ik doe mee met het fietsplan en kan dan niet via internet bestellen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef beefcake het volgende:
1100?Ik heb 977 incl bezorgen betaald. Maar ja, ze deden het wel fout
Dat klinkt wel goed! Op die manier merk je er amper wat van op je salaris.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Vicky het volgende:
Fuente, bij ons op het werk mogen we een fiets van max 749 uitzoeken en dan mag er nog een verzekering bij. Je kan kiezen om mee te doen via het Nederlands Fiets Project of je kan de fiets eerst zelf betalen en dan krijg je het geld bij je salaris.
Daarnaast kan je kiezen over hoeveel maanden je je fiets wil betalen. 12, 24 of 36. Je neemt dan het bedrag van de fiets en verzekering, deelt het door het aantal maanden en dat bedrag gaat van je bruto salaris af.
Gheghe! Dit blondje moest even nadenken voor ze hem snapte!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef lcicle het volgende:Ik heb die moederfiets maar overgeslagen en op m'n 22e al een omafiets aangeschaft.
Die fiets ziet er echt top uit Moonah; heb 'm net in de folder zien staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Moonah het volgende:
Jeuheu!
De Hema heeft nu een erg leuke moederfiets in de aanbieding!
Ijsblauw, voor maar 300 euro.
Je kunt alleen geen proefrit maken, dat heb ik dus maar in de winkel gedaan...
Hij fietst lekker, en ik ben altijd erg tevreden over de kwaliteit van Hemaprodukten.
Dus ik denk dat ik morgen een moederfiets heb!![]()
Ik zie net dat we dan precies dezelfde fiets hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
Zaterdag kan ik EINDELIJK mijn fiets halen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |