Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef Sugar het volgende:
BE, brinta, ieks!
En bitterkoekjespudding klinkt goed, maar hoe maak je dat?
Pannenkoeken waren ook al mijn idee, maar ja, dat doe ik al best vaak. Lasagna is het enige wat ik verder kan bedenken.
Aaahhhh het lot van dequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bitterkoekjespudding maak je met poeder dat je op de bak-afdeling van de supermarkt kan vinden. Klein zakje met poeder erin.
Echt jummie! Althans, dat vind ik.
Ah, ik zie dat Owlet het ook al had gezegd. Ik was even slapen en douchen.![]()
Een mini-griepje helpt ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef owlet het volgende:
[..]
Aaahhhh het lot van dezwangere
vrouw. Lekker tussen de middag slapen!
[ouwe wijven mode] Neem het er maar van BE, voor je het weet heb je maaaaaanden geen slaap meer![]()
[/ouwe wijven mode]
Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Sterkte nog met verder herstellen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 06:42 schreef Belana het volgende:
ik kom even zwaaien
4 dagen na het ooglaseren gaat het langzaam iets beter. mijn zicht komt langzaam terug enzo. gisteren zijn de beschermende lenzen eruit gehaald en mijn ogen gecontroleerd. ziet er allemaal goed uit. bij deze behandeling (lasek) duurt het gewoon allemaal wat langer. komt goed, even geduld nog. dus tot later enzo weer
Die is al een tijdje niet online geweest volgens mij. In het Z&G topic werd kleintje ook al gemist, maar een deel (of een paar delen) terug wist er iemand te melden dat ze nog wel eens online was op ICQ (meen ik)...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |