jong/oud moeder en/of vader.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef boekenworm het volgende:
Mwa... onaghankelijk bureau, vaste wetten... Moet kunnenJeugdzorg zal dan een stuk ontlast worden en misschien kunnen ze dan zichzelf eindelijk nuttig gaan maken.
[..]
Het is al ziek als je eraan begint je kind te overvoeren. Elke jonge moeder leest toch van die "jonge moeders" boeken en blaadjes. Elke jonge moeder waarvan het kind dik dreigt te worden krijgt wel commetaar bij de inentingen en elke jonge moeder moet toch wel een dreumes de baas kunnen...
sorry er kwam nog een stukje hersenspinsel achteraan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef boekenworm het volgende:
Ik bedoel niet zo zeer de leeftijd van de moeder, maar de duur van het moederschapAlles met een kind onder de drie is voor mij een jonge moeder. Okey of vader, mannen tellen voor deze keer mee
Daar ben ik het mee eens. En waarschijnlijk begon dit er mee dat kindjelief wel stil was wanneer er eten in het bekkie gestopt wat... Maar goed... dat die moeder niet helder is, is een feit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jong/oud moeder en/of vader.
ik denk niet dat er in dit soort etreme gevallen sprake is van van het feit dat je het kind niet de baas kan. volgens mij is het meer een kwestie van psychische stoornissen die de ouders of ouder zelf mankeren.
Dat gebeurd helaas inderdaad te vaak. "Want mijn man zou zoiets nooit doen" Tja... bij zulke ouders moeten de kinderen gewoon afgepakt worden. Kinderen vormen eenmaal nummer 1 in je leven, alleen sommige kunnen dat niet accepterenquote:zo kan ik ook niet tegen een moeder die de vader seksueel zijn gan laat gaan en zich afwendt. maar je, helaas gebeurt het elke dag.
heb je een linkje naar de bron?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:11 schreef lily het volgende:
Waarmaarraar.nl
Kind valt 136 kilo af
Een zevenjarig meisje uit Amerika is maar liefst 136 kilo afgevallen. Twee jaar geleden at het meisje zoveel dat ze zichzelf zou dood eten. Ze bewoog zich voort door een soort van rollen, had enorme borsten van het overtollige vet en was enorm kortademig. Toen het meisje in het ziekenhuis terecht kwam besloten ze dat ze zou moeten gaan afvallen, en dat is haar goed gelukt. Ze is van 180 naar 44 kilogram gegaan.
Volgens mij gaat het om het meisje uit dit topic.... (gewicht klopt)
jijbuisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je een linkje naar de bron?
ik zou het wel fantastisch voor d'r vinden
Het is nog wel steeds iets aan de zware kant. Het gemiddelde gewicht voor een 9 jarige is ongeveer 31 kilo.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef Hijacking het volgende:
dam van 180 ->44
ze zit nu dan op een gezond gewicht of niet ?
IK zou niet over 10 kilo gaan miepen als iemand 180 kg woogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef Nuna het volgende:
Het is nog wel steeds iets aan de zware kant. Het gemiddelde gewicht voor een 9 jarige is ongeveer 31 kilo.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef zndagmorgen het volgende:
ik hoop dat de moeder ook therapie heeft gekregen.
dit valt voor mij gewoon onder kindermishandeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |