Deze heeft 5 versnellingen, trapt wel iets zwaarder als een gewone fiets, maar tsja 3 ipv 2 wielen is ook meer weerstand.
Vriendje en ik zijn gisteren op en neer naar scheveningen geweest (dik 10km in totaal) omstebeurt fietsend en dan de andere in de bak. Dat lukte mij zelfs prima ondanks dat ik gisteren al heel veel gedaan had en dus flink last had van mijn banden/gewrichten.
Hier ook met name aangeschaft zodat we dadelijk met mini overal naar toe kunnen en niet altijd met de bus en de tram hoeven (wij hebben geen auto).
Wij hebben dus wel zo'n flink dure, maar gelukkig kon die gedeeltelijk via het fietsenplan dat scheelt een boel. Want goedkoop zijn die fietsen inderdaad niet
![]()
als je een betrouwbaar merk wil.
Verderop in de straat staat een merkloze bakfiets, die na minder als een half jaar al door en door verroest is. Dat wilden we absoluut voorkomen dus vandaar wat meer geld uitgegeven voor een goede, die er wel tegen kan om altijd buiten te staan.
Maar de fiets is echt onwijs ruim!!! 2 kindjes zittend + een week boodschappen krijg je makkelijk mee.
Maxi-cosi + een volwassene past prima in de bak.