abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48885364
balen Beef!

Ik heb nu de factuur ingediend bij mijn werk. Krijg het geld bj het komende salaris... Fiets kost 1100 euro en dat kan ik niet zo 123 voorschieten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48885460
1100? Ik heb 977 incl bezorgen betaald. Maar ja, ze deden het wel fout
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48885618
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef beefcake het volgende:
1100? Ik heb 977 incl bezorgen betaald. Maar ja, ze deden het wel fout
ik doe mee met het fietsplan en kan dan niet via internet bestellen...
daarnaast krijg ik wel 5 beurten gratis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:16:58 #79
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48886973

Ik heb deze Fuente, de Gazelle Bloom. Ik heb hem pas net en nog niet getest met stoeltje. Vooral het stuur vast kunnen zetten is fijn, evenals de dubbele standaard.
Maar ik zou het gewoon ook echt proberen, bij een vriendin of in een echte winkel, dan voel je verschillen.
En ik ben normaal echt van de zuinige wat dure aankopen betreft, maar in dit geval heb ik echt voor comfort en degelijkheid gekozen. (Gazelle had ook een andere zwarte city-bike, leek eenbeetje op de moederfiets en goedkoper, maar uiteindelijk is dit gewoon fijner en luxer).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:19:03 #80
105850 Fuente
mamamuts
pi_48887044
Die Gazelle Bloom ziet er best gaaf uit eigenlijk! Ik ga maar eens informeren naar het fietsplan bij ons op werk. Ik heb geen idee hoe dat precies in elkaar steekt, ik weet alleen dat het 'kan'.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48887135
Fuente, bij ons op het werk mogen we een fiets van max 749 uitzoeken en dan mag er nog een verzekering bij. Je kan kiezen om mee te doen via het Nederlands Fiets Project of je kan de fiets eerst zelf betalen en dan krijg je het geld bij je salaris.
Daarnaast kan je kiezen over hoeveel maanden je je fiets wil betalen. 12, 24 of 36. Je neemt dan het bedrag van de fiets en verzekering, deelt het door het aantal maanden en dat bedrag gaat van je bruto salaris af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:23:24 #82
105850 Fuente
mamamuts
pi_48887181
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Vicky het volgende:
Fuente, bij ons op het werk mogen we een fiets van max 749 uitzoeken en dan mag er nog een verzekering bij. Je kan kiezen om mee te doen via het Nederlands Fiets Project of je kan de fiets eerst zelf betalen en dan krijg je het geld bij je salaris.
Daarnaast kan je kiezen over hoeveel maanden je je fiets wil betalen. 12, 24 of 36. Je neemt dan het bedrag van de fiets en verzekering, deelt het door het aantal maanden en dat bedrag gaat van je bruto salaris af.
Dat klinkt wel goed! Op die manier merk je er amper wat van op je salaris.
Ik ga van de week eens vragen hoe het precies zit bij ons. Als je een duurdere fiets kiest, dan betaal je het verschil erbij ofzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:24:45 #83
94046 PM-girl
pi_48887219
Bij ons is het fietsenproject zo dat je wel een minimaal aantal dagen op de fiets moet komen werken, ik weet niet hoe dat bij anderen zit? Daarbij zie ik de afdeling fietsenplan ook niet in de garage kijken hoor, maar het is geloof ik wel een voorwaarde! (ik werk 20 km. verderop, dus voor mij zou het niet geloofwaardig zijn!)
*
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:26:46 #84
105850 Fuente
mamamuts
pi_48887288
Ik volg een opleiding verpleegkunde (BBL) vanaf juni ga ik werken en dan fiets ik zo'n 4 keer per week. Als het goed is telt het fietsplan bij ons ook voor de BBL-ers, dus dit zou dan wel heel fijn zijn
Sara
Merel
Ukje
pi_48887443
Stel dat je idd een duurdere fiets koop dan betaal je dat netto idd.

In mijn geval, krijg max 749 voor me fiets, verzekering is 243 dus ik krijg totaal 992 terug. Ik betaal m in 36 maanden af en dat is 27.56 bruto per maand.

Bij sommige bedrijven mag je ook accesoires bij je fiets doen, dat mag ik niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:32:31 #86
105850 Fuente
mamamuts
pi_48887475
Klinkt goed!
Dank je wel voor de info!
Sara
Merel
Ukje
pi_48888865
Ik zat me ook af te vragen, of je dan niet op de fiets naar je werk moet. Ik zou het best kunnen doen (15 km) maar ik ben daar veel te lui voor

Fietsenwinkel.nl heeft me net gebeld, ze gaan de inlaytjes van de stoeltjes voor me omruilen Het bestelnummer van de bestelafdeling was aan een andere kleur gekoppeld dan het bestelnummer op de inpak-afdeling. Lekker snugger, maar het komt goed gelukkig.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:50:13 #88
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48891913
Jammer Beefcake! Dat is echt vervelend he ...
Zie net dat het geregeld is! Gewoon op fietsen met die hap, merken ze toch niet ...

Mijn man heeft mijn fiets ook via het fietsplan van zijn werk kunnen regelen, gelukkig hoeft hij niet op de fiets naar z'n werk ! (werkt in Amsterdam en is vaak 1 1/2 uur onderweg ... ) ongeveer hetzelfde bedrag als bij Vicky was mogelijk, plus accessoires.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:08:28 #89
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48892593
Hier heb ik mijn fiets ook via husbs werk. Hij is ondertussen van werk veranderd en de huidige baas heeft het fietsplan over genomen.

Eerst waren we nog wel een beetje bang dat husb gesodemieter zou krijgen om dat hij dan (dik 14 km altijd met veel wind) op de fiets naar zijn werk moest.
Maar als hij nu van (ongeveer) Leeuwarden naar Groningen elke dag op de fiets zou doen.. Dan zou hij óf niet eens aankomen óf (als hij wel aankwam op z'n werk) compleet voor gek verklaard worden..
Dus dat heeft zichzelf weer opgelost

Ik kreeg trouwens bij mijn fiets ook nog voor 40 of 50 euro fietsbonnen. Daar zou je dan bijvoorbeeld ook zitjes voor kunnen kopen. (ik heb mijn mountainbike ingeruild en kreeg daarvoor de twee nieuwe bijpassende Bobikezitjes en de Bloom-fietstas.)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:03:51 #90
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48898083
Jeuheu!
De Hema heeft nu een erg leuke moederfiets in de aanbieding!
Ijsblauw, voor maar 300 euro.
Je kunt alleen geen proefrit maken, dat heb ik dus maar in de winkel gedaan...
Hij fietst lekker, en ik ben altijd erg tevreden over de kwaliteit van Hemaprodukten.
Dus ik denk dat ik morgen een moederfiets heb!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_48898414
Ik heb die moederfiets maar overgeslagen en op m'n 22e al een omafiets aangeschaft.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:22:19 #92
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48898715
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:13 schreef lcicle het volgende:
Ik heb die moederfiets maar overgeslagen en op m'n 22e al een omafiets aangeschaft.
Gheghe! Dit blondje moest even nadenken voor ze hem snapte!

Mijn omafiets is gejat een tijdje terug en ik fiets nu altijd op de fiets van mijn lief. Dus ik 'moest' toch een nieuwe. En deze moederfiets ziet er oké uit, dus die wil ik wel!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:32:32 #93
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_48901511
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Moonah het volgende:
Jeuheu!
De Hema heeft nu een erg leuke moederfiets in de aanbieding!
Ijsblauw, voor maar 300 euro.
Je kunt alleen geen proefrit maken, dat heb ik dus maar in de winkel gedaan...
Hij fietst lekker, en ik ben altijd erg tevreden over de kwaliteit van Hemaprodukten.
Dus ik denk dat ik morgen een moederfiets heb!
Die fiets ziet er echt top uit Moonah; heb 'm net in de folder zien staan.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:24:13 #94
105850 Fuente
mamamuts
pi_48903746
Ik vind 'm er ook erg leuk uitzien Moonah! Ik zag hem afgelopen week al in de folder hier, maar helaas niet hier in de winkel, had ook wel een testritje willen maken!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:38:31 #95
94046 PM-girl
pi_48918899
Leuke fiets Moonah, lekkere knalkleur!
*
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:07:33 #96
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49227354
oke, ik durf officieel niet meer te fietsen met Max. stom he? ik durf gewoon niet meer.
het is een tijdje goed gegaan, maar ik weet ineens niet meer hoe ik af moet stappen en argh!

nou zit ik toch te denken over een goedkope mamafiets, maar ik ben niet gewend aan handremmen, dus dan zou ik ook niet durven, maar zijn er ook mamafietsen met terugtraprem?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_49242753
Ik zag in het kruidvat krantje ook een goedkope moederfiets. Ik weet alleen echt niet of deze handremmen heeft. Maar ik denk het wel, je zal ze niet zo gauw tegenkomen met terugtraprem.
pi_49244231
Had ik ook, Pinquit... Je moet even een paar keer zonder Max (maar met kinderstoeltje) oefenen tot je er weer wat vertrouwen in hebt. Hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe moederfiets met handremmen; het went echt wel snel.
pi_49716547
Zaterdag kan ik EINDELIJK mijn fiets halen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:10:46 #100
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49726593
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Vicky het volgende:
Zaterdag kan ik EINDELIJK mijn fiets halen
Ik zie net dat we dan precies dezelfde fiets hebben Dat zal er dan leuk uitzien dinsdag Toevallig ook bij Hozee gekocht? Ik had overigens nogal wat verlofuren over van vorig jaar, omdat ik ziek ben geweest, dus ik heb de fiets voor 100 euro + verlofuren
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')