quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef Suzanna het volgende:
Mijn man kan via zijn werk een fiets aanschaffen en we willen daarom een moederfiets kopen. We zijn aan het twijfelen tussen de Sparta Amazone Trendy en de Classic, maar die Gazelle Bloom lijkt me ook wel wat. Qua prijs vergelijkbaar met Trendy geloof ik...
Het enige is dat ik niet weet wat precies het verschil is behalve de naam en het uiterlijk. Weet iemand hier de voordelen van een Trendy t.o.v. Classic en de verschillen met de Gazelle Bloom? Ik kan het in dit topic niet vinden...
(ik ben trouwens 1.64 dus ook niet erg groot...)
En ik wist nog niet dat Anitra bovenstaande post had gedaan toen ik dit posttequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:25 schreef Anitra het volgende:
Ik heb deze nieuw staan in de schuur, deze is wat voor de kleinere mensen (ik ben 1.68). Er is 1x op gereden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
Heb je die nog?*eventueel interesse*
Je hebt een pmquote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef CrazyMoon het volgende:
kun je mij ook pm-en? als je die nog verkoopt?
Ja, ikke! Ik heb de Bloom!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:45 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik twijfel tussen de Sparta amazone trendy en de Gazelle Bloom.
Ik heb al een beetje rondgezocht op internet en ik lees veel goede dingen over de Gazelle (bijv. dat die lichter fietst en dat die ook fijner fietst zonder zitjes).
Heeft er hier iemand de Gazelle Bloom en fietst die echt zo fijn?
En Suzanna, hoe fietst jou nieuwe fiets?
oei oei oei, nou bakfietsrammel ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef p_iglet het volgende:
-knipje-
quote:Op zondag 8 april 2007 23:27 schreef Suzanna het volgende:
Mijn fiets heb ik ook via internet gekocht. Ik vond het fijn dat hij thuis afgeleverd werd, anders had ik ermee naar huis moeten fietsen vanaf de fietsenwinkel.
Dank je!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
p_iglet wat een ontzettende coole fiets heb je. Vind ik echt geweldig. Zoiets wil ik ook nog wel een keer. Of een bakkersfiets met zo'n mand voorop. Moederfietsen daarentegen vind ik echt spuuglelijk![]()
sorry... en zal ik ook never nooit niet kopen. Ik fiets nu op een knaloranje omafiets en dat gaat ook erg prima met een kind.
De Amazone, die hebben wij ook. Prima fiets, mooi stabiel maar ik vind het stuur erg breed. En de trappers komen zo laag dat je zelfs in flauwe bochten er vaak de grond mee raakt (vind ik echt een ontwerpfout).quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
Vandaag mijn fietsje besteld
![]()
![]()
Deze isset geworden:
Het rare was dat 1 fietsverkoper hier zei dat Montego eigenlijk van Sparta was. Ze gebruikten veel onderdelen van Sparta, maar omdat het in partijen werd gekocht, kon het goedkoper maar mocht het geen Sparta heten. Ik vond dat al een vreemd verhaal en ik vond die fiets overigens ook niet de mooiste.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef Vicky het volgende:
Montego blijkt een heel slap en zwak ding te zijn.
ik doe mee met het fietsplan en kan dan niet via internet bestellen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef beefcake het volgende:
1100?Ik heb 977 incl bezorgen betaald. Maar ja, ze deden het wel fout
Dat klinkt wel goed! Op die manier merk je er amper wat van op je salaris.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Vicky het volgende:
Fuente, bij ons op het werk mogen we een fiets van max 749 uitzoeken en dan mag er nog een verzekering bij. Je kan kiezen om mee te doen via het Nederlands Fiets Project of je kan de fiets eerst zelf betalen en dan krijg je het geld bij je salaris.
Daarnaast kan je kiezen over hoeveel maanden je je fiets wil betalen. 12, 24 of 36. Je neemt dan het bedrag van de fiets en verzekering, deelt het door het aantal maanden en dat bedrag gaat van je bruto salaris af.
Gheghe! Dit blondje moest even nadenken voor ze hem snapte!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef lcicle het volgende:Ik heb die moederfiets maar overgeslagen en op m'n 22e al een omafiets aangeschaft.
Die fiets ziet er echt top uit Moonah; heb 'm net in de folder zien staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Moonah het volgende:
Jeuheu!
De Hema heeft nu een erg leuke moederfiets in de aanbieding!
Ijsblauw, voor maar 300 euro.
Je kunt alleen geen proefrit maken, dat heb ik dus maar in de winkel gedaan...
Hij fietst lekker, en ik ben altijd erg tevreden over de kwaliteit van Hemaprodukten.
Dus ik denk dat ik morgen een moederfiets heb!![]()
Ik zie net dat we dan precies dezelfde fiets hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
Zaterdag kan ik EINDELIJK mijn fiets halen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |