Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow weer terug in huisDat is toch ook wel weer lekker.
We vertrekken op 6 aug en gaan 3 weken. En als we willen kunnen we nog een paar dagen langer blijven. Op 31 aug (Jans dr verjaardag) wil ik in ieder geval terug zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef melonovy het volgende:
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
Ik heb jou ook niet gezien tussen al die mensen. De laatste dag was ik tegen 17:00 uur helemaal op en kwam weer wat tot leven rond half 7. Het programma was rond die tijd ook wat minder voor mij. En ik baalde even van het weer, de kou en de regen...... En hoe heb jij het gehad??quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef renzell het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
Wat heerlijk en wat spannend!!! Ik wens jullie alvast een fantastisch mooie dag toe!quote:
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef mariekje1984 het volgende:
jessie, denk je ook hieraan?
In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.
Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.
Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
Niet???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |