nog wel Stevie Ann gezien. Na dit optreden zijn we naar de signeersessie van Juliette geweest en is Peaceman met haar op de foto gegaan en hebben we onze cd's laten voorzien van de handtekeningen. Dit allemaal tijdens het optreden van Within Temptation![]()
. Daarna naar het optreden van C-mon en Gypsy geweest, van de hit Make my day. Dat was erg leuk. Al die tijd was het droog en best lekkere temperatuur. Om 21:00 uur, toen Marilyn Manson begon, barstte de regen los... en zijn we deels nat naar de trein/hotel gevlucht. Nu lekker in de pyjama op de hotelkamer. Vandaag dus weinig gezien, maar er waren ook maar weinig optredens die we echt wilden zien. Het is nu droog en hopelijk blijft het morgen ook grotendeels droog.
Het internetgebruik is hier trouwens gratis. We hebben zo'n snoertje gekregen en onze eigen laptop mee. Ideaal is dat.
Jaaaaa! En let vooral op de accordeonist, Yuri Lemeshev. Die man heeft een heel aanstekelijke en boeiende expressieve uitdrukking als 'ie speelt, en het is een van de beste muzikanten die ik ooit gezien en gehoord heb! Ik ben muzikaal gezien helemaal v'liefd op 'mquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:
[..]
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!![]()
Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark Henryquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:
[..]
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!![]()
Sta je daar met je goeie gedrag...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Het sporten ging niet door. Het is Pinksteren.
![]()
![]()
Kijk Renz, dat is een beter excuus!quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Het sporten ging niet door. Het is Pinksteren.
![]()
![]()
Oh men, ik stond daar vorig jaar dus ook envond het echt het beste optreden in jaren. Maar Ozark Henry moet je ook zien natuurlijk en over Paolo Nutini heb ik ook goede verhalen gehoord. Hier is het trouwens aan het opklaren. Ik hoop daar ook. Ik zit nog te twijfelen over wat ik aan zal doen morgen. Waarschijnlijk toch maar gewoon: rokje (op die manier heb je het minste last van de regen), kaplaarzen, een hele dikke trui en daaroverheen een poncho.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark HenryTegelijk met Gogol speelt Paolo Nutini, moet ook goed zijn. Misschien gaan we wel van allebei een beetje kijken.
Nu eerst even ontbijten...![]()
Namens Diaan:quote:Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef easy-going het volgende:
Hooi
Over 10 minuten ga ik denk ik even naar de WC, ik denk dat ik daarna een bakkie koffie ga zetten voor de visite, misschien dat we nog even naar buiten gaan.
Oja, ik heb een lange broek aan met een t-shirt.
Pinkpop deel 10
Dag![]()
Adaptebol ---> Adaptable denk ik danquote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef p_iglet het volgende:
een opbergbak waarvan de deksel een harmonica systeem heeft zodat als je er meer inpropt de deksel iets uitzet zodat het wel gewoon past..
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand wat een adaptebol is?
mij lijkt het gewoon een pannetje of iets dergelijks
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
OMG ik heb zo'n dingquote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen![]()
(heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
quote:
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen hetquote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen![]()
(heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
Wat fijn dat ze Freek nog gezien heeft!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het, alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:46 schreef LadyS het volgende:
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.
Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
Ik heb mijn oma wel opgezocht toen ze op sterven in het verzorgingstehuis lag, ik schrok... en ik moest huilen. Raar idee wel dat ik toen al ongemerkt zwanger was, de ene generatie ging en de volgende kwam. Mijn opa, die ruim een jaar eerder stierf, had ik al máánden niet meer opgezocht. Die was al zo ver heen, mijn ouders hielden dat toen ook een beetje af leek het wel. Daar heb ik wel spijt van, stiekem had ik de hoop dat hij míj nog wél zou herkennen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars![]()
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
ik heb me aangemeld als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lady !![]()
Hoe kom je daar nou zo op ?
Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !![]()
wel je laptop meenemen he? ik lees net dat je er gratis kunt internettenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef jessie het volgende:
Jelief van hrte
We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home
Ik heb er zo'n zin in
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow weer terug in huisDat is toch ook wel weer lekker.
We vertrekken op 6 aug en gaan 3 weken. En als we willen kunnen we nog een paar dagen langer blijven. Op 31 aug (Jans dr verjaardag) wil ik in ieder geval terug zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef melonovy het volgende:
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
Ik heb jou ook niet gezien tussen al die mensen. De laatste dag was ik tegen 17:00 uur helemaal op en kwam weer wat tot leven rond half 7. Het programma was rond die tijd ook wat minder voor mij. En ik baalde even van het weer, de kou en de regen...... En hoe heb jij het gehad??quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef renzell het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
Wat heerlijk en wat spannend!!! Ik wens jullie alvast een fantastisch mooie dag toe!quote:
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef mariekje1984 het volgende:
jessie, denk je ook hieraan?
In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.
Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.
Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
Niet???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |